abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73274822
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Misan het volgende:
Die PSPgo babes zijn vast niet interessant vanwege het gebrek aan voorgevel. Als je Morthill een topje aantrekt en zijn hoofd wegdenkt dan zie je praktisch hetzelfde volgens mij
PSPGoBabes hebben denk ik meer borsthaar dan Morthill...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_73352827
quote:
Nog twee weken en dan is het zover: Firstlook 2009 barst los in Amsterdam en het programma wordt met de dag sterker. Zo maakt vandaag Ubisoft haar lineup bekend en die zal naast de grote trekker, Assassins Creed 2, een aantal fijne en funny Wii-games op haar stand zetten. Als je dus op zoek naar een party, dan weet je waar je heen moet.

Rabbids Go Home: De konijnen zijn terug en ze gaan op zeker de Westergas op stelten zetten.
Just Dance: Een beetje beweging kan geen kwaad op een game-event en dus zet Ubisoft haar nieuwe dansgame Just Dance neer. En je hoeft niet alleen te bewegen, want er is een clubje mooie ladies opgetrommeld om met je mee te dansen.
Shaun White Snowboarding: World Stage: Check of de eerste goede Shaun White game op de Wii een net zo sterk vervolg krijgt. Voorpret voor de wintersport.

Asus: Er komen nog meer topgamers naar Firstlook. Asus brengt namelijk samen met Intel de Quake Live pro-gamer Jeffrey “Draven” Debipersad naar Firstlook. Deze Nederlandse Quake crack neemt het op tegen iedereen die het maar durft. Ga dus alvast maar oefenen.

Een andere trekpleister op de Asus-stand is de PC-versie van Operation Flashpoint Dragon Rising. Een ijzersterke shooter, of beter gezegd warsim, die volgens de hardcore fans het best tot zijn recht komt op de PC. Hier kun je het zelf ervaren.

Free Record Shop zet net als vorig jaar een aantal leuke acties op rondom pre-orders. Misschien wel de meest in het oog springende actie is het pre-orderen van de Modern Warfare 2 prestige edition. Deze limited edition is in heel Nederland inmiddels uitverkocht en alleen de Free heeft er nog een paar bewaard. Op zowel zaterdag als zondag kun jij hem reseveren rond een uur of 18.00 uur op het hoofdpodium. Want we gaan de heilige graal natuurlijk niet zo maar aan iedereen aanbieden.

Een andere mooie aanbieding is de GRATIS Halo Taggerbag t.w.v. ¤49,99 bij besteding van ¤100 in de stand van Free Record Shop. Voor al deze acties geld Op=Op.

Free Record Shop heeft momenteel een speciale Firstlook site gemaakt waar je Vip-kaarten kan winnen voor Firstlook en je meer dan 140 games kunt reserveren! En bij alle pre-orders worden geen verzendkosten berekend! Kijk snel op: www.frs.nl/acties/firstlook

De komende dagen komen er weer nieuwe updates op de website (want we zijn nog lang niet klaar) en op Gamekings.tv kun je zaterdag het nieuwe Firstlook Journaal bekijken. De kaartverkoop gaat hard, dus als je er bij wilt zijn over twee weken, wees dan snel.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_73353190
Eigenlijk alles wat we in de lijst games hebben staan is speelbaar volgens de publishers. En die geloof ik dan op hun woord. Enkel MW2 zal spannend zijn tot het laatste moment. Infinty Ward zit als een moederkloek op hun game. Ik weet dat Activision iets spectaculairs voorbereid en de security tight zal zijn. Maar dat heb ik wel over voor deze game.

We zijn nog bezig met een paar last minute dingetjes. Weet niet of het lukt, maar we gaan het proberen. We zijn geen E3 of Tokyo Gameshow, dus je kan wel gaan roepen, maar het blijft Nederland. Desondanks denk ik een mooie line-up met een groot aantal games dat nog niet uit is, een aantal net niet, en een aantal net wel. Wordt dus een mooi feest.

JJ
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:46:14 #54
272653 Charlie_Waffles
Who loves boobies?
pi_73356093
Als MW2 speelbaar zou zijn, zou dat wel een enorme primeur zijn. Volgens mij is er nog nergens een speelsessie gehouden van deze game.

Verder zie ik dat Activision Tony Hawk Ride niet meeneemt... Ik wil zo graag dat skateboard eens uitproberen!
pi_73382258
Ik ben er zelf uiteraard ook bij....betekent dit dat ik mijn idool Spanky eindelijk kan ontmoeten?

Overigens wens ik degenen die ik afgelopen weekeinden heb gewhoopt in UT2k4 veel succes op het podium op FirstLook.

Meteen daar een vraag over: ik heb verder niets gelezen over wanneer en hoe/wat het precies zal gaan met de 'grote finale' van ASUS waarbij je een Asus G60 Gaming laptop kunt winnen. Ik heb niet voor niets de afgelopen 3 en komende 2 weekeinden mensen af zitten maken in UT2k4 om ze zichzelf eventueel te kunnen plaatsen voor die grote finale. Het enige wat we kunnen zeggen is: "De twee met de hoogste score zullen de finale uitvechten op FirstLook", maar meer weet ik ook niet.

Overigens was de hoogste score tot nu 30-9. UT2k4 iDM 1v1 Gael. Volgende week vrijdag en zaterdag in de Paradigit in Eindhoven, voor de geīnteresseerden ! Als je hoger haalt, is je plaats in de finale vrijwel verzekerd!

Ik dacht trouwens dat de finale 1on1 Modern Warfare was, ook al zijn de voorrondes met name UT2k4.

[ Bericht 42% gewijzigd door Shigeru op 05-10-2009 02:02:26 ]
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P
pi_73383303
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:54 schreef GKJJ het volgende:
Eigenlijk alles wat we in de lijst games hebben staan is speelbaar volgens de publishers. En die geloof ik dan op hun woord. Enkel MW2 zal spannend zijn tot het laatste moment. Infinty Ward zit als een moederkloek op hun game. Ik weet dat Activision iets spectaculairs voorbereid en de security tight zal zijn. Maar dat heb ik wel over voor deze game.

We zijn nog bezig met een paar last minute dingetjes. Weet niet of het lukt, maar we gaan het proberen. We zijn geen E3 of Tokyo Gameshow, dus je kan wel gaan roepen, maar het blijft Nederland. Desondanks denk ik een mooie line-up met een groot aantal games dat nog niet uit is, een aantal net niet, en een aantal net wel. Wordt dus een mooi feest.

JJ
Ik zag op Twitter dat Robert Bowling, creative strategist van Infinity Ward, naar Nederland komt, enig idee of dat betekent dat hij de game zal presenteren of zo?
pi_73384010
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 01:57 schreef Shigeru het volgende:
Ik ben er zelf uiteraard ook bij....betekent dit dat ik mijn idool Spanky eindelijk kan ontmoeten?
Als je op zondag gaat wel
pi_73384094
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:15:01 #59
272733 Humswa
Fighting Dutchman
pi_73384757
Whoehooee!

Ik heb aan de eerste meegedaan, maar weet niet of ik het verprutst heb door een beetje verkeerd te lezen..

Ik hou zowiezo de rest in de gaten

Thnx Fok!Games!!
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:45:37 #60
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_73385438
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:30 schreef Misan het volgende:

[..]

Als je op zondag gaat wel
ook als hij weet dat ik ook op zondag kom
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_73386001
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:45 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

ook als hij weet dat ik ook op zondag kom
ik wist het altijd al!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_73389975
Zondag...Spanky, lutser! Zaterdag all the way natuurlijk!
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:54:58 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73390102
Alle toffe mensen hangen op zaterdag bij Rockstar aan de bar

Erm.. ik bedoel zijn keihard op de beursvloer aan het werk
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:40:12 #64
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_73391173
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Alle toffe mensen hangen op zaterdag bij Rockstar aan de bar

Erm.. ik bedoel zijn keihard op de beursvloer aan het werk
Werken: met een HD-cam over de vloer lopen, boothbabes checken, nieuw(st)e games zien, Rockstar-bar...
Somebody's gotta do it ...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_73391258
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef Shigeru het volgende:
Zondag...Spanky, lutser! Zaterdag all the way natuurlijk!
Ja sorry ouwe, ik kan zaterdag niet...!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_73397549
Wie wil er een Wii Sports Resort beachttennis-setje?
pi_73397827
Ik.
pi_73397871
Jij hebt die allang Shiggy
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_73397939
Niet waar, Nintendo doet soms echt heel stom .

Ik wist niet eens dat die dingen bij het exemplaar weg werden gegeven. Ik zit hier nog steeds met mijn Mario Kart Wii-pakket. Dat is het enige wat ik ooit als persspul heb gekregen van Nintendo .
pi_73398019
tja, Nintendo is sowieso een 'apart' bedrijf tegenwoordig...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_73398174
Mij hoor je verder niet klagen, maar een Wii Sports Resort beach-tennis-setje was natuurlijk geweldig geweest ...
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:04:39 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_73399772
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef Morthill het volgende:
Wie wil er een Wii Sports Resort beachttennis-setje?
Ik!

Maar met het geluk van Shiggy krijgt hij hem toch
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_73399804
We hebben er meer, dus je krijgt nog genoeg kansen GotenSSJ
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:07:31 #74
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_73399871
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:05 schreef Morthill het volgende:
We hebben er meer, dus je krijgt nog genoeg kansen GotenSSJ
Hehe, weet ik wel Fok Games is niet lullig wanneer ze prijzen weg geven
Bezoek jullie toch wel, met prijzen of zonder
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_73399948
Zeker niet als mijn kamer bomvol ligt met goodies ik moet hier 100 Wolfenstein posters hebben liggen Ik vroeg een beetje promomateriaal om voor FirstLook weg te geven, krijg je dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')