Het is je vergeven, C.l.o.n.e, in WOS zal ik nog steeds al jouw domme vragen met alle geduld beantwoorden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef C.l.o.n.e het volgende:
Deze post is toch gewoon bewijs dat APK aan de drank zit?
Jep.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:53 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]Geweldig.
Je hebt alleen bier op?
Kom maar terug met je orginele account dan, want deze ligt in de kliko.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:52 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
Ik probeer me ook niet te excuseren.
Heeft die gast gewoon een rekenmachine met geluid?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://8bitcollective.com/music/radix/my+little+ponies/
Gesampled.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heeft die gast gewoon een rekenmachine met geluid?
Ja maar dan moet je rekenmachine toch nog wel geluid maken? Mijn rekenmachines maken nooit geluidquote:
Mits TS met open vizier durft te postenquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:02 schreef APK het volgende:
[..]
Truste.
Mag dit topic vrijdag weer open?
Weet ik veel hoe hij die shit sampled.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je rekenmachine toch nog wel geluid maken? Mijn rekenmachines maken nooit geluid
Ik snap jou niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mits TS met open vizier durft te posten
Moet er wel eerst een slot op.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mits TS met open vizier durft te posten
Ah daar ben je!quote:
Ooooooooh!quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:04 schreef remlof het volgende:
Ah daar ben je!
Ik snap jou niet, waarom je een domme kloon gebruikt om je frustraties jegens APK te uiten.
Lol, APK kan wel tegen een geintje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah daar ben je!
Ik snap jou niet, waarom je een domme kloon gebruikt om je frustraties jegens APK te uiten.
Puur toeval bestaat nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:05 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Lol, APK kan wel tegen een geintje.
Bovendien is het puur toeval dat ik onder een andere naam postte.
Nee. Het was pas toeval geweest als jij niet gaat zeuren over iets onrelevants.quote:
Euh, jawel hoor.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:53 schreef APK het volgende:
Het is je vergeven, C.l.o.n.e, in WOS zal ik nog steeds al jouw domme vragen met alle geduld beantwoorden.
Ik zeur niet, dat doe jij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:08 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee. Het was pas toeval geweest als jij niet gaat zeuren over iets onrelevants.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:08 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, jawel hoor.
En dit kun je verder vergeten:
[..]
En waarom een kloon gebruiken om dat te ventileren?quote:
Het was puur toeval dat ik onder een andere nickname postte. Dat had ik al gezegd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:12 schreef APK het volgende:
[..]
En waarom een kloon gebruiken om dat te ventileren?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:14 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Het was puur toeval dat ik onder een andere nickname postte. Dat had ik al gezegd.
Dus...quote:Maarja, je bent natuurlijk lazerus dus dan zie je nog wel eens wat over het hoofd.
'Puur toeval' als in 'Slappe lamlul die niet iemand recht in zijn gezicht durft aan te spreken?'quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:14 schreef Gabbylicious het volgende:
Het was puur toeval dat ik onder een andere nickname postte. Dat had ik al gezegd.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
'Puur toeval' als in 'Slappe lamlul die niet iemand recht in zijn gezicht durft aan te spreken?'
* Ezechielk neemt nog een slokquote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:50 schreef APK het volgende:
Hij is bang dat hij dan mijn respect verliest.
Schattig.
Heul niet, hij komt uit de koelkastquote:
Koelkast niet goed genoeg voor je?quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:21 schreef NoFidea het volgende:
Ezechielk leg ze anders ff in de vriezer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |