Debbie heeft last van haar gewrichten door het overgewicht waardoor ze niet/minder kon werken werd er in de uitzending gezegdquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet of je het programma hebt gezien, maar Debbie beweerde slechts 2 keer in de week gezond te eten, maximaal. Tel daarbij die repen chocola en zakken chips op, het daardoor ontstane overgewicht, daardoor de verminderde lust om te werken en je hebt een prachtig rond cirkeltje. Dan de peuken er nog bij en je zit al zo aan een tientje onnodige meuk per dag (en dan ben ik nog voorzichtig en tel ik niet eens de gederfde inkomsten mee!).
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef ikke2009 het volgende:
Zo lekker he je gal spugen over iemand zijn rug die je niet eens ken en alleen maar kunt beoordelen over wat je kunt zien.
Wat zijn jullie vreselijke mensen zeg.
KIJK OOK EENS NAAR DE DINGEN DIE ZE GOED DOEN!!!!!!!!!
Ze hebben een heerlijk zoontje waar ze erg lief en goed voor zijn ze geven veel liefde aan de mensen die bij hen komen en staan voor iedereen klaar. Ze doet werk in de zorg zorgt voor anderen
En dan dat gelul over een patat met frikandel nou ik hoop dat jullie allemaal in je eigen patat met frikandel stikken als jullie dit eten.
Laat een mens in zijn waarde.
Zit een van jullie in een rolstoel of thuis omdat je afgekeurd bent of ziek is of om wat voor reden dan ook we veroordelen jou ook niet om wat je doet en wie je bent.
Nou ik kan je zeggen dat ik na het lezen van jullie berichten over "zeug, Varken en vetwijf en weet ik veel wat allemaal nog respect kan hebben voor jullie.
En ik weet zeker grotere varkens als mensen die iemand beoordelen op het zien van 1 uur uit een heel leven dan ben je zelf het grootste varken dat er bestaat..........
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef ikke2009 het volgende:
nee ben niet debbie ken debbie niet eens persoonlijk
Ik ga verder niets meer zeggen zijn jullie niet waard.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind het erg jammer dat er van deze domme mensen leven.
Ik hoop dat jullie in de zelfde schuit komen en dan lachen wij heel hard.
Mensen als jullie verdienen een banaan in je reet
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:18 schreef ikke84 het volgende:
Ik weet waar ik het voor gedaan heb aan iedereen hiero.
Ik ben veranderd en op de goede weg..Ik lees idd al de hele avond mee...
En ikke2009 is een bekende van mij....
Jullie weten niet wat er na het programma is gebeurd en dat is een hoop.
Hoop dat jullie dat ook begrijpen in plaats van mij zo te behandelen.
Dank je wel...hoop dat het mensen ook zien na de tijd...
Groetjes Debbie
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:19 schreef ikke84 het volgende:
Weet je,
Ik ben jullie helemaal geen verantwoording schuldig,
Ik weet waar ik het voor gedaan heb samen met alex,en quinten.
En ik mag mischien als een dik vies vet varken overkomen...Nou 1 ding
is niemand is perfect...maar waarschijnlijk vinden jullie het moeilijk om
mensen in hun waarde te laten.
En ikke2009 was is me zus,en die is trots...!
Ik laat het hierbij!!
Groetjes Debbie
Dat zal ermee te maken hebben, maar haar gewrichten zorgen er natuurlijk niet voor dat ze niet 5 dagen per week achter die telefoon kan, lijkt me? Thuis werken lijkt me sowieso niet de beste optie, in haar geval. Geeft toch snel de gelegenheid er een peukje en chipje bij te pakken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef computergirl het volgende:
Debbie heeft last van haar gewrichten door het overgewicht waardoor ze niet/minder kon werken werd er in de uitzending gezegd
Debbie at teveel, werd veel te dik en kreeg last van haar gewrichten. Lijkt mij een goede reden om gezond te gaan eten en te gaan bewegen. Ze is pas 24!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef computergirl het volgende:ik gooide hem dicht
Laatste uitzending ging om Debbie en haar echtgenoot, met een schuld van 48000
[..]
Debbie heeft last van haar gewrichten door het overgewicht waardoor ze niet/minder kon werken werd er in de uitzending gezegd
mee eens is, acht tis iig iets dat ze meer werk wilt doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal ermee te maken hebben, maar haar gewrichten zorgen er natuurlijk niet voor dat ze niet 5 dagen per week achter die telefoon kan, lijkt me? Thuis werken lijkt me sowieso niet de beste optie, in haar geval. Geeft toch snel de gelegenheid er een peukje en chipje bij te pakken.
Was ietwat sarcastisch bedoeld!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal ermee te maken hebben, maar haar gewrichten zorgen er natuurlijk niet voor dat ze niet 5 dagen per week achter die telefoon kan, lijkt me? Thuis werken lijkt me sowieso niet de beste optie, in haar geval. Geeft toch snel de gelegenheid er een peukje en chipje bij te pakken.
http://tinyurl.com/n8enz5quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:00 schreef kissaa het volgende:
[url=http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&no_cache=1&kalender=1252104931&tx_ttnews[tt_news]=11984&cHash=deb74d6a31]http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&no_cache=1&kalender=1252104931&tx_ttnews[tt_news]=11984&cHash=deb74d6a31[/url]
Lukt niet
Ha haquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef jmac het volgende:
Je moet veel in je Mars hebben om deze aflevering/ddd te overtreffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |