quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef kissaa het volgende:
Zit ik in een gesloten topic te posten
Sigaretten: 100 pakjes per maand a 5 euro is 500 euro per maand
Ik snap niet dat ze die voor de hand liggende kosten nooit zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef kissaa het volgende:
Zat ik in een gesloten topic te posten
Sigaretten: 100 pakjes per maand a 5 euro is 500 euro per maand
Ah! dankquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, topics zijn samengevoegd. Dat kan ook zomaar hier op Fok!
nee, ergens in de regio van bredaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Biskwie en Supertuxx niet in Amsterdam wonen met die lage huurprijzen
@Biskwie: zou ik niet veel mee opschieten he? Qua ruimte, want dan zit je met 2 in een 4kamerwoning, is nog kleiner dan alleen in een 3kamerwoning.
Oh, daarom kreeg ik een foutmelding dat het topic niet bestaat ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, topics zijn samengevoegd. Dat kan ook zomaar hier op Fok!
Nee, in Den Bosch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Biskwie en Supertuxx niet in Amsterdam wonen met die lage huurprijzen
Oh dat hoop ik ook zo, over 3 maanden of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Ole het volgende:
Ik hoop zo dat er een keer een terugblikprogramma komt!
Ja volgens mij is die minder begaafd dan zijn broerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind die Frans wel een beetje zielig eigenlijk.
Mooi, ik ben dus niet de enige die dat opvielquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
Ik zie trouwens bij die jongens alleen die unibrow als ze in beeld komen....regel even een gratis pincet voor ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |