is dat lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kinderdrank Tjolk komt terug! - http://tinyurl.com/ybverko
^^^quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer krijgt dat Sanderfiguur es een poliep?![]()
![]()
Zo mee eens Coen alleen is nog te doen maar dan komt puber Sander en dan ga ik switchenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Wat zegt hij deze keer dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef themauster het volgende:
hoe zielig is giel nou met zijn bedreiging
Zonder Sander zou de show oersaai zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo mee eens Coen alleen is nog te doen maar dan komt puber Sander en dan ga ik switchen
Nu neem ik je al helemaal niet meer serieusquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Zonder Sander zou de show oersaai zijn
De meeste mensen hier zitten op het werk en kunnen niet schakelenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk dat er hier een aantal zijn die Coen en Sander niet moeten. Nou luister dan lekker niet luister dan naar Veronica of wat dan ook maar om hier elke dag maar weer te gaan afkraken is wel erg simpel. Ze steeds afkraken maar blijkbaar wel naar luisteren is wel erg triest.
Deze week doe ik 't mezelf aan omdat ik 90s wil horen. Normaal switch ik naar KX waar ze op dat moment geen infantielen als dj's hebben zitten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk dat er hier een aantal zijn die Coen en Sander niet moeten. Nou luister dan lekker niet luister dan naar Veronica of wat dan ook maar om hier elke dag maar weer te gaan afkraken is wel erg simpel. Ze steeds afkraken maar blijkbaar wel naar luisteren is wel erg triest.
Vind ik echt, Coen heb ik wel eens alleen gehoord omdat Sander niet kon ofzo, vond het echt een stuk minder leukquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu neem ik je al helemaal niet meer serieus
Gewoon alles wat ie uitkraamt en doet. Bij álles zo'n toontje van 'hoor mij es grappig zijn'quote:
Maar het achterwege laten van afkraken moet toch wel lukken,,quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zitten op het werk en kunnen niet schakelen
Meestal is het hier om 16:00 helemaal stilquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar het achterwege laten van afkraken moet toch wel lukken,,
Sander is ook grappigquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon alles wat ie uitkraamt en doet. Bij álles zo'n toontje van 'hoor mij es grappig zijn'.
Ik vind hem wel grappigquote:
omdat mensen dan niet nadenken jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig
Jullie hebben gewoon rare humor, Coen en Sander, Giel enz zitten niet voor niets op de belangrijkste uren van 3fm
ga toch niet met hem in discussie dat hij al een tag met poep heeft zegt al genoegquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat mensen dan niet nadenken ja*terug van werk, net wakker* Dan kan je het hoge niveau van bijvoorbeeld een Michiel Veenstra, niet bevatten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
Naja de een houdt nu eenmaal van die flauwe humor en de ander niet. Ik hou er wel van.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Sirolf het volgende:
Nog 80 dagen tot Serious Request... begint nu toch wel dichtbij te komen!
Denk dat je dat ook iets meer 'voelt' aankomen..quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nog 92 dagen tot ons kindje! Dat komt pas snel dichtbij!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Denk dat je dat ook iets meer 'voelt' aankomen..
Aah een voetballer,,quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Meneer weet al hoe hij schoppen moet ja
nu snap ik dat 1 + 1 = 3 ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Meneer weet al hoe hij schoppen moet ja
Hmm, bang in het donker waarschijnlijk,,quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik schopte ook, en ik kan niet voetballen
Het is misschien niet netjes geweest van Giel, maar die Metz kon ook daadwerkelijk niks... Leuk dat goede doel van 'm, maar zoek dan iets anders op en doe daar je verhaal of praat desnoods even met de 3fm leiding, maar om dan meteen zo geflipt te gaan doen, laat je jezelf wel behoorlijk zien! Denk niet dat die gast nu nog ergens vlug wordt uitgenodigd hoor..quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef themauster het volgende:
hoe zielig is giel nou met zijn bedreiging
ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hmm, bang in het donker waarschijnlijk,,
moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
Wil ik eens stemmen op de radio ring enz. werkt die site niet eens fatsoenlijk.![]()
Liever niet zeg, wat een klote sportquote:
Hij is goed hequote:
heb me geregistreerd krijg je een code in je mailbox, probeer ik deze + mijn mail stuurt de site me telkens terug naar de registratie pagina,,quote:
Allang gedaan. (weet al niet eens op wie ik heb gestemdquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
Wil ik eens stemmen op de radio ring enz. werkt die site niet eens fatsoenlijk.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Allang gedaan. (weet al niet eens op wie ik heb gestemd)
Hebben jullie de 'ruzie' van Michiel en Domien over Twitter ook meegekregen?
nee, show mequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Allang gedaan. (weet al niet eens op wie ik heb gestemd)
Hebben jullie de 'ruzie' van Michiel en Domien over Twitter ook meegekregen?
Coen ook aub.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |