quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Paul-89 het volgende:
Flinke discussie tussen die 2 snpa Domien en snap Michiel beide wel.
Michiel heeft gelijk dat hij zichzelf niet echt promoot amar gewoen de radioring populair/belangrijk wil maken.
Domien begrijp zijn punt ook dat je overal hoort/ziet dat je moet stemmen op de radio/televizier ring.
Ja staat op de hoofdpagina het is druk heb geduld, maarja geduld heb ik wel maar steeds terug gezonden worden naar de registratie pagina is wel irritant.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
wat een klote systeem zegik wil gewoon alleen maar stemmen, lukt dat niet eens
ja dat bedoel ik met klote systeemquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja staat op de hoofdpagina het is druk heb geduld, maarja geduld heb ik wel maar steeds terug gezonden worden naar de registratie pagina is wel irritant.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:34 schreef Vlindur het volgende:
Er staat iemand met een groot bos haar voor de webcam
Ja, dat was wel wat krapjes. Had het ook wel leuk gevonden als ie tot vrijdag was geblevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Fannie het volgende:
Kuikentje weg![]()
(hij had wel een klein hokkie btw....grmph)
Dat was het plan volgens mj ook eerst, maar ze zijn er zelf blijkbaar ook achter gekomen dat het wel erg krapjes was.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat was wel wat krapjes. Had het ook wel leuk gevonden als ie tot vrijdag was gebleven
Dan doe je toch gewoon een oproepje voor een groter hok? Wat een lame excuusquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was het plan volgens mj ook eerst, maar ze zijn er zelf blijkbaar ook achter gekomen dat het wel erg krapjes was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |