maar hij heeft wel een auto, en geen inkomen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Oh moet die arme jongen nog een baantje erbij nemen ook.
volgensmij betalen de ouders zijn auto, schoolgeld enzo.. hij betaald dus nog geen kostgeldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Whut? Moet die zoon nou een baan erbij nemen?
Dus alles komt op zoon Jos neerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef Biskwie het volgende:
[..]
volgensmij betalen de ouders zijn auto, schoolgeld enzo.. hij betaald dus nog geen kostgeld
Oh misschien had deze jongen geen baan, maar ze had het over een baan erbij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef Biskwie het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een auto, en geen inkomen?
nope deze was eerderquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:58 schreef Biskwie het volgende:
hier verder:
Dubbeltje op zijn kant: Ik ben nu eenmaal geen zitkont
@mods.. deze mag dicht!
Ik denk dat er iets uitgeknipt is, want ze wisten meteen waar het over ging.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef MissJ het volgende:
anders zeg je je naam gewoon even niet als je iemand belt
Zeker, met John erbij lukt alles.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:05 schreef Karina het volgende:
Alsof je zo makkelijk een woning kunt krijgen.
Dan moet ik hem ook eens bellen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, met John erbij lukt alles.
Op de site staat dat je je niet meer kunt aanmelden voor het programmaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet ik hem ook eens bellen!![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Op de site staat dat je je niet meer kunt aanmelden voor het programma
ik heb een huis via de woningstichting, kost 550e/maand... 3 slaapkamers, (waar mijn slaapkamer 4.5*3meter is) en de hele oppervlakte 9*5.5 is, en dan 3 verdiepingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef Karina het volgende:
Nou ik zoek ook nog wat groters, 500 euro zou wel mooi zijn
Ja, anders krijgen ze allemaal DSB-klantenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Op de site staat dat je je niet meer kunt aanmelden voor het programma
Nice, ik betaal 450 voor een 3kamerwoning, ik had gereageerd op een 4kamerwoning, maar ik was nummer 290 geworden of zoietsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ik heb een huis via de woningstichting, kost 550e/maand... 3 slaapkamers, (waar mijn slaapkamer 4.5*3meter is) en de hele oppervlakte 9*5.5 is, en dan 3 verdiepingen
gaat prima
als je in de buurt woont mag je bij me intrekken, scheelt weer in de kostenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice, ik betaal 450 voor een 3kamerwoning, ik had gereageerd op een 4kamerwoning, maar ik was nummer 290 geworden of zoiets
En geen zittend werk want ze heeft geen zitkont. Ze zit verdomme al de hele uitzending met der luie reet op een stoelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef MissJ het volgende:
en nu nog werken zoeken voor dat luie wijf
Ik heb een 4-kamerflat voor 300 euro.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ik heb een huis via de woningstichting, kost 550e/maand... 3 slaapkamers, (waar mijn slaapkamer 4.5*3meter is) en de hele oppervlakte 9*5.5 is, en dan 3 verdiepingen
gaat prima
goed bezigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef Ole het volgende:
Kan iemand even de TT aanpassen![]()
Ja! Werken zal je kreng
Maar ze moeten sowieso het huis uit waar ze nu zitten.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef kissaa het volgende:
Zit ik in een gesloten topic te posten
Sigaretten: 100 pakjes per maand a 5 euro is 500 euro per maand
Ik snap niet dat ze die voor de hand liggende kosten nooit zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef kissaa het volgende:
Zat ik in een gesloten topic te posten
Sigaretten: 100 pakjes per maand a 5 euro is 500 euro per maand
Ah! dankquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, topics zijn samengevoegd. Dat kan ook zomaar hier op Fok!
nee, ergens in de regio van bredaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Biskwie en Supertuxx niet in Amsterdam wonen met die lage huurprijzen
@Biskwie: zou ik niet veel mee opschieten he? Qua ruimte, want dan zit je met 2 in een 4kamerwoning, is nog kleiner dan alleen in een 3kamerwoning.
Oh, daarom kreeg ik een foutmelding dat het topic niet bestaat ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, topics zijn samengevoegd. Dat kan ook zomaar hier op Fok!
Nee, in Den Bosch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Biskwie en Supertuxx niet in Amsterdam wonen met die lage huurprijzen
Oh dat hoop ik ook zo, over 3 maanden of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Ole het volgende:
Ik hoop zo dat er een keer een terugblikprogramma komt!
Ja volgens mij is die minder begaafd dan zijn broerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind die Frans wel een beetje zielig eigenlijk.
Mooi, ik ben dus niet de enige die dat opvielquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
Ik zie trouwens bij die jongens alleen die unibrow als ze in beeld komen....regel even een gratis pincet voor ze
Het is net Bert van Ernie met die wenkbrauw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja volgens mij is die minder begaafd dan zijn broer
Neequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi, ik ben dus niet de enige die dat opviel
Ruziequote:
Als het goed is is dat schoonmaakwerk een opstapje naar een volledige baan.......tenminste zo heeft RTL het voor ogen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik vind het wel krap hoor.. die ¤ 0,- .. helemaal geen reserves.Snap wel dat de 0 al moeilijk te bereiken was, maar toch..
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen ook niet méér gaan werken. Mijn pa werkte 60 uur per week. Niet om uit de schulden te komen, maar om te sparen en op vakantie te kunnen met zijn gezin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik vind het wel krap hoor.. die ¤ 0,- .. helemaal geen reserves.Snap wel dat de 0 al moeilijk te bereiken was, maar toch..
Hmm.. ik vraag me af of dit zo realistisch is. Als ze het huis uitgaan verdwijnen er wel weer kosten, maar verdwijnt ook het kostgeld. En volgens mij was het kostgeld de kosten van het onderhoud + iets extra (huur?). Vraag me af of dat schoonmaakwerk dat allemaal op kan vangen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Dan moeten die jongens nog wel 4 1/2 jaar thuis blijven wonen!
1 woord: oogkleppenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen ook niet méér gaan werken. Mijn pa werkte 60 uur per week. Niet om uit de schulden te komen, maar om te sparen en op vakantie te kunnen met zijn gezin.
Met John wel ja.. wat een schulden hebben ze weer..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, met John erbij lukt alles.
Dat wordt heftig ja.. Die jongen van vanavond had problemen met zijn vriendin ivm thuis..Nu mag hij gratis uit eten van John en Annemarie.quote:
Dat zeker, hij heeft het wel verdiend..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Ole het volgende:
Met al die bijdragen die hij gedaan heeft heeft hij dat wel verdiend.
Hij leek wel de enige met een beetje verstand.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zeker, hij heeft het wel verdiend..
Ja volgens mij wel..had wel medelijden met die jongen ..Is niet normaal dat je je ouders moet onderhouden..Ok, kostgeld betalen is normaal..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij leek wel de enige met een beetje verstand.
Nou, wat een schatten hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Een mooie en hartverwarmende uitzending, wat een lieve mensen.![]()
Ja, volkomen logisch, schulden maken waarvan je 100% zeker weet dat je ze niet af kan lossen en er dan ook nog voor weglopen. Wat een geweldige mensenquote:Het vluchten naar België om daar in wanhoop je rekeningen te verbranden (een volkomen logische actie, want het was wel duidelijk dat ze druk ff niet zo goed aankonden), en daarna terug naar Nederland keren om te werken aan hun schulden.
Ja, wij hebben echt een ander programma zitten kijken. Tenzij jij heel dol bent opquote:Maar vooral: de familieband en het er voor elkaar zijn, dat van deze mensen afspatte
Een kindje erbij n**ken om extra oudedagvoorziening te hebben, bedoel je?quote:En vooral: Zo`n situatie is NIET UITZICHTLOOS, je kan er wat aan doen om eruit te komen!
Kan ze bij dat schoonmaakbedrijf ook langer werken dan? Of bedoelen ze dat ze hopen dat die vrouw daarna zelf een fulltime baan gaat zoeken? zie ik haar nog niet doen uit haarzelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het goed is is dat schoonmaakwerk een opstapje naar een volledige baan.......tenminste zo heeft RTL het voor ogen.
Mwa, het leek me voor sommige leden van dit gezin best nuttig om het zo voor zich te zien, dat zei ze waarschijnlijk meer dan enkel het bedrag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Beetje stemmingmakerij ookwel. Het bedrag zelf lijkt me al schokkend genoeg. Als je alle broden op zou stapelen die je er in een maand doorheenjast met een gezin schrik je ook wel waarschijnlijk.
Hij betaalt 150 200 euro in de maand, vind ik belachelijk van een student die full time belast is terwijl moeders op d'r reet zit omdat ze nog niet eens full time werktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
Volgens mij was "als je werkt, moet je ook bijdragen" gericht aan de zoon met het fulltime inkomen, en was aan de timmerman in opleiding gevraagd of hij misschien zou willen helpen door een baantje op zaterdag of zondag te nemen.
Voor mij was het ook weer erger-TV hoor. Die ontzettend passieve vader, de moeder met haar huilerige ogen die zich te goed voelde om achter de kassa te zitten, de manier waarop ze hun zonen ermee opzadelden..
Dat heeft jouw man goed gezegdquote:mister_d zit hier de uitzending te kijken en zegt: waarom gaat zij geen post bezorgen, als ze geen zitvlees heeft?![]()
Wel aan gedacht, maar 'gewoon' nooit gedaan. En dan achter de kassa? Nee, want dan moet je ZITTENquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:08 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar wat was eigenlijk de reden dat dat wijf niet fulltime werkte?
Sjef for president!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef gniffie het volgende:
En nog steeds overal lacherig over doen. Wat een apart volk zeg...
Vooral aflevering 2 was zeer grappig! Echt een aanrader.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef gniffie het volgende:
Ik ga dit programma ook maar is volgen? Is het grappig of zielig?
Doe niet zo flauw, ze werkte al 5 ochtenden in de week.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:49 schreef kenwel het volgende:
Wat een uitzending. Jammer dat ik op donderdag mijn trainingsavond van voetbal heb en niet eerder kan kijken dan zaterdag via rtlgemist.
Weer een koppel met bestaande schulden wat elkaar vind en bij elkaar blijft, man werk en vrouw doet niets ( Werk wat is da?) (Achter de kassa, nee ik heb geen zitkont). Weer fijn dat hun zonen wel geld verdienen en al hun geld geven aan hun ouders. Frans moest werk zoeken, waarom laat moeders maar harder werken. Ik heb snap die ouders niet, leven van loon van hun zoon. Ik zou me kapot schamen.
Dit is toch wel de best of the best van de afleveringen van dit programma.
Hopelijk leren ze hiervan en ook andere personen die dit zien natuurlijk.
Volgende week weer een nieuwe met een relatie probleem of vertrouwen in elkaar als mogelijke oorzaak.
Doe niet zo flauw, ze is ook nog huisvrouw waarschijnlijk (Sjef zou wel niets in het huishouden doen). Beetje overdreven dat ze 50 uur zou moeten gaan werken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:06 schreef Ole het volgende:
volgens mij had ma al een halve baan,
Neemt niet weg dat ze ook wel 50 uur zou kunnen werken in haar situatie
Volgens mij moet zij hem niet meer voor zover ik dat zagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef pberends het volgende:
Volgende week wordt het veel leuker denk ik, een of andere suflul en een sufkut die elkaar totaal niet meer mogen.
Mee eens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, ze werkte al 5 ochtenden in de week.
[..]
Doe niet zo flauw, ze is ook nog huisvrouw waarschijnlijk (Sjef zou wel niets in het huishouden doen). Beetje overdreven dat ze 50 uur zou moeten gaan werken.
Hoezo? ze heeft schulden hoor! Ken genoeg mensen die meer hebben gewerkt om uit de schulden te komen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, ze werkte al 5 ochtenden in de week.
[..]
Doe niet zo flauw, ze is ook nog huisvrouw waarschijnlijk (Sjef zou wel niets in het huishouden doen). Beetje overdreven dat ze 50 uur zou moeten gaan werken.
Goed idee idd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:26 schreef Maraca het volgende:
Verdomme zeg.. volgende keer als ik ga winkelen neem ik die John Williams meeDie weet echt overal korting uit te slaan
Ah, goed punt. Alleen dan geef ik ze geen toestemming om het uit te zendenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Juist wel camera's, dat voert de druk op de bedrijven op om ja te zeggen tegen de kortingsvoorstellen. Ze willen niet gierig overkomen natuurlijk.
Zal ik voor jou een bakje koffie zetten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Twente koploperErg knap en verdiend ook maar dit mag de traditionele top-3 zich bijzonder aanreken. Vandaag blijkt maar weer eens dat de competitie ontiegelijk spannend blijft als Ajax en PSV er beiden niet in slagen lastige uitwedstrijden te winnen.
Zeg dan gelijk dat je een dikke negerlul in je wil.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:38 schreef Maraca het volgende:
Dus John, als je dit leest. Wil je met mij gaan winkelen?![]()
geen camera's en al helemaal geen stickers![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Juist wel camera's, dat voert de druk op de bedrijven op om ja te zeggen tegen de kortingsvoorstellen. Ze willen niet gierig overkomen natuurlijk.
maar.. ik wil alleen maar winkelenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat je een dikke negerlul in je wil.
Helaas zal dat wel niet gaan als je John inschakelt, neem aan dat je vooraf moet instemmen met uitzending. Anders is het wel de lusten maar niet de lasten. Wel de voordelen van een BN'er met draaiende camera die gesloten deuren voor je opent maar geen gênante vertoning op de landelijke TV.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, goed punt. Alleen dan geef ik ze geen toestemming om het uit te zenden![]()
[..]
Zal ik voor jou een bakje koffie zetten?
Ik heb geen idee waarom Sjefke fulltime werkt en dan niets in het huishouden moet doen, en dat zij ook fulltime moet gaan werken, maar dan alles in het huishouden moet doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft schulden hoor! Ken genoeg mensen die meer hebben gewerkt om uit de schulden te komen!
Ja, maar.. ik mag geeneens mee doen met dit programma. Ik heb geen schuldenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Helaas zal dat wel niet gaan als je John inschakelt, neem aan dat je vooraf moet instemmen met uitzending. Anders is het wel de lusten maar niet de lasten. Wel de voordelen van een BN'er met draaiende camera die gesloten deuren voor je opent maar geen gênante vertoning op de landelijke TV.
Koffie heb ik al genoeg opdacht nog wel dat ik mijn fout zo snel had goedgemaakt dat niemand het zou merken
Was niet geheel duidelijk maar het was bedoeld als een begin, dus dat ze vanuit die baan of die baan gaat uitbreiden qua uren of ergens anders een volledige baan gaat zoeken...ik zie het haar ook nog niet doen uit eigen initatitief...heeft ze namelijk niet echt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Kan ze bij dat schoonmaakbedrijf ook langer werken dan? Of bedoelen ze dat ze hopen dat die vrouw daarna zelf een fulltime baan gaat zoeken? zie ik haar nog niet doen uit haarzelf.
Nemen ze toch allebei een bijbaantje? Kun je nagaan hoe hard het aflossen gaat én je hebt geen tijd om te roken en troep te makenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom Sjefke fulltime werkt en dan niets in het huishouden moet doen, en dat zij ook fulltime moet gaan werken, maar dan alles in het huishouden moet doen.
Bovendien waren het niet alleen haar schulden, die Sjef had ook schulden.
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nemen ze toch allebei een bijbaantje? Kun je nagaan hoe hard het aflossen gaat én je hebt geen tijd om te roken en troep te maken.
En als ik een andere baan zoek, neem ik heb ook mee! Hij krijgt het altijd voor elkaar een baan voor iemand te vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:26 schreef Maraca het volgende:
Verdomme zeg.. volgende keer als ik ga winkelen neem ik die John Williams meeDie weet echt overal korting uit te slaan
Het is een licht vermoeden... heb je die buik van Sjef gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Maar heb ik ergens gemist dat ze alleen het huishouden doet?
Ja handig, heeft ze over 1 jaar een burnout.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nemen ze toch allebei een bijbaantje? Kun je nagaan hoe hard het aflossen gaat én je hebt geen tijd om te roken en troep te maken.
Burnout? Omdat ze een keer moet werken voor d'r geld? Van zoonlief wordt zonder meer verwacht dat hij meer dan 40 uur maakt, maar degene die de schulden veroorzaakt heeft kan dat niet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja handig, heeft ze over 1 jaar een burnout.
Ben je aanhanger van het satanisme?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Burnout? Omdat ze een keer moet werken voor d'r geld? Van zoonlief wordt zonder meer verwacht dat hij meer dan 40 uur maakt, maar degene die de schulden veroorzaakt heeft kan dat niet?
PBerends kan misschien gewoon gelijk zijn geld overmaken naar deze mevrouw? Dan hoeft ze helemaal niet meer te werkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je aanhanger van het satanisme?
En wie zegt dat zoonlief niet 36 uur werkt?
Mee eens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja handig, heeft ze over 1 jaar een burnout.
Nee, maar wel van het realisme. Kosten maken die je niet kan betalen, wegvluchten naar België, het inkomen van je zoon bij het jouwe rekenen, niet hele dagen werken want kom op, dat doe je toch niet? En dan nogquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je aanhanger van het satanisme?
En wie zegt dat zoonlief niet 36 uur werkt?
Het zijn allemaal wel normale rijtjeshuizen maar de inrichting. De luxe, het kan niet op allemaal. Het zal inderdaad wel degelijk met de schulden te maken hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Die luxe huizen dat valt mij ook altijd op. Bij sommigen is dat waarschijnlijk ook een reden waarom ze in zulke schulden zijn gekomen.
dat was nogal vaag inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:35 schreef Karina het volgende:
Hoe is een schuld van 5000 opeens 23000 geworden? Ik snap dat niet.
misschien heeft ze nu ook eenmaal geen zitkontquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef kissaa het volgende:
Hoe kan iemand drie jaar solliciteren en niets vinden?
Maar natuurlijk, dom van mequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
misschien heeft ze nu ook eenmaal geen zitkont
Nieuwe term voor downloaden om Tim Kuik te jennenquote:
0900 voor een lekker nummertjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:51 schreef E.T. het volgende:
2200 euro aan bellen en internet?? internet en bellen is er toch voor een euro of 30 per maand??
jamba ofzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:51 schreef E.T. het volgende:
2200 euro aan bellen en internet?? internet en bellen is er toch voor een euro of 30 per maand??
tering, serieus?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:51 schreef E.T. het volgende:
Sowieso lenen voor een uitjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef kissaa het volgende:
Tjongejonge, honderd euro lenen zonder rente maar wel 25 euro administratiekosten ...
ja, maar.. anders ziet ze de kinderen nooit meerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat wijf moet een schop onder d'r hol.
Zijn trouwens wel altijd die wijven he die te begodverredomd zijn om een slag werk te verzetten.
dat ja.. ze wist allang dat het KDV plek had voor d'r... ze wil eigenlijk niet werken... thuis zitten is lekker makkelijk..quote:
GMTAquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef fratsman het volgende:
John was net Xzibit in Pimp my Ride!![]()
jawel, op de bank gehangen, zich op kip laten zetten.. smoesjes lopen bedenkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef MissJ het volgende:
joh dat wijf heeft volgens mij geen fuck gedaan de afgelopen 3 jaar
zegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
ah nu is het ZIJN schuld dat ZIJ niet werkt. Typisch vrouwelijk, altijd in de slachtofferrol
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
ah nu is het ZIJN schuld dat ZIJ niet werkt. Typisch vrouwelijk, altijd in de slachtofferrol
hehehe.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en daarmee bewijs je zijn punt
En ze zit nieteens vastgebonden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef MissJ het volgende:
zomg, hij wil volgens mij liever dat ze levenslang thuis blijft en nooit meer buiten komt!
Nee daar geloof ik ook geen fuck van. Net als die 'teambuilding' uitjes dat je met je vadsige kantoor lijf opeens door de Ardenne moet ploeteren en na 3 kwartier de neiging krijgt die ene collega, die nog bij zijn moeder woont en daardoor de tijd heeft om elke dag aan gewichten te trekken, voor z'n muil te stompen omdat hij de hele tijd staat te roepen "Kom op! Kom op! We moeten naar de overkant"quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef kissaa het volgende:
Ik kan me amper voorstellen dat dit geploeter goed is voor je relatie..
ach daar is de proeftijd voor...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Pff, camera erop, John Williams erbij. En zeg dan maar eens dat iemand een ongeschikte gestoorde idioot is die je liever niet aanneemt.
Dat kan alleen John Williams voor elkaar krijgenquote:
Idd.quote:
Truequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach daar is de proeftijd voor...
Had ik dat maar eerder geweten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat kan alleen John Williams voor elkaar krijgen
Johnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moet ie een datingshow beginnen... ik meld me vast aan...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij moet gewoon Take Me Out gaan presenterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Misschien moet ie een datingshow beginnen... ik meld me vast aan...
Ja, hij is bang dat ze weggaat als hij geld gaat verdienenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef Karina het volgende:
Die man keek eigenlijk helemaal niet zo blij over die baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |