Ze hebben samen 1 zoontje en het enige wat je hoort is dat inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:10 schreef YPPY het volgende:
Voor die kleine... voor die kleine... voor die kleine... voor die kleine...
![]()
Huh, ik snap hem niet geloof ikquote:
En dan is ze de baas zijn beste klant.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:43 schreef Gizmo112 het volgende:
Ze kan ook nog in een snackbar gaan werken
Ze eet die man armquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:43 schreef Gizmo112 het volgende:
Ze kan ook nog in een snackbar gaan werken
Hoe moet het dan, als je geen kinderen hebt en toch in de schulden zit?quote:Op zondag 6 september 2009 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
En dat dramatische gebeuren over het kind:
"Ik heb alles voor mijn kind over."
"Mijn kind verdient dit niet."
"De kleine vind het zo lekker."
En meer van dat soort zooi. Het meest pijnlijke is nog wel dat ze de rollen aan het omdraaien is, ze heeft alles verpest en dan wil ze hem nog verlaten.![]()
Die man is me trouwens ook iets te mieterig. Typische zo'n kerel die nooit aan stemverheffing doet en alles maar pikt.
46.000 euro schuld (!!!!) en dan huilen om chips, sigaretten en smsjes.²
Jij denkt dat die mannen nog bij zo'n vrouw waren zonder kinderen?quote:Op zondag 6 september 2009 14:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe moet het dan, als je geen kinderen hebt en toch in de schulden zit?
Toen ze de leningen kregen had zij ook nog normaal werk. De leningen zijn geen 46000 euro, de leningen bedragen 37000 euro, de rest is betalingsachterstand. Ik zou niet weten waarom ze geen 4 abonnementen af zouden kunnen sluiten: de achterstanden bij de zorgverzekering en huurbaas worden niet bij BKR geregistreerd, dus je kunt dat gewoon vrolijk doen. Daarnaast vertelde Debby dat ze elke keer een andere tic heeft. Dus stel, -we doen wat jij wil, die mensen beschermen- ze mag geen abonnementen meer afsluiten, dat kan haar niet verhinderen een nieuwe tassentic te ontwikkelen en daar haar geld aan uit te geven i.p.v. de huur. Hoever wil je dan gaan om mensen te beschermen? Een winkelcentrumverbod?quote:Op zondag 6 september 2009 15:15 schreef Marjonne het volgende:
Een ding begrijp ik ook niet ?
Niet om die mensen goed te praten hoor ze hebben zich zelf in de problemen gewerkt , maarhoe kan het in gods naam dat banken zo makkelijk leningen verstrekken die man had niet echt een hoog inkomen .
Hoe kan het zo zijn dat zulke mensen zo maar zo makkelijk 46.000 euro kunnen lenen?
En dan ook nog eens zo makkelijk 4 telefoon abbonomenten kan krijgen? Klopt toch ook niets van?
Bescherm zulk soort mensen tegen dit soort leningen en leen ze niet meer dan dat ze aankunnen.
Ik heb het even nageluisterd en Alex zegt: "We hadden die 37000 euro schuld en die hadden we al en daar waren we het mee eens. Op een keer had ik haar aan de telefoon en toen zei ze dat er een hele stapel rekeningen lagen. Dat bleek ook nog eens 5000 euro te zijn.' Die 46k hebben ze dan ook uitstaan bij 17 verschillende schuldeisers. Dat zijn echt niet allemaal verstrekkers van een lening.quote:Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef Marjonne het volgende:
Ik had er uit begrepen dat ze eerst 36.000 euro lening hadden en dat ze er later 10.000 euro hadden bij geleend.
En daarnaast kwamen nog eens de huur achterstand en de zorg verzekering.
Maar hoe dan ook ik vind toch dat er veels te makkelijk leningen verstrekt worden . Want ik denk niet dat Debbie echt een goed riant salaris gehad zal hebben en dan vind ik 36.000 euro nog veels te hoog.
Het is dat ze tegenwoordig wat strenger zijn maar vroeger was het nog veel gemakkelijker.
Maar omdat er nu crediet crisis is en zelfs de banken torenhoge schulden hebben(waar ze aan alle kanten hulp krijgen, want banken worden wel geholpen door Wouter bos ) Is het niet meer zo makkelijk
En hoe makkelijk ze het ook ooit gemaakt hebben, je werd niet met een mes op je strot verplicht een lening aan te gaan.... je hebt er altijd zelf om verzocht.quote:Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef Marjonne het volgende:
Ik had er uit begrepen dat ze eerst 36.000 euro lening hadden en dat ze er later 10.000 euro hadden bij geleend.
En daarnaast kwamen nog eens de huur achterstand en de zorg verzekering.
Maar hoe dan ook ik vind toch dat er veels te makkelijk leningen verstrekt worden . Want ik denk niet dat Debbie echt een goed riant salaris gehad zal hebben en dan vind ik 36.000 euro nog veels te hoog.
Het is dat ze tegenwoordig wat strenger zijn maar vroeger was het nog veel gemakkelijker.
Maar omdat er nu crediet crisis is en zelfs de banken torenhoge schulden hebben(waar ze aan alle kanten hulp krijgen, want banken worden wel geholpen door Wouter bos ) Is het niet meer zo makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |