Dat is zodat ik je beter op kan eten!!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook lichamelijk gezien heb je een vrij grote mond a la Mick Jagger
Moest dat nou Patch... Ik had het net een plekje kunnen geven... nou open ik het topic en het eerste wat ik zie is die foto... Nou kan ik weer opnieuw beginnen....quote:
Gewoon tijdens de meet genomenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:58 schreef hornage het volgende:
euj, dat is uit mijn prive collectie! Waar heb je die gevonden?
Owjah, dit was toen ik bier besteldequote:
Thanksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:![]()
Ik heb je film bekeken Fluffy, goed gedaan! Ben het wel eens met eerder genoemde punten, maar voor een 48-uurs project (helemaal met de minimale middelen); petje af!
Wanneer hoor je iets over de uitslag?
En wat vond je van mijn eerste filmpje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:46 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Thanks
Uiteindelijk hebben we niets gewonnen. Het waren vooral de grotere teams met professionele apparatuur en (bekende) profacteurs die de prijzen in de wacht sleepten. Maar erg is het niet, je moet ergens beginnen! En voor een eerste filmproject, met 0 middelen en binnen 48 uur heb ik geen reden om me te schamen
Heb nog niet kunnen kijken. Was gisteren pas om half 12 thuis en ging niet veel later direct naar bed. Nu weer op werkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:08 schreef Patch het volgende:
[..]
En wat vond je van mijn eerste filmpje?
Graag reactie via PM, ik kan niet tegen kritiek
Jouw filmpje stond persoonlijk te ver van mij vandaan. Vaag en te ver van mijn bed-showquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Heb nog niet kunnen kijken. Was gisteren pas om half 12 thuis en ging niet veel later direct naar bed. Nu weer op werkVanavond zal het worden!
Enne, heb jou nog niet over mijn film gehoord. Dat mag wel hier (maar hoeft niet)
Dat is nog eens een ongezouten meningquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Jouw filmpje stond persoonlijk te ver van mij vandaan. Vaag en te ver van mijn bed-show
Niet erg toegankelijk qua verhaallijn en soms tenenkrommende acteerprestaties e.d.
Maar zeker een pluspunt voor de muziek, de montage en het enthousiasme voor iets wat binnen 48 uur af moest zijn.
Ik zou gaan voor een toegankelijkere verhaallijn en toch wel ietwat betere spelers.
En eerlijk is eerlijk, dan dan ben ik nog erg mild geweest met mijn mening.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat is nog eens een ongezouten mening![]()
Ik vind zelf dat de actrices het zeker goed hebben gedaan, vooral gezien de onmogelijkheid van repetitie (behalve wat coldreading vlak voor een scene) en dat het voor hun ook (één van) de eerste camera-ervaringen was.![]()
Zoals ik eerder ook al zei, vooral een noot van zelfkritiek, de verhaallijn(en) waren te ambitieus voor dit project, en zeker voor zo'n korte film. En ook te moeilijk om goed over te brengen.
Als ik het super-persoonlijk zou opnemen of er niet tegen zou kunnen zou ik ten eerste niet om meningen moeten vragen en ten tweede dan moet ik al helemaal niet dit vakgebied in willenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:30 schreef Patch het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk, dan dan ben ik nog erg mild geweest met mijn mening.
Sorry. Maar neem het niet super-persoonlijk op. Het is mijn persoonlijke mening en mijn achtergrond, ervaringen en karakter hebben die individuele mening gemaakt.
Maar 1 ding is zeker, potentie zit er zeker in bij je.
Leuk als over een aantal jaar dit filmpje als extra feature op een dvd-release staat van een kaskraker van je.
WHAT??quote:
Vandaag erg last van mijn enkel..... Ik vrees toch dat er uiteindelijk een operatie moet komen.......quote:
Kut voor je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaag erg last van mijn enkel..... Ik vrees toch dat er uiteindelijk een operatie moet komen.......
Hij is ooit dubbelgeknakt bij voetbal..... sindsdien regelmatig last. Nu heb ik doordat ik anders ben gaan lopen er een lichte ontsteking en een hielspoor bijgekregen.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kut voor je.Wat heb je gedaan dan?
En het mooie is; meestal bevat de trailer de leukste stukjes van een komedie, deze trailer bevat geinige stukjes, maar de gehele film is gewoon erg entertaining, ietsjes beter dan (T)raumschiff.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Geweldige trailer! Die moet ik zien die film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |