Firstlook 2008quote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dit jaar weer?? heb ik het dan vorig jaar gemist??
Jazeker vorig jaar was het ook. Was wel 16+.quote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dit jaar weer?? heb ik het dan vorig jaar gemist??
De Westergas is bijzonder slecht te bereiken voor zover ik weetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:44 schreef RitseB het volgende:
Hoe is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer
Kan ook inderdaad. Langs de Haarlemmerweg of achter de Postbank langsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef GKJJ het volgende:
Ook ik loop aitijd achterlangs vanaf Amsterdam Sloterdijk, 25 minuten. Goed voor de beweging :-)
Over MW2 kan ik niks anders zeggen da men met iets spectaculairs bezig is....
en we hebben dit keer zelf de catering ingehuurd, dus dat is beter.
JJ
Dat is wel wat overdreven... Ik heb me van 1 tot 7 goed vermaakt, maar inderdaad, het was wel erg druk overal. De theaterzaal was wel leuk gedaan, al viel de Dragon Age presentatie wel zwaar tegen. Nieuws was er gewoon niet, maar dat weet je als je in Nederland zit. Dan had je naar E3, Tokio of GamesCom moeten gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik ben afgelopen zondag geweest. Ik vond het erg tegenvallen. Weinig vloeroppervlak, weinig nieuws. Ik heb het weten te rekken tot een uur rondlopen, maar was eigenlijk met een half uur wel klaar. Om daar nou 18 euro voor te betalen en een dik uur in de auto te zitten...jammer
Publishers hebben ook maar beperkte middelen momenteel. Er is flink gesneden in de promobudgetten en als Blammo meer ruimte had gecreëerd weet ik niet hoeveel gebruik ervan gemaakt kon worden. Dat Modern Warfare 2 uberhaupt speelbaar was, was al een hele prestatie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik ben afgelopen zondag geweest. Ik vond het erg tegenvallen. Weinig vloeroppervlak, weinig nieuws. Ik heb het weten te rekken tot een uur rondlopen, maar was eigenlijk met een half uur wel klaar. Om daar nou 18 euro voor te betalen en een dik uur in de auto te zitten...jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |