Ja, duh... We wachten met de gezelligheid tot jij weg bent... Maarre, word het gezellig omdat Tombo er is, of omdat ik er ook benquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Wordt het gezellig moet ik zo naar de pokeravond.....
Ach omdat het gewoon ineens druk wordt..... Dyon doe jij soms mee in dat reclamespotje voor Domino's Pizza?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, duh... We wachten met de gezelligheid tot jij weg bent... Maarre, word het gezellig omdat Tombo er is, of omdat ik er ook ben
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij ontloopt Tombolafan me......
Gaat het weer inmiddels wat beter?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2,5 dag ziek in bed gelegen... daar was geen lopen bij...
Ik wist dat dit ging komen toen ik gister eens aandachtig naar de reclame zat te kijken...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach omdat het gewoon ineens druk wordt..... Dyon doe jij soms mee in dat reclamespotje voor Domino's Pizza?
Het heerst...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2,5 dag ziek in bed gelegen... daar was geen lopen bij...
Ik wist niet dat je kwaad werd.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wist dat dit ging komen toen ik gister eens aandachtig naar de reclame zat te kijken...
NEE, ik ben niet de drummer bij Paul de Leeuw, NEE ik ben geen kruising tussen Rolf en what's his name en NEE!!!! Ik zit niet in de Domino's reclame!
Ik word niet kwaad, maar ik ben echt het onbelangrijkste mens op deze planeet... waarom zou ik dan bij paul de leeuw zitten, of die andere persoon zijn of in een tv reclame voor een pizzatent gaan spelen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.....
Maar het viel je dus ook op....![]()
Wat heb je toch een hoge dunk van je zelf.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik word niet kwaad, maar ik ben echt het onbelangrijkste mens op deze planeet... waarom zou ik dan bij paul de leeuw zitten, of die andere persoon zijn of in een tv reclame voor een pizzatent gaan spelen...
En ja, toen ik het gister zag dacht ik: O nee... weer iemand waar mee ze me gaan vergelijken...
I know... Ik ben al bezig er aan te werken...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heb je toch een hoge dunk van je zelf.....
Drat Bella is er ook al.... Wordt het echt gezellig en moet ik gaan kaarten.....quote:
Je moet niks.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat Bella is er ook al.... Wordt het echt gezellig en moet ik gaan kaarten.....
Het is een vastdonderdagavondritueel.......quote:
Dat soort rituelen zijn er om te breken. Anders word het een sleur...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is een vastdonderdagavondritueel.......
Ja maar het is ook gezellig.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat soort rituelen zijn er om te breken. Anders word het een sleur...
Nee dat sowieso niet. Ik ben een echte man.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Idd, je wilt geen pittige huisvrouw worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |