abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72445872
ik gooide hem dicht

Laatste uitzending ging om Debbie en haar echtgenoot, met een schuld van 48000
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik weet niet of je het programma hebt gezien, maar Debbie beweerde slechts 2 keer in de week gezond te eten, maximaal. Tel daarbij die repen chocola en zakken chips op, het daardoor ontstane overgewicht, daardoor de verminderde lust om te werken en je hebt een prachtig rond cirkeltje. Dan de peuken er nog bij en je zit al zo aan een tientje onnodige meuk per dag (en dan ben ik nog voorzichtig en tel ik niet eens de gederfde inkomsten mee!).
Debbie heeft last van haar gewrichten door het overgewicht waardoor ze niet/minder kon werken werd er in de uitzending gezegd
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:52:19 #2
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_72446126
ik zou der doen
aka. De statman
pi_72446193
Ik heb me zo verschrikkelijk kwaad gemaakt om dat wangedrocht van de maatschappij... Nooit meer kijk ik dat programma
pi_72446219
tvp.
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2009 @ 21:56:49 #5
128220 Peter6000
pi_72446318
Kwetsbare, empatische tvp
pi_72446354
Dat gejank ook, toen haar gore shag werd afgepakt. Die zogenaamde coach ook, ik schrik van je kasboek, er staat alleen frituurvet, patat en frikadellen in!
pi_72446446
Nog enkele quotes van (waarschijnlijk) Debbie:
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef ikke2009 het volgende:
Zo lekker he je gal spugen over iemand zijn rug die je niet eens ken en alleen maar kunt beoordelen over wat je kunt zien.

Wat zijn jullie vreselijke mensen zeg.

KIJK OOK EENS NAAR DE DINGEN DIE ZE GOED DOEN!!!!!!!!!

Ze hebben een heerlijk zoontje waar ze erg lief en goed voor zijn ze geven veel liefde aan de mensen die bij hen komen en staan voor iedereen klaar. Ze doet werk in de zorg zorgt voor anderen
En dan dat gelul over een patat met frikandel nou ik hoop dat jullie allemaal in je eigen patat met frikandel stikken als jullie dit eten.

Laat een mens in zijn waarde.

Zit een van jullie in een rolstoel of thuis omdat je afgekeurd bent of ziek is of om wat voor reden dan ook we veroordelen jou ook niet om wat je doet en wie je bent.

Nou ik kan je zeggen dat ik na het lezen van jullie berichten over "zeug, Varken en vetwijf en weet ik veel wat allemaal nog respect kan hebben voor jullie.

En ik weet zeker grotere varkens als mensen die iemand beoordelen op het zien van 1 uur uit een heel leven dan ben je zelf het grootste varken dat er bestaat..........
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef ikke2009 het volgende:

nee ben niet debbie ken debbie niet eens persoonlijk

Ik ga verder niets meer zeggen zijn jullie niet waard.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vind het erg jammer dat er van deze domme mensen leven.

Ik hoop dat jullie in de zelfde schuit komen en dan lachen wij heel hard.

Mensen als jullie verdienen een banaan in je reet
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:18 schreef ikke84 het volgende:
Ik weet waar ik het voor gedaan heb aan iedereen hiero.
Ik ben veranderd en op de goede weg..Ik lees idd al de hele avond mee...
En ikke2009 is een bekende van mij....
Jullie weten niet wat er na het programma is gebeurd en dat is een hoop.

Hoop dat jullie dat ook begrijpen in plaats van mij zo te behandelen.
Dank je wel...hoop dat het mensen ook zien na de tijd...

Groetjes Debbie
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:19 schreef ikke84 het volgende:
Weet je,

Ik ben jullie helemaal geen verantwoording schuldig,
Ik weet waar ik het voor gedaan heb samen met alex,en quinten.
En ik mag mischien als een dik vies vet varken overkomen...Nou 1 ding
is niemand is perfect...maar waarschijnlijk vinden jullie het moeilijk om
mensen in hun waarde te laten.
En ikke2009 was is me zus,en die is trots...!
Ik laat het hierbij!!

Groetjes Debbie

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2009 22:02:00 ]
pi_72446794
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Biskwie het volgende:
ik zou der doen
Doe ik liever die zus
pi_72448250
Even een laffe tvp, maar ik wil dit topic niet kwijtraken. Hoewel ik wel denk dat er nu wel ongeveer alles over Debbie & Alex gezegd is wat er gezegd moest worden....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_72448306
Debbie volg post

Zaterdag is gewoon patatdag!

[ Bericht 94% gewijzigd door F04 op 06-09-2009 02:50:52 ]
pi_72448877
Tvp
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2009 @ 23:08:30 #12
43556 miss_dynastie
pi_72449005
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef computergirl het volgende:

Debbie heeft last van haar gewrichten door het overgewicht waardoor ze niet/minder kon werken werd er in de uitzending gezegd
Dat zal ermee te maken hebben, maar haar gewrichten zorgen er natuurlijk niet voor dat ze niet 5 dagen per week achter die telefoon kan, lijkt me? Thuis werken lijkt me sowieso niet de beste optie, in haar geval. Geeft toch snel de gelegenheid er een peukje en chipje bij te pakken.
pi_72449381
Je moet veel in je Mars hebben om deze aflevering/ddd te overtreffen...
pi_72449842
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef computergirl het volgende:
ik gooide hem dicht

Laatste uitzending ging om Debbie en haar echtgenoot, met een schuld van 48000
[..]

Debbie at teveel, werd veel te dik en kreeg last van haar gewrichten. Lijkt mij een goede reden om gezond te gaan eten en te gaan bewegen. Ze is pas 24!!
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:34:02 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72449924
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zal ermee te maken hebben, maar haar gewrichten zorgen er natuurlijk niet voor dat ze niet 5 dagen per week achter die telefoon kan, lijkt me? Thuis werken lijkt me sowieso niet de beste optie, in haar geval. Geeft toch snel de gelegenheid er een peukje en chipje bij te pakken.
mee eens is, acht tis iig iets dat ze meer werk wilt doen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72450591
Oooh, schitterend dit .
Ze zoeken wel altijd de echte probleemgezinnen op he?
Tap tap tap
pi_72450674
ddd
pi_72451012
Maar Debbie is wel een beetje dom.
Als je een paar dagen een cameraploeg bij je thuis hebt. Die er ook op hamert dat je gezond eet en niet meer rookt. Die je zelfs meeneemt naar een sportschool...
Dan ga je toch niet, ook al héb je trek in patat, die week patat eten!? Je wéét toch dat ze je kasboek nog nakijken?! Dan wacht je toch tot ze wegzijn?

Dat was wel heel dom van je Debbie. En ook van jou Alex.
pi_72451181
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Was ietwat sarcastisch bedoeld!
pi_72451223
Wat ik ook zo typisch vond: dat gejank in de tuin, zodat alle buren mee konden genieten!
  zaterdag 5 september 2009 @ 00:14:33 #21
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_72451255
Ik heb het programma ook gezien "oh my God!" ze weigerde ook de huur te betalen? ze had iets van 3 maanden huur achterstand "omdat ze daarvan goed eten wou kopen".

Die arme man van haar staat op het randje van een zenuw instorting!! Vooral toen john Williams zei dat Alex's hele jaar loon 11.000 euro door haar hand ging!

Alex Pak je spullen en je kind en ga bij dat mens weg voordat je helemaal gek word!
pi_72452296
[url=http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&no_cache=1&kalender=1252104931&tx_ttnews[tt_news]=11984&cHash=deb74d6a31]http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&no_cache=1&kalender=1252104931&tx_ttnews[tt_news]=11984&cHash=deb74d6a31[/url]

Lukt niet
pi_72452729
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:00 schreef kissaa het volgende:
[url=http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&no_cache=1&kalender=1252104931&tx_ttnews[tt_news]=11984&cHash=deb74d6a31]http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&no_cache=1&kalender=1252104931&tx_ttnews[tt_news]=11984&cHash=deb74d6a31[/url]

Lukt niet
http://tinyurl.com/n8enz5

De uitzending van DWDD met onze Debbie (Doorspoelen naar 33:20), OMG, Alex!

En hier nog een keer de link naar de hele uitzending (Afl. 2) http://www.rtl.nl/compone(...)kant/index_video.xml

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2009 01:55:06 ]
pi_72453221
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef jmac het volgende:
Je moet veel in je Mars hebben om deze aflevering/ddd te overtreffen...
Ha ha
Love music!
pi_72453296
Maar lachen is gemakkelijk achter de pc.Toch respect dat deze familie hun sores blootgeven...Maar Debby kom op en Alex ook.Denk aan jullie prachtig zoontje, en laat hem genieten van komkommers ,wortels aardbeitjes ,zelfgemaakt fruitijsjes enz ..frites kan later ook wel.Jullie kunnen het.
Love music!
pi_72453829
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:10 schreef YPPY het volgende:
Voor die kleine... voor die kleine... voor die kleine... voor die kleine...
Ze hebben samen 1 zoontje en het enige wat je hoort is dat inderdaad.
Alsof dat kind geen naam heeft
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2009 @ 10:19:46 #27
43556 miss_dynastie
pi_72455395
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:12 schreef kissaa het volgende:

[..]

Was ietwat sarcastisch bedoeld!
Huh, ik snap hem niet geloof ik ? Bedoel je dat computergirl sarcastisch is? Ik dacht dat ze het meende.
pi_72455533
in het vorige topic snapten een aantal mensen niet waarom Debbie moest afvallen terwijl het een budget-probleemprogramma is. De link is dat ze door haar overgewicht minder werkt dan ze zou kunnen
pi_72456267
Zo het programma is echt een stuk harder geworden dan de vorige serie. Toen was het nog best knuffelkroel, af en toe. Nu is 't harder geworden, ik mag dat wel. Deze mensen hebben echt een reality check nodig. Daarbij vind ik het wel dapper dat je er mee op TV wil komen als je zo diep in de put zit. Mij niet gezien.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:18:38 #30
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_72456318
Mooi programma
opgezegd@fok.nl
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2009 @ 11:32:32 #31
43556 miss_dynastie
pi_72456557
Ik wilde het programma aan mijn vriend laten zien, dus heb nog een keer gekeken, maar daar viel me iets op wat me niet eerder was opgevallen: John Williams zegt tegen Debbie: jij kwam met het idee om af te vallen. Best slim van Debbie, RTL regelt wel een jaartje sportschool, dat weet je, maar je moet dan ook zonder mopperen de consequenties dragen, de opmerkingen van AnneMarie zijn dus terecht.
pi_72471211
Oh wacht, dit is het officiële topic, ik zat de hele tijd in het Klaagbaak-topic te kutten .
pi_72472255
Even een tvp eer ik debby kwijt ben!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  Redactie Sport zaterdag 5 september 2009 @ 22:39:33 #34
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72473563
Terug Vind Debbie
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:43:13 #35
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72473653
Ze kan ook nog in een snackbar gaan werken
Tot zover de kwaliteitspost
pi_72475504
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:43 schreef Gizmo112 het volgende:
En dan is ze de baas zijn beste klant.....

als je de hele dag gewerkt hebt, heb je geen zin meer om te koken. Toch? Dat snappen jullie toch wel?
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_72480561
Oh jee, donderdag zit er eentje met een vlot oranje kapsel. (voorstukje net gezien. )
pi_72480923
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:43 schreef Gizmo112 het volgende:
Ze eet die man arm
Tap tap tap
pi_72481536
Als Debbie nog meeleest!

TV : Dubbeltje Op Z'n Kant Aaargh
  zondag 6 september 2009 @ 12:26:01 #40
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72482553
En dat dramatische gebeuren over het kind:

"Ik heb alles voor mijn kind over."
"Mijn kind verdient dit niet."
"De kleine vind het zo lekker."

En meer van dat soort zooi. Het meest pijnlijke is nog wel dat ze de rollen aan het omdraaien is, ze heeft alles verpest en dan wil ze hem nog verlaten.

Die man is me trouwens ook iets te mieterig. Typische zo'n kerel die nooit aan stemverheffing doet en alles maar pikt.

46.000 euro schuld (!!!!) en dan huilen om chips, sigaretten en smsjes.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_72485431
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
En dat dramatische gebeuren over het kind:

"Ik heb alles voor mijn kind over."
"Mijn kind verdient dit niet."
"De kleine vind het zo lekker."

En meer van dat soort zooi. Het meest pijnlijke is nog wel dat ze de rollen aan het omdraaien is, ze heeft alles verpest en dan wil ze hem nog verlaten.

Die man is me trouwens ook iets te mieterig. Typische zo'n kerel die nooit aan stemverheffing doet en alles maar pikt.

46.000 euro schuld (!!!!) en dan huilen om chips, sigaretten en smsjes.

²
Hoe moet het dan, als je geen kinderen hebt en toch in de schulden zit?
pi_72485520
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hoe moet het dan, als je geen kinderen hebt en toch in de schulden zit?
Jij denkt dat die mannen nog bij zo'n vrouw waren zonder kinderen?

Deze vrouwen zijn uiterst sluw en gaan zo snel mogelijk aan de kinderen, omdat ze weten dat hun man vroeg of laat tot ander inzicht komen en weggaan.
pi_72487175
Een ding begrijp ik ook niet ?
Niet om die mensen goed te praten hoor ze hebben zich zelf in de problemen gewerkt , maarhoe kan het in gods naam dat banken zo makkelijk leningen verstrekken die man had niet echt een hoog inkomen .
Hoe kan het zo zijn dat zulke mensen zo maar zo makkelijk 46.000 euro kunnen lenen?
En dan ook nog eens zo makkelijk 4 telefoon abbonomenten kan krijgen? Klopt toch ook niets van?
Bescherm zulk soort mensen tegen dit soort leningen en leen ze niet meer dan dat ze aankunnen.
  † In Memoriam † zondag 6 september 2009 @ 15:33:22 #44
43556 miss_dynastie
pi_72487610
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:15 schreef Marjonne het volgende:
Een ding begrijp ik ook niet ?
Niet om die mensen goed te praten hoor ze hebben zich zelf in de problemen gewerkt , maarhoe kan het in gods naam dat banken zo makkelijk leningen verstrekken die man had niet echt een hoog inkomen .
Hoe kan het zo zijn dat zulke mensen zo maar zo makkelijk 46.000 euro kunnen lenen?
En dan ook nog eens zo makkelijk 4 telefoon abbonomenten kan krijgen? Klopt toch ook niets van?
Bescherm zulk soort mensen tegen dit soort leningen en leen ze niet meer dan dat ze aankunnen.
Toen ze de leningen kregen had zij ook nog normaal werk. De leningen zijn geen 46000 euro, de leningen bedragen 37000 euro, de rest is betalingsachterstand. Ik zou niet weten waarom ze geen 4 abonnementen af zouden kunnen sluiten: de achterstanden bij de zorgverzekering en huurbaas worden niet bij BKR geregistreerd, dus je kunt dat gewoon vrolijk doen. Daarnaast vertelde Debby dat ze elke keer een andere tic heeft. Dus stel, -we doen wat jij wil, die mensen beschermen- ze mag geen abonnementen meer afsluiten, dat kan haar niet verhinderen een nieuwe tassentic te ontwikkelen en daar haar geld aan uit te geven i.p.v. de huur. Hoever wil je dan gaan om mensen te beschermen? Een winkelcentrumverbod?
pi_72487962
Ik had er uit begrepen dat ze eerst 36.000 euro lening hadden en dat ze er later 10.000 euro hadden bij geleend.
En daarnaast kwamen nog eens de huur achterstand en de zorg verzekering.
Maar hoe dan ook ik vind toch dat er veels te makkelijk leningen verstrekt worden . Want ik denk niet dat Debbie echt een goed riant salaris gehad zal hebben en dan vind ik 36.000 euro nog veels te hoog.
Het is dat ze tegenwoordig wat strenger zijn maar vroeger was het nog veel gemakkelijker.
Maar omdat er nu crediet crisis is en zelfs de banken torenhoge schulden hebben(waar ze aan alle kanten hulp krijgen, want banken worden wel geholpen door Wouter bos ) Is het niet meer zo makkelijk
  † In Memoriam † zondag 6 september 2009 @ 16:11:18 #46
43556 miss_dynastie
pi_72488600
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef Marjonne het volgende:
Ik had er uit begrepen dat ze eerst 36.000 euro lening hadden en dat ze er later 10.000 euro hadden bij geleend.
Maar hoe dan ook ik vind toch dat er veels te makkelijk leningen verstrekt worden . Want ik denk niet dat Debbie echt een goed riant salaris gehad zal hebben en dan vind ik 36.000 euro nog veels te hoog.
Het is dat ze tegenwoordig wat strenger zijn maar vroeger was het nog veel gemakkelijker.
Maar omdat er nu crediet crisis is en zelfs de banken torenhoge schulden hebben(waar ze aan alle kanten hulp krijgen, want banken worden wel geholpen door Wouter bos ) Is het niet meer zo makkelijk
Ik heb het even nageluisterd en Alex zegt: "We hadden die 37000 euro schuld en die hadden we al en daar waren we het mee eens. Op een keer had ik haar aan de telefoon en toen zei ze dat er een hele stapel rekeningen lagen. Dat bleek ook nog eens 5000 euro te zijn.' Die 46k hebben ze dan ook uitstaan bij 17 verschillende schuldeisers. Dat zijn echt niet allemaal verstrekkers van een lening.

Je laatste opmerking vind ik echt van een Calimero-niveau, de banken worden wel geholpen en wij niet . Tja, da's natuurlijk onzin. Met 17 schuldeisers kun je ook drie jaar in de schuldsanering gaan zitten, ben je er ook vanaf. Da's een voorziening die er bestaat. Maar geloof me, dan krijg je echt geen 100 euro per week hoor, eerder de helft. Keuzes zijn er om te maken. Ook nu nog. Ik geloof heel erg in de eigen verantwoordelijkheid van mensen. Een netto jaarinkomen lenen, je laten bezwangeren en lekker bij huis gaan zitten en geld uitgeven aan al je tics, nee, dat kan niet. Maar als Debbie zich niet zo belachelijk had laten gaan was er echt geen probleem geweest en had je het zonder meer kunnen aflossen. Geld uitgeven voor je het hebt is nooit slim, ook niet voor mensen die wel een ton per jaar binnenbrengen.
pi_72502332
Aflevering eindelijk gezien. Ja wat moet ik zeggen (typen).
Hoe kun je het zo ver laten komen. Alex had al veel eerder actie moeten ondernemen.
Debbie heeft een groot probleem maar dat los je niet op met alleen afvallen of werk regelen. Goede deskundige hulp heeft ze nodig zodat ze beter in haar vel komt. De rest komt dan wel.
Dit programma is een eerste stap: De waarheid - dit is haar laatste kans. Zo moet het gebracht worden.

Volgende week weer een iets ouder stel met finaciele problemen.
pi_72519290
Zo net pas de aflevering gezien....

John heeft het ditmaal goed gedaan...en Debbie Ik heb er geen woorden voor...
  maandag 7 september 2009 @ 15:06:57 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72519497
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef Marjonne het volgende:
En hoe makkelijk ze het ook ooit gemaakt hebben, je werd niet met een mes op je strot verplicht een lening aan te gaan.... je hebt er altijd zelf om verzocht.
Het enige wat ze niet makkelijk deden was afwijzen, maar ja, er viel immers geld te verdienen.

Als jij een tas wilt kopen bij je nieuwe jurk en je gaat voor een tas die eigenlijk te duur is en ook nog een keer voor geen meter staat bij die jurk dan gaat het meisje van de tassenwinkel ook niet roepen dat het er niet uitziet en dat je bij die jurk ook prima de tas kunt gebruiken die je bij je hebt..... ze ziet immers de mogelijkheid geld te verdienen.

Dat het een discutabele moraal is klopt, maar als die mensen geen lening hadden gekregen dan hadden ze zich ook lopen beklagen bij allerlei instanties...
Het blijft lastig om dingen te doen waarbij je mensen tegen zichzelf beschermt.
Daarbij: in hoeverre moeten mensen waarbij je kunt verwachten dat ze geestelijk gezond zijn tegen zichzelf beschermd worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72520349
Ik ben nieuwsgierig geworden, ben nu aan het kijken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 7 september 2009 @ 15:44:36 #51
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72520539
Ik twijfelde gisteren even over het aanschaffen van een nieuwe mobiel, maar toen moest ik weer aan Debbie denken en haar mobiel-verzameling, dus ik denk dat ik nog wel een jaartje verder kan met die van mij...
  maandag 7 september 2009 @ 15:49:09 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72520674
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:37 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben nieuwsgierig geworden, ben nu aan het kijken
Succes, ik vond het zo getuigen van "kijk mij eens zielig zijn en ik snap er niks van en ik kon er helemaal niets aan doen en ik wil alleen het beste voor m'n kindje" dat ik het niet eens volgehouden heb tot het eind.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72520715
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik twijfelde gisteren even over het aanschaffen van een nieuwe mobiel, maar toen moest ik weer aan Debbie denken en haar mobiel-verzameling, dus ik denk dat ik nog wel een jaartje verder kan met die van mij...
Ik doe er 2 jaar mee, want dan verloopt mn abbo en mag ik een nieuwe
pi_72520767
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn telefoon kreeg vorige week kuren, dus eigenlijk zat ik al naar nieuwe telefoons te kijken want m'n abbo is toch bijna verlopen. Maar toen voelde ik de hebberige kant weer naar boven komen en heb ik een nieuwe batterij gekocht van een tientje en toen deed ie het weer .
Tap tap tap
pi_72520799
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Succes, ik vond het zo getuigen van "kijk mij eens zielig zijn en ik snap er niks van en ik kon er helemaal niets aan doen en ik wil alleen het beste voor m'n kindje" dat ik het niet eens volgehouden heb tot het eind.
Het is wel een flinke aanstelster ja.
En die vent van dr is ook maar een lamme zak. Tering, je ziet toch dat je vrouw elke week (of 2) met een nieuwe tas/ mobiel, portemonnee of wat dan ook aankomt, dan gaat er toch ook wel es een lampje branden?
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 16:01:55 #56
43556 miss_dynastie
pi_72521024
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Het is wel een flinke aanstelster ja.
En die vent van dr is ook maar een lamme zak. Tering, je ziet toch dat je vrouw elke week (of 2) met een nieuwe tas/ mobiel, portemonnee of wat dan ook aankomt, dan gaat er toch ook wel es een lampje branden?
Ik weet niet hoe koopziek zij is, maar de ware 'verslaafde' koopt een nieuwe tas en verstopt hem. Tuurlijk, hij is te lief geweest, maar ik weet niet of hij werkelijk wist hoe erg het was.
pi_72521203
Nee dit is netjes

Stond vandaag in de krant

Creditcardgegevens kabinet openbaar Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG -
Kabinetsleden en topambtenaren hebben sinds tweeënhalf jaar voor ruim een half miljoen op hun creditcards gedeclareerd. Minister Van Middelkoop (Defensie) ging in de fout. Hij heeft voor krap duizend euro ten onrechte gedeclareerd voor een parka-jas, huurde een jacquet en kocht allerlei schrijfwaren.

Dat blijkt uit het overzicht aan uitgaven van ministers, staatssecretarissen, topambtenaren en de politieke assistenten dat De Telegraaf heeft opgevraagd. In totaal dienden ze via hun creditcard voor 559.339,16 euro in.

Van Middelkoop had volgens de regels die hij bij zijn aantreden had ondertekend de aankopen van zijn eigen maandelijkse onkostenvergoeding moeten betalen, concludeert het ministerie van Defensie. Dat heeft hij inmiddels alsnog gedaan.

De Telegraaf vroeg eerder ook al bonnetjes van ministers en staatssecretarissen op. Dat betrof toen alleen rekeningen die ze eerst zelf hadden voorgeschoten. Zij declareerden onder meer vaccinaties, babycadeautjes en boeken en minister Bos (Financiën) vroeg om een vergoeding voor een zonnebril van 113 euro, omdat hij die was kwijtgeraakt tijdens een politieke top.

Minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken heeft het omvangrijke pakket met creditcardgegevens, bonnen en nota's inmiddels naar de Tweede Kamer gestuurd. De informatie is ook in te zien via de website van haar ministerie. Het betreft uitgaven die sinds het aantreden van het huidige kabinet op 22 februari 2007 zijn gedaan. Ook de uitgaven van secretarissen-generaal en directeuren-generaal van de departementen en politiek assistenten van bewindslieden zijn in de overzichten opgenomen.

In de vele bestanden die nu zijn vrijgegeven, staan nota's voor onder meer etentjes, hotelovernachtingen en vliegreizen. Niet zichtbaar is wat iemand heeft gegeten of met wie, omdat die gegevens zijn weggelaten. Dat geldt ook voor huisadressen, privébankrekeningnummers en namen. Op advies van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) weigert het kabinet bovendien de namen en adressen te geven van de meeste locaties waar bewindspersonen of ambtenaren regelmatig lunchen, dineren of overnachten. Volgens de NCTb kan die informatie een veiligheidsrisico opleveren.

Ter Horst benadrukt dat bewindspersonen en ambtenaren uitgaven doen die nodig zijn voor hun functie. Daarvoor bestaan algemene regels voor het Rijk. Maar die zijn uitgewerkt in aparte regelingen en werkwijzen voor de ministeries, wat leidt tot onderlinge verschillen. Daardoor zitten er ook verschillen in de creditcardgegevens die openbaar zijn gemaakt. Ter Horst werkt aan een uniforme werkwijze voor de rijksoverheid.

Totaaloverzicht creditcarduitgaven in euro's per ministerie sinds 22-02-2007 (ministers, staatssecretarissen, topambtenaren, en politiek assistenten)

Economische Zaken: 89.171,76

Justitie: 75.883,94

Volksgezondheid 67.365,35

Financiën: 52.944,44

Buitenlandse Zaken: 52.802,08

Binnenlandse Zaken: 42.758,17

Vrom 41.112,05

Onderwijs 32.172,03

Defensie: 31.514,75

Sociale Zaken: 31.500,59

Verkeer en Waterstaat 24.574,55

Algemene Zaken: 10.855,12

Landbouw: 6.684,33

Maardat vinden jullie zeker wel heel normaal he
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 16:14:43 #58
43556 miss_dynastie
pi_72521386
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:08 schreef Marjonne het volgende:

Maardat vinden jullie zeker wel heel normaal he
Ach ja, en als dat niet gebeurd zou zijn, zouden deze mensen niet in de problemen zijn gekomen, want het zijn de bewindspersonen die hun creditcardrekening door hen laten betalen. De schuld komt niet door mobieltjes, duur eten, lenen, tassentics, etc., maar door de bewindslieden Kortom: staat hier compleet los van.
  maandag 7 september 2009 @ 16:15:28 #59
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72521408
Hè? Wat heeft dat nu met het programma te maken? Hebben die ministers schulden? Komt er een uitzending van een dubbeltje op zn kant met een huilende Guusje ter Horst die haar pakje sigaretten niet wil opgeven? (Oeh, dat zou mooie televisie zijn. "Nee! Die hoed kan ik niet verkopen! Die heb ik nodig voor Prinsjesdag!")
pi_72521513
Goed.

Conclusie: Ik snap hem niet, ik snap haar niet. Ze schuift heel veel op hem af. En waarom in godsnaam elke zaterdag patatdag, hij is 2! Misschien 2 keer in de week gezond? Mens, een broccolie of een bloemkool is super goedkoop en ook nog zo klaar. (Ik heb ook een hekel aan koken, maar wij eten echt bijna nooit echt ongezond) Hier is het een verwennerij, geen gewoonte

Onbegrijpelijk, dit soort mensen. En het ergste nog, ze houden dit toch niet vol
pi_72521901
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Hè? Wat heeft dat nu met het programma te maken? Hebben die ministers schulden? Komt er een uitzending van een dubbeltje op zn kant met een huilende Guusje ter Horst die haar pakje sigaretten niet wil opgeven? (Oeh, dat zou mooie televisie zijn. "Nee! Die hoed kan ik niet verkopen! Die heb ik nodig voor Prinsjesdag!")
Nee maar dat dit soort kosten en dan nog heel wat meer bij elkaar als 45000 euro ook van ons belastinggeld komt dat snappen jullie niet. Wie denken jullie dat die kosten betalen Wij hoor?
Jullie kunnen alleen maar afgeven op mensen die je een uurtje op de tv ziet.

liegen,bedriegen,stelen,dit allemaal van de gewone man.als dit de gwone man doet gaat hij de bak in,of krijgt een fiks verbaal,dat groter is dan voor een grote crimineel,blij dat ik dit kwijt ben.
pi_72522242
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef Marjonne het volgende:

[..]

Nee maar dat dit soort kosten en dan nog heel wat meer bij elkaar als 45000 euro ook van ons belastinggeld komt dat snappen jullie niet. Wie denken jullie dat die kosten betalen Wij hoor?

liegen,bedriegen,stelen,dit allemaal van de gewone man.als dit de gwone man doet gaat hij de bak in,of krijgt een fiks verbaal,dat groter is dan voor een grote crimineel,blij dat ik dit kwijt ben.
Doe es een spatie na je komma en punt
pi_72522377
Doe es een spatie na je komma en punt
[/quote]

Schrijf jij zelf eens in goed Nederlands voor je comentaar hebt op een ander , es bestaat niet moet is zijn
  maandag 7 september 2009 @ 16:50:41 #64
103931 Blackness
Master of Disharmony
pi_72522500
quote:
Schrijf jij zelf eens in goed Nederlands voor je comentaar hebt op een ander , es bestaat niet moet is zijn
Ik ga toch voor eens

[edit] oh ja, en commentaar
pi_72522673
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:50 schreef Blackness het volgende:

[..]

Ik ga toch voor eens

[edit] oh ja, en commentaar
Ja jij hebt gelijk dat is ook zo , maar mensen die zelf niet eens fatsoenlijk een klein zinnetje kunnen schrijven en dan wel commentaar hebben op een ander die moeten eerst zelf maar eens naar hun zelf kijken
Voor ze een ander denken te moeten verbeteren
pi_72522710
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Marjonne het volgende:

Meen je dit
Tap tap tap
pi_72522759
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Marjonne het volgende:

[..]

Ja jij hebt gelijk dat is ook zo , maar mensen die zelf niet eens fatsoenlijk een klein zinnetje kunnen schrijven en dan wel commentaar hebben op een ander die moeten eerst zelf maar eens naar hun zelf kijken
Voor ze een ander denken te moeten verbeteren

*hap* *hap* *hap*

Goed, hadden we het hier niet over een bepaald programma?
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 16:59:54 #68
43556 miss_dynastie
pi_72522814
quote:

[..]

Maar wat is de link met dit programma, Marjonne? Je betaalt belasting, dat is een gegeven. Deze politici moeten zich net zo goed verantwoorden en terugbetalen, dat zie je. Er is alleen geen directe link: zonnebrilletje minder voor Wouter Bos, mobieltje meer voor Debby, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
pi_72522817
quote:

Oh ja, doe het dan helemaal goed, het moet 'eens' zijn
  maandag 7 september 2009 @ 17:08:33 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72523073
quote:

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72523097
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik doe er 2 jaar mee, want dan verloopt mn abbo en mag ik een nieuwe
En als je het nog goedkoper wil doen, neem je een sim-only abo en koop je de telefoon.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
  maandag 7 september 2009 @ 17:13:07 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72523213
De politici moeten zich verantwoorden voor de met hun departementele credicard gemaakte uigaven, en als er teveel met die cc gedaan is dan moet dat terugbetaald worden. Is niet netjes dat het gebeurd is, maar niet meer dan logisch dat ze het moeten terugbetalen, simple as that. En ja het gebeurt met ons belastinggeld en als dat verantwoordde uitgaven zijn dan is dat geen probleem. De onterechte uitgaven worden terugbetaald dus die zijn ook geen probleem.

Echter, als Debby mobieltje nummer zes heeft, de rekeningen niet kan betalen, er op welke manier dan ook door een bedrijf of overheidsorganisatie wat moet worden kwijtgescholden, dan gebeurt dat ook van ons belastinggeld of gaan de tarieven bij bedrijf X omhoog omdat er zoveel van die trieste figuren zijn die boven hun stand leven en dat komt niet meer terug. Wel een probleem dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 07-09-2009 17:25:44 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72523263
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef botterfly het volgende:

[..]

En als je het nog goedkoper wil doen, neem je een sim-only abo en koop je de telefoon.
Maar wij kunnen het ons veroorloven En ik heb een 17.50 abbo en ik hou vaak nog over ook

Dit nummer wat we nu hebben is al 11 jaar oud Was vroegah nog een libertel Ik zou ook niet elke maand (of elk half jaar of wat dan ook) een ander nummer willen. Wat een gedoe om dat elke keer maar weer door te geven
  maandag 7 september 2009 @ 17:15:37 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72523296
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef botterfly het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan je belgedrag en de eisen die je aan een telefoon hebt..... mijn telefoon kopen en een sim-only gebruiken zou zeker niet goedkoper zijn dan het 2-jarige abo wat ik nu heb.

Maar goed, ik doe wel braaf 2 jaar met een telefoon en zoek altijd de meest optimale telefoon uit bij het abo wat geschikt is voor mijn belgedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72523318
quote:

[..]

dat snappen we allemaal, maar open dan er een apart topic over, want dit heeft niks hier mee te maken.
pi_72526186
quote:

[..]

Nee maar dat dit soort kosten en dan nog heel wat meer bij elkaar als 45000 euro ook van ons belastinggeld komt dat snappen jullie niet.
Nee, wij zijn een stelletje randdebielen die niets snappen.
Spreek voor jezelf, muts.

En leer Nederlands

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 18:43:30 ]
pi_72527858
Goed. Ministers hebben samen 0,5 miljoen gedeclareerd. Per werkende in Nederland is dat dus ongeveer een dubbeltje. Goh... dat zet echt zoden aan de dijk. Dat had Alex en Debby echt wel uit de schulden geholpen... NOT.
Onzinnig en irrelevant dus om het erbij te halen.

Het blijft gewoon diep triest dat je ZO DIEP in de schulden kan raken, zonder dat er een echte reden is.
Deze mensen hebben een inkomen waar je gewoon rond van moet kunnen komen. Dit is gewoon eigen schuld dikke bult schuld. 6 mille per jaar aan telefoonkosten, terwijl je dik in de schulden zit... Dat bedrag ben ik nog niet eens in 10 jaar kwijt aan telefoon+internet. En als de mobieltjes nu de enige bizarre kostenpost waren.... Neuh.. ook werd er voor 1000 euro per maand geshopt. Laat dit gezin riant boodschappen doen en ¤500,- in de maand kwijt zijn aan noodzakelijke uitgevan (eten/drinken, kleding etc). Dan kom je dus op nog een gat van ¤500,- per maand in de hand van Debby. Totaal heeft ze dus een gaatje in haar hand ter grootte van ruim 2x haar eigen netto inkomen.

Als je nu door een ongeluk (al dan niet tijdelijk) arbeidsongeschikt wordt en daardoor ineens veel minder inkomen hebt en tegelijk veel hogere (medische) kosten en ook je hypotheek moet blijven betalen. Ja dan heb ik echt meelij.
pi_72546762
Bestaan er nou maar 2 afleveringen?
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2009 @ 12:09:14 #79
43556 miss_dynastie
pi_72547000
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef Cahir het volgende:
Bestaan er nou maar 2 afleveringen?
Van seizoen 2 wel, seizoen 1 heeft er meer (ook te zien via rtlgemist)
pi_72547855
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef Ivo1985 het volgende:
Goed. Ministers hebben samen 0,5 miljoen gedeclareerd. Per werkende in Nederland is dat dus ongeveer een dubbeltje. Goh... dat zet echt zoden aan de dijk. Dat had Alex en Debby echt wel uit de schulden geholpen... NOT.
Onzinnig en irrelevant dus om het erbij te halen.

Het blijft gewoon diep triest dat je ZO DIEP in de schulden kan raken, zonder dat er een echte reden is.
Deze mensen hebben een inkomen waar je gewoon rond van moet kunnen komen. Dit is gewoon eigen schuld dikke bult schuld. 6 mille per jaar aan telefoonkosten, terwijl je dik in de schulden zit... Dat bedrag ben ik nog niet eens in 10 jaar kwijt aan telefoon+internet. En als de mobieltjes nu de enige bizarre kostenpost waren.... Neuh.. ook werd er voor 1000 euro per maand geshopt. Laat dit gezin riant boodschappen doen en ¤500,- in de maand kwijt zijn aan noodzakelijke uitgevan (eten/drinken, kleding etc). Dan kom je dus op nog een gat van ¤500,- per maand in de hand van Debby. Totaal heeft ze dus een gaatje in haar hand ter grootte van ruim 2x haar eigen netto inkomen.

Als je nu door een ongeluk (al dan niet tijdelijk) arbeidsongeschikt wordt en daardoor ineens veel minder inkomen hebt en tegelijk veel hogere (medische) kosten en ook je hypotheek moet blijven betalen. Ja dan heb ik echt meelij.
0,5 miljoen en dat noem jij niets ze moesten zich de ogen uit de kop schamen
Dit is gewoon fraude en daarbij komt nog dat niet eens alle etentjes en uitstapjes zijn opgegeven zogenaamd uit privace
En maar zeggen dat wij maar moeten bezuinigen en de rekeningen maar duurder worden ....maar hun maar30% verhoging krijgen op hun salaris
En het liefst willen ze nog dat wij doorwerken tot 67 jaar....
En wij maar ons druk moeten maken om een stel dat een paar mobiele abbonomenten heeft afgesloten........wat nog niet in de helft in verhouding staat tegenover die graaiers met hun top salarissen die zich druk maken om ons salaris ...maar zelf geen cent inleveren en er alleen maar op vooruit gaan
Mischien mogen de deellnemers van een dubbeltje op zijn kant even gebruik maken van de creditcard van onze ministers dat zou pas eens een leuk programma zijn
Een soort mij creditcard jou creditcard bijvoorbeeld
pi_72547975
Open een eigen topic
Tap tap tap
pi_72547997
Die Marjonne verneukt wel het hele topic met haar onzin post over ministers. Laat staan de rest wat ze hier neerzet.

Bijna donderdag, een nieuwe aflevering van EDOZK
MOKUM XXX RATED
pi_72548066
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef dronkeykong het volgende:
Die Marjonne verneukt wel het hele topic met haar onzin post over ministers. Laat staan de rest wat ze hier neerzet.

Bijna donderdag, een nieuwe aflevering van EDOZK
Deze topic is toch al verneukt door het stelletje tokkie's die alleen maar mensen onderuit kunnen halen zoals jij...........?
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:00:22 #84
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72548240
Ow, echt, kap met die onzin. We hebben het hier over een tvprogramma waarbij mensen zichzelf in de nesten werken door te veel leningen aan te gaan e.d. Dat heeft niets te maken met reizen van ministers of wat dan ook. Ga hier zeuren: Declaraties kabinet liggen op straat

[ Bericht 0% gewijzigd door egeltje1985 op 08-09-2009 13:05:30 ]
pi_72548442
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, echt, kap met die onzin. We hebben het heir over een tvprogramma waarbij mensen zichzelf in de nesten werken door te veel leningen aan te gaan e.d. Dat heeft niets te maken met reizen van ministers of wat dan ook. Ga hier zeuren: Declaraties kabinet liggen op straat
Gohhhhh mensen mogen geen mening hebben hiero....?? Er kunnen wel eens tegenstellingen worden gebruikt in zulk soort discussie's
Daar is het een forum voor toch ?
Maar oh ik begrijp het jullie willen alleen maar mensen onderuit halen ... die julle denken te kennen door een programma dat je op je luie kont met een bakkie chips er naast en een biertje op de tv ziet... En dan maar oordelen met zijn allen ?
Ik zou zeggen heb een leven en oordeel niet gelijk op programma's waar in geknipt word om de kijkcijfers in stand te houden
pi_72548481
Nee, je hebt het gewoon over een compleet ander onderwerp.
Laten we het andersd ook maar even hebben over mensen die twintig miljoen hebben gewonnen en alles in drie jaar hebben uitgegeven aan coke.
Of zwervers die geld kregen en alles toch weer hebben opgemaakt en weer in de goot liggen.
Of over de crisis, ja, het is de schuld van de crisis en Woutertje Bos!

Rot op.
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 13:55:09 #87
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_72549721
Laatste paar reacties zijn verwijderd. Dit topic gaat over het tv-programma en niet over ' de hoge heren in Den Haag die alleen maar hun zakken vullen' ( ). Als je daar over wil praten kun je terecht in de subfora NWS of POL of je gaat gewoon meteen naar de website van de SP toe.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_72549781
-edit: gewoon niet meer op reageren. Laten we ontopic blijven-

[ Bericht 92% gewijzigd door Mike op 08-09-2009 13:59:11 ]
MOKUM XXX RATED
pi_72549949
hm ja ik wil ook wel een thuiswerk baan - wordt ik dan ook thuis geinterviewd??

en hallo het is wel een leed vermaak programma waar echt iedereen naar kijkt, gewoon open en bloot zeggen hoeveel schuld je heb en die kasboek is helemaal het toppunt frituurvet, frites, etc. zaterdag kan ook een brooddag!!!

hebben jullie ook trouwens gezien dat er een flatscreen hangt, hebben wij nog niet eens
pi_72549958
Verwijder die onzin van haar ook dan

Het blijft prachtige televisie, aanstaande donderdag weer met een zak chips, reep chocola, laptop en mijn 4 mobieltjes languit op de bank kijken.

Misschien dat ik daarna nog even de frituurpan aanslinger om het achteraf hier op het forum te bespreken en dubbel te liggen om de opmerkingen

Hopelijk komt er dit seizoen ook een terugblik met hoe het nu gaat met de mensen van vorig seizoen, kijken of ze geleerd hebben met geld om te gaan.
MOKUM XXX RATED
pi_72550044
Ik ben benieuwd naar de roodharige van deze week!

He shit, het komt tegelijk met House of niet?
pi_72550123
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:07 schreef dronkeykong het volgende:

Hopelijk komt er dit seizoen ook een terugblik met hoe het nu gaat met de mensen van vorig seizoen, kijken of ze geleerd hebben met geld om te gaan.
Ik kan nu al niet wachten!
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:27:37 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72550473
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:06 schreef pukdehond het volgende:
hm ja ik wil ook wel een thuiswerk baan - wordt ik dan ook thuis geinterviewd??

en hallo het is wel een leed vermaak programma waar echt iedereen naar kijkt, gewoon open en bloot zeggen hoeveel schuld je heb en die kasboek is helemaal het toppunt frituurvet, frites, etc. zaterdag kan ook een brooddag!!!

hebben jullie ook trouwens gezien dat er een flatscreen hangt, hebben wij nog niet eens
Het zou toch ook wel enorm triest zijn als je zo'n gat in je hand hebt en dan niet eens een flatscreen gekocht zou hebben....

Maar goed, misschien huren ze die wel
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72555875
die abbo's die zomaar worden opgezegd! in 17 voud.
pi_72556495
volgende uitzending: donderdag 10sept om 20.30 op RTL4
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 september 2009 @ 20:36:59 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_72561725
Arme kinderen

Dat wilde ik zeggen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72572627
je moet toch wat als je niet kan slapen dus ik zit het eens te kijken...

ik heb geen woorden voor die debbie... wat een dom dom vrouwmens... en wat ontbreekt het haar (tot nu toe in de uitzending) aan oprechte geschoktheid en echt verdriet...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72572672
wat een lulletje die man

goddammit ik erger me wild zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72572760
ook maar afl 1 gezien; waarom dreigen die vrouwen met weggaan met de koters terwijl zij een groot deel, zo niet het grootste deel, van t geldprobleem zijn? (ja en die mannen zijn watjes dat moge duidelijk zijn)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2009 @ 09:34:06 #100
43556 miss_dynastie
pi_72574447
quote:
Op woensdag 9 september 2009 04:45 schreef DarkElf het volgende:
ook maar afl 1 gezien; waarom dreigen die vrouwen met weggaan met de koters terwijl zij een groot deel, zo niet het grootste deel, van t geldprobleem zijn? (ja en die mannen zijn watjes dat moge duidelijk zijn)
Ik denk dat ze de indruk hebben dat de mannen de schuld houden en zij een dikke alimentatie krijgen, zodat ze onbeperkt handtasjes kunnen kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')