Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat gaat terugluisteren worden. Denk niet dat mijn collega's happy hardcore kunnen waarderen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Toch heerlijk om te zien en horen dat Giel eindelijk is ontmaskerd als zuigende minkukel
Dat tegenfilmpje van Metzquote:
Sticker van Heartbreak High keek ik ook altijd na op nederland 3quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
binnenkant van mn agenda![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
binnenkant van mn agenda![]()
[ afbeelding ]
Beverly Hills 90210quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Sticker van Heartbreak High keek ik ook altijd na op nederland 3
Vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:51 schreef Sersjee het volgende:
O ja, da's die Nederlandse Jack Johnson-kopie.
kommop...de meeste mensen weten toch wel hoe Giel is...Als 1 baardhaar niet goed zit kan je niks leuks meer doen bij die gozerquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat tegenfilmpje van Metz
http://www.dumpert.nl/med(...)en_de_waarheid_.html
Ik erger me al jaren aan dat zelfverheerlijkende en arrogante, minachtende toontje van Giel... en niet dat ik die bedreigingen goed keur maar het is toch echt tenenkrommend als je zo door een DJ behandeld wordt... nodig zo iemand dan niet uit in je show.... Coen en Sander hebben daar trouwens ook een handje van.... mensen uitnodigen en ze vervolgens heel goedkoop gaan zitten beledigen
Giel had ze niet uitgenodigd , het is open deur beleid om 6 uur toch ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat tegenfilmpje van Metz
http://www.dumpert.nl/med(...)en_de_waarheid_.html
Ik erger me al jaren aan dat zelfverheerlijkende en arrogante, minachtende toontje van Giel... en niet dat ik die bedreigingen goed keur maar het is toch echt tenenkrommend als je zo door een DJ behandeld wordt... nodig zo iemand dan niet uit in je show.... Coen en Sander hebben daar trouwens ook een handje van.... mensen uitnodigen en ze vervolgens heel goedkoop gaan zitten beledigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |