maar hij heeft wel een auto, en geen inkomen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Oh moet die arme jongen nog een baantje erbij nemen ook.
volgensmij betalen de ouders zijn auto, schoolgeld enzo.. hij betaald dus nog geen kostgeldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Whut? Moet die zoon nou een baan erbij nemen?
Dus alles komt op zoon Jos neerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef Biskwie het volgende:
[..]
volgensmij betalen de ouders zijn auto, schoolgeld enzo.. hij betaald dus nog geen kostgeld
Oh misschien had deze jongen geen baan, maar ze had het over een baan erbij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef Biskwie het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een auto, en geen inkomen?
nope deze was eerderquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:58 schreef Biskwie het volgende:
hier verder:
Dubbeltje op zijn kant: Ik ben nu eenmaal geen zitkont
@mods.. deze mag dicht!
Ik denk dat er iets uitgeknipt is, want ze wisten meteen waar het over ging.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef MissJ het volgende:
anders zeg je je naam gewoon even niet als je iemand belt
Zeker, met John erbij lukt alles.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:05 schreef Karina het volgende:
Alsof je zo makkelijk een woning kunt krijgen.
Dan moet ik hem ook eens bellen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, met John erbij lukt alles.
Op de site staat dat je je niet meer kunt aanmelden voor het programmaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet ik hem ook eens bellen!![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Op de site staat dat je je niet meer kunt aanmelden voor het programma
ik heb een huis via de woningstichting, kost 550e/maand... 3 slaapkamers, (waar mijn slaapkamer 4.5*3meter is) en de hele oppervlakte 9*5.5 is, en dan 3 verdiepingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef Karina het volgende:
Nou ik zoek ook nog wat groters, 500 euro zou wel mooi zijn
Ja, anders krijgen ze allemaal DSB-klantenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Op de site staat dat je je niet meer kunt aanmelden voor het programma
Nice, ik betaal 450 voor een 3kamerwoning, ik had gereageerd op een 4kamerwoning, maar ik was nummer 290 geworden of zoietsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ik heb een huis via de woningstichting, kost 550e/maand... 3 slaapkamers, (waar mijn slaapkamer 4.5*3meter is) en de hele oppervlakte 9*5.5 is, en dan 3 verdiepingen
gaat prima
als je in de buurt woont mag je bij me intrekken, scheelt weer in de kostenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice, ik betaal 450 voor een 3kamerwoning, ik had gereageerd op een 4kamerwoning, maar ik was nummer 290 geworden of zoiets
En geen zittend werk want ze heeft geen zitkont. Ze zit verdomme al de hele uitzending met der luie reet op een stoelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef MissJ het volgende:
en nu nog werken zoeken voor dat luie wijf
Ik heb een 4-kamerflat voor 300 euro.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ik heb een huis via de woningstichting, kost 550e/maand... 3 slaapkamers, (waar mijn slaapkamer 4.5*3meter is) en de hele oppervlakte 9*5.5 is, en dan 3 verdiepingen
gaat prima
goed bezigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef Ole het volgende:
Kan iemand even de TT aanpassen![]()
Ja! Werken zal je kreng
Maar ze moeten sowieso het huis uit waar ze nu zitten.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef kissaa het volgende:
Zit ik in een gesloten topic te posten
Sigaretten: 100 pakjes per maand a 5 euro is 500 euro per maand
Ik snap niet dat ze die voor de hand liggende kosten nooit zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef kissaa het volgende:
Zat ik in een gesloten topic te posten
Sigaretten: 100 pakjes per maand a 5 euro is 500 euro per maand
Ah! dankquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, topics zijn samengevoegd. Dat kan ook zomaar hier op Fok!
nee, ergens in de regio van bredaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Biskwie en Supertuxx niet in Amsterdam wonen met die lage huurprijzen
@Biskwie: zou ik niet veel mee opschieten he? Qua ruimte, want dan zit je met 2 in een 4kamerwoning, is nog kleiner dan alleen in een 3kamerwoning.
Oh, daarom kreeg ik een foutmelding dat het topic niet bestaat ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, topics zijn samengevoegd. Dat kan ook zomaar hier op Fok!
Nee, in Den Bosch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Biskwie en Supertuxx niet in Amsterdam wonen met die lage huurprijzen
Oh dat hoop ik ook zo, over 3 maanden of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Ole het volgende:
Ik hoop zo dat er een keer een terugblikprogramma komt!
Ja volgens mij is die minder begaafd dan zijn broerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind die Frans wel een beetje zielig eigenlijk.
Mooi, ik ben dus niet de enige die dat opvielquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
Ik zie trouwens bij die jongens alleen die unibrow als ze in beeld komen....regel even een gratis pincet voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |