1tje van Weezer?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga zometeen ook een request insturen die Michiel waarschijnlijk niet kan weerstaan en de plaat gewoon draait![]()
Heerlijk rocken nu![]()
![]()
Ik zat net in de 2e klas. Zou best kunnen dat ik toen op kamp was. Was iig een week in september.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef themauster het volgende:
september 1997 toen zat ik nog midden in Spice Mania
nee das Maricha want die zit er zag ik net twitterquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Maricha heeft een roze foon ??kan natuurlijk ook die van Tjibbe zijn
Haar iPhone is niet roze. Alleen het hoesjequote:Op dinsdag 29 september 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Maricha heeft een roze foon ??kan natuurlijk ook die van Tjibbe zijn
Ah, okayquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef themauster het volgende:
[..]
nee das Maricha want die zit er zag ik net twitter
Jaja, duidelijk hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Haar iPhone is niet roze. Alleen het hoesje
Ik geef je bij hem de grootste kans. Het is in elk programma 90's Request, maar MetMichiel is het programma bij uitstek waarbij ik "oh ja!"-momenten heb en de foutste platen hoor. In de andere programma's hoor je toch vooral veel platen die je sowieso nog wel regelmatig op 3FM langs hoort komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef Qunix het volgende:
Eens kijken of Michiel Mo-Do wilt draaien
Gerard zie ik het ook wel draaien... Maar hij heeft het niet gedaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef je bij hem de grootste kans. Het is in elk programma 90's Request, maar MetMichiel is het programma bij uitstek waarbij ik "oh ja!"-momenten heb en de foutste platen hoor. In de andere programma's hoor je toch vooral veel platen die je sowieso nog wel regelmatig op 3FM langs hoort komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |