Debbie heeft last van haar gewrichten door het overgewicht waardoor ze niet/minder kon werken werd er in de uitzending gezegdquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet of je het programma hebt gezien, maar Debbie beweerde slechts 2 keer in de week gezond te eten, maximaal. Tel daarbij die repen chocola en zakken chips op, het daardoor ontstane overgewicht, daardoor de verminderde lust om te werken en je hebt een prachtig rond cirkeltje. Dan de peuken er nog bij en je zit al zo aan een tientje onnodige meuk per dag (en dan ben ik nog voorzichtig en tel ik niet eens de gederfde inkomsten mee!).
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef ikke2009 het volgende:
Zo lekker he je gal spugen over iemand zijn rug die je niet eens ken en alleen maar kunt beoordelen over wat je kunt zien.
Wat zijn jullie vreselijke mensen zeg.
KIJK OOK EENS NAAR DE DINGEN DIE ZE GOED DOEN!!!!!!!!!
Ze hebben een heerlijk zoontje waar ze erg lief en goed voor zijn ze geven veel liefde aan de mensen die bij hen komen en staan voor iedereen klaar. Ze doet werk in de zorg zorgt voor anderen
En dan dat gelul over een patat met frikandel nou ik hoop dat jullie allemaal in je eigen patat met frikandel stikken als jullie dit eten.
Laat een mens in zijn waarde.
Zit een van jullie in een rolstoel of thuis omdat je afgekeurd bent of ziek is of om wat voor reden dan ook we veroordelen jou ook niet om wat je doet en wie je bent.
Nou ik kan je zeggen dat ik na het lezen van jullie berichten over "zeug, Varken en vetwijf en weet ik veel wat allemaal nog respect kan hebben voor jullie.
En ik weet zeker grotere varkens als mensen die iemand beoordelen op het zien van 1 uur uit een heel leven dan ben je zelf het grootste varken dat er bestaat..........
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef ikke2009 het volgende:
nee ben niet debbie ken debbie niet eens persoonlijk
Ik ga verder niets meer zeggen zijn jullie niet waard.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind het erg jammer dat er van deze domme mensen leven.
Ik hoop dat jullie in de zelfde schuit komen en dan lachen wij heel hard.
Mensen als jullie verdienen een banaan in je reet
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:18 schreef ikke84 het volgende:
Ik weet waar ik het voor gedaan heb aan iedereen hiero.
Ik ben veranderd en op de goede weg..Ik lees idd al de hele avond mee...
En ikke2009 is een bekende van mij....
Jullie weten niet wat er na het programma is gebeurd en dat is een hoop.
Hoop dat jullie dat ook begrijpen in plaats van mij zo te behandelen.
Dank je wel...hoop dat het mensen ook zien na de tijd...
Groetjes Debbie
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:19 schreef ikke84 het volgende:
Weet je,
Ik ben jullie helemaal geen verantwoording schuldig,
Ik weet waar ik het voor gedaan heb samen met alex,en quinten.
En ik mag mischien als een dik vies vet varken overkomen...Nou 1 ding
is niemand is perfect...maar waarschijnlijk vinden jullie het moeilijk om
mensen in hun waarde te laten.
En ikke2009 was is me zus,en die is trots...!
Ik laat het hierbij!!
Groetjes Debbie
Dat zal ermee te maken hebben, maar haar gewrichten zorgen er natuurlijk niet voor dat ze niet 5 dagen per week achter die telefoon kan, lijkt me? Thuis werken lijkt me sowieso niet de beste optie, in haar geval. Geeft toch snel de gelegenheid er een peukje en chipje bij te pakken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef computergirl het volgende:
Debbie heeft last van haar gewrichten door het overgewicht waardoor ze niet/minder kon werken werd er in de uitzending gezegd
Debbie at teveel, werd veel te dik en kreeg last van haar gewrichten. Lijkt mij een goede reden om gezond te gaan eten en te gaan bewegen. Ze is pas 24!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef computergirl het volgende:ik gooide hem dicht
Laatste uitzending ging om Debbie en haar echtgenoot, met een schuld van 48000
[..]
Debbie heeft last van haar gewrichten door het overgewicht waardoor ze niet/minder kon werken werd er in de uitzending gezegd
mee eens is, acht tis iig iets dat ze meer werk wilt doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal ermee te maken hebben, maar haar gewrichten zorgen er natuurlijk niet voor dat ze niet 5 dagen per week achter die telefoon kan, lijkt me? Thuis werken lijkt me sowieso niet de beste optie, in haar geval. Geeft toch snel de gelegenheid er een peukje en chipje bij te pakken.
Was ietwat sarcastisch bedoeld!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal ermee te maken hebben, maar haar gewrichten zorgen er natuurlijk niet voor dat ze niet 5 dagen per week achter die telefoon kan, lijkt me? Thuis werken lijkt me sowieso niet de beste optie, in haar geval. Geeft toch snel de gelegenheid er een peukje en chipje bij te pakken.
http://tinyurl.com/n8enz5quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:00 schreef kissaa het volgende:
[url=http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&no_cache=1&kalender=1252104931&tx_ttnews[tt_news]=11984&cHash=deb74d6a31]http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&no_cache=1&kalender=1252104931&tx_ttnews[tt_news]=11984&cHash=deb74d6a31[/url]
Lukt niet
Ha haquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef jmac het volgende:
Je moet veel in je Mars hebben om deze aflevering/ddd te overtreffen...
Ze hebben samen 1 zoontje en het enige wat je hoort is dat inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:10 schreef YPPY het volgende:
Voor die kleine... voor die kleine... voor die kleine... voor die kleine...
![]()
Huh, ik snap hem niet geloof ikquote:
En dan is ze de baas zijn beste klant.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:43 schreef Gizmo112 het volgende:
Ze kan ook nog in een snackbar gaan werken
Ze eet die man armquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:43 schreef Gizmo112 het volgende:
Ze kan ook nog in een snackbar gaan werken
Hoe moet het dan, als je geen kinderen hebt en toch in de schulden zit?quote:Op zondag 6 september 2009 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
En dat dramatische gebeuren over het kind:
"Ik heb alles voor mijn kind over."
"Mijn kind verdient dit niet."
"De kleine vind het zo lekker."
En meer van dat soort zooi. Het meest pijnlijke is nog wel dat ze de rollen aan het omdraaien is, ze heeft alles verpest en dan wil ze hem nog verlaten.![]()
Die man is me trouwens ook iets te mieterig. Typische zo'n kerel die nooit aan stemverheffing doet en alles maar pikt.
46.000 euro schuld (!!!!) en dan huilen om chips, sigaretten en smsjes.²
Jij denkt dat die mannen nog bij zo'n vrouw waren zonder kinderen?quote:Op zondag 6 september 2009 14:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe moet het dan, als je geen kinderen hebt en toch in de schulden zit?
Toen ze de leningen kregen had zij ook nog normaal werk. De leningen zijn geen 46000 euro, de leningen bedragen 37000 euro, de rest is betalingsachterstand. Ik zou niet weten waarom ze geen 4 abonnementen af zouden kunnen sluiten: de achterstanden bij de zorgverzekering en huurbaas worden niet bij BKR geregistreerd, dus je kunt dat gewoon vrolijk doen. Daarnaast vertelde Debby dat ze elke keer een andere tic heeft. Dus stel, -we doen wat jij wil, die mensen beschermen- ze mag geen abonnementen meer afsluiten, dat kan haar niet verhinderen een nieuwe tassentic te ontwikkelen en daar haar geld aan uit te geven i.p.v. de huur. Hoever wil je dan gaan om mensen te beschermen? Een winkelcentrumverbod?quote:Op zondag 6 september 2009 15:15 schreef Marjonne het volgende:
Een ding begrijp ik ook niet ?
Niet om die mensen goed te praten hoor ze hebben zich zelf in de problemen gewerkt , maarhoe kan het in gods naam dat banken zo makkelijk leningen verstrekken die man had niet echt een hoog inkomen .
Hoe kan het zo zijn dat zulke mensen zo maar zo makkelijk 46.000 euro kunnen lenen?
En dan ook nog eens zo makkelijk 4 telefoon abbonomenten kan krijgen? Klopt toch ook niets van?
Bescherm zulk soort mensen tegen dit soort leningen en leen ze niet meer dan dat ze aankunnen.
Ik heb het even nageluisterd en Alex zegt: "We hadden die 37000 euro schuld en die hadden we al en daar waren we het mee eens. Op een keer had ik haar aan de telefoon en toen zei ze dat er een hele stapel rekeningen lagen. Dat bleek ook nog eens 5000 euro te zijn.' Die 46k hebben ze dan ook uitstaan bij 17 verschillende schuldeisers. Dat zijn echt niet allemaal verstrekkers van een lening.quote:Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef Marjonne het volgende:
Ik had er uit begrepen dat ze eerst 36.000 euro lening hadden en dat ze er later 10.000 euro hadden bij geleend.
En daarnaast kwamen nog eens de huur achterstand en de zorg verzekering.
Maar hoe dan ook ik vind toch dat er veels te makkelijk leningen verstrekt worden . Want ik denk niet dat Debbie echt een goed riant salaris gehad zal hebben en dan vind ik 36.000 euro nog veels te hoog.
Het is dat ze tegenwoordig wat strenger zijn maar vroeger was het nog veel gemakkelijker.
Maar omdat er nu crediet crisis is en zelfs de banken torenhoge schulden hebben(waar ze aan alle kanten hulp krijgen, want banken worden wel geholpen door Wouter bos ) Is het niet meer zo makkelijk
En hoe makkelijk ze het ook ooit gemaakt hebben, je werd niet met een mes op je strot verplicht een lening aan te gaan.... je hebt er altijd zelf om verzocht.quote:Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef Marjonne het volgende:
Ik had er uit begrepen dat ze eerst 36.000 euro lening hadden en dat ze er later 10.000 euro hadden bij geleend.
En daarnaast kwamen nog eens de huur achterstand en de zorg verzekering.
Maar hoe dan ook ik vind toch dat er veels te makkelijk leningen verstrekt worden . Want ik denk niet dat Debbie echt een goed riant salaris gehad zal hebben en dan vind ik 36.000 euro nog veels te hoog.
Het is dat ze tegenwoordig wat strenger zijn maar vroeger was het nog veel gemakkelijker.
Maar omdat er nu crediet crisis is en zelfs de banken torenhoge schulden hebben(waar ze aan alle kanten hulp krijgen, want banken worden wel geholpen door Wouter bos ) Is het niet meer zo makkelijk
Succes, ik vond het zo getuigen van "kijk mij eens zielig zijn en ik snap er niks van en ik kon er helemaal niets aan doen en ik wil alleen het beste voor m'n kindje" dat ik het niet eens volgehouden heb tot het eind.quote:Op maandag 7 september 2009 15:37 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben nieuwsgierig geworden, ben nu aan het kijken
Ik doe er 2 jaar mee, want dan verloopt mn abbo en mag ik een nieuwequote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik twijfelde gisteren even over het aanschaffen van een nieuwe mobiel, maar toen moest ik weer aan Debbie denken en haar mobiel-verzameling, dus ik denk dat ik nog wel een jaartje verder kan met die van mij...
Mijn telefoon kreeg vorige week kuren, dus eigenlijk zat ik al naar nieuwe telefoons te kijken want m'n abbo is toch bijna verlopen. Maar toen voelde ik de hebberige kant weer naar boven komen en heb ik een nieuwe batterij gekocht van een tientje en toen deed ie het weerquote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik twijfelde gisteren even over het aanschaffen van een nieuwe mobiel, maar toen moest ik weer aan Debbie denken en haar mobiel-verzameling, dus ik denk dat ik nog wel een jaartje verder kan met die van mij...
Het is wel een flinke aanstelster ja.quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes, ik vond het zo getuigen van "kijk mij eens zielig zijn en ik snap er niks van en ik kon er helemaal niets aan doen en ik wil alleen het beste voor m'n kindje" dat ik het niet eens volgehouden heb tot het eind.
Ik weet niet hoe koopziek zij is, maar de ware 'verslaafde' koopt een nieuwe tas en verstopt hem. Tuurlijk, hij is te lief geweest, maar ik weet niet of hij werkelijk wist hoe erg het was.quote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is wel een flinke aanstelster ja.
En die vent van dr is ook maar een lamme zak. Tering, je ziet toch dat je vrouw elke week (of 2) met een nieuwe tas/ mobiel, portemonnee of wat dan ook aankomt, dan gaat er toch ook wel es een lampje branden?
Ach ja, en als dat niet gebeurd zou zijn, zouden deze mensen niet in de problemen zijn gekomen, want het zijn de bewindspersonen die hun creditcardrekening door hen laten betalen. De schuld komt niet door mobieltjes, duur eten, lenen, tassentics, etc., maar door de bewindsliedenquote:Op maandag 7 september 2009 16:08 schreef Marjonne het volgende:
Maardat vinden jullie zeker wel heel normaal he
Nee maar dat dit soort kosten en dan nog heel wat meer bij elkaar als 45000 euro ook van ons belastinggeld komt dat snappen jullie niet. Wie denken jullie dat die kosten betalen Wij hoor?quote:Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Hè? Wat heeft dat nu met het programma te maken? Hebben die ministers schulden? Komt er een uitzending van een dubbeltje op zn kant met een huilende Guusje ter Horst die haar pakje sigaretten niet wil opgeven? (Oeh, dat zou mooie televisie zijn. "Nee! Die hoed kan ik niet verkopen! Die heb ik nodig voor Prinsjesdag!")
Doe es een spatie na je komma en puntquote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Nee maar dat dit soort kosten en dan nog heel wat meer bij elkaar als 45000 euro ook van ons belastinggeld komt dat snappen jullie niet. Wie denken jullie dat die kosten betalen Wij hoor?
Jullie kunnen alleen maar afgeven op mensen die je een uurtje op de tv ziet.
liegen,bedriegen,stelen,dit allemaal van de gewone man.als dit de gwone man doet gaat hij de bak in,of krijgt een fiks verbaal,dat groter is dan voor een grote crimineel,blij dat ik dit kwijt ben.
quote:Schrijf jij zelf eens in goed Nederlands voor je comentaar hebt op een ander , es bestaat niet moet is zijn
Ja jij hebt gelijk dat is ook zo , maar mensen die zelf niet eens fatsoenlijk een klein zinnetje kunnen schrijven en dan wel commentaar hebben op een ander die moeten eerst zelf maar eens naar hun zelf kijkenquote:Op maandag 7 september 2009 16:50 schreef Blackness het volgende:
[..]
Ik ga toch voor eens
[edit] oh ja, en commentaar
Meen je ditquote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Marjonne het volgende:
Schrijf jij zelf eens in goed Nederlands voor je comentaar hebt op een ander , es bestaat niet moet is zijn
quote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Ja jij hebt gelijk dat is ook zo , maar mensen die zelf niet eens fatsoenlijk een klein zinnetje kunnen schrijven en dan wel commentaar hebben op een ander die moeten eerst zelf maar eens naar hun zelf kijken
Voor ze een ander denken te moeten verbeteren
Maar wat is de link met dit programma, Marjonne? Je betaalt belasting, dat is een gegeven. Deze politici moeten zich net zo goed verantwoorden en terugbetalen, dat zie je. Er is alleen geen directe link: zonnebrilletje minder voor Wouter Bos, mobieltje meer voor Debby, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Nee maar dat dit soort kosten en dan nog heel wat meer bij elkaar als 45000 euro ook van ons belastinggeld komt dat snappen jullie niet. Wie denken jullie dat die kosten betalen Wij hoor?
liegen,bedriegen,stelen,dit allemaal van de gewone man.als dit de gwone man doet gaat hij de bak in,of krijgt een fiks verbaal,dat groter is dan voor een grote crimineel,blij dat ik dit kwijt ben.
Oh ja, doe het dan helemaal goed, het moet 'eens' zijnquote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Marjonne het volgende:
Schrijf jij zelf eens in goed Nederlands voor je comentaar hebt op een ander , es bestaat niet moet is zijn
quote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Marjonne het volgende:
En als je het nog goedkoper wil doen, neem je een sim-only abo en koop je de telefoon.quote:Op maandag 7 september 2009 15:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik doe er 2 jaar mee, want dan verloopt mn abbo en mag ik een nieuwe
Maar wij kunnen het ons veroorlovenquote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef botterfly het volgende:
[..]
En als je het nog goedkoper wil doen, neem je een sim-only abo en koop je de telefoon.
Dat ligt natuurlijk aan je belgedrag en de eisen die je aan een telefoon hebt..... mijn telefoon kopen en een sim-only gebruiken zou zeker niet goedkoper zijn dan het 2-jarige abo wat ik nu heb.quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef botterfly het volgende:
[..]
En als je het nog goedkoper wil doen, neem je een sim-only abo en koop je de telefoon.
dat snappen we allemaal, maar open dan er een apart topic over, want dit heeft niks hier mee te maken.quote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Nee, wij zijn een stelletje randdebielen die niets snappen.quote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Nee maar dat dit soort kosten en dan nog heel wat meer bij elkaar als 45000 euro ook van ons belastinggeld komt dat snappen jullie niet.
0,5 miljoen en dat noem jij niets ze moesten zich de ogen uit de kop schamenquote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef Ivo1985 het volgende:
Goed. Ministers hebben samen 0,5 miljoen gedeclareerd. Per werkende in Nederland is dat dus ongeveer een dubbeltje. Goh... dat zet echt zoden aan de dijk. Dat had Alex en Debby echt wel uit de schulden geholpen... NOT.
Onzinnig en irrelevant dus om het erbij te halen.
Het blijft gewoon diep triest dat je ZO DIEP in de schulden kan raken, zonder dat er een echte reden is.
Deze mensen hebben een inkomen waar je gewoon rond van moet kunnen komen. Dit is gewoon eigen schuld dikke bult schuld. 6 mille per jaar aan telefoonkosten, terwijl je dik in de schulden zit... Dat bedrag ben ik nog niet eens in 10 jaar kwijt aan telefoon+internet. En als de mobieltjes nu de enige bizarre kostenpost waren.... Neuh.. ook werd er voor 1000 euro per maand geshopt. Laat dit gezin riant boodschappen doen en ¤500,- in de maand kwijt zijn aan noodzakelijke uitgevan (eten/drinken, kleding etc). Dan kom je dus op nog een gat van ¤500,- per maand in de hand van Debby. Totaal heeft ze dus een gaatje in haar hand ter grootte van ruim 2x haar eigen netto inkomen.
Als je nu door een ongeluk (al dan niet tijdelijk) arbeidsongeschikt wordt en daardoor ineens veel minder inkomen hebt en tegelijk veel hogere (medische) kosten en ook je hypotheek moet blijven betalen. Ja dan heb ik echt meelij.
Deze topic is toch al verneukt door het stelletje tokkie's die alleen maar mensen onderuit kunnen halen zoals jij...........?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef dronkeykong het volgende:
Die Marjonne verneukt wel het hele topic met haar onzin post over ministers. Laat staan de rest wat ze hier neerzet.
Bijna donderdag, een nieuwe aflevering van EDOZK
Gohhhhh mensen mogen geen mening hebben hiero....??quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, echt, kap met die onzin. We hebben het heir over een tvprogramma waarbij mensen zichzelf in de nesten werken door te veel leningen aan te gaan e.d. Dat heeft niets te maken met reizen van ministers of wat dan ook. Ga hier zeuren: Declaraties kabinet liggen op straat
Ik kan nu al niet wachten!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:07 schreef dronkeykong het volgende:
Hopelijk komt er dit seizoen ook een terugblik met hoe het nu gaat met de mensen van vorig seizoen, kijken of ze geleerd hebben met geld om te gaan.
Het zou toch ook wel enorm triest zijn als je zo'n gat in je hand hebt en dan niet eens een flatscreen gekocht zou hebben....quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:06 schreef pukdehond het volgende:
hm ja ik wil ook wel een thuiswerk baan - wordt ik dan ook thuis geinterviewd??
en hallo het is wel een leed vermaak programma waar echt iedereen naar kijkt, gewoon open en bloot zeggen hoeveel schuld je heb en die kasboek is helemaal het toppunt frituurvet, frites, etc. zaterdag kan ook een brooddag!!!
hebben jullie ook trouwens gezien dat er een flatscreen hangt, hebben wij nog niet eens
Ik denk dat ze de indruk hebben dat de mannen de schuld houden en zij een dikke alimentatie krijgen, zodat ze onbeperkt handtasjes kunnen kopenquote:Op woensdag 9 september 2009 04:45 schreef DarkElf het volgende:
ook maar afl 1 gezien; waarom dreigen die vrouwen met weggaan met de koters terwijl zij een groot deel, zo niet het grootste deel, van t geldprobleem zijn?(ja en die mannen zijn watjes dat moge duidelijk zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |