abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70455170
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik zie dan ook niet de oplossing in meer betalen.
Toch ken ik persoonlijk een voorbeeld van iemand die het om die reden heeft laten liggen. En voor de goede orde: ik vind 3 ton nog steeds onderbetaald.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 28 juni 2009 @ 20:14:11 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70455423
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:10 schreef Kjerring het volgende:
Overigens vind ik het, al zou ik nooit PvdA stemmen, een schande en ontzettend onterecht dat Bos, de beste PvdA-er die ze in 30 jaar gehad hebben en de partij eigenhandig uit het slob heeft getrokken, nu tijdens de crisis bijzonder veel meer capaciteiten heeft getoond/toont dan Balkenende of wie dan ook van de mensen die kritiek op hem heeft, die het tot nu toe geweldig doet daarin en het land voor heel veel erger heeft behoed, dat die man nu zowel zijn eigen partij (na het Europese 'verlies' ) als door zoiets onzinnigs het domme en helaas grootste deel van het land over zich heen krijgt.

Stank voor dank in ultieme vorm
Goede post, post meer

Dat is hard aan de politiek. Dit geldt wel meer voor de PvdA hoor. Ze weten ook niet altijd goed te communiceren.

Het "allochtonenprobleem" is een ander voorbeeld. Rechtse partijen vallen de PvdA af dat er niet genoeg wordt geïntegreerd. Overal bij mij in de regio zijn wachtlijsten voor integratie- en taalcursussen, omdat Verdonk een enorme bezuiniging heeft doorgevoerd. En nu wordt de PvdA in de grote steden afgestraft omdat buitenlanders niet integreren

Ik zou er verder zelf ook niet op stemmen, vanwege de collaboratie met het CDA en de inperkingen van vrijheden dit kabinet.

Maar het is best sadness om te zien hoe jan met de pet zo slecht geïnformeerd is maar wel een grote bek heeft.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70455425
In essentie zijn we het wel eens, denk ik.... Ministers zouden het niet om het geld moeten doen.
Maar dat er nu (wellicht inderdaad minder capabele; noem een Mariëtte Hamer) mensen van binnen een partij naar boven kunnen klimmen is wel precies daar een gevolg van. Zoals ik hierboven ook zei en DS4 ook; als je wel capabel bent en voor je evt. politieke carrière een dikke baan hebt die minder tijd kost en meer opbrengt, is de stap terug echt vrij groot.
Daarbij, als partijen gaan regeren; de 'bekende garde' en 'toppers uit de oude fractie' krijgen ministers- en staatssecretaris-plekken, en wat daaronder zat schuift door. Ik weet alleen niet helemaal of dat de oorzaak is van inspiratieloze figuren als Hamer als fractievoorzitter, of dat de fracties meer monddood worden gemaakt vanuit het kabinet om henzelf vaker in beeld te laten zijn.
Pechtold kondigt al tijden aan dat als D66 weer zou gaan regeren, hij in de kamer blijft. Lijkt me voor hem als meer debater dan bestuurder een bijzonder strak plan, maar in het algemeen (naar de argumentatie die hij zelf geeft) ook; de politiek leider van een partij zou in de kamer moeten zitten.
[quote]Op zondag 16 augustus 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog uit de tijd van de barre winters en de tolerantie [/quote]
pi_70459703
quote:
Op zondag 28 juni 2009 20:05 schreef DS4 het volgende:
Toch ken ik persoonlijk een voorbeeld van iemand die het om die reden heeft laten liggen. En voor de goede orde: ik vind 3 ton nog steeds onderbetaald.
Ja en nee. Op zich is het weinig, in vergelijking met de dan wel aanwezige capaciteiten en een baan in het bedrijsleven. Maar dat was 50 jaar geleden ook al zo. Laten we zeggen dat het onderbetaald is, prima, wie zegt dat het in geld gewaardeerd moet worden of zelfs op geld waardeerbaar zou kunnen zijn? Je doet het niet voor het geld. Die bekende van jou moet dan al aardig wat geld hebben liggen, de lopende uitgaven kun je er wel van doen. Voor wat hij daarna kan verdienen is het ook niet slecht.

Dus kennelijk gaat het hem er niet om wat hij wil gaan doen, maar om wat hij ervoor krijgt. Prima, geen gemis voor het land dus.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 juni 2009 @ 22:13:25 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70459855
Mjah aan de andere kant mag je je afvragen of het 50 jaar geleden dan van die enorme idealisten waren of narcisten
pi_70521818
De overheid heeft geen reisverzekering.

Er worden zo veel dienstreizen gemaakt dat het goedkoper is om het risico zelf te dekken dan er een dure verzekering voor af te sluiten. Alle schade die normaal gesproken gedekt zouden worden door de verzekering betaalt de werkgever dus zelf. Mits er aangifte bij de politie is gedaan.

Bos heeft zich keurig aan de regels gehouden. Net als de overige ministers.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_72516681
quote:
Creditcardgegevens kabinet openbaar
Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG -

Kabinetsleden en topambtenaren hebben sinds tweeënhalf jaar voor ruim een half miljoen op hun creditcards gedeclareerd. Minister Van Middelkoop (Defensie) ging in de fout. Hij heeft voor krap duizend euro ten onrechte gedeclareerd voor een parka-jas, huurde een jacquet en kocht allerlei schrijfwaren.

Dat blijkt uit het overzicht aan uitgaven van ministers, staatssecretarissen, topambtenaren en de politieke assistenten dat De Telegraaf heeft opgevraagd. In totaal dienden ze via hun creditcard voor 559.339,16 euro in.

Van Middelkoop had volgens de regels die hij bij zijn aantreden had ondertekend de aankopen van zijn eigen maandelijkse onkostenvergoeding moeten betalen, concludeert het ministerie van Defensie. Dat heeft hij inmiddels alsnog gedaan.

De Telegraaf vroeg eerder ook al bonnetjes van ministers en staatssecretarissen op. Dat betrof toen alleen rekeningen die ze eerst zelf hadden voorgeschoten. Zij declareerden onder meer vaccinaties, babycadeautjes en boeken en minister Bos (Financiën) vroeg om een vergoeding voor een zonnebril van 113 euro, omdat hij die was kwijtgeraakt tijdens een politieke top.

Minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken heeft het omvangrijke pakket met creditcardgegevens, bonnen en nota's inmiddels naar de Tweede Kamer gestuurd. De informatie is ook in te zien via de website van haar ministerie. Het betreft uitgaven die sinds het aantreden van het huidige kabinet op 22 februari 2007 zijn gedaan. Ook de uitgaven van secretarissen-generaal en directeuren-generaal van de departementen en politiek assistenten van bewindslieden zijn in de overzichten opgenomen.

In de vele bestanden die nu zijn vrijgegeven, staan nota's voor onder meer etentjes, hotelovernachtingen en vliegreizen. Niet zichtbaar is wat iemand heeft gegeten of met wie, omdat die gegevens zijn weggelaten. Dat geldt ook voor huisadressen, privébankrekeningnummers en namen. Op advies van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) weigert het kabinet bovendien de namen en adressen te geven van de meeste locaties waar bewindspersonen of ambtenaren regelmatig lunchen, dineren of overnachten. Volgens de NCTb kan die informatie een veiligheidsrisico opleveren.

Ter Horst benadrukt dat bewindspersonen en ambtenaren uitgaven doen die nodig zijn voor hun functie. Daarvoor bestaan algemene regels voor het Rijk. Maar die zijn uitgewerkt in aparte regelingen en werkwijzen voor de ministeries, wat leidt tot onderlinge verschillen. Daardoor zitten er ook verschillen in de creditcardgegevens die openbaar zijn gemaakt. Ter Horst werkt aan een uniforme werkwijze voor de rijksoverheid.
bron
  maandag 7 september 2009 @ 13:12:48 #108
62913 Blik
The one and Only!
pi_72516769
ben benieuwd of onze ministers allemaal business (of first)-class vliegen of economy vliegen in deze zware tijden
  maandag 7 september 2009 @ 13:13:58 #109
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_72516802
Nou die parka van Van Middelkoop lijkt me nog wel te billijken, kan verdraaid koud zijn op die Afghaanse slagvelden 's nachts.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 7 september 2009 @ 13:16:51 #110
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72516869
Al met al een keurig rapportcijfer dus, op dit punt.
  maandag 7 september 2009 @ 13:33:58 #111
62913 Blik
The one and Only!
pi_72517269
De eerste kansloze reacties op www.detelegraaf.nl op basis van bovenstaand artikel zijn al weer binnen
  maandag 7 september 2009 @ 14:19:45 #112
8369 speknek
Another day another slay
pi_72518335
Ik zit het allemaal zo door te neuzen maar het lijkt me best mee te vallen. Nou zijn dit natuurlijk declaraties, dus die zijn al door de finance afdeling gecontroleerd, maar toch, nog niet echt Engelse toestanden. Enige die er tussenuit lijkt te springen is op het moment Ab Klink, die minstens een keer per week uiteten lijkt te gaan en regelmatig in dure hotels in Nederland overnacht.

En hier moest ik om gniffelen:

Wat zou het echt zijn? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72518395
Echt neuken kan je ook niet, nee, voor 34,50. Lijkt me dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 7 september 2009 @ 14:23:33 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_72518420
anal beads?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 september 2009 @ 14:27:07 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72518503
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:22 schreef Jarno het volgende:
Echt neuken kan je ook niet, nee, voor 34,50. Lijkt me dan.
Een snelle handjob zit er wel in.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72518515
Als die volgend jaar in het basispakket zitten dan weten we in ieder geval waar dat vandaan komt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  maandag 7 september 2009 @ 14:27:22 #117
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72518516
Het was stiekem een ontbijt
pi_72518525
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was stiekem een ontbijt
De boef!
  maandag 7 september 2009 @ 14:28:09 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72518532
Het zal wel een portie... eh... oesterzwammen zijn geweest.
  maandag 7 september 2009 @ 14:30:18 #120
104871 remlof
Europees federalist
pi_72518592
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:19 schreef speknek het volgende:
Ik zit het allemaal zo door te neuzen maar het lijkt me best mee te vallen. Nou zijn dit natuurlijk declaraties, dus die zijn al door de finance afdeling gecontroleerd, maar toch, nog niet echt Engelse toestanden. Enige die er tussenuit lijkt te springen is op het moment Ab Klink, die minstens een keer per week uiteten lijkt te gaan en regelmatig in dure hotels in Nederland overnacht.

[ afbeelding ]

Wat zou het echt zijn? .
Ik denk dat het een dikke Cubaanse sigaar was
  maandag 7 september 2009 @ 14:32:19 #121
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72518639
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik denk dat het een dikke Cubaanse sigaar was
Brengt Klink Cubaanse sigaren anaal bij zichzelf in?
pi_72518700
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je klinkt verbaast?
  maandag 7 september 2009 @ 14:36:33 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72518746
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je klinkt verbaast?
Neuh, moet alleen wennen aan het mentale beeld.
pi_72518799
Wie niet.
  maandag 7 september 2009 @ 14:45:18 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_72518974
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wees blij, dat inbrengen had ie ook nog kunnen laten doen en declareren
  maandag 7 september 2009 @ 14:48:13 #126
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72519051
quote:
Geachte heer Klink,

Zoals afgesproken sturen wij u de factuur betreffende uw "zetpil" van 16 april 2008.
pi_72520298
Dure lunch

Leuk boek

[ Bericht 34% gewijzigd door Stephan1237 op 07-09-2009 15:40:10 ]
  maandag 7 september 2009 @ 15:44:09 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_72520528
Je moet toch wel wat chiques hebben in je boekenkast heh .
  maandag 7 september 2009 @ 15:49:38 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_72520689
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Dure lunch

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuk boek
Dat is uiteraard een cadeau
pi_72521175
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:19 schreef speknek het volgende:

[ afbeelding ]

Wat zou het echt zijn? .
Sommige mensen hebben de aanhalingsteken-tyfus. Het komt in Engelstalige landen meer voor dan hier, maar ook in NL weten sommigen de regels niet toe te passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')