Het is net Bert van Ernie met die wenkbrauw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja volgens mij is die minder begaafd dan zijn broer
Neequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi, ik ben dus niet de enige die dat opviel
Ruziequote:
Als het goed is is dat schoonmaakwerk een opstapje naar een volledige baan.......tenminste zo heeft RTL het voor ogen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik vind het wel krap hoor.. die ¤ 0,- .. helemaal geen reserves.Snap wel dat de 0 al moeilijk te bereiken was, maar toch..
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen ook niet méér gaan werken. Mijn pa werkte 60 uur per week. Niet om uit de schulden te komen, maar om te sparen en op vakantie te kunnen met zijn gezin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik vind het wel krap hoor.. die ¤ 0,- .. helemaal geen reserves.Snap wel dat de 0 al moeilijk te bereiken was, maar toch..
Hmm.. ik vraag me af of dit zo realistisch is. Als ze het huis uitgaan verdwijnen er wel weer kosten, maar verdwijnt ook het kostgeld. En volgens mij was het kostgeld de kosten van het onderhoud + iets extra (huur?). Vraag me af of dat schoonmaakwerk dat allemaal op kan vangen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Dan moeten die jongens nog wel 4 1/2 jaar thuis blijven wonen!
1 woord: oogkleppenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen ook niet méér gaan werken. Mijn pa werkte 60 uur per week. Niet om uit de schulden te komen, maar om te sparen en op vakantie te kunnen met zijn gezin.
Met John wel ja.. wat een schulden hebben ze weer..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, met John erbij lukt alles.
Dat wordt heftig ja.. Die jongen van vanavond had problemen met zijn vriendin ivm thuis..Nu mag hij gratis uit eten van John en Annemarie.quote:
Dat zeker, hij heeft het wel verdiend..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Ole het volgende:
Met al die bijdragen die hij gedaan heeft heeft hij dat wel verdiend.
Hij leek wel de enige met een beetje verstand.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zeker, hij heeft het wel verdiend..
Ja volgens mij wel..had wel medelijden met die jongen ..Is niet normaal dat je je ouders moet onderhouden..Ok, kostgeld betalen is normaal..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij leek wel de enige met een beetje verstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |