Ik ga je zo shredderen, de vraag is nog even of je orginele account ook een ban krijgtquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:30 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
En terecht.
Kijk hoe je je gedraagt.
Lolwttn?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga je zo shredderen, de vraag is nog even of je orginele account ook een ban krijgt
Wat een machtsvertoon weer zeg!quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga je zo shredderen, de vraag is nog even of je orginele account ook een ban krijgt
Machtsvertoon? We proberen alleen dit forum zo leuk mogelijk voor zoveel mogelijk mensen te houdenquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat een machtsvertoon weer zeg!
WE MOETEN IN OPSTAND KOMEN DIT KAN ZO NIET LANGER MEER
QFT.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Machtsvertoon? We proberen alleen dit forum zo leuk mogelijk voor zoveel mogelijk mensen te houden
Nou ik kan er anders niet om lachen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Machtsvertoon? We proberen alleen dit forum zo leuk mogelijk voor zoveel mogelijk mensen te houden
Er worden hier geen waarschuwing uitgedeeld?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat betekent dus ook dat je niet ongestraft met een kloon kan gaan lopen zieken
Hij komt er wel eerlijk voor uit dat hij een kloon is. Dat moet je hem nageven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat betekent dus ook dat je niet ongestraft met een kloon kan gaan lopen zieken
Je bent al een jaar geregistreerd, dan hoor je dat ondertussen te wetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:37 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
Er worden hier geen waarschuwing uitgedeeld?
Ik verdien op z'n minst een tweede kans.
Ik heb me nooit zo verdiept in regels binnen een online community.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
J bent al een jaar geregistreerd, dan hoor je dat ondertussen te weten
Wie is het orgineel achter deze laster?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dit is niet zomaar "een" online community, DIT IS FOK!!!!!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:41 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
Ik heb me nooit zo verdiept in regels binnen een online community.
Het heeft iets meer dan honderd users inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dit is niet zomaar "een" online community, DIT IS FOK!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |