Ja, duh... We wachten met de gezelligheid tot jij weg bent... Maarre, word het gezellig omdat Tombo er is, of omdat ik er ook benquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Wordt het gezellig moet ik zo naar de pokeravond.....
Ach omdat het gewoon ineens druk wordt..... Dyon doe jij soms mee in dat reclamespotje voor Domino's Pizza?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, duh... We wachten met de gezelligheid tot jij weg bent... Maarre, word het gezellig omdat Tombo er is, of omdat ik er ook ben
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij ontloopt Tombolafan me......
Gaat het weer inmiddels wat beter?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2,5 dag ziek in bed gelegen... daar was geen lopen bij...
Ik wist dat dit ging komen toen ik gister eens aandachtig naar de reclame zat te kijken...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach omdat het gewoon ineens druk wordt..... Dyon doe jij soms mee in dat reclamespotje voor Domino's Pizza?
Het heerst...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2,5 dag ziek in bed gelegen... daar was geen lopen bij...
Ik wist niet dat je kwaad werd.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wist dat dit ging komen toen ik gister eens aandachtig naar de reclame zat te kijken...
NEE, ik ben niet de drummer bij Paul de Leeuw, NEE ik ben geen kruising tussen Rolf en what's his name en NEE!!!! Ik zit niet in de Domino's reclame!
Ik word niet kwaad, maar ik ben echt het onbelangrijkste mens op deze planeet... waarom zou ik dan bij paul de leeuw zitten, of die andere persoon zijn of in een tv reclame voor een pizzatent gaan spelen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.....
Maar het viel je dus ook op....![]()
Wat heb je toch een hoge dunk van je zelf.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik word niet kwaad, maar ik ben echt het onbelangrijkste mens op deze planeet... waarom zou ik dan bij paul de leeuw zitten, of die andere persoon zijn of in een tv reclame voor een pizzatent gaan spelen...
En ja, toen ik het gister zag dacht ik: O nee... weer iemand waar mee ze me gaan vergelijken...
I know... Ik ben al bezig er aan te werken...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heb je toch een hoge dunk van je zelf.....
Drat Bella is er ook al.... Wordt het echt gezellig en moet ik gaan kaarten.....quote:
Je moet niks.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat Bella is er ook al.... Wordt het echt gezellig en moet ik gaan kaarten.....
Het is een vastdonderdagavondritueel.......quote:
Dat soort rituelen zijn er om te breken. Anders word het een sleur...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is een vastdonderdagavondritueel.......
Ja maar het is ook gezellig.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat soort rituelen zijn er om te breken. Anders word het een sleur...
Nee dat sowieso niet. Ik ben een echte man.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Idd, je wilt geen pittige huisvrouw worden.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gaat het weer inmiddels wat beter?
Ik merk dat je nog niet helemaal beter bent. Er zit ruim 20 minuten tussen je posts....quote:
Wat is die toch lief he. In plaats dat ie zegt: Ik ben blij dat je weer wat beter voelt. Of: we/ik heb je gemist maar ben blij dat je weer terug bent... zegt ie: Ik merk dat je nog niet helemaal beter bent :S...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik merk dat je nog niet helemaal beter bent. Er zit ruim 20 minuten tussen je posts....
Ik ben een macho man..... Sorry ik kan het ook niet helpen.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is die toch lief he. In plaats dat ie zegt: Ik ben blij dat je weer wat beter voelt. Of: we/ik heb je gemist maar ben blij dat je weer terug bent... zegt ie: Ik merk dat je nog niet helemaal beter bent :S...
Ik ben totaal geen Macho Man dus ik zal het wel zeggen:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een macho man..... Sorry ik kan het ook niet helpen.....
Dat effect heb ik vaker bij vrouwen....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hebt haar weg gejaagd met je emo gekwijl Dyon..... en Bella ook.....
Vandaar dat je voor het zelfde team als Gordon speelt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat effect heb ik vaker bij vrouwen....
Ja schat, vooral als het van die grote stoere free fighters zijn...heerlijk gewoon...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar dat je voor het zelfde team als Gordon speelt?
Je bent homo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja schat, vooral als het van die grote stoere free fighters zijn...heerlijk gewoon...
Als jij dat wil, ben ik dat. En als Andy door blijft zeiken erover ben ik het ook en dan nog 1'tje die op hem geilt... Zo homo ben ik...quote:
Ik speel niet in die hoek. Dus misschien moet je maar eens naar de COC gaan.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja schat, vooral als het van die grote stoere free fighters zijn...heerlijk gewoon...
Je bent een beetje een rare kwast Dyon..... een beetje erg rare kwast.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jij dat wil, ben ik dat. En als Andy door blijft zeiken erover ben ik het ook en dan nog 1'tje die op hem geilt... Zo homo ben ik...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Bah ik haat het wanneer Belgen match zeggen op de Belgische manier en niet op de Engelse.
hoezo nou weer...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent een beetje een rare kwast Dyon..... een beetje erg rare kwast.....
Vlaams is zo wie zo vervelend om te horen... Disney tekenfilms in het nederlands zit altijd vlaams in waardoor het echt k*t word...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Bah ik haat het wanneer Belgen match zeggen op de Belgische manier en niet op de Engelse.
Ach soms ben ik dom en soms niet.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
1_ Wat is COC? en
2_ Ben je dom, of hou je je graag dom?
Je bent gewoon een apart type. Aan de ene kant vind je het leuk om jezelf in een rare hoek te zetten en aan de andere kant heb je een minderwaardigheidscomplex.....quote:
niet altijd...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vlaams is zo wie zo vervelend om te horen... Disney tekenfilms in het nederlands zit altijd vlaams in waardoor het echt k*t word...
Spirited Away is wel heel erg.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef Patch het volgende:
[..]
niet altijd...
een handjevol maar....
Minderwaardigheids complex.... checkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent gewoon een apart type. Aan de ene kant vind je het leuk om jezelf in een rare hoek te zetten en aan de andere kant heb je een minderwaardigheidscomplex.....
Da's ook een echte Disney inderdaad...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Spirited Away is wel heel erg.....
Neem The lion king. Timon en Pumba... VERSCHRIKKELIJK!!! En dan heb je die serie nog van die 2... Nog verschrikkelijker...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef Patch het volgende:
[..]
niet altijd...
een handjevol maar....
Sorry, volgende keer blijf ik echt langer...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef Patch het volgende:
Dyon = cool !![]()
Jammer dat je zo vroeg weg moest bij de meet...
Meen je dat serieus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neem The lion king. Timon en Pumba... VERSCHRIKKELIJK!!! En dan heb je die serie nog van die 2... Nog verschrikkelijker...
Nee maar ik kijk die vaak met mijn neefjes en nichtjes en dan irriteer ik me mateloos aan die vlaamse taal.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's ook een echte Disney inderdaad...
Ik zal er rekening mee houden dat je niet zo goed tegen mannenhumor kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Minderwaardigheids complex.... check
In een rare hoek te zetten? Nee, andere zetten me in een rare hoek en dan heb je 2 opties. 1 je gaat er tegen in en verdedigd je zelf. (heb ik vaak genoeg geprobeerd, maar mensen geloven me meestal toch niet) en 2, Je spot met je zelf door je zelf in die positie te zetten die ze willen en drijft dan de spot ermee tegen ze. (Can't fight them, join them... )
En aangezien dit je 200ste opmerking al is dat ik homo ben... ben ik homo en wel 1 die geilt op free fighters...
Sorry Patch dat ik hier van mening moet afwijken... Maar ik vind een vlaamse Timon en Pumba echt niet aan te horenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?
Dat is verreweg 1 van de beste nasynchronisatie-beslissingen ooit van ons kleine kikkerlandje !
Zelfs de grootste bazen bij Disney vonden het leuk en hebben een award toentertijd uitgereikt voor beste buitenlandse dubbing...
Kan ik er niet tegen of kun jij er niet tegen. Op het moment dat ik op mijn manier reageer schrik jij... blijkbaar denk je echt dat ik gay ben en op je val... (hate to burst your bubble.. al was ik gay, ik heb smaakquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden dat je niet zo goed tegen mannenhumor kan.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry Patch dat ik hier van mening moet afwijken... Maar ik vind een vlaamse Timon en Pumba echt niet aan te horen
Maar als iedereen en alles eren
over is, heb ik gewoon geen smaak
Wat een tegenstrijdigheid en dat in 2 onder elkaar geplaatste posts... (wat goed van me zelf..)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan ik er niet tegen of kun jij er niet tegen. Op het moment dat ik op mijn manier reageer schrik jij... blijkbaar denk je echt dat ik gay ben en op je val... (hate to burst your bubble.. al was ik gay, ik heb smaak)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan ik er niet tegen of kun jij er niet tegen. Op het moment dat ik op mijn manier reageer schrik jij... blijkbaar denk je echt dat ik gay ben en op je val... (hate to burst your bubble.. al was ik gay, ik heb smaak)
Dat is inderdaad belachelijk, zorg en dan voor dat het hele gezin vlaams spreekt!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef Patch het volgende:
Als er in een Disney-dubbing een vlaamse stem zit, dan heeft dat meestal een achterliggende reden of een meerwaarde.
Vele andere tekenfilms van andere maatschappijen gooien te pas en te onpas Vlaamse en Nederlandse stemmen door elkaar, en daar stoor ik mezelf ook aan....
Dat je dan 1 tekenfilm-familie bijvoorbeeld hebt, waar de ouders nederlands praten en de kinderen vlaams ofzo...
Ik zal met een volgende meet eens kijken hoever ik bij je kan gaan voor je me wil gaan slaan...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik schrik heus niet zo gauw hoor.
Klopt helemaal, maar zoals ik al schreef; dat is vooral bij andere tekenfilms van andere kleinere maatschappijen. Die gooien om de kosten te drukken de acteurs/stemmen door elkaar zodat er maar 1 versie ingesproken hoeft te worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad belachelijk, zorg en dan voor dat het hele gezin vlaams spreekt!
Maar ik dacht dat dit gedaan werd om de kosten te drukken voor een Nederlandse en een Vlaamse release?
Ik waarschuw alvast..... Grappen maken is 1 ding maar ongevraagd aan mij zitten levert veel pijn op......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal met een volgende meet eens kijken hoever ik bij je kan gaan voor je me wil gaan slaan...
watje...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik waarschuw alvast..... Grappen maken is 1 ding maar ongevraagd aan mij zitten levert veel pijn op......
Dat doe je toch wel.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Patch het volgende:
Jongens jongens jongens, doe toch es wat liever tegen elkaar !
Jullie zijn volgens mij beide toffe peren die ik graag tot mijn vriendenkring zie behoren, maar dan moeten jullie niet zo gaan 'vechten' !
Anders gooi ik bier over jullie heen !
bier hier...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Patch het volgende:
Jongens jongens jongens, doe toch es wat liever tegen elkaar !
Jullie zijn volgens mij beide toffe peren die ik graag tot mijn vriendenkring zie behoren, maar dan moeten jullie niet zo gaan 'vechten' !
Anders gooi ik bier over jullie heen !
Is goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
watje...
Hou dan maar vast op met grappen maken over me gay zijn of niet...
touchéquote:
1_ Page !!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
Je ziet een stukje van zijn piemel.
ik zag die lipstick ook meteen ja...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
Je ziet een stukje van zijn piemel.
Ik zag eerst alleen maar lievheid, maar mijn natuurlijke reactie is altijd meteen omlaag te kijken. De onschuld van dat hondje is nu helemaal weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben ik dan de enige die daar niet op let en meteen aan Page dacht?
Hoe aandachtig ik ook kijk.. het valt me gewoon niet op...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen maar lievheid, maar mijn natuurlijke reactie is altijd meteen omlaag te kijken. De onschuld van dat hondje is nu helemaal weg.
waar? hier? of bij je poker-vriendjes?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Potverdimme.... ik ben niet meer welkom......
Het is een hond...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind die hond trouwens wel iets van Paul Newman weg hebben, die zwoele blik.
Bij me pokervrienden idd...... Lijers zijn al begonnen.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar? hier? of bij je poker-vriendjes?
En ja, er zit veel tijd tussen mn posts... maar dat is meer omdat ik nog andere dingen aan het doen ben...
Fijne frindenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij me pokervrienden idd...... Lijers zijn al begonnen.....
Hoe kan een hond iets weg hebben van Paul Newman?quote:
Observatie vermogen +1quote:
Ach het is wel te begrijpen ik had al om 9 uur daar moeten zijn.... Ik ben niet zo'n fijne vriend. Het is nu ook niet de moeite meer aangezien ik al om 00:00 uur thuis moet zijn ivm voldoende slaap...quote:
dank je, nog een paar punten en ik mag me bril weer afzetten?quote:
oh, late reactie zie ik nu...quote:
Beter te vroeg dan te laat, maar beter laat dan nooit...quote:
Vooral jezelf niet? VOORAL JEZELF NIET!!!??? ZEG! ZOEK JIJ RUZIE???quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef hornage het volgende:
Zo, bijna rel en bedreigingen hier. Gezellig! rellen! rellen! Hoe laat en waar?![]()
Mensen toch, neem niet alles serieus en vooral jezelf niet
Heb ik het dat nu al gevonden? Das snel! Duurt normaal langer... Was het mijn gezicht die ik erbij trok of mijn pose?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral jezelf niet? VOORAL JEZELF NIET!!!??? ZEG! ZOEK JIJ RUZIE???![]()
je woordkeuze...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef hornage het volgende:
[..]
Heb ik het dat nu al gevonden? Das snel! Duurt normaal langer... Was het mijn gezicht die ik erbij trok of mijn pose?
Ach dat is de ellende van posts..... ik was gewoon aan het klieren meer niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef hornage het volgende:
Zo, bijna rel en bedreigingen hier. Gezellig! rellen! rellen! Hoe laat en waar?![]()
Mensen toch, neem niet alles serieus en vooral jezelf niet
good night en niet te veel aan het hondje denken...quote:
ja, dat kan ik niet hebben...quote:
Truste Bellaquote:
Foei...Niet zo gemeen over zijn stemvolume zijn...quote:
pot, ketel etc...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Foei...Niet zo gemeen over zijn stemvolume zijn...
Die ken ik niet, waar heb je het overquote:
In je keukenkastjes kijken......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die ken ik niet, waar heb je het over
Hoe weet Tombo nou wat er hier in de keukenkastjes staat... ze mag wel een keer komen kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In je keukenkastjes kijken......
Welkom in The Truman Show.......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe weet Tombo nou wat er hier in de keukenkastjes staat... ze mag wel een keer komen kijken
En zo word je van de saaiste, meest onbelangrijke persoon op eens de belangrijkste persoon in televisie wereld...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Welkom in The Truman Show.......
Ik heb net de trailer gezien.... we zien jou achter een pc zitten fokken......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En zo word je van de saaiste, meest onbelangrijke persoon op eens de belangrijkste persoon in televisie wereld...
Interresant he... Echt iets dat je wil zien...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb net de trailer gezien.... we zien jou achter een pc zitten fokken......
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Interresant he... Echt iets dat je wil zien...
Wat wil je zeggen maar houdt je voor je?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen maar houdt je voor je?
Gooi het eruit? En anders PM het als je het niet met de rest wil delenquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.... ik begin echt een saaie zak te worden.....
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.... ik begin echt een saaie zak te worden.....
nee hoor, was maar een grapje...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gooi het eruit? En anders PM het als je het niet met de rest wil delen
Ok...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor, was maar een grapje...
ik ga slapen!
Valt wel mee hoor, het gaat eerder over de bastonen, die zijn bij mij gewoon goed aanwezigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
Jemig, hoeveel decibel is hornages stemgeluid?
Ook lichamelijk gezien heb je een vrij grote mond a la Mick Jaggerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het gaat eerder over de bastonen, die zijn bij mij gewoon goed aanwezigIs nuttig
Dat is zodat ik je beter op kan eten!!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook lichamelijk gezien heb je een vrij grote mond a la Mick Jagger
Moest dat nou Patch... Ik had het net een plekje kunnen geven... nou open ik het topic en het eerste wat ik zie is die foto... Nou kan ik weer opnieuw beginnen....quote:
Gewoon tijdens de meet genomenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:58 schreef hornage het volgende:
euj, dat is uit mijn prive collectie! Waar heb je die gevonden?
Owjah, dit was toen ik bier besteldequote:
Thanksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:![]()
Ik heb je film bekeken Fluffy, goed gedaan! Ben het wel eens met eerder genoemde punten, maar voor een 48-uurs project (helemaal met de minimale middelen); petje af!
Wanneer hoor je iets over de uitslag?
En wat vond je van mijn eerste filmpje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:46 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Thanks
Uiteindelijk hebben we niets gewonnen. Het waren vooral de grotere teams met professionele apparatuur en (bekende) profacteurs die de prijzen in de wacht sleepten. Maar erg is het niet, je moet ergens beginnen! En voor een eerste filmproject, met 0 middelen en binnen 48 uur heb ik geen reden om me te schamen
Heb nog niet kunnen kijken. Was gisteren pas om half 12 thuis en ging niet veel later direct naar bed. Nu weer op werkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:08 schreef Patch het volgende:
[..]
En wat vond je van mijn eerste filmpje?
Graag reactie via PM, ik kan niet tegen kritiek
Jouw filmpje stond persoonlijk te ver van mij vandaan. Vaag en te ver van mijn bed-showquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Heb nog niet kunnen kijken. Was gisteren pas om half 12 thuis en ging niet veel later direct naar bed. Nu weer op werkVanavond zal het worden!
Enne, heb jou nog niet over mijn film gehoord. Dat mag wel hier (maar hoeft niet)
Dat is nog eens een ongezouten meningquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Jouw filmpje stond persoonlijk te ver van mij vandaan. Vaag en te ver van mijn bed-show
Niet erg toegankelijk qua verhaallijn en soms tenenkrommende acteerprestaties e.d.
Maar zeker een pluspunt voor de muziek, de montage en het enthousiasme voor iets wat binnen 48 uur af moest zijn.
Ik zou gaan voor een toegankelijkere verhaallijn en toch wel ietwat betere spelers.
En eerlijk is eerlijk, dan dan ben ik nog erg mild geweest met mijn mening.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat is nog eens een ongezouten mening![]()
Ik vind zelf dat de actrices het zeker goed hebben gedaan, vooral gezien de onmogelijkheid van repetitie (behalve wat coldreading vlak voor een scene) en dat het voor hun ook (één van) de eerste camera-ervaringen was.![]()
Zoals ik eerder ook al zei, vooral een noot van zelfkritiek, de verhaallijn(en) waren te ambitieus voor dit project, en zeker voor zo'n korte film. En ook te moeilijk om goed over te brengen.
Als ik het super-persoonlijk zou opnemen of er niet tegen zou kunnen zou ik ten eerste niet om meningen moeten vragen en ten tweede dan moet ik al helemaal niet dit vakgebied in willenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:30 schreef Patch het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk, dan dan ben ik nog erg mild geweest met mijn mening.
Sorry. Maar neem het niet super-persoonlijk op. Het is mijn persoonlijke mening en mijn achtergrond, ervaringen en karakter hebben die individuele mening gemaakt.
Maar 1 ding is zeker, potentie zit er zeker in bij je.
Leuk als over een aantal jaar dit filmpje als extra feature op een dvd-release staat van een kaskraker van je.
WHAT??quote:
Vandaag erg last van mijn enkel..... Ik vrees toch dat er uiteindelijk een operatie moet komen.......quote:
Kut voor je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaag erg last van mijn enkel..... Ik vrees toch dat er uiteindelijk een operatie moet komen.......
Hij is ooit dubbelgeknakt bij voetbal..... sindsdien regelmatig last. Nu heb ik doordat ik anders ben gaan lopen er een lichte ontsteking en een hielspoor bijgekregen.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kut voor je.Wat heb je gedaan dan?
En het mooie is; meestal bevat de trailer de leukste stukjes van een komedie, deze trailer bevat geinige stukjes, maar de gehele film is gewoon erg entertaining, ietsjes beter dan (T)raumschiff.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Geweldige trailer! Die moet ik zien die film
En of ik em op zijn Duits kijk. Altijd de originele spraak, ook al versta je er geen f*ck van... Dat vieze na gesynchroniseer (sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:46 schreef Patch het volgende:
[..]
En het mooie is; meestal bevat de trailer de leukste stukjes van een komedie, deze trailer bevat geinige stukjes, maar de gehele film is gewoon erg entertaining, ietsjes beter dan (T)raumschiff.
Zorg dat je 'm wel op z'n Duits kijkt.
Bij de Mediamarkt ligt ie voor 2,50 geloof ik "Manituhs Shoe", maar dan engels nagesynchroniseerd...
Ik heb 3 versies van die film hier liggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En of ik em op zijn Duits kijk. Altijd de originele spraak, ook al versta je er geen f*ck van... Dat vieze na gesynchroniseer (sorry)...
Ik ga van de week wel een keer in kleve bij de saturn kijken (das toch niet zo ver wegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb 3 versies van die film hier liggen.
De eerst uitgebrachte (1-disc)
Toen de dubbeldisc special edition en toen die 2,50-engelse versie bij de Mediamarkt...
Daar moet de dubbeldisc zeker liggen voor 'onder-een-tientje'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga van de week wel een keer in kleve bij de saturn kijken (das toch niet zo ver weg)
Daar heb ik inderdaad niks van gemerkt aangezien ik die film niet kenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar moet de dubbeldisc zeker liggen voor 'onder-een-tientje'.
Wel jammer dat je eerst (T)raumschiff Surprise eerst hebt gezien, aangezien daar zo'n 100 verwijzingen naar 'Schuh' inzitten, maar wellicht dat je dat dus absoluut niet opgemerkt hebt...
In (T)raumschiff zit toch een vrij lange 'western'-scene....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad niks van gemerkt aangezien ik die film niet ken
Maar om die dan te linken aan manituh... dat is niet bij me op gekomen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef Patch het volgende:
[..]
In (T)raumschiff zit toch een vrij lange 'western'-scene....
Als je dan 'schuh' gaat kijken, zou ik naderhand "(t)raumschiff" weer eens kijken, dan is dat western-stuk 3 x zo leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar om die dan te linken aan manituh... dat is niet bij me op gekomen...
Ik zal het onthouden dat ik ze dan alle 2 moet kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je dan 'schuh' gaat kijken, zou ik naderhand "(t)raumschiff" weer eens kijken, dan is dat western-stuk 3 x zo leuk
Vervelend als je met 1 oog open moet slapen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Sorry dat ik ineens weg was gister maar mijn ogen vielen half dicht.....
Ik ben altijd in de waakstand......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vervelend als je met 1 oog open moet slapen...
Spannendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de waakstand......
Niet echt... ben gewoon een lichte slaper....wordt wakker van elk geluidje.... dat is niet altijd prettig....quote:
Alaaf, iedereen in de stad? Tis zo rustig...quote:
Ik zou gaan maar mijn enkel doet te veel pijn.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alaaf, iedereen in de stad? Tis zo rustig...
Ik moet nog steeds je filmpie kijken chief! Sorry.....quote:
Spuitje erin...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou gaan maar mijn enkel doet te veel pijn.....
Heb je even een nieuwe link gepm'd. De oude is niet meer beschikbaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds je filmpie kijken chief! Sorry.....
Weet ik nog niet... ik hoop helemaal niet....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spuitje erin...
Weet je al wanneer je onder het mes moet?
Maar is niet onder het mes wel wenselijk als je zoveel last hebt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... ik hoop helemaal niet....
Het is eerst zaak dat die ontsteking geneest...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:08 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Maar is niet onder het mes wel wenselijk als je zoveel last hebt?
Gekeken. Apart filmpje....begreep niet geheel waar het over ging maar was wel leuk gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Heb je even een nieuwe link gepm'd. De oude is niet meer beschikbaar
En daar heb je antibiotica tegen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is eerst zaak dat die ontsteking geneest...
En dat is vast niet een kwestie zo simpel als antibiotica?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is eerst zaak dat die ontsteking geneest...
Diclofenac....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daar heb je antibiotica tegen?
Ik heb ontstekingsremmers......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En dat is vast niet een kwestie zo simpel als antibiotica?
Beknopt:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gekeken. Apart filmpje....begreep niet geheel waar het over ging maar was wel leuk gemaakt.
Ah zo. Dat kon ik er niet geheel uithalen.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Beknopt:
Lena is een burgemeester die het druk heeft met haar eigen zaken en reputatie. Ze heeft een jongetje genaamd Julian die vliegeren (verplicht voorwerp) erg leuk vindt.
Carlien is net terug uit het buitenland en op zoek naar een baan als au-pair. Ze komt terecht bij Lena en gaat leuke dingen doen met Julian.
Carlien en Julian zijn aan het vliegeren als Lena opbelt om te vragen waar ze nu blijven. Op het moment dat Carlien haar telefoon opneemt loopt ze even weg van de vlieger, die in de boom vast zit, en laat Julian daar alleen staan.
Carlien verliest Julian uit het oog, en Julian wil graag de vlieger pakken.
Wanneer Carlien omkijkt naar Julian ziet ze dat hij uit de boom valt, en hij valt verkeerd. Julian is dood!
Omdat Lena haar kind verloren is, is ze natuurlijk helemaal van slag. Ze heeft Henk Heiligers 'Spindoctor' (verplicht karakter) aan haar zijde om haar te steunen en advies te geven. Lena praat met Henk wanneer ze belangrijke dingen op haar agenda heeft staan. Nu ook, wanneer ze een speech moet gaan houden.
Julia is een vriendin van Lena die haar steunt bij het verlies. Op het eind zie je de gevolgen die de dood van het kind op beide karakters heeft. Lena gaat dan voor het eerst naar de spindoctor (daar begint die tijdlijn eigenlijk) en Carlien neemt drastischer maatregelen...
Het verhaal betreft drie tijdslijnen die door elkaar lopen. Dus het is niet bepaald in chronologische volgorde.En op papier kwam het heel goed over, de uitwerking was erg moeilijk maar ik ben er wel trots op
![]()
Mooi stukje geschreven door mijn vriendin die het e.e.a. duidelijker kan maken
Wat ik niet begrijp is hoe de scene waarin Carlien met de vlieger naar Lena toeloopt en zegt dat ze er geen woorden voor heeft, in één van die tijdslijnen past.quote:
Ons genre was Film de Femme, dus er moest een sterk vrouwelijk karakter in de hoofdrol zitten, daarom kozen we voor de burgemeester. De speech was om aan te geven dat ik echt een spindoctor was en niet zomaar een psycholoogquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is hoe de scene waarin Carlien met de vlieger naar Lena toeloopt en zegt dat ze er geen woorden voor heeft, in één van die tijdslijnen past.
Goed verhaal, alleen jammer van die verplichte zin.Was het ook verplicht dat Lena burgemeester is? Dat gegeven en dat ze een speech moest houden, vond ik eigenlijk niet zo passen bij de toon van het verhaal. En ook net iets te veel nutteloze informatie, terwijl je door middel van die drie tijdslijnen het juist allemaal zo heel subtiel hebt aangepakt.
Verder vond ik het stukje waarin Carlien knuffelt met Lena nadat ze een pianoconcert heeft gehad gewoon overbodig, en slecht geacteerd. Ik denk dat het dit stuk is wat iedereen zo tenenkrommend vindt.
Ik vind het heel mooi gedaan. Vooral de laatste scène, dat shot van haar schoen, is mooi in beeld gebracht, goede compositie (ik denk nu in termen van fotografie).
Die voice-overs zijn wel raar, je hebt het audio-gedeelte versneld moeten afspelen, hè? Ik denk niet dat je daarop afgerekend moet worden.
Ga vooral door. Al een volgend project gepland?
Zeker. Vooral omdat je nu dus door die kunstgrepen het verhaal duidelijker moet maken, terwijl zoiets gewoon tijd nodig heeft om zichzelf te vertellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het was allemaal wel uitgedacht maar een te korte film en te weinig tijd om het goed uitgewerkt te krijgen.
Ik heb het twee keer bekeken om het allemaal goed op een rijte te zetten.quote:Wel leuk om zulke specifieke vragen te zien
Idd. Volgende korte film project wordt iets minder complex.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:02 schreef wyccie het volgende:
Zeker. Vooral omdat je nu dus door die kunstgrepen het verhaal duidelijker moet maken, terwijl zoiets gewoon tijd nodig heeft om zichzelf te vertellen.
De kleding had uiteindelijk ook nog een doel. Lena was redelijk streng gekleed toen ze Carlien aannam. In de laatste scene in die tijdslijn voor het ongeluk was ze heel los gekleed (pianooptreden). Het was om aan te tonen dat Carlien een positieve invloed had op Lena, en dat na het ongeluk Lena weer terug bij haar strenge zelf was. Daarom ging de Lena-Carlien tijdslijn ook achteruit in plaats van vooruit. Zodat ze visueel gezien steeds strenger werd. En de boom/vlieger/carlien/lena scene was bedoeld op een later moment inderdaad, maar daar hebben we die dag zelf nog over lopen twijfelen.quote:Ik heb het twee keer bekeken om het allemaal goed op een rijte te zetten.![]()
Vooral door die scène die ik niet begreep. De hele setting (Lena, Carlien en vlieger bij de boom) leek me zo raar als het een scene was uit een latere tijdslijn. En het kon ook niet direct na het ongeluk zijn, want de kleren zijn anders! Daar had ik nog speciaal op gelet bij de tweede keer.
Maar wel goed dat alles wat je erin hebt gelaten ook een doel had. Daar is over nagedacht.
Valt toch wel mee (sarcasme...)quote:
Dat zou je bijna denken. Of iedereen ligt ziek op bed... of zit voor de tv naar de volleybal dames te kijken in de finale..quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef Pinkapple het volgende:
Haha.. Volgens mij is iedereen de hort op ofzo!
Juist als je ziek bent! Dan lig je toch maar op bed te niksen... wat moet je anders (en als je dan toch een laptop hebt, kun je nog lekker onder de dekens blijven liggen ook...)quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef Pinkapple het volgende:
Tegenwoordig zit je zelfs te forummen als je ziek bent![]()
Of er moet momenteel een hele goede film op tv zijn..
Now we're talkingquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Juist als je ziek bent! Dan lig je toch maar op bed te niksen... wat moet je anders (en als je dan toch een laptop hebt, kun je nog lekker onder de dekens blijven liggen ook...)
Precies! En ook al moet je slapen om eventueel beter te worden, afleiding kan geen kwaad toch?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Juist als je ziek bent! Dan lig je toch maar op bed te niksen... wat moet je anders (en als je dan toch een laptop hebt, kun je nog lekker onder de dekens blijven liggen ook...)
Die zijn net te ziek geweestquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Precies! En ook al moet je slapen om eventueel beter te worden, afleiding kan geen kwaad toch?!
Maargoed, kennelijk denkt niet iedereen er zo over, aangezien het best nog steeds 'dood' is hier.
Is er nog niet genoeg stilte geweest hier vandaag?quote:
Ah, nog 1 minuutjequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er nog niet genoeg stilte geweest hier vandaag?
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het had gepostquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er nog niet genoeg stilte geweest hier vandaag?
O... moet je dat doen om punten te verdienen... zucht... ik was het helemaal vergetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef Patch het volgende:
Ga gewoon es een film kijken om je kennis bij te vijzelen !
Had dan een soort van rouwband geprobeert te typen of zoquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het had gepost![]()
Maar moest toch wat respect tonen
I'm sorry!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had dan een soort van rouwband geprobeert te typen of zomaar nog meer stilte in dit forum wensen... zucht... dat schiet niet op !!! Foei
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O... moet je dat doen om punten te verdienen...
Nog een Russell Crowe in spe?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had dan een soort van rouwband geprobeert te typen of zomaar nog meer stilte in dit forum wensen... zucht... dat schiet niet op !!! Foei
Het is beter dat j... mij, Roberts! ??!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel een Julia Roberts?![]()
Ik moet zeggen, ik haal ook best wat punten de laatste tijd (maar ja daarvoor keek ik ook bijna niet meer in trivia dus dan kun je ook moeilijk punten halenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet echt, ik haal de laatste tijd juist meer punten zonder de films gezien te hebben
Jat je bijna mijn tekst.. Hoe durf jequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het is beter dat j... mij, Roberts! ??!
Ik russell crowe... asjeblieft zeg...quote:
Nein, ik vind het een walgelijke vent om te zien en te horen. Ik heb ook maar weinig films met hem af kunnen kijken... zelfs het "geweldige" Gladiator... heb ik niet af kunnen kijken in 1 keer door meneers acteerprestaties...quote:
Wat vind je er zo walgelijk aan? A good year is eens iets heel anders van hem, wellicht kan je die wel waarderen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nein, ik vind het een walgelijke vent om te zien en te horen. Ik heb ook maar weinig films met hem af kunnen kijken... zelfs het "geweldige" Gladiator... heb ik niet af kunnen kijken in 1 keer door meneers acteerprestaties...
Dat kan, ieder zijn eigen smaak (gelukkig)!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nein, ik vind het een walgelijke vent om te zien en te horen. Ik heb ook maar weinig films met hem af kunnen kijken... zelfs het "geweldige" Gladiator... heb ik niet af kunnen kijken in 1 keer door meneers acteerprestaties...
Ik kan het niet beschrijven. Ik kan gewoon niet tegen die man...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Wat vind je er zo walgelijk aan? A good year is eens iets heel anders van hem, wellicht kan je die wel waarderen...
Daar is ook niets op tegenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan het niet beschrijven. Ik kan gewoon niet tegen die man...
Waar ik graag naar kijken, Johny Depp, Will Smith, Robin Williams..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Daar is ook niets op tegen
Was gewoon benieuwd![]()
Wat vind je dan wel voorbeeld van een goed acteur?
Je mag hem van mij ook goed vindenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Dat kan, ieder zijn eigen smaak (gelukkig)!
Ik vind hem wel okee.
Heh, gelukkig! Want als dat niet mocht van jou kon ik echt niet meer in slaap komen vanavondquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je mag hem van mij ook goed vindenNiks op tegen hoor
Ik had je wel gezelschap gehouden dan hoor... O nee, toch niet. Morgen weer vroeg op...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Heh, gelukkig! Want als dat niet mocht van jou kon ik echt niet meer in slaap komen vanavond![]()
Dan werd het een lange nacht op het forum!
Excellent choice, sir. Daar vind ik ook echt niets mis meequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ik graag naar kijken, Johny Depp, Will Smith, Robin Williams..
Ik hou haar wel gezelschap hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had je wel gezelschap gehouden dan hoor... O nee, toch niet. Morgen weer vroeg op...
Dank u dank u. Ben blij dat ik een goede smaak heb...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Excellent choice, sir. Daar vind ik ook echt niets mis meeAl zijn sommige Depp-Burton films me iets té. Robin Williams vind ik echt tof.
What dreams may come![]()
En in Man of the Year ook zo tof
Ojee, toch geen onderlinge strijd hequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:46 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik hou haar wel gezelschap hoor
I'm a pretty confident manquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank u dank u. Ben blij dat ik een goede smaak heb...
En van mij mag je haar best gezelschap houden. No problem. Nou maar hopen dat zij jouw gezelschap wil...
Ja, sorry. Ik moest het zeggen. Ik weet dat je van em walgt...quote:
Dan zal ik er maar op vertrouwen dat je gelijk hebtquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik moest het zeggen. Ik weet dat je van em walgt...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zal ik er maar op vertrouwen dat je gelijk hebtMaarre... jullie zitten toch niet met zijn 2'en achter een computer om en om te posten op fok he...
Hahahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zal ik er maar op vertrouwen dat je gelijk hebtMaarre... jullie zitten toch niet met zijn 2'en achter een computer om en om te posten op fok he...
Jullie hebben alle 2 een eigen laptop waarmee jullie naast elkaar op de bank zitten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is
Bingo!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie hebben alle 2 een eigen laptop waarmee jullie naast elkaar op de bank zitten?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie hebben alle 2 een eigen laptop waarmee jullie naast elkaar op de bank zitten?
Jij weet ook niet wat je wilquote:
Das ook een gezellige tijdsbesteding... saampjes...quote:
Soms moet je ook even iets voor jezelf doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das ook een gezellige tijdsbesteding... saampjes...
Gelukkig trek je zelf al het ironische gezichtje erbij...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Soms moet je ook even iets voor jezelf doen![]()
Haha, Augurk is ook met andere dingen bezig nu en ik moet toch wat.. Of ben ik soms niet gezellig genoeg?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig trek je zelf al het ironische gezichtje erbij...
Hey, ik zeg niks...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Haha, Augurk is ook met andere dingen bezig nu en ik moet toch wat.. Of ben ik soms niet gezellig genoeg?![]()
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ben wel wat gewend![]()
Je gaat er al gelijk vanuit dat het over jou gaatquote:
Zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk.. En ik hoef het niet eens te zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je gaat er al gelijk vanuit dat het over jou gaat
Je bent docente op een basisschool? Of hoe komt het dat ze zo vervelend zijn?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk.. En ik hoef het niet eens te zeggen![]()
Ik doelde eigenlijk op de kinderen waarmee ik werk
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je gaat er al gelijk vanuit dat het over jou gaat
I wish!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent docente op een basisschool? Of hoe komt het dat ze zo vervelend zijn?
Dat heb je overal. Ook bij volwassenen heb je altijd mensen die er bovenuit komenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:21 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
I wish!Nee, ik werk op een buitenschoolse opvang (waar de kinderen na school naartoe gaan)..
Zijn overigens niet allemaal vervelend hoor, maar er zijn er altijd wel een aantal bij die erboven uit komen!
Dat is helemaal waar, van die volwassenen! En dan denk je dat zij wel beter wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb je overal. Ook bij volwassenen heb je altijd mensen die er bovenuit komen![]()
Maarre, leuke baan
Je bent al bezet, dus ik mag best naar je leeftijd vragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, van die volwassenen! En dan denk je dat zij wel beter weten![]()
Inderdaad een leuke baan, voor nu. Niet iets dat ik heel lang wil blijven doen!
Ook al was ik niet bezet, mocht je naar mijn leeftijd vragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent al bezet, dus ik mag best naar je leeftijd vragendus hoe oud ben je en wat wil je dan eventueel wel later doen?
Dan kan ze beter dat blijven doen wat ze nou doet. Het zelfde werk en minder ster allures...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Of ze helpt mij gewoon met op de acteurs passen
Ligt er een beetje aan wat het betaaldquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan kan ze beter dat blijven doen wat ze nou doet. Het zelfde werk en minder ster allures...
Dat zijn collega's. Als het goed is, hoef je daar niet op te passen tijdens je werk of wel? (dan zou het wel erg zijn gesteld in nederland met de buiten schoolse opvang...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat het betaald![]()
Aangezien sommige collega's van mij al wat ster allures verschijnselen tonen..
Is inderdaad niet mijn taak om op hun te passen, dan zou ik graag opslag willen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zijn collega's. Als het goed is, hoef je daar niet op te passen tijdens je werk of wel? (dan zou het wel erg zijn gesteld in nederland met de buiten schoolse opvang...
Ook dat heb je in alle takken... sommige mensen kunnen gewoon niet acteren en zijn toch acteur geworden. Neem Russell Crowequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Is inderdaad niet mijn taak om op hun te passen, dan zou ik graag opslag willen!
Laat ik het zo zeggen, niet iedereen die in dit vak zit hoort er ook daadwerkelijk thuis..
Hahaha, die heeft dan gewoon geluk gehadquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook dat heb je in alle takken... sommige mensen kunnen gewoon niet acteren en zijn toch acteur geworden. Neem Russell Crowe
Dan moet jij dus ook zorgen dat je je gelukje krijgtquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:49 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Hahaha, die heeft dan gewoon geluk gehad![]()
True.. Hoewel ik dat deels zelf in de hand hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet jij dus ook zorgen dat je je gelukje krijgt
Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
True.. Hoewel ik dat deels zelf in de hand hebMaar dat komt helemaal goed!
Yes, thanks!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in.
Dame, heer, ik wens u saampjes een goede nacht toe. Good night, sweet dreams!
Dat vind ik ook...quote:
Idd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook...
Waar is iedereen, al een tijdje geen Tombola, geen Mr. A.. iedereen is weg...
Het is jou ook al opgevallen...quote:
It wasn't mequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is jou ook al opgevallen...
Wie heeft ze afgeschrikt?
Iemand met een grote mond?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is jou ook al opgevallen...
Wie heeft ze afgeschrikt?
Ze zeggen alle 2 dat er niks isquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Idd.![]()
Toch geen geheime relatie ontdekt met die opmerking he?
Cool ik zit er niet bij... o wacht, ik heb Godfather niet gezien...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Iemand met een grote mond?
Iemand die met bier gooit?
Iemand die Ghostbusters of Godfather niet heeft gezien?
Iemand met een partner?
Iemand met borsten?
Iemand met invloed?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Iemand met een grote mond? <=== minder aanwezig sinds meet
Iemand die met bier gooit? <=== gewoon nog steeds aanwezig
Iemand die Ghostbusters of Godfather niet heeft gezien? <=== gewoon nog aanwezig
Iemand met een partner? <=== wie was de gelukkige? En volgens mij is die niet meer aanwezig
Iemand met borsten? <=== Al een tijdje niet gezien...
Iemand met invloed? <=== invloed? wie?
Zeggen wij die graag bedrogen worden. Films zijn immers aan elkaar gereigd met leugens en bedrog die een bepaalde situatie schetsen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zeggen alle 2 dat er niks isDus moeten we dat maar geloven he
Ik weet zeker dat er meer waren met borsten of moobiesquote:
Dan ben jij de grootste leugenaar, aangezien jij de film maker bent vanaf heden...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Zeggen wij die graag bedrogen worden. Films zijn immers aan elkaar gereigd met leugens en bedrog die een bepaalde situatie schetsen...
Man boobs... not mequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er meer waren met borsten of moobies
En ik dacht dat ik diegene was met invloed...![]()
Met bier gooien lijkt me niets voor mij
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ben jij de grootste leugenaar, aangezien jij de film maker bent vanaf heden...
Ik zal het pinkapple zeggen dat je nou niet meer te vertrouwen bent!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]True true.
Heb alweer een leuk idee om uit te werken... moet er alleen even aan toekomen![]()
Liegbeest! Vanaf kortgeleden
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal het pinkapple zeggen dat je nou niet meer te vertrouwen bent!
Mis ik iets?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal het pinkapple zeggen dat je nou niet meer te vertrouwen bent!
Je vriend is de grootste leugenaar die je maar kan bedenken!quote:
Hm, en hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je vriend is de grootste leugenaar die je maar kan bedenken!
(heerlijk, stoken in een goed huwelijk...)
lees maar terugquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Hm, en hoe ben je daar achter gekomen?
Hahaha, hij acteert gewoon alsof hij een goede leugenaar is!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
lees maar terugdan zie je waarom die een leugenaar is. Hij heeft het zelf aangegeven...
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Patch het volgende:
Waren er mensen aan het acteren in dat filmpje???
Ik dacht dat 't allemaal echt was !
Das aardig doen, niet sarcasmequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |