GMTAquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef fratsman het volgende:
John was net Xzibit in Pimp my Ride!![]()
jawel, op de bank gehangen, zich op kip laten zetten.. smoesjes lopen bedenkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef MissJ het volgende:
joh dat wijf heeft volgens mij geen fuck gedaan de afgelopen 3 jaar
zegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
ah nu is het ZIJN schuld dat ZIJ niet werkt. Typisch vrouwelijk, altijd in de slachtofferrol
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
ah nu is het ZIJN schuld dat ZIJ niet werkt. Typisch vrouwelijk, altijd in de slachtofferrol
hehehe.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en daarmee bewijs je zijn punt
En ze zit nieteens vastgebonden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef MissJ het volgende:
zomg, hij wil volgens mij liever dat ze levenslang thuis blijft en nooit meer buiten komt!
Nee daar geloof ik ook geen fuck van. Net als die 'teambuilding' uitjes dat je met je vadsige kantoor lijf opeens door de Ardenne moet ploeteren en na 3 kwartier de neiging krijgt die ene collega, die nog bij zijn moeder woont en daardoor de tijd heeft om elke dag aan gewichten te trekken, voor z'n muil te stompen omdat hij de hele tijd staat te roepen "Kom op! Kom op! We moeten naar de overkant"quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef kissaa het volgende:
Ik kan me amper voorstellen dat dit geploeter goed is voor je relatie..
ach daar is de proeftijd voor...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Pff, camera erop, John Williams erbij. En zeg dan maar eens dat iemand een ongeschikte gestoorde idioot is die je liever niet aanneemt.
Dat kan alleen John Williams voor elkaar krijgenquote:
Idd.quote:
Truequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach daar is de proeftijd voor...
Had ik dat maar eerder geweten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat kan alleen John Williams voor elkaar krijgen
Johnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moet ie een datingshow beginnen... ik meld me vast aan...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij moet gewoon Take Me Out gaan presenterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Misschien moet ie een datingshow beginnen... ik meld me vast aan...
Ja, hij is bang dat ze weggaat als hij geld gaat verdienenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef Karina het volgende:
Die man keek eigenlijk helemaal niet zo blij over die baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |