Zijn er eigenlijk regels, en zo ja, welke? Niet iedereen is even streng en consequent in navolging van de regels, zo lijkt het.
Wat dat betreft is het meest punctueel volgens mij Uncle_Sam, die ik een beetje als de leider van dit gilde zie.
Wat beweegt de leden van dit opmerkelijke gilde?
quote:De 80 "
Op zondag 02 juni 2002 22:09 schreef Hrun het volgende:
voorbeelden?
quote:Het lijkt wel alsof je jezelf tegenspreekt. Je beschrijft als eerste een gilde van mensen die zich vies maken aan 'smiley-neukerij'. Vervolgens zeg je dat de leider van die gilde Uncle_Sam is. Maar in diezelfde alinea beschrijf je Uncle_Sam als een persoon die punctueel is qua de inhoud van zijn posts. En dat is tegenstrijdig met wat je hebt beschreven. Namelijk een gilde die niet punctueel is, en vervolgens wordt geleid door een punctueel leider, namelijk Uncle_Sam.
Op zondag 02 juni 2002 22:07 schreef Arcee het volgende:
Omgeven door komma's, punten, uitroeptekens en andere leestekens krijgt de smiley grote aandacht onder een bepaalde groep FOK!kers. Ik noem ze maar de punctuele smiley-neukers, die een soort van gilde lijken te vormen. Ikzelf hecht ook veel waarde aan correcte spelling en dergelijke, dus in die zin waardeer ik de schrijfstijl van deze groep zeer, echter, hun gegoochel met leestekens rond de smiley kan ik niet begrijpen. Althans, van de meeste punctuelen onder hen niet. Een punt achter je smiley zetten, okee, maar smilies scheiden door komma's ziet er niet uit, wat mij betreft. Een punt achter een smiley ook niet, trouwens, want een smiley is tenslotte geen zin.Zijn er eigenlijk regels, en zo ja, welke? Niet iedereen is even streng en consequent in navolging van de regels, zo lijkt het.
Wat dat betreft is het meest punctueel volgens mij Uncle_Sam, die ik een beetje als de leider van dit gilde zie.
Vreemd.
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:18 schreef Henk_Westbroek het volgende:
De 80 "" posts van Mathijn 99 per dag.
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:18 schreef Henk_Westbroek het volgende:
De 80 "" posts van Mathijn 99 per dag.
quote:Zeer belangrijk, naar mijn mening. Dit gaat om het behoud van de Nederlandse taal, zonder dat die wordt verkracht door smiley-neukerij.
Op zondag 02 juni 2002 22:25 schreef -Ma3stro- het volgende:
lol lekker belangrijk
quote:freaks
Op zondag 02 juni 2002 22:25 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Zeer belangrijk, naar mijn mening. Dit gaat om het behoud van de Nederlandse taal, zonder dat die wordt verkracht door smiley-neukerij.
quote:foei!
Op zondag 02 juni 2002 22:29 schreef -Ma3stro- het volgende:
freaks.
quote:foei!
Op zondag 02 juni 2002 22:29 schreef -Ma3stro- het volgende:[..]
freaks,
.
quote:Ik spreek mezelf niet tegen. "Wat dat betreft" en "dit gilde" slaan terug op het punctueel-zijn qua smiley-neukerij en dat meest punctueel-zijn dus ook en slaat dus niet op de inhoud van zijn posts, zoals jij het blijkbaar leest.
Op zondag 02 juni 2002 22:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
Het lijkt wel alsof je jezelf tegenspreekt. Je beschrijft als eerste een gilde van mensen die zich vies maken aan 'smiley-neukerij'. Vervolgens zeg je dat de leider van die gilde Uncle_Sam is. Maar in diezelfde alinea beschrijf je Uncle_Sam als een persoon die punctueel is qua de inhoud van zijn posts.
quote:Wie er mee begonnen is weet ik niet, ik dacht eigenlijk Koekepan, maar jij bent het meest consequent en het meest uitgebreid in je smiley-neukerij, dus vandaar dat ik jou als leider aangewezen heb.
Op zondag 02 juni 2002 22:27 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik vind het overigens wel erg grappig dat je mij als de leider van dit punctuele smiley-neukergilde ziet,,
,
! Ik vraag me dan ook af hoe je daarbij komt, aangezien GHaven in feite toch degene was die deze lifestyle in werking heeft gezet.
quote:Waarom zet je nu geen komma voor die smiley? Dat zou Uncle_Sam zéker wel hebben gedaan.
Op zondag 02 juni 2002 22:23 schreef speknek het volgende:
Het staat vooral wel grappig. Een enkele smiley met een punt erachter is incorrect, daar er geen zinnen van één woord bestaan (en dan mag er geen punt achter), maar een zin zonder punt eindigen kan natuurlijk niet, vandaar.
quote:Foei!
Op zondag 02 juni 2002 22:41 schreef Uncle_Sam het volgende:
Foei!
quote:Only dead fish go with the flow,
Op zondag 02 juni 2002 22:56 schreef Arcee het volgende:
Waarom zet je nu geen komma voor die smiley? Dat zou Uncle_Sam zéker wel hebben gedaan.
quote:Then you're already half dead.
Op zondag 02 juni 2002 23:03 schreef speknek het volgende:
Only dead fish go with the flow,.
Eh ik bedoel.
quote:o nee sorry, het zijn er natuurlijk 99
Op zondag 02 juni 2002 22:25 schreef matthijn99 het volgende:[..]
quote:Het is geen gilde, het is een
Op zondag 02 juni 2002 22:07 schreef Arcee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |