En of ik em op zijn Duits kijk. Altijd de originele spraak, ook al versta je er geen f*ck van... Dat vieze na gesynchroniseer (sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:46 schreef Patch het volgende:
[..]
En het mooie is; meestal bevat de trailer de leukste stukjes van een komedie, deze trailer bevat geinige stukjes, maar de gehele film is gewoon erg entertaining, ietsjes beter dan (T)raumschiff.
Zorg dat je 'm wel op z'n Duits kijkt.
Bij de Mediamarkt ligt ie voor 2,50 geloof ik "Manituhs Shoe", maar dan engels nagesynchroniseerd...
Ik heb 3 versies van die film hier liggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En of ik em op zijn Duits kijk. Altijd de originele spraak, ook al versta je er geen f*ck van... Dat vieze na gesynchroniseer (sorry)...
Ik ga van de week wel een keer in kleve bij de saturn kijken (das toch niet zo ver wegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb 3 versies van die film hier liggen.
De eerst uitgebrachte (1-disc)
Toen de dubbeldisc special edition en toen die 2,50-engelse versie bij de Mediamarkt...
Daar moet de dubbeldisc zeker liggen voor 'onder-een-tientje'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga van de week wel een keer in kleve bij de saturn kijken (das toch niet zo ver weg)
Daar heb ik inderdaad niks van gemerkt aangezien ik die film niet kenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar moet de dubbeldisc zeker liggen voor 'onder-een-tientje'.
Wel jammer dat je eerst (T)raumschiff Surprise eerst hebt gezien, aangezien daar zo'n 100 verwijzingen naar 'Schuh' inzitten, maar wellicht dat je dat dus absoluut niet opgemerkt hebt...
In (T)raumschiff zit toch een vrij lange 'western'-scene....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad niks van gemerkt aangezien ik die film niet ken
Maar om die dan te linken aan manituh... dat is niet bij me op gekomen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef Patch het volgende:
[..]
In (T)raumschiff zit toch een vrij lange 'western'-scene....
Als je dan 'schuh' gaat kijken, zou ik naderhand "(t)raumschiff" weer eens kijken, dan is dat western-stuk 3 x zo leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar om die dan te linken aan manituh... dat is niet bij me op gekomen...
Ik zal het onthouden dat ik ze dan alle 2 moet kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je dan 'schuh' gaat kijken, zou ik naderhand "(t)raumschiff" weer eens kijken, dan is dat western-stuk 3 x zo leuk
Vervelend als je met 1 oog open moet slapen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Sorry dat ik ineens weg was gister maar mijn ogen vielen half dicht.....
Ik ben altijd in de waakstand......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vervelend als je met 1 oog open moet slapen...
Spannendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de waakstand......
Niet echt... ben gewoon een lichte slaper....wordt wakker van elk geluidje.... dat is niet altijd prettig....quote:
Alaaf, iedereen in de stad? Tis zo rustig...quote:
Ik zou gaan maar mijn enkel doet te veel pijn.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alaaf, iedereen in de stad? Tis zo rustig...
Ik moet nog steeds je filmpie kijken chief! Sorry.....quote:
Spuitje erin...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou gaan maar mijn enkel doet te veel pijn.....
Heb je even een nieuwe link gepm'd. De oude is niet meer beschikbaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds je filmpie kijken chief! Sorry.....
Weet ik nog niet... ik hoop helemaal niet....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spuitje erin...
Weet je al wanneer je onder het mes moet?
Maar is niet onder het mes wel wenselijk als je zoveel last hebt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... ik hoop helemaal niet....
Het is eerst zaak dat die ontsteking geneest...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:08 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Maar is niet onder het mes wel wenselijk als je zoveel last hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |