michielveenstraRT @RadioRing: laatste etmaal dat je nog kunt stemmen op @RadioRing (en kans maakt op bezoek aan de Abbey Road Studio!)
www.televizier.nlabout 4 hours ago from Tweetie
DomienWat word ik toch droef van alle Televisier/RadioRingreclame. Die dingen verliezen al hun waarde op deze manier. Jammer.
michielveenstra@Domien ik geef toch geen bindend stemadvies?
Domien@michielveenstra Nee, maar gewoon. Dat oproepen om te stemmen. Of het nu bindend is of niet..
michielveenstra@Domien oproep om te stemmen vind ik juist alleen maar bijdragen aan de glans, want des te meer stemmen des te betrouwbaarder de uitslag
Domien@michielveenstra Had je het ook geretweet als je niet op de longlist had gestaan?
michielveenstra@Domien ja hoor, ik besteed graag aandacht aan dit soort zaken. Vorig jaar ook gelogd over de stemronde met Giel, Rick en C&S
Domien@michielveenstra Dat was de shortlist. Daar gaat het nu niet om.
Domien@michielveenstra
http://bit.ly/45M8Pl Ter illustratie.
michielveenstra@Domien jawel, want jij wil aantonen dat ik alleen over een verkiezing tweet als ik genomineerd ben. Wat niet zo is.
michielveenstra@Domien dus vorig jaar leek ik kans te maken dus logde ik daarover. Nogmaals, nu geen oproep om op mij te stemmen maar OM te stemmen.
Domien@michielveenstra Nee, dat zou kinderachtig zijn. Ik denk gewoon dat de 'kans op nominatie' actiever maakt. En dat je met zo'n tweet als (..)
Domien@michielveenstra (..) 'nog een etmaal te gaan!' mensen onbewust stimuleert toch maar nog even snel dan op jou te stemmen.
Domien@michielveenstra Negeer het lekker. Laat mensen zelf uitzoeken wanneer, hoe en waar te stemmen.
michielveenstra@Domien heb nog bij @ericcorton in de uitzending een oproep gedaan om op zijn programma te stemmen. Wat wil je nou eigenlijk bewijzen?
Domien@michielveenstra Ik wil niets bewijzen. Ik vind dat je mensen onbewust beinvloed door heel hard te roepen 'ik geef geen bindend stemadvies'.
Domien@michielveenstra En laat duidelijk zijn; jij bent wel de laatste die ik verder beticht van campagne voeren, hoor.
michielveenstra@Domien ik gebruikte die zin pas in antwoord op jouw reactie. Maar zeg, tot zover. Nog een etmaal om te stemmen. Op Domien bijvoorbeeld.
En daarna was het stil.