PSPGoBabes hebben denk ik meer borsthaar dan Morthill...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Misan het volgende:
Die PSPgo babes zijn vast niet interessant vanwege het gebrek aan voorgevel. Als je Morthill een topje aantrekt en zijn hoofd wegdenkt dan zie je praktisch hetzelfde volgens mij
quote:Nog twee weken en dan is het zover: Firstlook 2009 barst los in Amsterdam en het programma wordt met de dag sterker. Zo maakt vandaag Ubisoft haar lineup bekend en die zal naast de grote trekker, Assassins Creed 2, een aantal fijne en funny Wii-games op haar stand zetten. Als je dus op zoek naar een party, dan weet je waar je heen moet.
Rabbids Go Home: De konijnen zijn terug en ze gaan op zeker de Westergas op stelten zetten.
Just Dance: Een beetje beweging kan geen kwaad op een game-event en dus zet Ubisoft haar nieuwe dansgame Just Dance neer. En je hoeft niet alleen te bewegen, want er is een clubje mooie ladies opgetrommeld om met je mee te dansen.
Shaun White Snowboarding: World Stage: Check of de eerste goede Shaun White game op de Wii een net zo sterk vervolg krijgt. Voorpret voor de wintersport.
Asus: Er komen nog meer topgamers naar Firstlook. Asus brengt namelijk samen met Intel de Quake Live pro-gamer Jeffrey “Draven” Debipersad naar Firstlook. Deze Nederlandse Quake crack neemt het op tegen iedereen die het maar durft. Ga dus alvast maar oefenen.
Een andere trekpleister op de Asus-stand is de PC-versie van Operation Flashpoint Dragon Rising. Een ijzersterke shooter, of beter gezegd warsim, die volgens de hardcore fans het best tot zijn recht komt op de PC. Hier kun je het zelf ervaren.
Free Record Shop zet net als vorig jaar een aantal leuke acties op rondom pre-orders. Misschien wel de meest in het oog springende actie is het pre-orderen van de Modern Warfare 2 prestige edition. Deze limited edition is in heel Nederland inmiddels uitverkocht en alleen de Free heeft er nog een paar bewaard. Op zowel zaterdag als zondag kun jij hem reseveren rond een uur of 18.00 uur op het hoofdpodium. Want we gaan de heilige graal natuurlijk niet zo maar aan iedereen aanbieden.
Een andere mooie aanbieding is de GRATIS Halo Taggerbag t.w.v. ¤49,99 bij besteding van ¤100 in de stand van Free Record Shop. Voor al deze acties geld Op=Op.
Free Record Shop heeft momenteel een speciale Firstlook site gemaakt waar je Vip-kaarten kan winnen voor Firstlook en je meer dan 140 games kunt reserveren! En bij alle pre-orders worden geen verzendkosten berekend! Kijk snel op: www.frs.nl/acties/firstlook
De komende dagen komen er weer nieuwe updates op de website (want we zijn nog lang niet klaar) en op Gamekings.tv kun je zaterdag het nieuwe Firstlook Journaal bekijken. De kaartverkoop gaat hard, dus als je er bij wilt zijn over twee weken, wees dan snel.
Ik zag op Twitter dat Robert Bowling, creative strategist van Infinity Ward, naar Nederland komt, enig idee of dat betekent dat hij de game zal presenteren of zo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:54 schreef GKJJ het volgende:
Eigenlijk alles wat we in de lijst games hebben staan is speelbaar volgens de publishers. En die geloof ik dan op hun woord. Enkel MW2 zal spannend zijn tot het laatste moment. Infinty Ward zit als een moederkloek op hun game. Ik weet dat Activision iets spectaculairs voorbereid en de security tight zal zijn. Maar dat heb ik wel over voor deze game.
We zijn nog bezig met een paar last minute dingetjes. Weet niet of het lukt, maar we gaan het proberen. We zijn geen E3 of Tokyo Gameshow, dus je kan wel gaan roepen, maar het blijft Nederland. Desondanks denk ik een mooie line-up met een groot aantal games dat nog niet uit is, een aantal net niet, en een aantal net wel. Wordt dus een mooi feest.
JJ
Als je op zondag gaat welquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:57 schreef Shigeru het volgende:
Ik ben er zelf uiteraard ook bij....betekent dit dat ik mijn idool Spanky eindelijk kan ontmoeten?
ook als hij weet dat ik ook op zondag komquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ook als hij weet dat ik ook op zondag kom
Werken: met een HD-cam over de vloer lopen, boothbabes checken, nieuw(st)e games zien, Rockstar-bar...quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Alle toffe mensen hangen op zaterdag bij Rockstar aan de bar
Erm.. ik bedoel zijn keihard op de beursvloer aan het werk
Ja sorry ouwe, ik kan zaterdag niet...!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef Shigeru het volgende:
Zondag...Spanky, lutser! Zaterdag all the way natuurlijk!
Ik!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef Morthill het volgende:
Wie wil er een Wii Sports Resort beachttennis-setje?
Hehe, weet ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:05 schreef Morthill het volgende:
We hebben er meer, dus je krijgt nog genoeg kansen GotenSSJ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |