Wat zielig voor Poekie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:33 schreef Japsnars het volgende:
Vandaag zijn trouwens de resultaten van de uitstrijkjes van mijn kat binnengekomen. Hij heeft een voedselallergie dus hij moet nu de rest van zijn leven een speciaal dieet krijgen en het duurt nog zeker 6-9 weken voordat de jeuk en huidirritaties weggaan.
Zal het morgen Ryan weleens vragen, want volgens mij kan het al eerder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aha! Dat moest ik toch maar eens overwegen.
[..]
Neuh, ik ben hartstikke liefMaar dan hoef ik van die nutteloze types zoals She Devill niet meer te zien
Als het maar weer overgaat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Hij is verder nog in prima conditie, heeft de laatste tijden geen een keer gebraakt en ook geen last van diarree. Wel heeft hij op een gegeven moment een paar keer in huis gepiest maar dat was vlak na de narcose en daarna heeft hij het ook niet meer herhaald.
Hij speelt ook nog gewoon vrolijk met de andere kat en met mij dus afgezien van de jeuk is hij dus nog gelukkig in topconditie
Hij moet nu dus alleen wel een hele tijd met een kap rond zijn nek lopen omdat hij anders de boel open blijft krabben, vervelend maar het kan nou eenmaal niet anders.
Hmmm en hoe gaat dat dan? Maak je geld over onder vermelding van je nickname of je usernummer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:42 schreef Stali het volgende:
Zal het morgen Ryan weleens vragen, want volgens mij kan het al eerder.
Maar ja, ik weet niet hoe jij bent maar ik wil gewoon alles lezen. Ik heb user "zoalshetis" overwogen om weg te schrijven, maar ja, struisvogelpolitiek is het gewoon niet.
Een abo komt er eik op neer dat je FOK! met een bijdrage wilt steunen, niet meer en niet minder..
Ja inderdaad, ik vind huisdieren vaak ook erg belangrijk alhoewel een mens er voor opofferen toch wel een beetje te veel gevraagd is wat mij betreft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als het maar weer overgaat.
Mensen doen soms zo triviaal over een huisdier. Het is geen mens dus minder belangrijk, en dat soort opmerkingen.
Ik ben het daar niet mee eens, er zijn dieren die ik het leven meer gun dan een aantal mensen zelfs.
Ik heb 2 pimp abbo's, dus ik wil er wel een beetje gebruik van maken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:49 schreef Stali het volgende:
Lamonski, waarom heb je nog steeds een punt?
En wat de rest van dat gedoe, het is niet leuk geweest voor je maar klaar is klaar he?
Ik begrijp het wel maar laat het lekker voor wat het is. Hou het zelf ook niet in stand. M.a.w. laat ze lekker allemaal doodvallen en klaar.
Denk usernummer. Ik heb zelf gewoon de link aangeklikt en geld overgemaakt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm en hoe gaat dat dan? Maak je geld over onder vermelding van je nickname of je usernummer?
Het is een aanpassing, maar overkomelijk dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:52 schreef Japsnars het volgende:
En tsja, die jeuk zal wel weer overgaan maar hij moet dus de rest van zijn leven wel aan een nieuwe voedingsmiddel. Gelukkig scheelt het al dat onze andere kat echt alles wat los en vastzit opvreet en onze kater echt helemaal niks lust behalve zijn eigen brokjes en bepaalde (lang niet alle) snoepjes, hij zal dus niet zomaar gaan bedelen of iets dergelijks
Ok. Vraag me alleen af hoe het zit met anonimiteit. Dat er niet een admin namen en usernummers bij elkaar gaat leggen. Nee, ik ben niet paranoïdequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:00 schreef Stali het volgende:
Denk usernummer. Ik heb zelf gewoon de link aangeklikt en geld overgemaakt.
Neuh, zou alleen een prettige bijkomstigheid zijn. Qua ergernis zou ik anders half FOK! moeten blokkenquote:Maar als je users wilt blokken hoef je geen fullabo hoor. Ik vind het trouwens te gek dat je dit zou willen vanwege een of andere rotzak.
Het gaat ook allemaal niet half bij jou he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb 2 pimp abbo's, dus ik wil er wel een beetje gebruik van maken.
Ik wissel ze gewoon af nu.
Het houdt zichzelf inmiddels in stand, vrees ik. Maar ik weet zelf ook wel dat het stom is. Ik kan gewoon heel erg slecht tegen hyprocriete mensen, en dat geldt niet enkel op internet. Ik weet dat mensen me vaak niet geloven, maar in het dagelijkse leven heb ik ECHT dezelfde instelling. Geld- of machtwellustelingen, arrogante nietsnutten, mensen die stelen, mensen zonder normen en waarden, mensen die anderen het leven graag zuur maken, ik trek ze gewoon niet, en kan er niets aan veranderen helaas.
Hele gewone namen, maar de achtergrond wetende van internet spreekt boekdelen.quote:
Nee privacy is er niet inderdaad. Met het geld overmaken geef je wel je identiteit weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok. Vraag me alleen af hoe het zit met anonimiteit. Dat er niet een admin namen en usernummers bij elkaar gaat leggen. Nee, ik ben niet paranoïde
[..]
Neuh, zou alleen een prettige bijkomstigheid zijn. Qua ergernis zou ik anders half FOK! moeten blokken
Dat is dan idd een reden om het niet te doen. Maar hoe het anders zou moeten/kunnen, geen idee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:12 schreef Stali het volgende:
Nee privacy is er niet inderdaad. Met het geld overmaken geef je wel je identiteit weg.
Dat vond ik zelf ook wat minder trouwens, zeker vlak na dat hackergeneuzel. Je privacy is niet gewaarborgd maar dat is het nergens op inet. FOK! vond ik hier wel heel eerlijk in.
Waarom zou het niet makkelijk gaan dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:24 schreef svann het volgende:
[..]
Ik zal net doen of ik echt geloof dat dat zo makkelijk gaat. (;
Dat begrijp ik zeker. Ik was er nl. ook niet echt blij mee en het was voor mij echt de reden om niet al eerder een abo te nemen. Safe is het niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is dan idd een reden om het niet te doen. Maar hoe het anders zou moeten/kunnen, geen idee.
Het citaat van de nacht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als het maar weer overgaat.
Mensen doen soms zo triviaal over een huisdier. Het is geen mens dus minder belangrijk, en dat soort opmerkingen.
Ik ben het daar niet mee eens, er zijn dieren die ik het leven meer gun dan een aantal mensen zelfs.
Uhm... Jij volgzaam?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:27 schreef Lamon het volgende:
Waarom zou het niet makkelijk gaan dan?
Hoe betrouwbaar is hij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:28 schreef svann het volgende:
Op de bovenste balk zie je het kopje abonnementen staan, dan doorklikken naar afsluiten om alle opties te bekijken.
Volgens mij ziet alleen Danny je gegevens.
Daar gaat het niet om.quote:Hoe interessant is dat eigenlijk als je geen bekende nederlander bent.
Ik weet verder niet hoe dat werkt. Hoe je je geld ook overmaakt, er zal altijd een naam bij staan.quote:Als alle mods daar nu inzage in zouden hebben, zou ik het heel wat anders vinden.
Wel jammer dat er geen PayPal-optie is inderdaad.
Internetusers die bewezen hebben aardig en prettig te zijn, kunnen bij mij wel een potje breken hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Uhm... Jij volgzaam?
Ben je veel te eigenwijs voor. Meestal is dat juist leuk, soms vermoeiend. Dit alles imnsho natuurlijk.
Je vergeet mij, Lamonquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:44 schreef Lamon het volgende:
Internetusers die bewezen hebben aardig en prettig te zijn, kunnen bij mij wel een potje breken hoor.
Zo zal je mij ook zelden Tong of Arcee of Sig zien afvallen, al ben ik het niet eens met Arcee's ideeen over roken, Tong's smaak qua muziek, of Sig's behoefte aan klonen.
Het gaat om de user, niet mijn wel of niet eigenwijs zijn.
Ehm, je slowchatten met broer destijds ofzo, of je obsessiviteit over de posttijden hier?quote:
Dus je schenkt me vergiffenis?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:48 schreef Lamon het volgende:
Ehm, je slowchatten met broer destijds ofzo, of je obsessiviteit over de posttijden hier?
Iets ergers kan ik niet bedenken eigenlijk.
Voor wat, ben ik iets vergeten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus je schenkt me vergiffenis?
Denk daar maar eens over na terwijl ik op één oor gaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:52 schreef Lamon het volgende:
Voor wat, ben ik iets vergeten?
Wat heb je met me gedaan.
'quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk daar maar eens over na terwijl ik op één oor ga
Hoe dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgende week zondag gaat de klok één uur achteruit. Benut het extra uurtje heel erg goed!
Hihi, u was mij voor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
En we zijn begonnen.
MEDEDELING VOORAF:
Volgende week zondag gaat de klok één uur achteruit. Benut het extra uurtje heel erg goed!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ga trouwens schaamteloos meteen een verzoek doen aan ZG..
Heeft u nog iets moois voor het slapengaan?.
Door goed te denken, en mooie muziek te draaien ofzo.quote:
Uiteindelijk komt het er meestal op neer dat ik op FOK! zit en de tijd zie verspringenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:12 schreef Lamon. het volgende:
Door goed te denken, en mooie muziek te draaien ofzo.![]()
Whehehe. Ik dacht eigenlijk dat jij nog meer bezwaren tegen me had, dus het is geruststellend wat je postte.quote:Wat heb jij me aangedaan wat ik niet meer weet, zeg het me nu!
Welnee, ik heb je zelfs bij mijn favo-users staan. En die heb ik echt kritisch uitgezocht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Ik dacht eigenlijk dat jij nog meer bezwaren tegen me had, dus het is geruststellend wat je postte.
Whooohooooooo!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:24 schreef Lamon. het volgende:
Welnee, ik heb je zelfs bij mijn favo-users staan. En die heb ik echt kritisch uitgezocht.
Re ook. Die heeft ook echt inhoudelijk wat te vertellen en is ook geen meelopend watje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whooohooooooo!Wat lief.
Je hebt Mordreth er ook bij staan, die doet het echt super bij R&P.
Zeg dat wel. Niet zo moeilijk om de ONZ-brigade te deleten, maar wel om te beoordelen of iemand echt een probleem heeft of gewoon aan het trollen is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:32 schreef Lamon. het volgende:
Re ook. Die heeft ook echt inhoudelijk wat te vertellen en is ook geen meelopend watje.
Ik vind het sowieso al een hele prestatie als je een dergelijk subforum in goede banen weet te leiden
Soms denk ik dat ook. Maar misschien willen ze dat juist niet omdat er dan mensen met verkeerde motieven mod willen worden. Al zijn die er nu ookquote:ze zouden er wel voor betaald moeten worden eigenlijk.
What the...quote:
Dan vind ik Krentenbol. de slechtste mod allertijden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Niet zo moeilijk om de ONZ-brigade te deleten, maar wel om te beoordelen of iemand echt een probleem heeft of gewoon aan het trollen is.
[..]
Soms denk ik dat ook. Maar misschien willen ze dat juist niet omdat er dan mensen met verkeerde motieven mod willen worden. Al zijn die er nu ook
Rejected for being not funnyquote:
Nee, het komt omdat Danny niet genoeg inkomsten derft om het forum draaiende te houden, te verbeteren, moderators te betalen, en ook nog een zelf een goede boterham eraan over te houden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Soms denk ik dat ook. Maar misschien willen ze dat juist niet omdat er dan mensen met verkeerde motieven mod willen worden. Al zijn die er nu ook
Dankjequote:Op zondag 18 oktober 2009 02:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het komt omdat Danny niet genoeg inkomsten derft om het forum draaiende te houden, te verbeteren, moderators te betalen, en ook nog een zelf een goede boterham eraan over te houden.
Daarom ben ik ook aan mijn derde pimp-abbo bezig, niet voor hem, maar om het forum en de moderators te verbeteren. Re en Mordreth waren een goede gok, maar er lopen nog steeds idioten rond, zoals Djeez of hoe hij ook mag heten op de FP, Breathtaking als opvolgster van Krentenbol () in pub, en ze hadden even zelfs die gek van een Boswachter in klb.
Dat werkt gewoon niet, en dat bleek, en zal bljiken in de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |