Idd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook...
Waar is iedereen, al een tijdje geen Tombola, geen Mr. A.. iedereen is weg...
Het is jou ook al opgevallen...quote:
It wasn't mequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is jou ook al opgevallen...
Wie heeft ze afgeschrikt?
Iemand met een grote mond?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is jou ook al opgevallen...
Wie heeft ze afgeschrikt?
Ze zeggen alle 2 dat er niks isquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Idd.![]()
Toch geen geheime relatie ontdekt met die opmerking he?
Cool ik zit er niet bij... o wacht, ik heb Godfather niet gezien...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Iemand met een grote mond?
Iemand die met bier gooit?
Iemand die Ghostbusters of Godfather niet heeft gezien?
Iemand met een partner?
Iemand met borsten?
Iemand met invloed?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Iemand met een grote mond? <=== minder aanwezig sinds meet
Iemand die met bier gooit? <=== gewoon nog steeds aanwezig
Iemand die Ghostbusters of Godfather niet heeft gezien? <=== gewoon nog aanwezig
Iemand met een partner? <=== wie was de gelukkige? En volgens mij is die niet meer aanwezig
Iemand met borsten? <=== Al een tijdje niet gezien...
Iemand met invloed? <=== invloed? wie?
Zeggen wij die graag bedrogen worden. Films zijn immers aan elkaar gereigd met leugens en bedrog die een bepaalde situatie schetsen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zeggen alle 2 dat er niks isDus moeten we dat maar geloven he
Ik weet zeker dat er meer waren met borsten of moobiesquote:
Dan ben jij de grootste leugenaar, aangezien jij de film maker bent vanaf heden...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Zeggen wij die graag bedrogen worden. Films zijn immers aan elkaar gereigd met leugens en bedrog die een bepaalde situatie schetsen...
Man boobs... not mequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er meer waren met borsten of moobies
En ik dacht dat ik diegene was met invloed...![]()
Met bier gooien lijkt me niets voor mij
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ben jij de grootste leugenaar, aangezien jij de film maker bent vanaf heden...
Ik zal het pinkapple zeggen dat je nou niet meer te vertrouwen bent!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]True true.
Heb alweer een leuk idee om uit te werken... moet er alleen even aan toekomen![]()
Liegbeest! Vanaf kortgeleden
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal het pinkapple zeggen dat je nou niet meer te vertrouwen bent!
Mis ik iets?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal het pinkapple zeggen dat je nou niet meer te vertrouwen bent!
Je vriend is de grootste leugenaar die je maar kan bedenken!quote:
Hm, en hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je vriend is de grootste leugenaar die je maar kan bedenken!
(heerlijk, stoken in een goed huwelijk...)
lees maar terugquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Hm, en hoe ben je daar achter gekomen?
Hahaha, hij acteert gewoon alsof hij een goede leugenaar is!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
lees maar terugdan zie je waarom die een leugenaar is. Hij heeft het zelf aangegeven...
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Patch het volgende:
Waren er mensen aan het acteren in dat filmpje???
Ik dacht dat 't allemaal echt was !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |