quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Drie vragen.
1. Waarom post zelfs de harde kern, tong in dit geval, hier overdag terwijl dit een nachttopic is
2. Waarom pm't qonmann tong niet als hij een klacht heeft over een héél andere reeks
3. Waarom vechten ElizabethR en tong hun vete niet uit in pm, of nodigen ze elkaar desnoods uit voor een duel om vier 's ochtends bij de eerste dauw, óf (ik krijg opeens een briljant idee!!!!!!!!) reageren ze gewoon niet meer op elkaar
Ik dank u voor uw aandacht.
Voor de harde kern. Met de ruziezoekers hier ben ik wel klaarquote:
Waarom ga jij niet eens aan de Youtube draaitafel?quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:40 schreef zarGon het volgende:
Wel geil hoe jij leestekens gebruikt in combinatie met smilies, Stali.
Ik had dit net op (Turks). Heb je waarschijnlijk weinig aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet eens aan de Youtube draaitafel?
Dat had ik ook al gevraagd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Stali, wil je dan wel even een fatsoenlijke semibikkeltijd OP maken???
Met een beetje inhoud erbij graag. Bijvoorbeeld:quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Stali, wil je dan wel even een fatsoenlijke semibikkeltijd OP maken???
quote:Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
In het weekend moeten die gedachtes nog even wachten tot 02.00 uur.
Hij eindigt z'n ene zin met een komma en de andere met een punt, hij is iig niet consequent dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:40 schreef zarGon het volgende:
Wel geil hoe jij leestekens gebruikt in combinatie met smilies, Stali.
Op vraag 3, ik heb geen vete met iemand, en er valt niets te vechten.quote:
Dat doe ik ook. Soms een komma, soms een punt. Ligt aan de zin.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij eindigt z'n ene zin met een komma en de andere met een punt, hij is iig niet consequent dus.
Oh, trouwens: Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?
En goede semibikkelnacht.
Hoort diequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee man, 1 november.Sowieso altijd op zondag.
Heb je daar cijfers van?quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij eindigt z'n ene zin met een komma en de andere met een punt, hij is iig niet consequent dus.
Oh, trouwens: Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?
En goede semibikkelnacht.
Ik vond er geen zak aan. Maar dat was wel duidelijk inmiddels.quote:
De muziek had trouwens regelrecht uit het oerhollandse Friesland of de achterhoek kunnen komen. Lekkere rock en ik versta er toch geen sodemietert van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had dit net op (Turks). Heb je waarschijnlijk weinig aan.
Klaagbaak schijnt het depressieve ONZ te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Nog even voor het slapen gaan een onnodige constatering melden.
Die lui in Klaagbaak zijn echt niet helemaal 100 en niemand die je weet te overtuigen dat het zo is.
Wat voel ik me weer heerlijk normaal na zo'n ervaring.
Trusten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Klaagbaak schijnt het depressieve ONZ te zijn.
Gewoon uit je actives mieteren.
Trusten Lamonski..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
De muziek had trouwens regelrecht uit het oerhollandse Friesland of de achterhoek kunnen komen. Lekkere rock en ik versta er toch geen sodemietert van..
Ik verstond mooi wel even "Janis Joplin".
Ga maar eens vaker achter de bikkeldraaitafel, ZG..
Tof. Ik moest wel even twee keer kijken naar de titel. Bettie serveert palomine,quote:
Het is maar dat TT-pagina's 316 en 318 uit de lucht zijn gehaald, anders was ik ook weg bij KLB.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Nog even voor het slapen gaan een onnodige constatering melden.
Die lui in Klaagbaak zijn echt niet helemaal 100 en niemand die je weet te overtuigen dat het zo is.
Wat voel ik me weer heerlijk normaal na zo'n ervaring.
Je bent dus een beetje bekend met Turkse muziek. Wat voor soort muziek hadden/luisterden zij dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:39 schreef Stali het volgende:
Ik versta er inderdaad helemaal niets van, maar het klinkt mooi en zoek even de verschillen he.
Zet twee Zeeuwse jongens op het strand die hartstochtelijk zingen over een bloedmooie vrouw.
Er is gewoon helemaal geen verschil in de setting.
Grappig is dat. Ik had vroeger in Amsterdam Turkse vriendinnen en die hadden dit soort muziek niet trouwens. Is ook al weer een flink aantal jaar geleden natuurlijk..
Foutje kan gebeurenquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tof. Ik moest wel even twee keer kijken naar de titel. Bettie serveert palomine,.
Ik beluister hem wel een ander keer, mijn horloge is boos.quote:
Jammer dat je het niet verstaat, tho. Puicke duet.
Ik had het echt over de muziek die in mijn jeugd hoorde. (Ben inmiddels al een ouwe muts van 36.)quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent dus een beetje bekend met Turkse muziek. Wat voor soort muziek hadden/luisterden zij dan?
Dat kan ik mij goed voorstellen. Er is heel wat veranderd. Tegenwoordig zit er ook veels te veel junk bij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik had het echt over de muziek die in mijn jeugd hoorde. (Ben inmiddels al een ouwe muts van 36.)
Mijn jeugd in Amsterdam was multicultureel zoals ze dat noemen.
Zat net nog even aan Linda, ook een Turkse, na te denken, heb haar door het verhuizen al een aantal jaar niet meer gezien. Wat ik bij haar thuis hoorde was veel moderner. Maar ga me geen namen vragen van artiesten, want dat weet ik gewoonweg niet.
Maar wat jij net postte, dat is wel zo westers, dat had je in mijn jeugd gewoon niet.
quote:
Goed gegokt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:59 schreef zarGon het volgende:
Hoort dienou bij 'Welnee man, 1 november.' of bij 'Sowieso altijd op zondag.'.
Ik gok op 'Welnee (..) november'.
Achter een zin hoort een leesteken en geen smiley.quote:Ik heb liever dat men eindigt met een punt achter de smiley, dan ervoor. Weet je tenminste bij welke zin de smiley hoort.
Nope.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:15 schreef Stali het volgende:
Heb je daar cijfers van?
quote:Ik ben een zij, Arcee.
Da's over nu, ik heb Klaagbaak geblokkeerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:16 schreef cerror het volgende:
Zeg Lamon. wtf man.
Wat is het met die rellen, klonen, torso foto's enzo?
Ach. Ik heb dat hele gedoe niet gevolgd maar ik zag je een tijdje niet op fok dus ik vroeg me het gewoon af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's over nu, ik heb Klaagbaak geblokkeerd.
Ik wil niets meer met die autisten te maken hebben.
Ze sporen echt niet, wij zijn gewoon verdoemd, maar dat zijn echt de grootste debielen die er geleefd hebben, ik ben blij dat Stali me de simpele oplossing gaf, die ik al lang geleden had moeten bedenken.
Geweldig, geen klaagbaak meer in de index en active topics.
Ik had het meer over die gast die hier vanmorgen gepost heeft, die heeft hier in 1 van de oude reeksen geen fuck te zoeken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:18 schreef tong80 het volgende:
Excuses aan lamon. Ik moest wel reageren op een post.
Zal de volgende keer dat ik word aangevallen wachten tot het donker is
Wij zijn de autisten en jij bent een genie, omdat jij er pas na wéken achter kwam dat je ons ook gewoon kon negeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's over nu, ik heb Klaagbaak geblokkeerd.
Ik wil niets meer met die autisten te maken hebben.
Ze sporen echt niet, wij zijn gewoon verdoemd, maar dat zijn echt de grootste debielen die er geleefd hebben, ik ben blij dat Stali me de simpele oplossing gaf, die ik al lang geleden had moeten bedenken.
Geweldig, geen klaagbaak meer in de index en active topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |