abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73413928
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:35 schreef Japsnars het volgende:
Yep, leuke dingen. Je moet even een supercard kopen (10-30 euro online) en dan kan je spellen downloaden voor op je DS

En jij begint met verzieken door iedere KLB'er een autist te noemen
Nouja, ik rijd weer met IQM terug naar de KLB SC [ afbeelding ]
Ik ben benieuwd.

De meeste zijn er ernstig aan toe, het idee dat ik belasting betaal om IQM te steunen steekt me bijna.
Maar veel plezier in klb, mij zal je er niet meer vinden, en dat is een goed iets toch?
Iedereen blij, en I have been called worse, trouwens...maar ik moest het toch allemaal niet zo serieus nemen?
pi_73413947
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
Laten we deze verder uiterst toffe reeks niet bederven met onze aanwezigheid, Japsnars. Wij staan hier boven. Wij zijn goede mensen, want we geven aan goede doelen en spreken niet af met minderjarige meisjes. Heb ik al gezegd dat we aan goede doelen geven?

Hop hop, op naar de verderfelijke poel die KLB SC heet.
Jij mag wel blijven trouwens al heb ik al helemaal geen recht van spreken volgens Elixanogwat. .

He maar kom op zeg, venijnigheid kan geinig zijn maar niet dat KLB hier komt jengelen om aandacht van Lamon he. Hij heeft er voor gekozen om dat subforum te laten voor wat het is. En dan is het klaar en dan moet je hem ook niet gaan zoeken he.
Al dat geouwehoer, kom op zeg, het gaat allemaal helemaal nergens over.
pi_73413951
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:38 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.

De meeste zijn er ernstig aan toe, het idee dat ik belasting betaal om IQM te steunen steekt me bijna.
Maar veel plezier in klb, mij zal je er niet meer vinden, en dat is een goed iets toch?
Iedereen blij, en I have been called worse, trouwens...maar ik moest het toch allemaal niet zo serieus nemen?
Klaar is klaar he?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 01:44:05 #54
158452 IQM
I am the one
pi_73413981
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij mag wel blijven trouwens al heb ik al helemaal geen recht van spreken volgens Elixanogwat. .
Thanks, much obliged. Ik ben hier al vaker geweest, maar het feit dat ik hier niet op regelmatige basis kom, zegt misschien wel genoeg. Niets ten nadele van jullie overigens.

P.S.
Elixabete?
quote:
He maar kom op zeg, venijnigheid kan geinig zijn maar niet dat KLB hier komt jengelen om aandacht van Lamon he. Hij heeft er voor gekozen om dat subforum te laten voor wat het is. En dan is het klaar en dan moet je hem ook niet gaan zoeken he.
Al dat geouwehoer, kom op zeg, het gaat allemaal helemaal nergens over.
Ik ben van het rechtzetten en van het aantonen van hypocrisie. Vergeef me mijn enthousiasme.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_73413998
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Klaar is klaar he?
Idd.

Even iets wat me wel interesseert op dit moment, ken jij The Editors? Zo ja, heb je het nummer In this light and on this evening al gehoord?
En zo ja, kan jij opmaken waar de tekst over gaat, ik vind het een boeiend nummer, maar ik kan de lyrics niet helemaal volgen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 01:51:12 #56
158452 IQM
I am the one
pi_73414051
Alweer uit 2006, maar toch: http://video.google.com/videoplay?docid=7081712575704518273#
Alex van Warmerdam over Paul Verhoeven en Zwartboek.
Scio Melius
Gelul.
pi_73414100
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:44 schreef IQM het volgende:

[..]

Thanks, much obliged. Ik ben hier al vaker geweest, maar het feit dat ik hier niet op regelmatige basis kom, zegt misschien wel genoeg. Niets ten nadele van jullie overigens.

P.S.
Elixabete?
[..]

Ik ben van het rechtzetten en van het aantonen van hypocrisie. Vergeef me mijn enthousiasme.
Elixabete noemde me een newbie en in deze reeks hoop ik dat toch wel te blijven inderdaad.
Neemt niet weg dat het een aardige en toch niet gezapige maar wel langlopende reeks is verder.
Jou ken ik weer als een leuke user all over FOK!

Nee, maar ik begrijp het wel, alleen het is nou wel klaar hoor. Point taken en dat moet hier gewoon niet verder gaan.
pi_73414113
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Idd.

Even iets wat me wel interesseert op dit moment, ken jij The Editors? Zo ja, heb je het nummer In this light and on this evening al gehoord?
En zo ja, kan jij opmaken waar de tekst over gaat, ik vind het een boeiend nummer, maar ik kan de lyrics niet helemaal volgen.
Ken het niet, Heb je een toeplinkje?
Luister graag he, maar wel in hapklare brokken. .
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 01:59:40 #59
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73414118
Ik wilde ooit een romance aangaan met Elixabete, maar gelukkig dat ik niet ingestemd heb.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:01:39 #60
158452 IQM
I am the one
pi_73414127
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:57 schreef Stali het volgende:

[..]

Elixabete noemde me een newbie en in deze reeks hoop ik dat toch wel te blijven inderdaad.
Neemt niet weg dat het een aardige en toch niet gezapige maar wel langlopende reeks is verder.
Jou ken ik weer als een leuke user all over FOK!

Nee, maar ik begrijp het wel, alleen het is nou wel klaar hoor. Point taken en dat moet hier gewoon niet verder gaan.
Ik heb nogal... aparte ervaringen met Elixabete. Niet op dit forum, though. Maar goed, ik weet nu bepaalde dingen over haar, waardoor ik altijd mijn bedenkingen zal hebben bij haar en wat ze post.

Ik kan ook best leuk zijn, maar soms ben ik net even wat vinniger. Al kan ik ook net zo goed iets uit het verleden vergeten en doorgaan met het heden.
Scio Melius
Gelul.
pi_73414137
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:58 schreef Stali het volgende:

[..]

Ken het niet, Heb je een toeplinkje?
Luister graag he, maar wel in hapklare brokken. .

Het is een heel ander nummer dan de nummers die ze gewoonlijk maken, veel meer geinspireerd op oudere muziek, en het is mooi en boeiend als ik het een aantal malen luister, maar de tekst kan ik niet ontcijferen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:03:08 #62
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73414139
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wilde ooit een romance aangaan met Elixabete, maar gelukkig dat ik niet ingestemd heb.
Zij met jou dus*
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:03:41 #63
158452 IQM
I am the one
pi_73414145
Ik luister naar:

Ontdekt dankzij Knocked Up (het was de muziek die de echo's van Alison begeleidde).
Scio Melius
Gelul.
pi_73414171
IQM kan niet zonder Lamon., post Lamon. eindelijk eens buiten de KLB SC gaat IQM in de SC posten waar Lamon. post.
pi_73414193
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
IQM kan niet zonder Lamon., post Lamon. eindelijk eens buiten de KLB SC gaat IQM in de SC posten waar Lamon. post.
Maar ik zie het niet, dus het heeft zo weinig zin.
Maar goed, voor dat soort dingen is dit topic nooit bedoeld geweest en het jaagt andere semi-bikkelaars misschien weg, dus ik wil het er verder niet over hebben.

Kan iemand me de betekenis van dat nummer uitleggen?
pi_73414200
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
Niet zeuren. Het is toch prima zo?

Ik ga even de 2 linkjes beluisteren en ga niet meer zo bikkel zijn want onverbiddelijke tijden als om 7:15 uur op dat red ik gewoon niet meer met m'n 36 jaar. Ik was doodmoe vandaag. .
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:12:33 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_73414202
Vrienden van me speelden in deze band. Ze waren hun tijd vooruit 20 jaar geleden.

Vind je het wat Lamon ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:16:39 #68
111382 Ofyles2
pi_73414224
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:03 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Zij met jou dus*
Nee, niet echt.

Maar qua karakter verschillen we niet. Al scoor ik wel met mijn cynisme en Elixabete juist niet.
pi_73414227
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:12 schreef tong80 het volgende:
Vrienden van me speelden in deze band. Ze waren hun tijd vooruit 20 jaar geleden.

Vind je het wat Lamon ?

Relaxte punk/alternative.
Ik vind het wel okee, ben ik gek als ik zeg dat het hier een beetje op lijkt:

pi_73414232
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nee, niet echt.

Maar qua karakter verschillen we niet. Al scoor ik wel met mijn cynisme en Elixabete juist niet.
Sinds wanneer noemen we ElizabethR ineens Elixabete?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:20:51 #71
111382 Ofyles2
pi_73414237
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:19 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Sinds wanneer noemen we ElizabethR ineens Elixabete?
Het ging om Elixabete, niet om ElizabethR.

ElizabethR is gezond verstand vergeleken met die Baskische.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:21:01 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_73414238
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:18 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Relaxte punk/alternative.
Ik vind het wel okee, ben ik gek als ik zeg dat het hier een beetje op lijkt:

Nee niet gek. Ze hadden wel dit soort helden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:21:49 #73
158452 IQM
I am the one
pi_73414244
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ghehe, wilde al zeggen. Vond het al zo raar dat zij (Elixabete dus) zich in deze reeks zou laten zien.
Scio Melius
Gelul.
pi_73414253
Saai zeg, IQM en Lamon. die in hetzelfde topic posten maar niet aan het bekvechten zijn
pi_73414271
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

ElizabethR is gezond verstand vergeleken met die Baskische.
ElizabethR, ik ben een newbie he. Daar kwam je zelf ook al rap mee.
Dus neem het me niet kwalijk. .

Ik haalde ze gladweg doorelkaar. .
pi_73414273
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Saai zeg, IQM en Lamon. die in hetzelfde topic posten maar niet aan het bekvechten zijn

Het is nog lang geen zondag he.
pi_73414275
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Ik zie zijn posts niet, dus dat is helemaal niet raar, ik zie alleen een rood balkje dat hij gepost heeft.
En dit topic is nooit saai geweest, het gaat alleen gepast langzaam, en dat is altijd al de insteek geweest, al vanaf Het Lamon-is-nog-wakker-topic
pi_73414278
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:10 schreef Lamon. het volgende:

Kan iemand me de betekenis van dat nummer uitleggen?
Neen. .

Als je het echt wilt weten is er niet wat over dat nummer te vinden in interviews o.i.d.?
pi_73414302
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Neen. .

Als je het echt wilt weten is er niet wat over dat nummer te vinden in interviews o.i.d.?
Nog te vroeg, eerst moet het album echt uitkomen...

"There is one song called In This Light And On This Evening: you know the opening scene of Blade Runner? I can image it being played at it comes swooping over this futuristic vision.. "

Dat is het beste wat ik kan vinden.

En jij bent weer te laat op.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:44:26 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_73414307
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:45:39 #81
158452 IQM
I am the one
pi_73414313
quote:
The opening title track is a phenomenal way to begin proceedings. An electronic pulse – think the start of Franz Ferdinand’s Take Me Out given a Kraftwerk once-over – parts to allow frontman Tom Smith to state, plaintively: “In this light, and on this evening / London’s become the most beautiful thing I’ve seen”. It’s a track to oppose A Weekend in the City, Bloc Party’s 2007 album of capital city tension and paranoia, and a stirring, teasing number that layers noise upon noise until its climax, a reprise of that pulse, sounds remarkable for its delicateness.
quote:
"In This Light And On This Evening": Een pekdonker, zelfs wat schrikwekkend begin, waarin Smith als een doodgraver over Londen prevelt tegen synths die de dark wave van de jaren tachtig meegemaakt hebben. Dreiging maakt halfverwege plaats voor ontlading wanneer drums en gitaar het onweer doen losbarsten. Indrukwekkend begin.
quote:
Smith elaborated further on the album's noir aesthetic, adding: "But this is still a dark record, a record that sings of no God, a record of broken love songs, a record where the filthy city [London] is so close you can smell it, taste it, a record of drunken violence, a record which has lost all trust in those in charge of our world.

"We must be four miserable people to make a record like this though right? I must be troubled to write words like these?

"No, absolutely not, dark is interesting, dark is exciting, dark can be funny, there’s real life in the dark, real life IS dark, when an album feels like this the fragments of hope and love that do occasionally shine through shine through ten times brighter than they would normally do so."

Apparently, too, the synthesizer-heavy In This Light and on This Evening is a bit more sci-fi and influenced by films like Ridley Scott's 1982 movie, Blade Runner says NME.com. Produced by Flood (U2, Depeche Mode, New Order), the album includes song titles like "Papillion," "Bricks and Mortar," "Eat Raw Meat = Blood Drool," and "Like Treasure."
quote:
Recorded in London with producer Flood, "In This Light" sees the band pursue a more electronic direction, according to lead singer Tom Smith who said in a statement that the U.K. capital had also made a big impression on the record, both lyrically and musically.

"I actually think it's in every song," said London resident Smith about how the capital city had inspired him. "In the right time and place, in the right light and on the right evening, something you have seen 1,000 times before can still take your breath away."
Als iemand dat even kan doorgeven aan Lamon met de hartelijke groeten van IQM.
Scio Melius
Gelul.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:57:49 #82
2651 svann
night-hawk
pi_73414344
Misschien ziet Lamon nu wel een extra dikke rode balk hierboven op de plaats van die lange behulpzame post van IQM, die hem trouwens de hartelijke groeten doet.

Misschien.

Welterusten.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 03:02:23 #83
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_73414356
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:29 schreef Stali het volgende:

[..]

ElizabethR, ik ben een newbie he. Daar kwam je zelf ook al rap mee.
Dus neem het me niet kwalijk. .

Ik haalde ze gladweg doorelkaar. .
Nee hoor.
Kusje erop??

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_73414383
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:57 schreef svann het volgende:
Misschien ziet Lamon nu wel een extra dikke rode balk op de plaats van die lange behulpzame post van IQM hierboven, die hem trouwens de hartelijke groeten doet.

Misschien.

Welterusten.
Ik heb hem aangeklikt omdat ik jou vertrouw, en idd, het is een behulpzame post, waarvoor dank IQM, maar ik ben niet iemand die dan zomaar alles vergeet.
Ik ben geen pedofiel, ik heb geen behoefte aan het posten van foto's en filmpjes van iemand om hem of haar af te kraken, zo steek ik niet in elkaar, dus het balkje blijft, omdat ik in klb echt door de mangel gehaald ben tot op het punt dat er posts verwijderd moesten worden.

Niet mijn ding, ik snap dat het voortkomt uit een aantal posts richting BT die niet zo positief waren, maar ik heb nooit zoiets geflikt, wat dat betreft ben ik juist NIET schijnheilig.
Ook ben ik nooit op zoek geweest naar een foto van Emimich of welke andere user dan ook, ten einde hem of haar belachelijk te maken, en daar verschil ik van mening bij velen.

En verder is het klaar, want het is "maar" een forum.

Welterusten.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 03:18:23 #85
158452 IQM
I am the one
pi_73414409
Grappig hoe iemand zegt er klaar mee te zijn, maar toch eerst twee hele alinea's aan mij wil besteden.
Grappig hoe iemand beweert dat hij er klaar mee is, maar dan toch nog even moet ingaan op de materie, terwijl niemand dat verder doet of svann daar enige aanleiding toe gaf.

Is dat niet wat men schijnheilig noemt?
Scio Melius
Gelul.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 03:21:50 #86
158452 IQM
I am the one
pi_73414416
Ik wil nog even deze baas (mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen ©Mart Smeets) onder de aandacht brengen:

Scio Melius
Gelul.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 03:56:37 #87
2651 svann
night-hawk
pi_73414462
Kap nou toch eens, IQM. Je bent dit topic aan het verzieken.
Lamon valt jou niet persoonlijk aan en ik snap echt niet waarom jij hem zonodig met zeurverhalen tot in dit topic achterna komt.
Je hebt je zegje nu wel gedaan.
Doe gezellig mee, of ga naar de een of andere centrale SC.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 04:07:40 #88
158452 IQM
I am the one
pi_73414483
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef svann het volgende:
Kap nou toch eens, IQM. Je bent dit topic aan het verzieken.
Lamon valt jou niet persoonlijk aan en ik snap echt niet waarom jij hem zonodig met zeurverhalen tot in dit topic achterna komt.
I.R.Baboons semibikkeltijd, #113, je hebt gelijk, schat. :).

Hoe blind kan iemand zijn?
Scio Melius
Gelul.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 04:31:25 #89
2651 svann
night-hawk
pi_73414551
Ja, hoe blind kun je zijn.

Dit is Lamons home-topic.
Hier praten we over wat ons bezig houdt. Doorgaans in gemoedelijke sfeer.
Jij komt hier speciaal naar toe om alsnog je gelijk te halen en er op toe te zien vooral het laatste woord te hebben.
Je hebt je punt gemaakt, tijd om te wieberen.
Of om normaal gezellig mee te posten.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 04:38:32 #90
158452 IQM
I am the one
pi_73414563
Ik was er al lang mee opgehouden, zoals je kan zien. Ene L. Amon ging daarna nog een paar keer door, zoals je kan zien.
Scio Melius
Gelul.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 04:42:54 #91
2651 svann
night-hawk
pi_73414573
Lamon, had je deze al gezien?

The Editors forum

Ik hou wel van vage teksten, maar hier kan ik toch weinig van maken.
Bij dat titelnummer vraag ik me af of hij happy trippend door de londense regen loopt, de kosmos belevend.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 oktober 2009 @ 04:55:30 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_73414588
The Editors is een leuke copy van Joy Division

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 oktober 2009 @ 01:01:04 #93
862 Arcee
Look closer
pi_73445399
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 04:31 schreef svann het volgende:
Ja, hoe blind kun je zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_73445446
quote:
Vind je het gewoon een cool nummer, Arcee, of zit er een betekenis achter?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 oktober 2009 @ 01:08:13 #95
862 Arcee
Look closer
pi_73445508
Cool nummer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 01:09:41 #96
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_73445520
Dit is het type topic dat ik zoek rond dit tijdstip
pi_73445541
Oh, kijk nou, is het alweer zo laat. !@##@%.

2 uur max. Nog even een programma kijken.

Heb een fijne avond, bikkels. .
pi_73445562
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 01:08 schreef Arcee het volgende:
Cool nummer.
Gelukkig, geen dubbele bodems.

Wat vind je eigenlijk van het laatste Depeche Mode album?
Wrong en Peace vind ik geweldig goed, maar tegelijkertijd blijf ik toch de oudere nummers draaien.
pi_73445576
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 01:11 schreef Stali het volgende:
Oh, kijk nou, is het alweer zo laat. !@##@%.

2 uur max. Nog even een programma kijken.

Heb een fijne avond, bikkels. .
Jij gaat nooit op tijd naar bed, omarm het nu maar.
pi_73445616
Mijn hele plan om voor dit tijdstip te gaan slapen loopt alweer in het honderd, doe zo mijn best maar het wil maar niet lukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')