Die zijn net te ziek geweestquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Precies! En ook al moet je slapen om eventueel beter te worden, afleiding kan geen kwaad toch?!
Maargoed, kennelijk denkt niet iedereen er zo over, aangezien het best nog steeds 'dood' is hier.
Is er nog niet genoeg stilte geweest hier vandaag?quote:
Ah, nog 1 minuutjequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er nog niet genoeg stilte geweest hier vandaag?
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het had gepostquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er nog niet genoeg stilte geweest hier vandaag?
O... moet je dat doen om punten te verdienen... zucht... ik was het helemaal vergetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef Patch het volgende:
Ga gewoon es een film kijken om je kennis bij te vijzelen !
Had dan een soort van rouwband geprobeert te typen of zoquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het had gepost![]()
Maar moest toch wat respect tonen
I'm sorry!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had dan een soort van rouwband geprobeert te typen of zomaar nog meer stilte in dit forum wensen... zucht... dat schiet niet op !!! Foei
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O... moet je dat doen om punten te verdienen...
Nog een Russell Crowe in spe?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had dan een soort van rouwband geprobeert te typen of zomaar nog meer stilte in dit forum wensen... zucht... dat schiet niet op !!! Foei
Het is beter dat j... mij, Roberts! ??!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel een Julia Roberts?![]()
Ik moet zeggen, ik haal ook best wat punten de laatste tijd (maar ja daarvoor keek ik ook bijna niet meer in trivia dus dan kun je ook moeilijk punten halenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet echt, ik haal de laatste tijd juist meer punten zonder de films gezien te hebben
Jat je bijna mijn tekst.. Hoe durf jequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het is beter dat j... mij, Roberts! ??!
Ik russell crowe... asjeblieft zeg...quote:
Nein, ik vind het een walgelijke vent om te zien en te horen. Ik heb ook maar weinig films met hem af kunnen kijken... zelfs het "geweldige" Gladiator... heb ik niet af kunnen kijken in 1 keer door meneers acteerprestaties...quote:
Wat vind je er zo walgelijk aan? A good year is eens iets heel anders van hem, wellicht kan je die wel waarderen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nein, ik vind het een walgelijke vent om te zien en te horen. Ik heb ook maar weinig films met hem af kunnen kijken... zelfs het "geweldige" Gladiator... heb ik niet af kunnen kijken in 1 keer door meneers acteerprestaties...
Dat kan, ieder zijn eigen smaak (gelukkig)!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nein, ik vind het een walgelijke vent om te zien en te horen. Ik heb ook maar weinig films met hem af kunnen kijken... zelfs het "geweldige" Gladiator... heb ik niet af kunnen kijken in 1 keer door meneers acteerprestaties...
Ik kan het niet beschrijven. Ik kan gewoon niet tegen die man...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Wat vind je er zo walgelijk aan? A good year is eens iets heel anders van hem, wellicht kan je die wel waarderen...
Daar is ook niets op tegenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan het niet beschrijven. Ik kan gewoon niet tegen die man...
Waar ik graag naar kijken, Johny Depp, Will Smith, Robin Williams..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Daar is ook niets op tegen
Was gewoon benieuwd![]()
Wat vind je dan wel voorbeeld van een goed acteur?
Je mag hem van mij ook goed vindenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Dat kan, ieder zijn eigen smaak (gelukkig)!
Ik vind hem wel okee.
Heh, gelukkig! Want als dat niet mocht van jou kon ik echt niet meer in slaap komen vanavondquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je mag hem van mij ook goed vindenNiks op tegen hoor
Ik had je wel gezelschap gehouden dan hoor... O nee, toch niet. Morgen weer vroeg op...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Heh, gelukkig! Want als dat niet mocht van jou kon ik echt niet meer in slaap komen vanavond![]()
Dan werd het een lange nacht op het forum!
Excellent choice, sir. Daar vind ik ook echt niets mis meequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ik graag naar kijken, Johny Depp, Will Smith, Robin Williams..
Ik hou haar wel gezelschap hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had je wel gezelschap gehouden dan hoor... O nee, toch niet. Morgen weer vroeg op...
Dank u dank u. Ben blij dat ik een goede smaak heb...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Excellent choice, sir. Daar vind ik ook echt niets mis meeAl zijn sommige Depp-Burton films me iets té. Robin Williams vind ik echt tof.
What dreams may come![]()
En in Man of the Year ook zo tof
Ojee, toch geen onderlinge strijd hequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:46 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik hou haar wel gezelschap hoor
I'm a pretty confident manquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank u dank u. Ben blij dat ik een goede smaak heb...
En van mij mag je haar best gezelschap houden. No problem. Nou maar hopen dat zij jouw gezelschap wil...
Ja, sorry. Ik moest het zeggen. Ik weet dat je van em walgt...quote:
Dan zal ik er maar op vertrouwen dat je gelijk hebtquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik moest het zeggen. Ik weet dat je van em walgt...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zal ik er maar op vertrouwen dat je gelijk hebtMaarre... jullie zitten toch niet met zijn 2'en achter een computer om en om te posten op fok he...
Hahahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zal ik er maar op vertrouwen dat je gelijk hebtMaarre... jullie zitten toch niet met zijn 2'en achter een computer om en om te posten op fok he...
Jullie hebben alle 2 een eigen laptop waarmee jullie naast elkaar op de bank zitten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is
Bingo!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie hebben alle 2 een eigen laptop waarmee jullie naast elkaar op de bank zitten?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie hebben alle 2 een eigen laptop waarmee jullie naast elkaar op de bank zitten?
Jij weet ook niet wat je wilquote:
Das ook een gezellige tijdsbesteding... saampjes...quote:
Soms moet je ook even iets voor jezelf doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das ook een gezellige tijdsbesteding... saampjes...
Gelukkig trek je zelf al het ironische gezichtje erbij...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Soms moet je ook even iets voor jezelf doen![]()
Haha, Augurk is ook met andere dingen bezig nu en ik moet toch wat.. Of ben ik soms niet gezellig genoeg?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig trek je zelf al het ironische gezichtje erbij...
Hey, ik zeg niks...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Haha, Augurk is ook met andere dingen bezig nu en ik moet toch wat.. Of ben ik soms niet gezellig genoeg?![]()
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ben wel wat gewend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |