Je gaat er al gelijk vanuit dat het over jou gaatquote:
Zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk.. En ik hoef het niet eens te zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je gaat er al gelijk vanuit dat het over jou gaat
Je bent docente op een basisschool? Of hoe komt het dat ze zo vervelend zijn?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk.. En ik hoef het niet eens te zeggen![]()
Ik doelde eigenlijk op de kinderen waarmee ik werk
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je gaat er al gelijk vanuit dat het over jou gaat
I wish!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent docente op een basisschool? Of hoe komt het dat ze zo vervelend zijn?
Dat heb je overal. Ook bij volwassenen heb je altijd mensen die er bovenuit komenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:21 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
I wish!Nee, ik werk op een buitenschoolse opvang (waar de kinderen na school naartoe gaan)..
Zijn overigens niet allemaal vervelend hoor, maar er zijn er altijd wel een aantal bij die erboven uit komen!
Dat is helemaal waar, van die volwassenen! En dan denk je dat zij wel beter wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb je overal. Ook bij volwassenen heb je altijd mensen die er bovenuit komen![]()
Maarre, leuke baan
Je bent al bezet, dus ik mag best naar je leeftijd vragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, van die volwassenen! En dan denk je dat zij wel beter weten![]()
Inderdaad een leuke baan, voor nu. Niet iets dat ik heel lang wil blijven doen!
Ook al was ik niet bezet, mocht je naar mijn leeftijd vragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent al bezet, dus ik mag best naar je leeftijd vragendus hoe oud ben je en wat wil je dan eventueel wel later doen?
Dan kan ze beter dat blijven doen wat ze nou doet. Het zelfde werk en minder ster allures...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Of ze helpt mij gewoon met op de acteurs passen
Ligt er een beetje aan wat het betaaldquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan kan ze beter dat blijven doen wat ze nou doet. Het zelfde werk en minder ster allures...
Dat zijn collega's. Als het goed is, hoef je daar niet op te passen tijdens je werk of wel? (dan zou het wel erg zijn gesteld in nederland met de buiten schoolse opvang...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat het betaald![]()
Aangezien sommige collega's van mij al wat ster allures verschijnselen tonen..
Is inderdaad niet mijn taak om op hun te passen, dan zou ik graag opslag willen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zijn collega's. Als het goed is, hoef je daar niet op te passen tijdens je werk of wel? (dan zou het wel erg zijn gesteld in nederland met de buiten schoolse opvang...
Ook dat heb je in alle takken... sommige mensen kunnen gewoon niet acteren en zijn toch acteur geworden. Neem Russell Crowequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Is inderdaad niet mijn taak om op hun te passen, dan zou ik graag opslag willen!
Laat ik het zo zeggen, niet iedereen die in dit vak zit hoort er ook daadwerkelijk thuis..
Hahaha, die heeft dan gewoon geluk gehadquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook dat heb je in alle takken... sommige mensen kunnen gewoon niet acteren en zijn toch acteur geworden. Neem Russell Crowe
Dan moet jij dus ook zorgen dat je je gelukje krijgtquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:49 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Hahaha, die heeft dan gewoon geluk gehad![]()
True.. Hoewel ik dat deels zelf in de hand hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet jij dus ook zorgen dat je je gelukje krijgt
Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
True.. Hoewel ik dat deels zelf in de hand hebMaar dat komt helemaal goed!
Yes, thanks!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in.
Dame, heer, ik wens u saampjes een goede nacht toe. Good night, sweet dreams!
Dat vind ik ook...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |