quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef Morthill het volgende:
Zeker niet als mijn kamer bomvol ligt met goodiesik moet hier 100 Wolfenstein posters hebben liggen
Ik vroeg een beetje promomateriaal om voor FirstLook weg te geven, krijg je dat
quote:Playlogic pakt groots uit op Firstlook met hun nieuwe sprookjes fighter Fairytale Fights. En we zijn bij Gamekings behoorlijk down met deze game. Check het straks gewoon eens en je zult zien waarom we dat zijn. Fairytale Fights is razend origineel in een markt die alleen maar duistere shooters maakt en funny as hell. Om de komst van Fairytale Fights te vieren geeft Playlogic 25 setjes van 2 kaarten voor de zondag weg. Als je wilt meedoen, gewoon even Brievenmaandag kijken op Gamekings.tv. Da’s toch alles behalve een straf…
Hét gamesblad bij de Zuiderburen is Chief en omdat er in Belgie geen enkel game-event meer is én ze in ons land willen groeien, hebben ze een stand op Firstlook staan. Daar kun je ten eerste met een aantal heerlijke boothbabes op de foto én strijden tegen de Antwerp Aces, een van de sterkste clans van België.
Tenslotte de nationale finales van de World Cyber Games die zoals elk jaar weer bij Firstlook verspeeld worden. De finalisten zijn sinds dit weekend bekend:
Warcraft III
Lennart ‘Sushi’ Roest vs Manuel ‘Grubby’ Schenkhuizen (huidige wereldkampioen)
FIFA 09
Bart ‘Bartinho’ Nooyens vs Patrick ‘Rollo’ Rol
TrackMania Nations Forever
Robert ‘Tamarillo’ Crone vs Dennis ’sky’ Wilkens
Guitar Hero: World Tour
Boy ‘Boyke’ Kremers vs Robin ‘jibjqrkl’ Stoel
Over twee weken heb je er 50quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:08 schreef Humswa het volgende:
Ik ben blij om te zeggen dat ik ga!!! Gister een kaartje gescoord en heb er echt zin in!!!
Dit is ook gelijk mijn eerste keer op een gamebeurs...![]()
Euhh ik heb nog geen Wolvenstein poster...
Ik drink niet echt, maar ik kom zeker wel langs bij me favoriete gamescrew!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over twee weken heb je er 50
Je komt toch wel een pilsje drinken met je favoriete gamescrew he?
Bij Warcraft III gaat Lennart ‘Sushi’ Roest het tegen Manuel ‘Grubby’ Schenkhuizen opnemen tijdens de Nationale Finalequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef Morthill het volgende:
Is er iemand die een SEGA-Sweater wil hebben? Geef dan aan wie er in de finale staan van het Warcraft III-toernooi voor de WCG in Nederland. Eerste inzender wint uiteraard
Foto?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:22 schreef Morthill het volgende:
nou, om het af te leren, een nintendo keycord voor de eerste persoon die morgen hier post
Waar in Groningen woon je? Ik heb behang nodigquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef Morthill het volgende:
Zeker niet als mijn kamer bomvol ligt met goodiesik moet hier 100 Wolfenstein posters hebben liggen
Ik vroeg een beetje promomateriaal om voor FirstLook weg te geven, krijg je dat
Hij is wit... maar zal straks na college even kijken als je het graag wiltquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |