DJ Hero is sowieso te spelen ja, voor Mario denk ik wel. Stel hem in het vragentopicquote:Op maandag 28 september 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario én DJ Hero te spelen (ik neem aan dat alle genoemde titels ook daadwerkelijk te spelen zijn?). Misschien dat ik toch maar eens een kijkje moet gaan nemen. Hoeveel kost een kaartje?
quote:En dan nu de eerste games
2K Games: Borderlands
Activision/Blizzard: Blur, Call of Duty Modern Warfare 2, DJ Hero
Codemasters: Operation Flashpoint Dragon Rising
Electronic Arts: FIFA 10, Brutal Legend, Dragon Age
Microsoft: Forza Motorsport 3
PlayLogic: Fairytale Fights
Sega: Bayonetta, Alpha Protocol
Sony PlayStation: Uncharted 2
THQ: Darksiders: Wrath of War
Ubisoft: Assassins Creed 2
Oh, nevermindquote:Op maandag 28 september 2009 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Normaal ¤ 18,00
http://www.firstlookevent.nl/?page_id=699
quote:Op maandag 28 september 2009 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, nevermindIk blijf thuis
vanwege die twee tientjes?quote:Op maandag 28 september 2009 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, nevermindIk blijf thuis
Zolang er geen Pony Friends 2 of Miel Monteur aanwezig is, is het een matige line-upquote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef GKJJ het volgende:
De sessie van Dragon Age zal ander materiaal bevatten dan in Koln. Nieuwe code.
En matige line-up... AC2, MW2, Forza 3, Tekken 6, Uncharted 2, Bayonetta, zijn dat matige games. Dan ben ik toch benieuwd welke games jij goed vindt :-)
JJ
Power Unlimitedquote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef GKJJ het volgende:
En matige line-up... AC2, MW2, Forza 3, Tekken 6, Uncharted 2, Bayonetta, zijn dat matige games. Dan ben ik toch benieuwd welke games jij goed vindt :-)
JJ
Nuttige bijdragequote:
Een uur ook echt... Toen ik met koei langsging hebben we ook wel kunnen spelen maar niet zo enorm lang, maar lag misschien ook aan de mensen van Gametrailers die een filmpje moesten hebben wat leuk was in plaats van van twee mensen die niets bakken van die game en alleen maar elkaar vermoorden...!quote:Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef Morthill het volgende:
Fairytale Fights heb ik een uur met twee mensen gespeeld in Keulen. Echt heerlijke ervaringZeker een game die je hier wilt checken
ik vind het anders een prima weg te lezen magazinequote:
Had een behind closed doors presentatiequote:Op maandag 28 september 2009 13:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een uur ook echt... Toen ik met koei langsging hebben we ook wel kunnen spelen maar niet zo enorm lang, maar lag misschien ook aan de mensen van Gametrailers die een filmpje moesten hebben wat leuk was in plaats van van twee mensen die niets bakken van die game en alleen maar elkaar vermoorden...!
Zoals Spanky al aangaf, wat is er van MW2 te zien? Is dit de demo die op de beursvloer was te zien of hetgene wat we in de BCD sessies te zien kregen? Ik neem aan dat de game niet speelbaar is namelijkquote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef GKJJ het volgende:
JJ
Ja wij ook...quote:Op maandag 28 september 2009 13:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Had een behind closed doors presentatie
Ik had een aantrekkelijke dame als mede-gamer...quote:
Ik had koei!quote:Op maandag 28 september 2009 13:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik had een aantrekkelijke dame als mede-gamer...
En een pilsje drinken met de FOK!games-crew natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:10 schreef Cimera het volgende:
Zat goede titels om te checken. Vorig jaar was Firstlook ook al wreed. Dit jaar ga ik weer, dan op Zaterdag. Ff lekker alle games checke.
Zie de FOK!games-vacatures alhier: http://frontpage.fok.nl/page/vacaturesquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef Cimera het volgende:
Mooi zal ik doen. Wat zal er ongeveer in dat mailtje moeten staan? Gericht Rossdale
http://frontpage.fok.nl/page/vacaturesquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef Cimera het volgende:
Mooi zal ik doen. Wat zal er ongeveer in dat mailtje moeten staan? Gericht Rossdale
quote:Dit keer een kleine update, maar wel een hele leuke. Zo brengt Namco Bandai een heuse primeur naar Amsterdam. Op hun stand zal namelijk de nieuwe racer van Black Rock Studios, Split Second speelbaar zijn. En die game was niet in Koln aanwezig. Split Second brengt race-actie die je weinig tegenkomt. Middels powerups kun je complete delen van een track wegblazen waardoor de opponent(en) op een geheel andere baan terecht komen. Terecht dat dit spel één van de verrassingen op de afgelopen E3 werd genoemd.
klopt, dit jaar is het voor het eerst echt keuzes maken: welke je meteen koopt en speelt en welke voor je backlog zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:46 schreef Morthill het volgende:
Wat is het trouwens met ontwikkelaars en racers de laatste tijd?
Sony: Gran Turismo 5
Microsoft: Forza Motorsport 3
Activision|Blizzard: Blur
Electronic Arts: Need for Speed SHIFT
Codemasters: Colin McRae: DiRT en Formule 1
En nu dus weer Namco Bandai met Split Second. De racefreaks krijgen een beetje een overkill aan games momenteel. Toch wel benieuwd en ga zeker even spelen
quote:Een nieuwe dag, een nieuwe update. En deze keer is de update geheel gewijd aan de games van Capcom en 505 Games die door de Nederlandse distributeur Brizimila naar Amsterdam worden gehaald. En net als de Japanners in Tokyo kunnen we straks gaan genieten van een paar fraaie titels en primeurs:
* Lost Planet 2 Een nieuw deel van de Japanse shooter die wat ons betreft meer aandacht had mogen krijgen van de gamers. Deel twee heeft vooral coop als grootste trekker naar voren geschoven. Grote hit op Tokyo Gameshow.
* Tatsunoko vs Capcom: Ultimate All Stars Fighting game waarin je met een team werkt. Wederom een dikke hit in Tokyo en pas in januari in ons land verkrijgbaar.
* Dark Void Nieuwe shooter waarin het jetpack een belangrijke rol speelt.
* MotoGP09/10 Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Waarschijnlijk de enige kans Rossi van zijn wereldtitel af te houden.
* Resident Evil: The Darkside Chronicles Goed nieuws voor de Wii-fans, want naast Nintendo zet ook Brizimila een Wii-game met de nieuwe Resident Evil in de stand. Volgens de pers in Tokyo is dit deel uitgebreider en beter dan voorganger The Umbrella Chronicles.
* IL2 Sturmovik: Prima flight warsim van 505 Games met dikke dogfights.
New Mario zou echt geen reden moeten zijn om te gaan. Wat een tegenvaller was dat spel zeg (tenminste, de multiplayer). DJ Hero is daarentegen wel tof om een keer te proberen. Niet zo leuk als Guitar Hero en daarom niet iets dat je snel zou kopen, maar wel leuk om een keer te doen.quote:Op maandag 28 september 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario én DJ Hero te spelen (ik neem aan dat alle genoemde titels ook daadwerkelijk te spelen zijn?). Misschien dat ik toch maar eens een kijkje moet gaan nemen. Hoeveel kost een kaartje?
quote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had koei!dus ik win!
Maargoed, genoeg SC hier! Games, daar willen we het over hebben!
Sony heeft zeker een sterke line-upquote:Sony heeft vandaag de complete line-up bekend gemaakt. En die mag er wezen, want naast het al eerder aangekondigde Uncharted 2: Among Thieves zet Sony nog zeven andere games speelbaar neer. En daar zitten een paar hele grote krakers bij.
PLAYSTATION 3
God of War III: Het vervolg van een van de mooiste en beste games op de PS2 is speelbaar op Firstlook. Een echte primeur want de game komt pas volgend jaar uit.
Heavy Rain: Een vernieuwend product is het minste wat je kunt zeggen van Heavy Rain, een soort van interactieve film die meerdere plotlijnen en eindes kent. Grafisch in ieder geval bizar mooi. Wederom pas in 2010 in de winkels.
Ratchet & Clank: A Crack in Time: Nieuw platformavontuur vol humor.
PSP (GO)
Ook hier een aantal mooie speelbare titels, die je op een dempod kunt spelen… of gewoon lekker samen met een PSPGo-babes die een Go aan hun lichaam hebben vastgeketend. Speelbaar zijn hier:
SOCOM: Fireteam Bravo 3: Knallen tot je er bij neervalt
Gran Turismo: De mooiste en snelste racegame ooit gemaakt op een handheld
Motorstorm: Arctic Edge: Heerlijk snelle racer vol actie
LittleBigPlanet: Nu kun je ook op de PSP(Go) je eigen levels in elkaar zetten
Oh wat gaan die arme meiden veel foute opmerkingen krijgenquote:of gewoon lekker samen met een PSPGo-babes die een Go aan hun lichaam hebben vastgeketend.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh wat gaan die arme meiden veel foute opmerkingen krijgen
quote:"Mag ik met jou spelen?"
quote:"Wanneer ligt deze bundel in de winkel?"
quote:"Die PSPGo bevalt me wel, ik neem hem mee."
"Ja maar... hij zit aan mij vast!"
"Geeft niet, jij mag ook mee."
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Misan het volgende:
Die PSPgo babes zijn vast niet interessant vanwege het gebrek aan voorgevel. Als je Morthill een topje aantrekt en zijn hoofd wegdenkt dan zie je praktisch hetzelfde volgens mij
PSPGoBabes hebben denk ik meer borsthaar dan Morthill...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Misan het volgende:
Die PSPgo babes zijn vast niet interessant vanwege het gebrek aan voorgevel. Als je Morthill een topje aantrekt en zijn hoofd wegdenkt dan zie je praktisch hetzelfde volgens mij
quote:Nog twee weken en dan is het zover: Firstlook 2009 barst los in Amsterdam en het programma wordt met de dag sterker. Zo maakt vandaag Ubisoft haar lineup bekend en die zal naast de grote trekker, Assassins Creed 2, een aantal fijne en funny Wii-games op haar stand zetten. Als je dus op zoek naar een party, dan weet je waar je heen moet.
Rabbids Go Home: De konijnen zijn terug en ze gaan op zeker de Westergas op stelten zetten.
Just Dance: Een beetje beweging kan geen kwaad op een game-event en dus zet Ubisoft haar nieuwe dansgame Just Dance neer. En je hoeft niet alleen te bewegen, want er is een clubje mooie ladies opgetrommeld om met je mee te dansen.
Shaun White Snowboarding: World Stage: Check of de eerste goede Shaun White game op de Wii een net zo sterk vervolg krijgt. Voorpret voor de wintersport.
Asus: Er komen nog meer topgamers naar Firstlook. Asus brengt namelijk samen met Intel de Quake Live pro-gamer Jeffrey “Draven” Debipersad naar Firstlook. Deze Nederlandse Quake crack neemt het op tegen iedereen die het maar durft. Ga dus alvast maar oefenen.
Een andere trekpleister op de Asus-stand is de PC-versie van Operation Flashpoint Dragon Rising. Een ijzersterke shooter, of beter gezegd warsim, die volgens de hardcore fans het best tot zijn recht komt op de PC. Hier kun je het zelf ervaren.
Free Record Shop zet net als vorig jaar een aantal leuke acties op rondom pre-orders. Misschien wel de meest in het oog springende actie is het pre-orderen van de Modern Warfare 2 prestige edition. Deze limited edition is in heel Nederland inmiddels uitverkocht en alleen de Free heeft er nog een paar bewaard. Op zowel zaterdag als zondag kun jij hem reseveren rond een uur of 18.00 uur op het hoofdpodium. Want we gaan de heilige graal natuurlijk niet zo maar aan iedereen aanbieden.
Een andere mooie aanbieding is de GRATIS Halo Taggerbag t.w.v. ¤49,99 bij besteding van ¤100 in de stand van Free Record Shop. Voor al deze acties geld Op=Op.
Free Record Shop heeft momenteel een speciale Firstlook site gemaakt waar je Vip-kaarten kan winnen voor Firstlook en je meer dan 140 games kunt reserveren! En bij alle pre-orders worden geen verzendkosten berekend! Kijk snel op: www.frs.nl/acties/firstlook
De komende dagen komen er weer nieuwe updates op de website (want we zijn nog lang niet klaar) en op Gamekings.tv kun je zaterdag het nieuwe Firstlook Journaal bekijken. De kaartverkoop gaat hard, dus als je er bij wilt zijn over twee weken, wees dan snel.
Ik zag op Twitter dat Robert Bowling, creative strategist van Infinity Ward, naar Nederland komt, enig idee of dat betekent dat hij de game zal presenteren of zo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:54 schreef GKJJ het volgende:
Eigenlijk alles wat we in de lijst games hebben staan is speelbaar volgens de publishers. En die geloof ik dan op hun woord. Enkel MW2 zal spannend zijn tot het laatste moment. Infinty Ward zit als een moederkloek op hun game. Ik weet dat Activision iets spectaculairs voorbereid en de security tight zal zijn. Maar dat heb ik wel over voor deze game.
We zijn nog bezig met een paar last minute dingetjes. Weet niet of het lukt, maar we gaan het proberen. We zijn geen E3 of Tokyo Gameshow, dus je kan wel gaan roepen, maar het blijft Nederland. Desondanks denk ik een mooie line-up met een groot aantal games dat nog niet uit is, een aantal net niet, en een aantal net wel. Wordt dus een mooi feest.
JJ
Als je op zondag gaat welquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:57 schreef Shigeru het volgende:
Ik ben er zelf uiteraard ook bij....betekent dit dat ik mijn idool Spanky eindelijk kan ontmoeten?
ook als hij weet dat ik ook op zondag komquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ook als hij weet dat ik ook op zondag kom
Werken: met een HD-cam over de vloer lopen, boothbabes checken, nieuw(st)e games zien, Rockstar-bar...quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Alle toffe mensen hangen op zaterdag bij Rockstar aan de bar
Erm.. ik bedoel zijn keihard op de beursvloer aan het werk
Ja sorry ouwe, ik kan zaterdag niet...!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef Shigeru het volgende:
Zondag...Spanky, lutser! Zaterdag all the way natuurlijk!
Ik!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef Morthill het volgende:
Wie wil er een Wii Sports Resort beachttennis-setje?
Hehe, weet ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:05 schreef Morthill het volgende:
We hebben er meer, dus je krijgt nog genoeg kansen GotenSSJ
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef Morthill het volgende:
Zeker niet als mijn kamer bomvol ligt met goodiesik moet hier 100 Wolfenstein posters hebben liggen
Ik vroeg een beetje promomateriaal om voor FirstLook weg te geven, krijg je dat
quote:Playlogic pakt groots uit op Firstlook met hun nieuwe sprookjes fighter Fairytale Fights. En we zijn bij Gamekings behoorlijk down met deze game. Check het straks gewoon eens en je zult zien waarom we dat zijn. Fairytale Fights is razend origineel in een markt die alleen maar duistere shooters maakt en funny as hell. Om de komst van Fairytale Fights te vieren geeft Playlogic 25 setjes van 2 kaarten voor de zondag weg. Als je wilt meedoen, gewoon even Brievenmaandag kijken op Gamekings.tv. Da’s toch alles behalve een straf…
Hét gamesblad bij de Zuiderburen is Chief en omdat er in Belgie geen enkel game-event meer is én ze in ons land willen groeien, hebben ze een stand op Firstlook staan. Daar kun je ten eerste met een aantal heerlijke boothbabes op de foto én strijden tegen de Antwerp Aces, een van de sterkste clans van België.
Tenslotte de nationale finales van de World Cyber Games die zoals elk jaar weer bij Firstlook verspeeld worden. De finalisten zijn sinds dit weekend bekend:
Warcraft III
Lennart ‘Sushi’ Roest vs Manuel ‘Grubby’ Schenkhuizen (huidige wereldkampioen)
FIFA 09
Bart ‘Bartinho’ Nooyens vs Patrick ‘Rollo’ Rol
TrackMania Nations Forever
Robert ‘Tamarillo’ Crone vs Dennis ’sky’ Wilkens
Guitar Hero: World Tour
Boy ‘Boyke’ Kremers vs Robin ‘jibjqrkl’ Stoel
Over twee weken heb je er 50quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:08 schreef Humswa het volgende:
Ik ben blij om te zeggen dat ik ga!!! Gister een kaartje gescoord en heb er echt zin in!!!
Dit is ook gelijk mijn eerste keer op een gamebeurs...![]()
Euhh ik heb nog geen Wolvenstein poster...
Ik drink niet echt, maar ik kom zeker wel langs bij me favoriete gamescrew!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over twee weken heb je er 50
Je komt toch wel een pilsje drinken met je favoriete gamescrew he?
Bij Warcraft III gaat Lennart ‘Sushi’ Roest het tegen Manuel ‘Grubby’ Schenkhuizen opnemen tijdens de Nationale Finalequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef Morthill het volgende:
Is er iemand die een SEGA-Sweater wil hebben? Geef dan aan wie er in de finale staan van het Warcraft III-toernooi voor de WCG in Nederland. Eerste inzender wint uiteraard
Foto?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:22 schreef Morthill het volgende:
nou, om het af te leren, een nintendo keycord voor de eerste persoon die morgen hier post
Waar in Groningen woon je? Ik heb behang nodigquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef Morthill het volgende:
Zeker niet als mijn kamer bomvol ligt met goodiesik moet hier 100 Wolfenstein posters hebben liggen
Ik vroeg een beetje promomateriaal om voor FirstLook weg te geven, krijg je dat
Hij is wit... maar zal straks na college even kijken als je het graag wiltquote:
niet 24/7 moet ook naar schoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Zitten jullie nu serieus 24/7 te F5-en oid?![]()
2 reacties in 1 minuut
Je heerst Morthillquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:52 schreef Morthill het volgende:
Roy! Ik regel voor jou wel een 360-exemplaar van Brutal Legend
verdorie, waarom moest ik dan ook 's nachts posten >_<quote:
Mieters rap!quote:
quote:Het is duidelijk te merken dat Firstlook dichterbij komt. Het event staat overal op het net en de run op kaarten is echt begonnen. En daarom gooien we nog wat extra fun in de groep.
Wie wel eens eerder bij Firstlook (of Gameplay) is geweest, weet dat Ubisoft houdt van muziek op de stand. En ook dit jaar is het raak met de muziekgame Just Dance op de Wii. Om dit feestje te vergroten gooien ze er meteen een competitie tegenaan. Hoe werkt het:
Om te winnen zal je Just Dance moeten gaan spelen samen met een boothbabe (en hoe vaak dans je nu met een echt lekkere chick, dat is al een prijs op zich). Daarvan wordt een filmpje gemaakt die online komt te staan. Vervolgens is het zaak dat jouw filmpje de meeste views trekt.
Je mag ook zelf een filmpje van Just Dance maken, dit kan van jezelf zijn maar ook van een boothbabe of een compilatie van alles. Ook hier wint het filmpje met de meeste views een prijs. Wat die prijs is? Een shitload aan games natuurlijk en je weet dat Ubisoft vette games maakt. Dus even over die schaamte heen en rocken die dansvloer!
In de theaterzaal zullen we naast een aantal exclusieve previews van nieuwe games ook, in samenwerking met Acer en Asus, Live Hardware Woensdag gaan doen. Jouw kans om Steven het hemd van zijn lijf te vragen over hardware. En gezien het immense aantal replies dat we krijgen op de HWW-items valt er genoeg te vragen.
Tenslotte wordt de terugweg naar huis nu al een feest, want op de PlayStation-stand geven ze gratis Official PlayStation Magazines weg. En we gaan er van uit dat de mannen van Chief ook een flink aantal free magazines meenemen. Tenslotte delen ook de mannen/vrouwen van Fok.nl een speciaal gamesblad uit.
*meldtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kwijlende nerds er bij zullen staan
Nope, maar we lopen er wel rond.quote:
Gewoon een kraampje meenemen en opzetten, niemand die er wat van zegt johquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nope, maar we lopen er wel rond.
Ja zou veel toffer zijn, dikke bank er neerzetten, wat consoles en 2 dagen chillenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon een kraampje meenemen en opzetten, niemand die er wat van zegt joh
Er wordt UT2004 InstaGib gespeeld?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:57 schreef Shigeru het volgende:
Ik ben er zelf uiteraard ook bij....betekent dit dat ik mijn idool Spanky eindelijk kan ontmoeten?
Overigens wens ik degenen die ik afgelopen weekeinden heb gewhoopt in UT2k4 veel succes op het podium op FirstLook.
Meteen daar een vraag over: ik heb verder niets gelezen over wanneer en hoe/wat het precies zal gaan met de 'grote finale' van ASUS waarbij je een Asus G60 Gaming laptop kunt winnen. Ik heb niet voor niets de afgelopen 3 en komende 2 weekeinden mensen af zitten maken in UT2k4 om ze zichzelf eventueel te kunnen plaatsen voor die grote finale. Het enige wat we kunnen zeggen is: "De twee met de hoogste score zullen de finale uitvechten op FirstLook", maar meer weet ik ook niet.
Overigens was de hoogste score tot nu 30-9. UT2k4 iDM 1v1 Gael. Volgende week vrijdag en zaterdag in de Paradigit in Eindhoven, voor de geďnteresseerden! Als je hoger haalt, is je plaats in de finale vrijwel verzekerd!
Ik dacht trouwens dat de finale 1on1 Modern Warfare was, ook al zijn de voorrondes met name UT2k4.
Ik heb HYPE nog steeds nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja zou veel toffer zijn, dikke bank er neerzetten, wat consoles en 2 dagen chillenMaar ik haal wel een HYPE bij de lopende stand..
Doe je ook even hallo zeggen bij het camerateamquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja zou veel toffer zijn, dikke bank er neerzetten, wat consoles en 2 dagen chillenMaar ik haal wel een HYPE bij de lopende stand..
In de voorrondes gebeurt dat wel ja. De finale is COD 4 1v1. Morgen sta ik Eindhoven btw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Er wordt UT2004 InstaGib gespeeld?
Dat wilde we doen, maar te korte termijn om dat vanuit ons fatsoenlijk op te zettenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hey man!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef Shigeru het volgende:
[..]
In de voorrondes gebeurt dat wel ja. De finale is COD 4 1v1. Morgen sta ik Eindhoven btw.
Hoi trouwens Athlon. [Sur`Zelos] hier.
om het kwartier en tis een korte bus over het algemeenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef lordteddybeer het volgende:
Weet iemand of bus 21 vaak rijd en of het zon lange is.
Want ik heb geen zin om in een volle bus te staan
[ afbeelding ]
Bus 21 rijdt zowel op zaterdag als zondag elke tien minutenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef lordteddybeer het volgende:
Weet iemand of bus 21 vaak rijd en of het zon lange is.
Want ik heb geen zin om in een volle bus te staan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:21 schreef Misan het volgende:
[..]
Bus 21 rijdt zowel op zaterdag als zondag elke tien minuten
http://195.193.209.12/dienstregeling/html/mainframe.php?lijncode=21&richtingscode=A&geldig1=20090824&geldig2=20091212&dagtype=132&richtingid=271&lijnid=127&toonOmleiding=0
http://195.193.209.12/dienstregeling/html/mainframe.php?lijncode=21&richtingscode=A&geldig1=20090824&geldig2=20091212&dagtype=164&richtingid=271&lijnid=127&toonOmleiding=0
de truiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:48 schreef Morthill het volgende:
sporttv, welke goodie wil je? de trui of het shirt? de andere gaat naar Humswa
quote:Vandaag wel een zeer speciale aankondiging met dank aan EA. Denk jij dat jij de beste RPG-speler ter wereld bent? Is levellen en grinden je tweede natuur? Geloof je in elven en Orcs en was je het liefst in de Dark Ages geboren? Doe dan op Firstlook mee aan de Nederlandse voorronde van een van de meest prestigieuze RPG-toernooien ooit gehouden. De winnaars van de zaterdag en zondag worden door EA namelijk naar Londen gevlogen waar ze in de prestigieuze County Hall tegen de beste RPG-spelers ter wereld spelen om een geldpot gevuld met vele tienduizenden euro’s. En daar moet je wat voor doen, want er zal maar liefst 24 uur lang gebattled worden om deze dikke hoofdprijs! Als dat niet de natte droom van elke BioWare-fan is…
Hoe werkt de voorronde? Vrij eenvoudig.
Stap 1. Bezoek op zaterdag of zondag de zeer speciale behind closed doors-sessie van Dragon Age op de EA-stand.
Stap 2. Na de demonstratie vul je een formulier in waarin je aangeeft waarom juist jij mee moet naar het event in Londen. Geef aan hoeveel RPG’s je wel niet speelt, dat je negen level 75 karakters hebt in WoW, dat je iedereen van BioWare persoonlijk kent, etc. Overtuig!
Stap 3. Ga aan het eind van de dag naar de Dragon Age demonstratie in de Theaterzaal. Daar zal worden bekend gemaakt wie er mee mogen naar Londen.
En zoals we al zeiden, meedoen aan deze wedstrijd kan ALLEEN op Firstlook!
Ja, behoorlijk vaag, maar de 'gamer' mag bij de promotie de game bepalen en dat is voor mij dus UT2k4. Alleen speelt bijna iedereen COD4, dus op zich moet dat voor diegenen wel goed komen. Echter, 30-9 als hoogste score na ongeveer 200 uitdagingen....hmmpf. Achja, 1v1 iDM Gael heh; spawnrapen ftwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hey man!!Da's wel raar, dan haal je de finale met instagib en word je in de finale in COD4 ingemaakt
Al moet ik zeggen dat ik ook al jaren geen instagib meer gedaan heb ^^
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:32 schreef Shigeru het volgende:
Wie moeite doet daar een goed antwoord op te geven, zal ik noteren op mijn potentieel homo-lijstje.
Alleen Spanky staat er tot nu toe op.
Pff, moeilijk doen over roze sleeves. Ik draag roze overhemden, roze truien en had een roze DS. Rozequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:52 schreef Shigeru het volgende:
'Voor mijn vriendin" vind ik zwak Goten. Ik heb ook een vriendin en mij zie je zijn mannelijkheid nog in mijn broekzak houden.
Potentieel homo-lijstje:
-Spanky
-GotenSSJ
Sorry maar roze staat me gewoon nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef koei het volgende:
Alleen onzekere mannen vinden roze voor homo's idd. Dat zijn meestal die figuren die nog uit te kast moeten komen!
Een mooi pak met een roze overhemd daaronderDegene die daarin naar First Look komt krijgt een door mij gesigneerde hype inclusief telefoonnummer!
Afhankelijk van hoe goed het pak staat beslis ik welk telefoonnummer...
Roze is gewoon voor mietjes. Mensen die het verdraaien zijn juist degenen die het goed proberen te praten, maar het niet lukt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef koei het volgende:
Alleen onzekere mannen vinden roze voor homo's idd. Dat zijn meestal die figuren die nog uit te kast moeten komen!
Een mooi pak met een roze overhemd daaronderDegene die daarin naar First Look komt krijgt een door mij gesigneerde hype inclusief telefoonnummer!
Afhankelijk van hoe goed het pak staat beslis ik welk telefoonnummer...
quote:Nog een week te gaan en dan is het zover: Firstlook 2009. Het komt dus dichter- en dichterbij!
Free Record Shop grijpt de update van vandaag aan om een aantal geinige pre-order acties onder de aandacht te brengen. Allereerst is daar de verkoop van de heilige graal op het event: de prestigie edition van Call of Duty Modern Warfare 2. Deze zijn nergens in het land meer verkrijgbaar, alleen nog op Firstlook. En Free heeft er een aantal klaar om te pre-orderen (zonder verzendkosten naar huis gestuurd op 10 november). En we hebben het hier niet over 4 of 5 stuks, maar echt een fikse stapel. Wil je deze versie hebben, ga dan op de zaterdag of de zondag als eerste naar de Free Record Shop stand en pre-order die handel! Want op = op. O ja, je krijgt er nog een gratis Modern Warfare 2 t-shirt bij ook!
Andere acties zijn:
PRE-ORDER
Starcraft II pre-order: Starcraft II + exclusieve muismat
Tekken 6 pre-order: Tekken 6 + arcade fighting stick + gratis t-shirt
Asassins Creed 2 pre-order: De exclusieve white edition. Op=op
Forza Motorsport 3 pre-order: Maak kans op een exclusieve Forza Xbox 360 console
GTA Chinatown PSP pre-order: met gratis t-shirt
Pro Evolution Soccer 2010 pre-order: gratis t-shirt
Uncharted 2 Among Thieves pre-order: maak kans op t-shirt
Resident Evil Darkside Chronicles +zapper pre-order: ontvang de zapper gratis
Wii Fit Plus pre-order: Gratis sportsokken
Dragon Age Origins pre-order: opblaas zwaard
Bayonetta pre-order: met gratis poster
Dragonball Z Raging Blast pre-order: gratis t-shirt. Op=op
TE KOOP
Halo 3 ODST: gratis Halo bag
Fairytale Fights Xbox 360 en PS3: nu al te koop!
Football Manager 2010: gratis dvd
GTA IV PS3 en Xbox 360 voor 29,99
GTA San Andreas en GTA Vice City PC voor 9,99 per stuk
Midnight Club Los Angeles voor 19,99
Dan de kaarten, die gaan hard en vooral voor de zaterdag zijn er nog een paar honderd verkrijgbaar. is dat je dag, aarzel dan niet te lang en halen met die handel.
quote:MicrosoftŽ today announced a new starting price for Xbox 360 Classics in Europe at ¤19.99 and three new blockbuster titles for the program, offering high quality experiences at outstanding value. From 09 October Grand Theft Auto IV, Midnight Club Los Angeles: Complete Edition and BioShock will join the best selection of Xbox 360 games in the Classics range.
quote:Vandaag een eSports-update, want Firstlook is niet alleen een event waar veel nieuwe games het licht zien, maar ook de plek waar de beste eSports van het jaar plaatsvindt. Want naast de nationale World Cyber Games-finales van Nederland en Belgie en de komst van internationale pro-gamers als de Schellhase Twins (FIFA) en Niklas Timmerman (Need for Speed) hebben we nog twee leuke match-ups voor jullie weten te regelen.
Met dank aan Acer vindt er zaterdag misschien wel de meest prominente Warcraft III-match ooit plaats op het hoofdpodium. Onze eigen wereldkampioen Manuel ’Grubby’ Schenkhuizen neemt het dan op tegen de Koreaanse topspeler Lyn. En dat is de rematch van de onlangs gehouden finale van de Blizzard Invitational. Grubby zal de wedstrijd op het hoofdpodium spelen, terwijl Lyn in Korea achter zijn PC zit. Warcraft III op het allerhoogste niveau dus.
Dan is daar de stand van het Belgische blad Chief. Daar kun je als gast gratis en voor niets een flink minderwaardigheidsgevoel opbouwen door je te laten slachten in een potje 1 vs 1 Counter Strike Source door de beste gamechick van Belgie: Charlotte van Brabander. Wie nu nog durft te beweren dat meiden niet kunnen gamen, zal dat volgende weekend moeten
ja en nee, ik heb net 1 vs 1 gespeeld in CoD4 en je bent echt tijd kwijt met het zoeken naar je tegenstanderquote:
Waarschijnlijk rol ik hem op en ga ik er lelijke kinderen mee slaan op First Look.quote:
wordt ie opgevouwenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef lkb9000 het volgende:
als ie verzonden kan worden wil ik ook wel een posterzo niet, boeie
quote:
Er is de gehele dag door een hoop te doen. Als je niet zozeer bij de TMF Game Awards wil zijn dan zou ik ervoor zorgen dat je rond dat tijdstip er bent. Dan loopt namelijk iedereen bij het podium rond en zal het rustiger zijn bij de stands.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe laat is het handig om te komen? Kan je je er echt 8 uur vermaken of is het na een paar uur wel klaar?
Als je klaar bent met rondkijken kom je toch gewoon bij ons een te gek gave HYPE halen en daarna met ons aan de bar hangenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe laat is het handig om te komen? Kan je je er echt 8 uur vermaken of is het na een paar uur wel klaar?
lekker cola drinkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je klaar bent met rondkijken kom je toch gewoon bij ons een te gek gave HYPE halen en daarna met ons aan de bar hangen
Morthill smokkelt tequila mee!quote:
TMF awards is dit jaar volgens mij wat anders, maar voorgaande jaren gingen alle pods uit tijdens de awards.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er is de gehele dag door een hoop te doen. Als je niet zozeer bij de TMF Game Awards wil zijn dan zou ik ervoor zorgen dat je rond dat tijdstip er bent. Dan loopt namelijk iedereen bij het podium rond en zal het rustiger zijn bij de stands.
Ervaring leert dat ik er na de pers-uren genoeg van heb als ik 15 jarige kinderen zie schreeuwen en huilen om t-shirts en faceplates.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja, echt dikke fail. Dat hadden ze wel van tevoren mogen zeggen, deze games kwam ik voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:50 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
TMF awards is dit jaar volgens mij wat anders, maar voorgaande jaren gingen alle pods uit tijdens de awards.
Wel k*t dat HR en GoW3 er niet zijn. Lekker handig ook van Blammo & Sony om die games al op de site en in de krant te zetten maar het niet kunnen waar maken. Nergens stond ook ´onder voorbehoud´
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, echt dikke fail. Dat hadden ze wel van tevoren mogen zeggen, deze games kwam ik voor.
Nu heeft iedereen toch al de kaartjes gehaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.firstlookevent.nl/?p=826
Tofquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef lordteddybeer het volgende:
Modern Warfare 2 Spec-ops speelbaar
Anderhalve minuut aan plezier!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tof
Wedden dat het het level Breach & Clear is?
Ja netjes. Had het al verwacht, maar toch cool. Jammer van GoW3 en HR.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik dacht dat je je daarbij wel thuis zou voelen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ervaring leert dat ik er na de pers-uren genoeg van heb als ik 15 jarige kinderen zie schreeuwen en huilen om t-shirts en faceplates.
Als ik dus 'normale' kaartjes zou hebben, zou ik helemaal niet gaan.
Kijk, ik ben een tijdje uit de bizniz geweest en heb de afgelopen vrij weinig meegekregen van alle pers-events, maar kon toch nog naar de persuurtjes komen, dus ik ben morgen van de partij. Wel weer eens leuk om weer wat mensen te spreken en wat nieuwe games te checken voor hands-on impressies (ben niet naar Keulen of E3 geweest dus voor mij is alles nog zowat 'nieuw'). Maar goed, ik las wel dat er geen alcohol was, dus als hier nog mensen van de FOK!-games alcohol meenemen, dan kom ik absoluut aan de bar hangen. Koop ik desnoods nog een HYPE voor ook, want zo ben ik een vrijgevige alcoholist!.quote:
Waarom zou je tequila sowieso moeten hakken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:54 schreef Morthill het volgende:
of je gelukkig wordt van mijn dranksmokkel weet ik niet. Heb gisteravond de Tequila uitgeprobeerd en het was echt niet te hakkenFail voor THQ
omdat nippen voor meisjes isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:57 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom zou je tequila sowieso moeten hakken?
alleen in de metro is het verplicht, verder kun je nog met strippenkaart reizenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
Nog ff een vraagje, heb je OV chipkaart nodig voor het openbaar vervoer in amsterdam? Ik ben daar niet echt van op de hoogte
Misschien heb je geluk als we zin hebben een boothbabes special te makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:13 schreef =HellFire= het volgende:
Heb jullie in jullie FOK!-shirtjes nog wel gespot. Was ook vrij makkelijk trouwens.
Oja: Best boothbabes ever. De Nederlandse organisator heeft smaak.
Hierbij beloof ik plechtig jullie morgen op te zoekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:48 schreef MrManiak het volgende:
Dag 1 zit erop. Wie kunnen we morgen op de beurs verwachten? We hebben nog FOK!kers nodig die even hallo zeggen tegen het camerateam!
Herkenningspunten:
1) 1 van de twee draagt een MW2-shirt
2) Shot van achteren (Foto van Misan) [ afbeelding ]
Camerateam is tegen betaling aardig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef Frankii het volgende:
Wees niet bang om mannen in FOK!shirtjes morgen aan te spreken, we bijten niet
Ja dat wist ze, ik stond met haar Fairytale Fights te spelen toen je langs kwam huppelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:29 schreef Shigeru het volgende:
IK HEB KOEI ONTMOET! Bijzonder gaaf dat ze wist wie ik was zonder dat ik zei wie ik was. Of ze blufte.
De boothbabes waren trouwens wel echt:...Het beste jaar by far op dit gebied!
Vooral de Beaterator-meisjes vond ik erg leuk. Mooi, sexy, spontaan, maar ook lekker enthousiast. Kon je zowaar nog een gesprek mee voeren (niet over gamen natuurlijk, gamen is voor nerds!).
Hoeveel demopods hebben zit dit keer? Net als bij de ''primeur'' van Resident Evil 5 vorig jaar ook 2?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef lordteddybeer het volgende:
stuk of 6 geloof ik. 2 personen per podquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoeveel demopods hebben zit dit keer? Net als bij de ''primeur'' van Resident Evil 5 vorig jaar ook 2?
Shiggy, ik heb je op hyvesquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:29 schreef Shigeru het volgende:
IK HEB KOEI ONTMOET! Bijzonder gaaf dat ze wist wie ik was zonder dat ik zei wie ik was. Of ze blufte.
De boothbabes waren trouwens wel echt:...Het beste jaar by far op dit gebied!
Vooral de Beaterator-meisjes vond ik erg leuk. Mooi, sexy, spontaan, maar ook lekker enthousiast. Kon je zowaar nog een gesprek mee voeren (niet over gamen natuurlijk, gamen is voor nerds!).
Ik huppel helemaal nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat wist ze, ik stond met haar Fairytale Fights te spelen toen je langs kwam huppelen.
Mee eens, vooral MW2 sloeg echt nergens op. Ze moeten echt minder mensen toelaten de vorige keer of een groter terrein afhuren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef linebear het volgende:
Ben vandaag ook geweest. Was best leuk, maar veel te druk en eigenlijk te druk.
Vond het mijn geld eigenlijk niet waard.
Maar ben blij dat ik Super Mario gespeeld heb
Kon toch echt niet op tegen Split/Secondquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef Misan het volgende:
ik vond deze ook erg sterk
[ afbeelding ]
Het gaat om de error op het scherm hč?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Kon toch echt niet op tegen Split/Second
MW2 was last-minute toezegging denk ik. Kan je niet op inspelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Mee eens, vooral MW2 sloeg echt nergens op. Ze moeten echt minder mensen toelaten de vorige keer of een groter terrein afhuren.
Als je binnen kwam, meteen rechts bedoel je? Daar stond echt helemaal niemand inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef bigbass het volgende:
Ik vond eigenlijk die 3D techniek van Nvidia die je kon testen me RE5 nog het vetste. Ergens verstopt in de rockstar lounge zonder rij oid. Had er eerder al veel positieve verhalen over gehoord en die shit werkt goed, zou er bijna in willen investeren. Misschien als ik aan een nieuwe pc toe ben.
En ik heb het FOK! team alleen even gezien terwijl ze druk aan het marioen waren met zn 3en, wilde later nog even gedag zeggen maar heb jullie niet meer gezien.
Klopt inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
MW2 was last-minute toezegging denk ik. Kan je niet op inspelen.
Toen ik er stond werkte dat ding nog nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef bigbass het volgende:
Ik vond eigenlijk die 3D techniek van Nvidia die je kon testen me RE5 nog het vetste. Ergens verstopt in de rockstar lounge zonder rij oid. Had er eerder al veel positieve verhalen over gehoord en die shit werkt goed, zou er bijna in willen investeren. Misschien als ik aan een nieuwe pc toe ben.
En ik heb het FOK! team alleen even gezien terwijl ze druk aan het marioen waren met zn 3en, wilde later nog even gedag zeggen maar heb jullie niet meer gezien.
koei en ik waren aan het marioen met een onbekende knakker, was best een prima gamequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef bigbass het volgende:
Die ja, wel apart vond ik dat er geen mannetje bij stond. Die bril zat nergens aan vast en kan me zo voorstellen dat er iemand langs komt die dat wel een mooi souvenir vindt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je binnen kwam, meteen rechts bedoel je? Daar stond echt helemaal niemand inderdaadHeb wel heel even vluchtig gekeken en het zag er op zich best tof uit
Je miste natuurlijk de citroenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:54 schreef Morthill het volgende:
of je gelukkig wordt van mijn dranksmokkel weet ik niet. Heb gisteravond de Tequila uitgeprobeerd en het was echt niet te hakkenFail voor THQ
denk dat die citroen helemaal geen reet uitgemaakt zou hebben, wat een gore bocht was dat zegquote:
De laatste keer dat ik dat bij je deed, hoorde ik je anders niet klagen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef Misan het volgende:
alsof iemand een scheet in je mond laat!
waar Saints Row 2 tequila prima geschikt voor isquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:46 schreef Morthill het volgende:
zoals je de zee verdunt door er een fles tequile in te legen
Video verschijnt spoedig. Ik kan je wel zeggen, er zitten héle vette goodies tussen!quote:Goodies, goodies, goodies. FOK!games heeft met een camera en mic in de hand geprobeerd om zo veel mogelijk goodies voor de websitebezoekers te verzamelen. Op de video een korte impressie van wat er allemaal is binnengesleept. Voor de volledige goodielijst en hoe je een van de twee goodiebags kan winnen, houd FOK!games in de gaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |