Dan begint het feestje op de grote markt in Grunnquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Sirolf het volgende:
Nog 80 dagen tot Serious Request... begint nu toch wel dichtbij te komen!
De locatie is wel een beetje jammer, want veel te ver weg voor mij. Ik had Den Haag of Leiden beter gevonden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan begint het feestje op de grote markt in Grunn
ja jammer voor je maar vorig jaar vond ik Breda veel te ver weg als noordelingquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De locatie is wel een beetje jammer, want veel te ver weg voor mij. Ik had Den Haag of Leiden beter gevonden.
Vorig jaar vond ik Breda ook te ver weg hoor als westerling.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:52 schreef themauster het volgende:
[..]
ja jammer voor je maar vorig jaar vond ik Breda veel te ver weg als noordeling
Als ze volgend jaar nou het oosten doen kunnen ze dat jaar erna weer terug naar het westen mischien weer lekker centraal in utrecht op de neudequote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik Breda ook te ver weg hoor als westerling.
De Neude zal het niet meer gaan worden denk ik. Dat is te klein voor ze geworden...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar nou het oosten doen kunnen ze dat jaar erna weer terug naar het westen mischien weer lekker centraal in utrecht op de neude
Moet je maar in het mooie Broabant wonenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik Breda ook te ver weg hoor als westerling.
Feestjuh, feestjuh op de Grote Markt op de Grote Marktquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan begint het feestje op de grote markt in Grunn
wattehquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:08 schreef Paul het volgende:
Dus ik liep zo in een winkel hoor ik furby daar zingen
dat lukt je niet johquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:10 schreef themauster het volgende:
ik luister weer Coen&Sander en ik ga vandaag weer proberen om me niet te ergeren
Ik luister eerst de moppen op veronicaquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:10 schreef themauster het volgende:
ik luister weer Coen&Sander en ik ga vandaag weer proberen om me niet te ergeren
ik dacht dat je bedoelde dat furby nirvana zongquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:11 schreef Paul het volgende:
Zo te zien ben jij geen vaste luisteraar van 3fm naatje
Furby zingt toch elk uur zo'n beetje een liedje op 3fm
Dat ging bij mij al fout bij die 'geweldige' programma-opening.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:10 schreef themauster het volgende:
Metmichiel is juist zo stomquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat furby nirvana zongEn klopt, ik luister geen C&S en Gabbering en Stenders kan ik wegens school niet luisteren en AV dus ook niet en giel eigenlijk ook niet, ik luister alleen maar MetMichiel en 3v12
Zegt iemand die fan van giel isquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Metmichiel is juist zo stom, dan moet je Patrick Kicken luisteren op veronica om dat tijdstip
Ja dat zeg ik, hoezoquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zegt iemand die fan van giel is
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Metmichiel is juist zo stom, dan moet je Patrick Kicken luisteren op veronica om dat tijdstip
Mensen met die smaak neem ik met een korreltje zout als ze hun mening geven over radioprogramsquote:
LINK??!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:18 schreef themauster het volgende:
[..]
ga weg man Patrick Kicken is het gal van de radio nog erger dan Giel zelfs medewerkers van Veronica mogen hem niet las ik gister op twitter
Giel is leuk tevensquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen met die smaak neem ik met een korreltje zout als ze hun mening geven over radioprograms
goed ideequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef Qunix het volgende:
Ik heb het lang volgehouden maar ik stop er echt mee.... wat een kut programma met kut dj's.... echt
ik haak ook zo af en keer om 7 uur terug teveel geklets en ze denken dat ze leuk zijn gadverdammequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef Qunix het volgende:
Ik heb het lang volgehouden maar ik stop er echt mee.... wat een kut programma met kut dj's.... echt
Ik switch altijd tussen Somertijd en Coen en Sanderquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, laten we dat maar is doenaltijd beter dan 538 en C&S
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef -Hans- het volgende:
Yes! de Coen en Sander show! Vette plaat
is dat lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kinderdrank Tjolk komt terug! - http://tinyurl.com/ybverko
^^^quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer krijgt dat Sanderfiguur es een poliep?![]()
![]()
Zo mee eens Coen alleen is nog te doen maar dan komt puber Sander en dan ga ik switchenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Wat zegt hij deze keer dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef themauster het volgende:
hoe zielig is giel nou met zijn bedreiging
Zonder Sander zou de show oersaai zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo mee eens Coen alleen is nog te doen maar dan komt puber Sander en dan ga ik switchen
Nu neem ik je al helemaal niet meer serieusquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Zonder Sander zou de show oersaai zijn
De meeste mensen hier zitten op het werk en kunnen niet schakelenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk dat er hier een aantal zijn die Coen en Sander niet moeten. Nou luister dan lekker niet luister dan naar Veronica of wat dan ook maar om hier elke dag maar weer te gaan afkraken is wel erg simpel. Ze steeds afkraken maar blijkbaar wel naar luisteren is wel erg triest.
Deze week doe ik 't mezelf aan omdat ik 90s wil horen. Normaal switch ik naar KX waar ze op dat moment geen infantielen als dj's hebben zitten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk dat er hier een aantal zijn die Coen en Sander niet moeten. Nou luister dan lekker niet luister dan naar Veronica of wat dan ook maar om hier elke dag maar weer te gaan afkraken is wel erg simpel. Ze steeds afkraken maar blijkbaar wel naar luisteren is wel erg triest.
Vind ik echt, Coen heb ik wel eens alleen gehoord omdat Sander niet kon ofzo, vond het echt een stuk minder leukquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu neem ik je al helemaal niet meer serieus
Gewoon alles wat ie uitkraamt en doet. Bij álles zo'n toontje van 'hoor mij es grappig zijn'quote:
Maar het achterwege laten van afkraken moet toch wel lukken,,quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zitten op het werk en kunnen niet schakelen
Meestal is het hier om 16:00 helemaal stilquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar het achterwege laten van afkraken moet toch wel lukken,,
Sander is ook grappigquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon alles wat ie uitkraamt en doet. Bij álles zo'n toontje van 'hoor mij es grappig zijn'.
Ik vind hem wel grappigquote:
omdat mensen dan niet nadenken jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig
Jullie hebben gewoon rare humor, Coen en Sander, Giel enz zitten niet voor niets op de belangrijkste uren van 3fm
ga toch niet met hem in discussie dat hij al een tag met poep heeft zegt al genoegquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat mensen dan niet nadenken ja*terug van werk, net wakker* Dan kan je het hoge niveau van bijvoorbeeld een Michiel Veenstra, niet bevatten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
Naja de een houdt nu eenmaal van die flauwe humor en de ander niet. Ik hou er wel van.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Sirolf het volgende:
Nog 80 dagen tot Serious Request... begint nu toch wel dichtbij te komen!
Denk dat je dat ook iets meer 'voelt' aankomen..quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nog 92 dagen tot ons kindje! Dat komt pas snel dichtbij!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Denk dat je dat ook iets meer 'voelt' aankomen..
Aah een voetballer,,quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Meneer weet al hoe hij schoppen moet ja
nu snap ik dat 1 + 1 = 3 ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Meneer weet al hoe hij schoppen moet ja
Hmm, bang in het donker waarschijnlijk,,quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik schopte ook, en ik kan niet voetballen
Het is misschien niet netjes geweest van Giel, maar die Metz kon ook daadwerkelijk niks... Leuk dat goede doel van 'm, maar zoek dan iets anders op en doe daar je verhaal of praat desnoods even met de 3fm leiding, maar om dan meteen zo geflipt te gaan doen, laat je jezelf wel behoorlijk zien! Denk niet dat die gast nu nog ergens vlug wordt uitgenodigd hoor..quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef themauster het volgende:
hoe zielig is giel nou met zijn bedreiging
ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hmm, bang in het donker waarschijnlijk,,
moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
Wil ik eens stemmen op de radio ring enz. werkt die site niet eens fatsoenlijk.![]()
Liever niet zeg, wat een klote sportquote:
Hij is goed hequote:
heb me geregistreerd krijg je een code in je mailbox, probeer ik deze + mijn mail stuurt de site me telkens terug naar de registratie pagina,,quote:
Allang gedaan. (weet al niet eens op wie ik heb gestemdquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
Wil ik eens stemmen op de radio ring enz. werkt die site niet eens fatsoenlijk.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Allang gedaan. (weet al niet eens op wie ik heb gestemd)
Hebben jullie de 'ruzie' van Michiel en Domien over Twitter ook meegekregen?
nee, show mequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Allang gedaan. (weet al niet eens op wie ik heb gestemd)
Hebben jullie de 'ruzie' van Michiel en Domien over Twitter ook meegekregen?
Coen ook aub.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Paul-89 het volgende:
Flinke discussie tussen die 2 snpa Domien en snap Michiel beide wel.
Michiel heeft gelijk dat hij zichzelf niet echt promoot amar gewoen de radioring populair/belangrijk wil maken.
Domien begrijp zijn punt ook dat je overal hoort/ziet dat je moet stemmen op de radio/televizier ring.
Ja staat op de hoofdpagina het is druk heb geduld, maarja geduld heb ik wel maar steeds terug gezonden worden naar de registratie pagina is wel irritant.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
wat een klote systeem zegik wil gewoon alleen maar stemmen, lukt dat niet eens
ja dat bedoel ik met klote systeemquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja staat op de hoofdpagina het is druk heb geduld, maarja geduld heb ik wel maar steeds terug gezonden worden naar de registratie pagina is wel irritant.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:34 schreef Vlindur het volgende:
Er staat iemand met een groot bos haar voor de webcam
Ja, dat was wel wat krapjes. Had het ook wel leuk gevonden als ie tot vrijdag was geblevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Fannie het volgende:
Kuikentje weg![]()
(hij had wel een klein hokkie btw....grmph)
Dat was het plan volgens mj ook eerst, maar ze zijn er zelf blijkbaar ook achter gekomen dat het wel erg krapjes was.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat was wel wat krapjes. Had het ook wel leuk gevonden als ie tot vrijdag was gebleven
Dan doe je toch gewoon een oproepje voor een groter hok? Wat een lame excuusquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was het plan volgens mj ook eerst, maar ze zijn er zelf blijkbaar ook achter gekomen dat het wel erg krapjes was.
Ik vind het ook een leuk nummer hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:51 schreef Paul het volgende:
JULLIE KUNNEN HET NIET HOREN WANT JULLIE HATEN COEN EN SANDER DUS ALLEEN HOOR IK DIT NUMMER ATM JA!!!!
QFT! (Of hoe die afkorting ook isquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef on_air het volgende:
Oja, daar heb ik nog op gedanst, voor de hele school, in hotpants.
Niet naar mijn weten... Mocht dat wel zo zijn, dan ga ik er vanuit dat die niet publiekelijk beschikbaar zijn.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht. Topstad idd. Zolang Sander daar wegblijft.
Waarom pm je niet terug?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:25 schreef themauster het volgende:
Ik zit tot ergenis van mijn vriendin keihard mee te bleren
ow pm had ik niet gezien monumentje komt eraanquote:
Zeg op,,quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:32 schreef themauster het volgende:
Ik heb een hele mooie request klaar staan voor Michiel ben benieuwd of Michiel hem wil draaien
Ik zit nog te twijfelen tussen Innuendo en The show must go on allebei van Queen allebei nummers waarbij ik kippevel krijgquote:
1tje van Weezer?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga zometeen ook een request insturen die Michiel waarschijnlijk niet kan weerstaan en de plaat gewoon draait![]()
Heerlijk rocken nu![]()
![]()
Ik zat net in de 2e klas. Zou best kunnen dat ik toen op kamp was. Was iig een week in september.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef themauster het volgende:
september 1997 toen zat ik nog midden in Spice Mania
nee das Maricha want die zit er zag ik net twitterquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Maricha heeft een roze foon ??kan natuurlijk ook die van Tjibbe zijn
Haar iPhone is niet roze. Alleen het hoesjequote:Op dinsdag 29 september 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Maricha heeft een roze foon ??kan natuurlijk ook die van Tjibbe zijn
Ah, okayquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef themauster het volgende:
[..]
nee das Maricha want die zit er zag ik net twitter
Jaja, duidelijk hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Haar iPhone is niet roze. Alleen het hoesje
Ik geef je bij hem de grootste kans. Het is in elk programma 90's Request, maar MetMichiel is het programma bij uitstek waarbij ik "oh ja!"-momenten heb en de foutste platen hoor. In de andere programma's hoor je toch vooral veel platen die je sowieso nog wel regelmatig op 3FM langs hoort komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef Qunix het volgende:
Eens kijken of Michiel Mo-Do wilt draaien
Gerard zie ik het ook wel draaien... Maar hij heeft het niet gedaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef je bij hem de grootste kans. Het is in elk programma 90's Request, maar MetMichiel is het programma bij uitstek waarbij ik "oh ja!"-momenten heb en de foutste platen hoor. In de andere programma's hoor je toch vooral veel platen die je sowieso nog wel regelmatig op 3FM langs hoort komen.
in dat kader heb ik ook maar eens een ander nummer van Extreme aangevraagd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef Qunix het volgende:
Weer hanson.... Hebben ze een beperkte 90's lijst ofzo?
Er zijn zoooo veel nummers uitgekomen... Naja..
More than words?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
in dat kader heb ik ook maar eens een ander nummer van Extreme aangevraagd.
Natuurlijk niet...quote:
Nee, natuurlijk nietquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...
Echt, begrijpend lezen is een vak.
Half uur mix!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Againzender het volgende:
Gaat Paul morgenmiddag nog iets van een thema doen eigenlijk?
Critical Mass komtquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Againzender het volgende:
Gaat Paul morgenmiddag nog iets van een thema doen eigenlijk?
nou, ik zet nog niet direct de radio uit. Ekstra weekend was tenslotte ook lachen met de gastenquote:
oh ik durfte het al niet zelf op te schrijvenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jetzt geht's los![]()
Aber das ist wirklich übertoll
You Get What You Givequote:Op dinsdag 29 september 2009 20:21 schreef Againzender het volgende:
Wim Rigter momentje....
Hij draaide dat nummer altijd erg graag, vandaarquote:
erg he wat we toen in agendas krabbelden bij elkaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb een agenda gevonden uit de derde van de brugklas![]()
er staat zoveel zooi in
zow! mn hele agenda staat volgekalkt door mn klasgenootjesquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
erg he wat we toen in agendas krabbelden bij elkaar
Yup, I know (heb radio hier niet aan, maar wist zeker dat dat 't moest zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij draaide dat nummer altijd erg graag, vandaar
Paul is een of andere reden sterk in omgaan met mensen met dodelijk ziektes, worden altijd ontroerende momenten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, I know (heb radio hier niet aan, maar wist zeker dat dat 't moest zijn. Was ook het nummer dat gedraaid werd direct nadat op de radio werd bekendgemaakt dat ie was overleden
![]()
. Had z'n ziekte gevolgd (inclusief schitterende aflevering met Paul de Leeuw). Z'n overlijden greep me toen erg aan
. Zat met tranen in de auto...
.
Dat gaat terugluisteren worden. Denk niet dat mijn collega's happy hardcore kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Morgen de helden van Critical Mass bij Paul.
Gelukkig heb ik een koptelefoonquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat gaat terugluisteren worden. Denk niet dat mijn collega's happy hardcore kunnen waarderen.
Kan idd met oordopjes via mijn telefoon gaan luisterenquote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat gaat terugluisteren worden. Denk niet dat mijn collega's happy hardcore kunnen waarderen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Toch heerlijk om te zien en horen dat Giel eindelijk is ontmaskerd als zuigende minkukel
Dat tegenfilmpje van Metzquote:
Sticker van Heartbreak High keek ik ook altijd na op nederland 3quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
binnenkant van mn agenda![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
binnenkant van mn agenda![]()
[ afbeelding ]
Beverly Hills 90210quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Sticker van Heartbreak High keek ik ook altijd na op nederland 3
Vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:51 schreef Sersjee het volgende:
O ja, da's die Nederlandse Jack Johnson-kopie.
kommop...de meeste mensen weten toch wel hoe Giel is...Als 1 baardhaar niet goed zit kan je niks leuks meer doen bij die gozerquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat tegenfilmpje van Metz
http://www.dumpert.nl/med(...)en_de_waarheid_.html
Ik erger me al jaren aan dat zelfverheerlijkende en arrogante, minachtende toontje van Giel... en niet dat ik die bedreigingen goed keur maar het is toch echt tenenkrommend als je zo door een DJ behandeld wordt... nodig zo iemand dan niet uit in je show.... Coen en Sander hebben daar trouwens ook een handje van.... mensen uitnodigen en ze vervolgens heel goedkoop gaan zitten beledigen
Giel had ze niet uitgenodigd , het is open deur beleid om 6 uur toch ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat tegenfilmpje van Metz
http://www.dumpert.nl/med(...)en_de_waarheid_.html
Ik erger me al jaren aan dat zelfverheerlijkende en arrogante, minachtende toontje van Giel... en niet dat ik die bedreigingen goed keur maar het is toch echt tenenkrommend als je zo door een DJ behandeld wordt... nodig zo iemand dan niet uit in je show.... Coen en Sander hebben daar trouwens ook een handje van.... mensen uitnodigen en ze vervolgens heel goedkoop gaan zitten beledigen
Giel is cool!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kommop...de meeste mensen weten toch wel hoe Giel is...Als 1 baardhaar niet goed zit kan je niks leuks meer doen bij die gozer..maar om dan de stereotiep marrokaan uit te gaan hangen vind ik ook echt n beetje stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |