abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2009 @ 15:44:36 #51
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72520539
Ik twijfelde gisteren even over het aanschaffen van een nieuwe mobiel, maar toen moest ik weer aan Debbie denken en haar mobiel-verzameling, dus ik denk dat ik nog wel een jaartje verder kan met die van mij...
  maandag 7 september 2009 @ 15:49:09 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72520674
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:37 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben nieuwsgierig geworden, ben nu aan het kijken
Succes, ik vond het zo getuigen van "kijk mij eens zielig zijn en ik snap er niks van en ik kon er helemaal niets aan doen en ik wil alleen het beste voor m'n kindje" dat ik het niet eens volgehouden heb tot het eind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72520715
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik twijfelde gisteren even over het aanschaffen van een nieuwe mobiel, maar toen moest ik weer aan Debbie denken en haar mobiel-verzameling, dus ik denk dat ik nog wel een jaartje verder kan met die van mij...
Ik doe er 2 jaar mee, want dan verloopt mn abbo en mag ik een nieuwe
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72520767
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn telefoon kreeg vorige week kuren, dus eigenlijk zat ik al naar nieuwe telefoons te kijken want m'n abbo is toch bijna verlopen. Maar toen voelde ik de hebberige kant weer naar boven komen en heb ik een nieuwe batterij gekocht van een tientje en toen deed ie het weer .
Tap tap tap
pi_72520799
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Succes, ik vond het zo getuigen van "kijk mij eens zielig zijn en ik snap er niks van en ik kon er helemaal niets aan doen en ik wil alleen het beste voor m'n kindje" dat ik het niet eens volgehouden heb tot het eind.
Het is wel een flinke aanstelster ja.
En die vent van dr is ook maar een lamme zak. Tering, je ziet toch dat je vrouw elke week (of 2) met een nieuwe tas/ mobiel, portemonnee of wat dan ook aankomt, dan gaat er toch ook wel es een lampje branden?
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 16:01:55 #56
43556 miss_dynastie
pi_72521024
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Het is wel een flinke aanstelster ja.
En die vent van dr is ook maar een lamme zak. Tering, je ziet toch dat je vrouw elke week (of 2) met een nieuwe tas/ mobiel, portemonnee of wat dan ook aankomt, dan gaat er toch ook wel es een lampje branden?
Ik weet niet hoe koopziek zij is, maar de ware 'verslaafde' koopt een nieuwe tas en verstopt hem. Tuurlijk, hij is te lief geweest, maar ik weet niet of hij werkelijk wist hoe erg het was.
pi_72521203
Nee dit is netjes

Stond vandaag in de krant

Creditcardgegevens kabinet openbaar Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG -
Kabinetsleden en topambtenaren hebben sinds tweeënhalf jaar voor ruim een half miljoen op hun creditcards gedeclareerd. Minister Van Middelkoop (Defensie) ging in de fout. Hij heeft voor krap duizend euro ten onrechte gedeclareerd voor een parka-jas, huurde een jacquet en kocht allerlei schrijfwaren.

Dat blijkt uit het overzicht aan uitgaven van ministers, staatssecretarissen, topambtenaren en de politieke assistenten dat De Telegraaf heeft opgevraagd. In totaal dienden ze via hun creditcard voor 559.339,16 euro in.

Van Middelkoop had volgens de regels die hij bij zijn aantreden had ondertekend de aankopen van zijn eigen maandelijkse onkostenvergoeding moeten betalen, concludeert het ministerie van Defensie. Dat heeft hij inmiddels alsnog gedaan.

De Telegraaf vroeg eerder ook al bonnetjes van ministers en staatssecretarissen op. Dat betrof toen alleen rekeningen die ze eerst zelf hadden voorgeschoten. Zij declareerden onder meer vaccinaties, babycadeautjes en boeken en minister Bos (Financiën) vroeg om een vergoeding voor een zonnebril van 113 euro, omdat hij die was kwijtgeraakt tijdens een politieke top.

Minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken heeft het omvangrijke pakket met creditcardgegevens, bonnen en nota's inmiddels naar de Tweede Kamer gestuurd. De informatie is ook in te zien via de website van haar ministerie. Het betreft uitgaven die sinds het aantreden van het huidige kabinet op 22 februari 2007 zijn gedaan. Ook de uitgaven van secretarissen-generaal en directeuren-generaal van de departementen en politiek assistenten van bewindslieden zijn in de overzichten opgenomen.

In de vele bestanden die nu zijn vrijgegeven, staan nota's voor onder meer etentjes, hotelovernachtingen en vliegreizen. Niet zichtbaar is wat iemand heeft gegeten of met wie, omdat die gegevens zijn weggelaten. Dat geldt ook voor huisadressen, privébankrekeningnummers en namen. Op advies van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) weigert het kabinet bovendien de namen en adressen te geven van de meeste locaties waar bewindspersonen of ambtenaren regelmatig lunchen, dineren of overnachten. Volgens de NCTb kan die informatie een veiligheidsrisico opleveren.

Ter Horst benadrukt dat bewindspersonen en ambtenaren uitgaven doen die nodig zijn voor hun functie. Daarvoor bestaan algemene regels voor het Rijk. Maar die zijn uitgewerkt in aparte regelingen en werkwijzen voor de ministeries, wat leidt tot onderlinge verschillen. Daardoor zitten er ook verschillen in de creditcardgegevens die openbaar zijn gemaakt. Ter Horst werkt aan een uniforme werkwijze voor de rijksoverheid.

Totaaloverzicht creditcarduitgaven in euro's per ministerie sinds 22-02-2007 (ministers, staatssecretarissen, topambtenaren, en politiek assistenten)

Economische Zaken: 89.171,76

Justitie: 75.883,94

Volksgezondheid 67.365,35

Financiën: 52.944,44

Buitenlandse Zaken: 52.802,08

Binnenlandse Zaken: 42.758,17

Vrom 41.112,05

Onderwijs 32.172,03

Defensie: 31.514,75

Sociale Zaken: 31.500,59

Verkeer en Waterstaat 24.574,55

Algemene Zaken: 10.855,12

Landbouw: 6.684,33

Maardat vinden jullie zeker wel heel normaal he
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 16:14:43 #58
43556 miss_dynastie
pi_72521386
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:08 schreef Marjonne het volgende:

Maardat vinden jullie zeker wel heel normaal he
Ach ja, en als dat niet gebeurd zou zijn, zouden deze mensen niet in de problemen zijn gekomen, want het zijn de bewindspersonen die hun creditcardrekening door hen laten betalen. De schuld komt niet door mobieltjes, duur eten, lenen, tassentics, etc., maar door de bewindslieden Kortom: staat hier compleet los van.
  maandag 7 september 2009 @ 16:15:28 #59
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72521408
Hè? Wat heeft dat nu met het programma te maken? Hebben die ministers schulden? Komt er een uitzending van een dubbeltje op zn kant met een huilende Guusje ter Horst die haar pakje sigaretten niet wil opgeven? (Oeh, dat zou mooie televisie zijn. "Nee! Die hoed kan ik niet verkopen! Die heb ik nodig voor Prinsjesdag!")
pi_72521513
Goed.

Conclusie: Ik snap hem niet, ik snap haar niet. Ze schuift heel veel op hem af. En waarom in godsnaam elke zaterdag patatdag, hij is 2! Misschien 2 keer in de week gezond? Mens, een broccolie of een bloemkool is super goedkoop en ook nog zo klaar. (Ik heb ook een hekel aan koken, maar wij eten echt bijna nooit echt ongezond) Hier is het een verwennerij, geen gewoonte

Onbegrijpelijk, dit soort mensen. En het ergste nog, ze houden dit toch niet vol
pi_72521901
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Hè? Wat heeft dat nu met het programma te maken? Hebben die ministers schulden? Komt er een uitzending van een dubbeltje op zn kant met een huilende Guusje ter Horst die haar pakje sigaretten niet wil opgeven? (Oeh, dat zou mooie televisie zijn. "Nee! Die hoed kan ik niet verkopen! Die heb ik nodig voor Prinsjesdag!")
Nee maar dat dit soort kosten en dan nog heel wat meer bij elkaar als 45000 euro ook van ons belastinggeld komt dat snappen jullie niet. Wie denken jullie dat die kosten betalen Wij hoor?
Jullie kunnen alleen maar afgeven op mensen die je een uurtje op de tv ziet.

liegen,bedriegen,stelen,dit allemaal van de gewone man.als dit de gwone man doet gaat hij de bak in,of krijgt een fiks verbaal,dat groter is dan voor een grote crimineel,blij dat ik dit kwijt ben.
pi_72522242
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef Marjonne het volgende:

[..]

Nee maar dat dit soort kosten en dan nog heel wat meer bij elkaar als 45000 euro ook van ons belastinggeld komt dat snappen jullie niet. Wie denken jullie dat die kosten betalen Wij hoor?

liegen,bedriegen,stelen,dit allemaal van de gewone man.als dit de gwone man doet gaat hij de bak in,of krijgt een fiks verbaal,dat groter is dan voor een grote crimineel,blij dat ik dit kwijt ben.
Doe es een spatie na je komma en punt
pi_72522377
Doe es een spatie na je komma en punt
[/quote]

Schrijf jij zelf eens in goed Nederlands voor je comentaar hebt op een ander , es bestaat niet moet is zijn
  maandag 7 september 2009 @ 16:50:41 #64
103931 Blackness
Master of Disharmony
pi_72522500
quote:
Schrijf jij zelf eens in goed Nederlands voor je comentaar hebt op een ander , es bestaat niet moet is zijn
Ik ga toch voor eens

[edit] oh ja, en commentaar
pi_72522673
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:50 schreef Blackness het volgende:

[..]

Ik ga toch voor eens

[edit] oh ja, en commentaar
Ja jij hebt gelijk dat is ook zo , maar mensen die zelf niet eens fatsoenlijk een klein zinnetje kunnen schrijven en dan wel commentaar hebben op een ander die moeten eerst zelf maar eens naar hun zelf kijken
Voor ze een ander denken te moeten verbeteren
pi_72522710
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Marjonne het volgende:

Meen je dit
Tap tap tap
pi_72522759
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Marjonne het volgende:

[..]

Ja jij hebt gelijk dat is ook zo , maar mensen die zelf niet eens fatsoenlijk een klein zinnetje kunnen schrijven en dan wel commentaar hebben op een ander die moeten eerst zelf maar eens naar hun zelf kijken
Voor ze een ander denken te moeten verbeteren

*hap* *hap* *hap*

Goed, hadden we het hier niet over een bepaald programma?
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 16:59:54 #68
43556 miss_dynastie
pi_72522814
quote:

[..]

Maar wat is de link met dit programma, Marjonne? Je betaalt belasting, dat is een gegeven. Deze politici moeten zich net zo goed verantwoorden en terugbetalen, dat zie je. Er is alleen geen directe link: zonnebrilletje minder voor Wouter Bos, mobieltje meer voor Debby, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
pi_72522817
quote:

Oh ja, doe het dan helemaal goed, het moet 'eens' zijn
  maandag 7 september 2009 @ 17:08:33 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72523073
quote:

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72523097
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik doe er 2 jaar mee, want dan verloopt mn abbo en mag ik een nieuwe
En als je het nog goedkoper wil doen, neem je een sim-only abo en koop je de telefoon.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  maandag 7 september 2009 @ 17:13:07 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72523213
De politici moeten zich verantwoorden voor de met hun departementele credicard gemaakte uigaven, en als er teveel met die cc gedaan is dan moet dat terugbetaald worden. Is niet netjes dat het gebeurd is, maar niet meer dan logisch dat ze het moeten terugbetalen, simple as that. En ja het gebeurt met ons belastinggeld en als dat verantwoordde uitgaven zijn dan is dat geen probleem. De onterechte uitgaven worden terugbetaald dus die zijn ook geen probleem.

Echter, als Debby mobieltje nummer zes heeft, de rekeningen niet kan betalen, er op welke manier dan ook door een bedrijf of overheidsorganisatie wat moet worden kwijtgescholden, dan gebeurt dat ook van ons belastinggeld of gaan de tarieven bij bedrijf X omhoog omdat er zoveel van die trieste figuren zijn die boven hun stand leven en dat komt niet meer terug. Wel een probleem dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 07-09-2009 17:25:44 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72523263
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef botterfly het volgende:

[..]

En als je het nog goedkoper wil doen, neem je een sim-only abo en koop je de telefoon.
Maar wij kunnen het ons veroorloven En ik heb een 17.50 abbo en ik hou vaak nog over ook

Dit nummer wat we nu hebben is al 11 jaar oud Was vroegah nog een libertel Ik zou ook niet elke maand (of elk half jaar of wat dan ook) een ander nummer willen. Wat een gedoe om dat elke keer maar weer door te geven
  maandag 7 september 2009 @ 17:15:37 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72523296
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef botterfly het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan je belgedrag en de eisen die je aan een telefoon hebt..... mijn telefoon kopen en een sim-only gebruiken zou zeker niet goedkoper zijn dan het 2-jarige abo wat ik nu heb.

Maar goed, ik doe wel braaf 2 jaar met een telefoon en zoek altijd de meest optimale telefoon uit bij het abo wat geschikt is voor mijn belgedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72523318
quote:

[..]

dat snappen we allemaal, maar open dan er een apart topic over, want dit heeft niks hier mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')