Tofquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef lordteddybeer het volgende:
Modern Warfare 2 Spec-ops speelbaar
Anderhalve minuut aan plezier!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tof
Wedden dat het het level Breach & Clear is?
Ja netjes. Had het al verwacht, maar toch cool. Jammer van GoW3 en HR.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik dacht dat je je daarbij wel thuis zou voelen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ervaring leert dat ik er na de pers-uren genoeg van heb als ik 15 jarige kinderen zie schreeuwen en huilen om t-shirts en faceplates.
Als ik dus 'normale' kaartjes zou hebben, zou ik helemaal niet gaan.
Kijk, ik ben een tijdje uit de bizniz geweest en heb de afgelopen vrij weinig meegekregen van alle pers-events, maar kon toch nog naar de persuurtjes komen, dus ik ben morgen van de partij. Wel weer eens leuk om weer wat mensen te spreken en wat nieuwe games te checken voor hands-on impressies (ben niet naar Keulen of E3 geweest dus voor mij is alles nog zowat 'nieuw'). Maar goed, ik las wel dat er geen alcohol was, dus als hier nog mensen van de FOK!-games alcohol meenemen, dan kom ik absoluut aan de bar hangen. Koop ik desnoods nog een HYPE voor ook, want zo ben ik een vrijgevige alcoholist!.quote:
Waarom zou je tequila sowieso moeten hakken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:54 schreef Morthill het volgende:
of je gelukkig wordt van mijn dranksmokkel weet ik niet. Heb gisteravond de Tequila uitgeprobeerd en het was echt niet te hakkenFail voor THQ
omdat nippen voor meisjes isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:57 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom zou je tequila sowieso moeten hakken?
alleen in de metro is het verplicht, verder kun je nog met strippenkaart reizenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
Nog ff een vraagje, heb je OV chipkaart nodig voor het openbaar vervoer in amsterdam? Ik ben daar niet echt van op de hoogte
Misschien heb je geluk als we zin hebben een boothbabes special te makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:13 schreef =HellFire= het volgende:
Heb jullie in jullie FOK!-shirtjes nog wel gespot. Was ook vrij makkelijk trouwens.
Oja: Best boothbabes ever. De Nederlandse organisator heeft smaak.
Hierbij beloof ik plechtig jullie morgen op te zoekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:48 schreef MrManiak het volgende:
Dag 1 zit erop. Wie kunnen we morgen op de beurs verwachten? We hebben nog FOK!kers nodig die even hallo zeggen tegen het camerateam!
Herkenningspunten:
1) 1 van de twee draagt een MW2-shirt
2) Shot van achteren (Foto van Misan) [ afbeelding ]
Camerateam is tegen betaling aardig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef Frankii het volgende:
Wees niet bang om mannen in FOK!shirtjes morgen aan te spreken, we bijten niet
Ja dat wist ze, ik stond met haar Fairytale Fights te spelen toen je langs kwam huppelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:29 schreef Shigeru het volgende:
IK HEB KOEI ONTMOET! Bijzonder gaaf dat ze wist wie ik was zonder dat ik zei wie ik was. Of ze blufte.
De boothbabes waren trouwens wel echt:...Het beste jaar by far op dit gebied!
Vooral de Beaterator-meisjes vond ik erg leuk. Mooi, sexy, spontaan, maar ook lekker enthousiast. Kon je zowaar nog een gesprek mee voeren (niet over gamen natuurlijk, gamen is voor nerds!).
Hoeveel demopods hebben zit dit keer? Net als bij de ''primeur'' van Resident Evil 5 vorig jaar ook 2?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef lordteddybeer het volgende:
stuk of 6 geloof ik. 2 personen per podquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoeveel demopods hebben zit dit keer? Net als bij de ''primeur'' van Resident Evil 5 vorig jaar ook 2?
Shiggy, ik heb je op hyvesquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:29 schreef Shigeru het volgende:
IK HEB KOEI ONTMOET! Bijzonder gaaf dat ze wist wie ik was zonder dat ik zei wie ik was. Of ze blufte.
De boothbabes waren trouwens wel echt:...Het beste jaar by far op dit gebied!
Vooral de Beaterator-meisjes vond ik erg leuk. Mooi, sexy, spontaan, maar ook lekker enthousiast. Kon je zowaar nog een gesprek mee voeren (niet over gamen natuurlijk, gamen is voor nerds!).
Ik huppel helemaal nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat wist ze, ik stond met haar Fairytale Fights te spelen toen je langs kwam huppelen.
Mee eens, vooral MW2 sloeg echt nergens op. Ze moeten echt minder mensen toelaten de vorige keer of een groter terrein afhuren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef linebear het volgende:
Ben vandaag ook geweest. Was best leuk, maar veel te druk en eigenlijk te druk.
Vond het mijn geld eigenlijk niet waard.
Maar ben blij dat ik Super Mario gespeeld heb
Kon toch echt niet op tegen Split/Secondquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef Misan het volgende:
ik vond deze ook erg sterk
[ afbeelding ]
Het gaat om de error op het scherm hè?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Kon toch echt niet op tegen Split/Second
MW2 was last-minute toezegging denk ik. Kan je niet op inspelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Mee eens, vooral MW2 sloeg echt nergens op. Ze moeten echt minder mensen toelaten de vorige keer of een groter terrein afhuren.
Als je binnen kwam, meteen rechts bedoel je? Daar stond echt helemaal niemand inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef bigbass het volgende:
Ik vond eigenlijk die 3D techniek van Nvidia die je kon testen me RE5 nog het vetste. Ergens verstopt in de rockstar lounge zonder rij oid. Had er eerder al veel positieve verhalen over gehoord en die shit werkt goed, zou er bijna in willen investeren. Misschien als ik aan een nieuwe pc toe ben.
En ik heb het FOK! team alleen even gezien terwijl ze druk aan het marioen waren met zn 3en, wilde later nog even gedag zeggen maar heb jullie niet meer gezien.
Klopt inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
MW2 was last-minute toezegging denk ik. Kan je niet op inspelen.
Toen ik er stond werkte dat ding nog nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef bigbass het volgende:
Ik vond eigenlijk die 3D techniek van Nvidia die je kon testen me RE5 nog het vetste. Ergens verstopt in de rockstar lounge zonder rij oid. Had er eerder al veel positieve verhalen over gehoord en die shit werkt goed, zou er bijna in willen investeren. Misschien als ik aan een nieuwe pc toe ben.
En ik heb het FOK! team alleen even gezien terwijl ze druk aan het marioen waren met zn 3en, wilde later nog even gedag zeggen maar heb jullie niet meer gezien.
koei en ik waren aan het marioen met een onbekende knakker, was best een prima gamequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef bigbass het volgende:
Die ja, wel apart vond ik dat er geen mannetje bij stond. Die bril zat nergens aan vast en kan me zo voorstellen dat er iemand langs komt die dat wel een mooi souvenir vindt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je binnen kwam, meteen rechts bedoel je? Daar stond echt helemaal niemand inderdaadHeb wel heel even vluchtig gekeken en het zag er op zich best tof uit
Je miste natuurlijk de citroenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:54 schreef Morthill het volgende:
of je gelukkig wordt van mijn dranksmokkel weet ik niet. Heb gisteravond de Tequila uitgeprobeerd en het was echt niet te hakkenFail voor THQ
denk dat die citroen helemaal geen reet uitgemaakt zou hebben, wat een gore bocht was dat zegquote:
De laatste keer dat ik dat bij je deed, hoorde ik je anders niet klagen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef Misan het volgende:
alsof iemand een scheet in je mond laat!
waar Saints Row 2 tequila prima geschikt voor isquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:46 schreef Morthill het volgende:
zoals je de zee verdunt door er een fles tequile in te legen
Video verschijnt spoedig. Ik kan je wel zeggen, er zitten héle vette goodies tussen!quote:Goodies, goodies, goodies. FOK!games heeft met een camera en mic in de hand geprobeerd om zo veel mogelijk goodies voor de websitebezoekers te verzamelen. Op de video een korte impressie van wat er allemaal is binnengesleept. Voor de volledige goodielijst en hoe je een van de twee goodiebags kan winnen, houd FOK!games in de gaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |