quote:
Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef Ivo1985 het volgende:Goed. Ministers hebben samen 0,5 miljoen gedeclareerd. Per werkende in Nederland is dat dus ongeveer een dubbeltje. Goh... dat zet echt zoden aan de dijk. Dat had Alex en Debby echt wel uit de schulden geholpen... NOT.
Onzinnig en irrelevant dus om het erbij te halen.
Het blijft gewoon diep triest dat je ZO DIEP in de schulden kan raken, zonder dat er een echte reden is.
Deze mensen hebben een inkomen waar je gewoon rond van moet kunnen komen. Dit is gewoon eigen schuld dikke
bult schuld. 6 mille per jaar aan telefoonkosten, terwijl je dik in de schulden zit... Dat bedrag ben ik nog niet eens in 10 jaar kwijt aan telefoon+internet. En als de mobieltjes nu de enige bizarre kostenpost waren.... Neuh.. ook werd er voor 1000 euro per maand geshopt. Laat dit gezin riant boodschappen doen en ¤500,- in de maand kwijt zijn aan noodzakelijke uitgevan (eten/drinken, kleding etc). Dan kom je dus op nog een gat van ¤500,- per maand in de hand van Debby. Totaal heeft ze dus een gaatje in haar hand ter grootte van ruim 2x haar eigen netto inkomen.
Als je nu door een ongeluk (al dan niet tijdelijk) arbeidsongeschikt wordt en daardoor ineens veel minder inkomen hebt en tegelijk veel hogere (medische) kosten en ook je hypotheek moet blijven betalen. Ja dan heb ik echt meelij.
0,5 miljoen en dat noem jij niets ze moesten zich de ogen uit de kop schamen
Dit is gewoon fraude en daarbij komt nog dat niet eens alle etentjes en uitstapjes zijn opgegeven zogenaamd uit privace
En maar zeggen dat wij maar moeten bezuinigen en de rekeningen maar duurder worden ....maar hun maar30% verhoging krijgen op hun salaris
En het liefst willen ze nog dat wij doorwerken tot 67 jaar....
En wij maar ons druk moeten maken om een stel dat een paar mobiele abbonomenten heeft afgesloten........wat nog niet in de helft in verhouding staat tegenover die graaiers met hun top salarissen die zich druk maken om ons salaris ...maar zelf geen cent inleveren en er alleen maar op vooruit gaan
Mischien mogen de deellnemers van een dubbeltje op zijn kant even gebruik maken van de creditcard van onze ministers dat zou pas eens een leuk programma zijn
Een soort mij creditcard jou creditcard bijvoorbeeld