Ik had je wel gezelschap gehouden dan hoor... O nee, toch niet. Morgen weer vroeg op...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Heh, gelukkig! Want als dat niet mocht van jou kon ik echt niet meer in slaap komen vanavond![]()
Dan werd het een lange nacht op het forum!
Excellent choice, sir. Daar vind ik ook echt niets mis meequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ik graag naar kijken, Johny Depp, Will Smith, Robin Williams..
Ik hou haar wel gezelschap hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had je wel gezelschap gehouden dan hoor... O nee, toch niet. Morgen weer vroeg op...
Dank u dank u. Ben blij dat ik een goede smaak heb...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Excellent choice, sir. Daar vind ik ook echt niets mis meeAl zijn sommige Depp-Burton films me iets té. Robin Williams vind ik echt tof.
What dreams may come![]()
En in Man of the Year ook zo tof
Ojee, toch geen onderlinge strijd hequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:46 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik hou haar wel gezelschap hoor
I'm a pretty confident manquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank u dank u. Ben blij dat ik een goede smaak heb...
En van mij mag je haar best gezelschap houden. No problem. Nou maar hopen dat zij jouw gezelschap wil...
Ja, sorry. Ik moest het zeggen. Ik weet dat je van em walgt...quote:
Dan zal ik er maar op vertrouwen dat je gelijk hebtquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik moest het zeggen. Ik weet dat je van em walgt...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zal ik er maar op vertrouwen dat je gelijk hebtMaarre... jullie zitten toch niet met zijn 2'en achter een computer om en om te posten op fok he...
Hahahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zal ik er maar op vertrouwen dat je gelijk hebtMaarre... jullie zitten toch niet met zijn 2'en achter een computer om en om te posten op fok he...
Jullie hebben alle 2 een eigen laptop waarmee jullie naast elkaar op de bank zitten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is
Bingo!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie hebben alle 2 een eigen laptop waarmee jullie naast elkaar op de bank zitten?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie hebben alle 2 een eigen laptop waarmee jullie naast elkaar op de bank zitten?
Jij weet ook niet wat je wilquote:
Das ook een gezellige tijdsbesteding... saampjes...quote:
Soms moet je ook even iets voor jezelf doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das ook een gezellige tijdsbesteding... saampjes...
Gelukkig trek je zelf al het ironische gezichtje erbij...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Soms moet je ook even iets voor jezelf doen![]()
Haha, Augurk is ook met andere dingen bezig nu en ik moet toch wat.. Of ben ik soms niet gezellig genoeg?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig trek je zelf al het ironische gezichtje erbij...
Hey, ik zeg niks...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Haha, Augurk is ook met andere dingen bezig nu en ik moet toch wat.. Of ben ik soms niet gezellig genoeg?![]()
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ben wel wat gewend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |