abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 juni 2002 @ 22:07:04 #1
862 Arcee
Look closer
pi_4420081
Omgeven door komma's, punten, uitroeptekens en andere leestekens krijgt de smiley grote aandacht onder een bepaalde groep FOK!kers. Ik noem ze maar de punctuele smiley-neukers, die een soort van gilde lijken te vormen. Ikzelf hecht ook veel waarde aan correcte spelling en dergelijke, dus in die zin waardeer ik de schrijfstijl van deze groep zeer, echter, hun gegoochel met leestekens rond de smiley kan ik niet begrijpen. Althans, van de meeste punctuelen onder hen niet. Een punt achter je smiley zetten, okee, maar smilies scheiden door komma's ziet er niet uit, wat mij betreft. Een punt achter een smiley ook niet, trouwens, want een smiley is tenslotte geen zin.

Zijn er eigenlijk regels, en zo ja, welke? Niet iedereen is even streng en consequent in navolging van de regels, zo lijkt het.

Wat dat betreft is het meest punctueel volgens mij Uncle_Sam, die ik een beetje als de leider van dit gilde zie.

Wat beweegt de leden van dit opmerkelijke gilde?

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 2 juni 2002 @ 22:09:00 #2
12750 Hrun
Special Obedience
pi_4420116
voorbeelden?
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_4420159
, , .
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
pi_4420267
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:09 schreef Hrun het volgende:
voorbeelden?
De 80 " " posts van Mathijn 99 per dag.
zo kan die wel weer...
  zondag 2 juni 2002 @ 22:20:53 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_4420313
Arcee is weer terug , .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_4420356
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:07 schreef Arcee het volgende:
Omgeven door komma's, punten, uitroeptekens en andere leestekens krijgt de smiley grote aandacht onder een bepaalde groep FOK!kers. Ik noem ze maar de punctuele smiley-neukers, die een soort van gilde lijken te vormen. Ikzelf hecht ook veel waarde aan correcte spelling en dergelijke, dus in die zin waardeer ik de schrijfstijl van deze groep zeer, echter, hun gegoochel met leestekens rond de smiley kan ik niet begrijpen. Althans, van de meeste punctuelen onder hen niet. Een punt achter je smiley zetten, okee, maar smilies scheiden door komma's ziet er niet uit, wat mij betreft. Een punt achter een smiley ook niet, trouwens, want een smiley is tenslotte geen zin.

Zijn er eigenlijk regels, en zo ja, welke? Niet iedereen is even streng en consequent in navolging van de regels, zo lijkt het.

Wat dat betreft is het meest punctueel volgens mij Uncle_Sam, die ik een beetje als de leider van dit gilde zie.

Het lijkt wel alsof je jezelf tegenspreekt. Je beschrijft als eerste een gilde van mensen die zich vies maken aan 'smiley-neukerij'. Vervolgens zeg je dat de leider van die gilde Uncle_Sam is. Maar in diezelfde alinea beschrijf je Uncle_Sam als een persoon die punctueel is qua de inhoud van zijn posts. En dat is tegenstrijdig met wat je hebt beschreven. Namelijk een gilde die niet punctueel is, en vervolgens wordt geleid door een punctueel leider, namelijk Uncle_Sam.

Vreemd.

zondag 2 juni 2002 @ 22:23:22 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_4420363
Het staat vooral wel grappig. Een enkele smiley met een punt erachter is incorrect, daar er geen zinnen van één woord bestaan (en dan mag er geen punt achter), maar een zin zonder punt eindigen kan natuurlijk niet, vandaar .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_4420397
lol lekker belangrijk
pi_4420402
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:18 schreef Henk_Westbroek het volgende:
pi_4420409
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:18 schreef Henk_Westbroek het volgende:
pi_4420410
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:25 schreef -Ma3stro- het volgende:
lol lekker belangrijk
Zeer belangrijk, naar mijn mening. Dit gaat om het behoud van de Nederlandse taal, zonder dat die wordt verkracht door smiley-neukerij.
pi_4420432
Een smiley kan veel emoties oproepen en dus ook de toon van jouw bericht neerzetten, . Waarom zou je er dan niet alles aan doen om de desbetreffende smiley zo goed mogelijk te versieren, alsof het een architectonisch bouwwerk betreft. Ik vind het overigens wel erg grappig dat je mij als de leider van dit punctuele smiley-neukergilde ziet, , , ! Ik vraag me dan ook af hoe je daarbij komt, aangezien GHaven in feite toch degene was die deze lifestyle in werking heeft gezet.
Is it washable?
pi_4420475
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:25 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Zeer belangrijk, naar mijn mening. Dit gaat om het behoud van de Nederlandse taal, zonder dat die wordt verkracht door smiley-neukerij.

freaks
  zondag 2 juni 2002 @ 22:40:11 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_4420650
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:29 schreef -Ma3stro- het volgende:
freaks .
foei!
pi_4420660
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:29 schreef -Ma3stro- het volgende:

[..]

freaks, .

foei!
Is it washable?
pi_4420725
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 juni 2002 @ 22:56:40 #17
862 Arcee
Look closer
pi_4420899
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
Het lijkt wel alsof je jezelf tegenspreekt. Je beschrijft als eerste een gilde van mensen die zich vies maken aan 'smiley-neukerij'. Vervolgens zeg je dat de leider van die gilde Uncle_Sam is. Maar in diezelfde alinea beschrijf je Uncle_Sam als een persoon die punctueel is qua de inhoud van zijn posts.
Ik spreek mezelf niet tegen. "Wat dat betreft" en "dit gilde" slaan terug op het punctueel-zijn qua smiley-neukerij en dat meest punctueel-zijn dus ook en slaat dus niet op de inhoud van zijn posts, zoals jij het blijkbaar leest.
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:27 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik vind het overigens wel erg grappig dat je mij als de leider van dit punctuele smiley-neukergilde ziet, , , ! Ik vraag me dan ook af hoe je daarbij komt, aangezien GHaven in feite toch degene was die deze lifestyle in werking heeft gezet.
Wie er mee begonnen is weet ik niet, ik dacht eigenlijk Koekepan, maar jij bent het meest consequent en het meest uitgebreid in je smiley-neukerij, dus vandaar dat ik jou als leider aangewezen heb.
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:23 schreef speknek het volgende:
Het staat vooral wel grappig. Een enkele smiley met een punt erachter is incorrect, daar er geen zinnen van één woord bestaan (en dan mag er geen punt achter), maar een zin zonder punt eindigen kan natuurlijk niet, vandaar .
Waarom zet je nu geen komma voor die smiley? Dat zou Uncle_Sam zéker wel hebben gedaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 juni 2002 @ 22:58:56 #18
862 Arcee
Look closer
pi_4420931
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:41 schreef Uncle_Sam het volgende:
Foei!
Foei!
  zondag 2 juni 2002 @ 23:03:36 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_4420992
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:56 schreef Arcee het volgende:
Waarom zet je nu geen komma voor die smiley? Dat zou Uncle_Sam zéker wel hebben gedaan.
Only dead fish go with the flow, .
Eh ik bedoel .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 juni 2002 @ 23:08:39 #20
862 Arcee
Look closer
pi_4421055
quote:
Op zondag 02 juni 2002 23:03 schreef speknek het volgende:
Only dead fish go with the flow, .
Eh ik bedoel .
Then you're already half dead.
  zondag 2 juni 2002 @ 23:29:35 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_4421493
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:25 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

o nee sorry, het zijn er natuurlijk 99
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 3 juni 2002 @ 15:10:54 #22
6536 dwerg
chagrijn
pi_4428691
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:07 schreef Arcee het volgende:
Het is geen gilde, het is een kliekje .
I intend to live forever, or die trying.
pi_4428799
ik denk dat het kudde gedrag is net als na de WC-ramp in new york met al die zwarte iconen; het schepd een groepsgevoel en zorgd voor herkenning zeg maar net als na de WC-ramp in new york met al die zwarte iconen
If you're a thought, you will want me to think that it's kind of a shame 'cause whenever you eat raisins with a little grace you think of her. And of some elegance. By the way, her heart's like crazy paving upside down and back to front
pi_4429202
Waar blijven de lijstjes Arcee .
.
  maandag 3 juni 2002 @ 15:39:07 #25
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_4429300
Matthijn99 staat toch echt met stip op nr.1 Wat een dork .
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')