Omdat jij hier nog niet gepost had.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus. C.L.O.O.T wordt zo geschreddert en dit topic blijft open omdat?
Omdat het zaterdagavond is en ik me ook nog wel wil vermakenquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Er moeten twee accounts door de shredder, dat duurt iets langer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Omdat het een superinteressant topic is. Zie je dat niet soms?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus. C.l.o.o.t wordt zo geschreddert en dit topic blijft open omdat?
Hahaha quality dat bewerken van z'n post.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat het een superinteressant topic is. Zie je dat niet soms?
Nop.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat het een superinteressant topic is. Zie je dat niet soms?
+1 boefje-dikkie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:45 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
Hahaha quality dat bewerken van z'n post.
Ach doe eens niet zo raar man.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:47 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
Ach doe eens niet zo raar man.
Beetje commentaar leveren. Als je dit topic niets vind, dan moet je hier niet wezen vriend.
Ik wilde hem gisteren al openen. Ik ging er eigenlijk van uit dat je elke avond aan de drank zit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:48 schreef APK het volgende:
Anyways, gisteren zou dit topic actueel zijn geweest.
Momenteel drink ik groene thee.
bruine thee is lekkerderquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:48 schreef APK het volgende:
Anyways, gisteren zou dit topic actueel zijn geweest.
Momenteel drink ik groene thee.
Maar waarom opende je dit topic niet gewoon onder je orginele account?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:47 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
Ach doe eens niet zo raar man.
Beetje commentaar leveren. Als je dit topic niets vind, dan moet je hier niet wezen vriend.
Omdat ik op dat moment op dit account was ingelogd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar waarom opende je dit topic niet gewoon onder je orginele account?
heb je geen hyves?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drink pilsener en luister chiptunes. Had ik maar vrienden.
Wat zijn chiptunes?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drink pilsener en luister chiptunes. Had ik maar vrienden.
Hij is bang dat hij dan mijn respect verliest.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar waarom opende je dit topic niet gewoon onder je orginele account?
Dat is geen excuus voor deze kutkloon met dit kuttopic.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:50 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
Omdat ik op dat moment op dit account was ingelogd.
Deze post is toch gewoon bewijs dat APK aan de drank zit?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij dan mijn respect verliest.
Schattig.
Ik probeer me ook niet te excuseren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is geen excuus voor deze kutkloon met dit kuttopic.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://8bitcollective.com/music/radix/my+little+ponies/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |