good night en niet te veel aan het hondje denken...quote:
ja, dat kan ik niet hebben...quote:
Truste Bellaquote:
Foei...Niet zo gemeen over zijn stemvolume zijn...quote:
pot, ketel etc...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Foei...Niet zo gemeen over zijn stemvolume zijn...
Die ken ik niet, waar heb je het overquote:
In je keukenkastjes kijken......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die ken ik niet, waar heb je het over
Hoe weet Tombo nou wat er hier in de keukenkastjes staat... ze mag wel een keer komen kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In je keukenkastjes kijken......
Welkom in The Truman Show.......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe weet Tombo nou wat er hier in de keukenkastjes staat... ze mag wel een keer komen kijken
En zo word je van de saaiste, meest onbelangrijke persoon op eens de belangrijkste persoon in televisie wereld...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Welkom in The Truman Show.......
Ik heb net de trailer gezien.... we zien jou achter een pc zitten fokken......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En zo word je van de saaiste, meest onbelangrijke persoon op eens de belangrijkste persoon in televisie wereld...
Interresant he... Echt iets dat je wil zien...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb net de trailer gezien.... we zien jou achter een pc zitten fokken......
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Interresant he... Echt iets dat je wil zien...
Wat wil je zeggen maar houdt je voor je?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen maar houdt je voor je?
Gooi het eruit? En anders PM het als je het niet met de rest wil delenquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.... ik begin echt een saaie zak te worden.....
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.... ik begin echt een saaie zak te worden.....
nee hoor, was maar een grapje...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gooi het eruit? En anders PM het als je het niet met de rest wil delen
Ok...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor, was maar een grapje...
ik ga slapen!
Valt wel mee hoor, het gaat eerder over de bastonen, die zijn bij mij gewoon goed aanwezigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
Jemig, hoeveel decibel is hornages stemgeluid?
Ook lichamelijk gezien heb je een vrij grote mond a la Mick Jaggerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het gaat eerder over de bastonen, die zijn bij mij gewoon goed aanwezigIs nuttig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |