abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73173782

FirstLook zal ook dit jaar weer een hoop te bieden hebben naast games, vrouwen en goodies. Momenteel is nog niet alles onthuld, maar dat zal de komende weken zeker gebeuren. Heb je naar aanleiding van alle gedane aankondigingen nog vragen aan de organisatie of gewoon andere algemene vragen over het evenement die je graag aan Blammo zou stellen? Doe dat dan hier. Van tijd tot tijd zal een van de organisatoren namens Blammo langskomen om een aantal vragen van een antwoord te voorzien.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_73182251
Op Westergasfabriek.nl staat dat FirstLook alleen in de Espressofabriek plaatsvindt, is neem ik aan niet het geval en berust op een fout aan de kant van Westergasfabriek.nl?

edit: Ik zie het al, waarschijnlijk een fout aan hun kant idd. Ik had het via plattegrond -> evenementen -> firstlook 2009 -> i.. vernomen, maar als je eerst naar evenementen gaat dan staat er dat het in alle gebouwen is

[ Bericht 49% gewijzigd door Misan op 28-09-2009 16:15:00 ]
pi_73183356
JJ, wat is er van Modern Warfare 2 te zien? Is dit de demo die op de beursvloer was te zien of hetgene wat we in de BCD sessies bij Activision te zien kregen? Ik neem aan dat de game niet speelbaar is namelijk... ?

Oh.. en neemt EA weer die verdomd geile force feedback stoelen met extra beeldschermen mee voor SHIFT? Zo ja, dan zal ik nog eens iedereen het snot voor de ogen rijden
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_73186510
Ik kan je tweede vraag beantwoorden Rossdale, nee . Volgens het GameKings FirstLook Journaal zijn die uberrelaxte stoelen te duur en dus niet aanwezig.
pi_73186700
Hmm jammer, was toch wel een van mijn GamesCom hoogtepuntjes
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_73186841
De schermen zullen er overigens wel staan. Dus je kunt nog steeds racen met drie beeldschermen voor je snufferd
  maandag 28 september 2009 @ 18:35:04 #7
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_73186970
Dit jaar weer?? heb ik het dan vorig jaar gemist??
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_73187013
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Firstlook 2008

Blijkbaar
pi_73206208
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Jazeker vorig jaar was het ook. Was wel 16+.
pi_73417691
Loont het trouwens de moeite om een thermosfles koffie mee te nemen of is ter plekke goede koffievoorziening?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:44:26 #11
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_73464266
Hoe is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer
Do androids dream of electric sheep?
pi_73475948
ze adviseren je met het OV te reizen RitseB, ik mag hopen goed
  donderdag 8 oktober 2009 @ 00:56:12 #13
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_73475966
Ik zat net ook al op de site te kijken. Volgende keer doe ik dat voor domme vragen te stellen
Do androids dream of electric sheep?
pi_73477204
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:44 schreef RitseB het volgende:
Hoe is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer
De Westergas is bijzonder slecht te bereiken voor zover ik weet met Awakenings lopen we meestal heen en pakken een taxi terug. Ik zou even op 9292 kijken: er komen wel bussen in de buurt (ff zoeken op Haarlemmerplein of Nassauplein) scheelt je minimaal een kwartier lopen
pi_73487886
Ook ik loop aitijd achterlangs vanaf Amsterdam Sloterdijk, 25 minuten. Goed voor de beweging :-)

Over MW2 kan ik niks anders zeggen da men met iets spectaculairs bezig is....

en we hebben dit keer zelf de catering ingehuurd, dus dat is beter.

JJ
pi_73488829
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef GKJJ het volgende:
Ook ik loop aitijd achterlangs vanaf Amsterdam Sloterdijk, 25 minuten. Goed voor de beweging :-)

Over MW2 kan ik niks anders zeggen da men met iets spectaculairs bezig is....

en we hebben dit keer zelf de catering ingehuurd, dus dat is beter.

JJ
Kan ook inderdaad. Langs de Haarlemmerweg of achter de Postbank langs
pi_73502198
Zijn er nog wel tickets verkrijgbaar?
pi_73842321
Ik ben afgelopen zondag geweest. Ik vond het erg tegenvallen. Weinig vloeroppervlak, weinig nieuws. Ik heb het weten te rekken tot een uur rondlopen, maar was eigenlijk met een half uur wel klaar. Om daar nou 18 euro voor te betalen en een dik uur in de auto te zitten...jammer
pi_73843841
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik ben afgelopen zondag geweest. Ik vond het erg tegenvallen. Weinig vloeroppervlak, weinig nieuws. Ik heb het weten te rekken tot een uur rondlopen, maar was eigenlijk met een half uur wel klaar. Om daar nou 18 euro voor te betalen en een dik uur in de auto te zitten...jammer
Dat is wel wat overdreven... Ik heb me van 1 tot 7 goed vermaakt, maar inderdaad, het was wel erg druk overal. De theaterzaal was wel leuk gedaan, al viel de Dragon Age presentatie wel zwaar tegen. Nieuws was er gewoon niet, maar dat weet je als je in Nederland zit. Dan had je naar E3, Tokio of GamesCom moeten gaan.
pi_73845988
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef PatriotOnline het volgende:
Publishers hebben ook maar beperkte middelen momenteel. Er is flink gesneden in de promobudgetten en als Blammo meer ruimte had gecreëerd weet ik niet hoeveel gebruik ervan gemaakt kon worden. Dat Modern Warfare 2 uberhaupt speelbaar was, was al een hele prestatie.

De markt is in Engeland, Duitsland of Frankrijk veel groter, dus een beurs is daar veel makkelijker op te zetten en de Amerikaanse hoofdkantoren zullen dan ook eerder daar hun steun aan verlenen.
pi_73846091
Ik ben er ook afgelopen zondag geweest en een beetje gemengde gevoelens.. kheb me vooral vermaakt bij het hoofdpodium met Skate, geniale opmerkingen af en toe richting gamers die dachten even een prijsje te winnen met nfs shift bijvoorbeeld Verder even genoten van forza 3 maar verder als xbox liefhebber was er niet veel om voor te blijven. de rij voor codmw was té lang, en door de "kuilen" bij assassin's creed etc was er niks te zien van de game zodra er een beetje een rij stond.. verder wel vermaakt gelukkig, maar na 3 uurtjes had ik het wel weer gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')