quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Paul-89 het volgende:
Flinke discussie tussen die 2 snpa Domien en snap Michiel beide wel.
Michiel heeft gelijk dat hij zichzelf niet echt promoot amar gewoen de radioring populair/belangrijk wil maken.
Domien begrijp zijn punt ook dat je overal hoort/ziet dat je moet stemmen op de radio/televizier ring.
Ja staat op de hoofdpagina het is druk heb geduld, maarja geduld heb ik wel maar steeds terug gezonden worden naar de registratie pagina is wel irritant.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
wat een klote systeem zegik wil gewoon alleen maar stemmen, lukt dat niet eens
ja dat bedoel ik met klote systeemquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja staat op de hoofdpagina het is druk heb geduld, maarja geduld heb ik wel maar steeds terug gezonden worden naar de registratie pagina is wel irritant.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:34 schreef Vlindur het volgende:
Er staat iemand met een groot bos haar voor de webcam
Ja, dat was wel wat krapjes. Had het ook wel leuk gevonden als ie tot vrijdag was geblevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Fannie het volgende:
Kuikentje weg![]()
(hij had wel een klein hokkie btw....grmph)
Dat was het plan volgens mj ook eerst, maar ze zijn er zelf blijkbaar ook achter gekomen dat het wel erg krapjes was.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat was wel wat krapjes. Had het ook wel leuk gevonden als ie tot vrijdag was gebleven
Dan doe je toch gewoon een oproepje voor een groter hok? Wat een lame excuusquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was het plan volgens mj ook eerst, maar ze zijn er zelf blijkbaar ook achter gekomen dat het wel erg krapjes was.
Ik vind het ook een leuk nummer hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:51 schreef Paul het volgende:
JULLIE KUNNEN HET NIET HOREN WANT JULLIE HATEN COEN EN SANDER DUS ALLEEN HOOR IK DIT NUMMER ATM JA!!!!
QFT! (Of hoe die afkorting ook isquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk dat er hier een aantal zijn die Coen en Sander niet moeten. Nou luister dan lekker niet luister dan naar Veronica of wat dan ook maar om hier elke dag maar weer te gaan afkraken is wel erg simpel. Ze steeds afkraken maar blijkbaar wel naar luisteren is wel erg triest.
zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef on_air het volgende:
Oja, daar heb ik nog op gedanst, voor de hele school, in hotpants.
Niet naar mijn weten... Mocht dat wel zo zijn, dan ga ik er vanuit dat die niet publiekelijk beschikbaar zijn.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht. Topstad idd. Zolang Sander daar wegblijft.
Waarom pm je niet terug?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:25 schreef themauster het volgende:
Ik zit tot ergenis van mijn vriendin keihard mee te bleren
ow pm had ik niet gezien monumentje komt eraanquote:
Zeg op,,quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:32 schreef themauster het volgende:
Ik heb een hele mooie request klaar staan voor Michiel ben benieuwd of Michiel hem wil draaien
Ik zit nog te twijfelen tussen Innuendo en The show must go on allebei van Queen allebei nummers waarbij ik kippevel krijgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |