niet 24/7 moet ook naar schoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Zitten jullie nu serieus 24/7 te F5-en oid?![]()
2 reacties in 1 minuut
Je heerst Morthillquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:52 schreef Morthill het volgende:
Roy! Ik regel voor jou wel een 360-exemplaar van Brutal Legend
verdorie, waarom moest ik dan ook 's nachts posten >_<quote:
Mieters rap!quote:
quote:Het is duidelijk te merken dat Firstlook dichterbij komt. Het event staat overal op het net en de run op kaarten is echt begonnen. En daarom gooien we nog wat extra fun in de groep.
Wie wel eens eerder bij Firstlook (of Gameplay) is geweest, weet dat Ubisoft houdt van muziek op de stand. En ook dit jaar is het raak met de muziekgame Just Dance op de Wii. Om dit feestje te vergroten gooien ze er meteen een competitie tegenaan. Hoe werkt het:
Om te winnen zal je Just Dance moeten gaan spelen samen met een boothbabe (en hoe vaak dans je nu met een echt lekkere chick, dat is al een prijs op zich). Daarvan wordt een filmpje gemaakt die online komt te staan. Vervolgens is het zaak dat jouw filmpje de meeste views trekt.
Je mag ook zelf een filmpje van Just Dance maken, dit kan van jezelf zijn maar ook van een boothbabe of een compilatie van alles. Ook hier wint het filmpje met de meeste views een prijs. Wat die prijs is? Een shitload aan games natuurlijk en je weet dat Ubisoft vette games maakt. Dus even over die schaamte heen en rocken die dansvloer!
In de theaterzaal zullen we naast een aantal exclusieve previews van nieuwe games ook, in samenwerking met Acer en Asus, Live Hardware Woensdag gaan doen. Jouw kans om Steven het hemd van zijn lijf te vragen over hardware. En gezien het immense aantal replies dat we krijgen op de HWW-items valt er genoeg te vragen.
Tenslotte wordt de terugweg naar huis nu al een feest, want op de PlayStation-stand geven ze gratis Official PlayStation Magazines weg. En we gaan er van uit dat de mannen van Chief ook een flink aantal free magazines meenemen. Tenslotte delen ook de mannen/vrouwen van Fok.nl een speciaal gamesblad uit.
*meldtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kwijlende nerds er bij zullen staan
Nope, maar we lopen er wel rond.quote:
Gewoon een kraampje meenemen en opzetten, niemand die er wat van zegt johquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nope, maar we lopen er wel rond.
Ja zou veel toffer zijn, dikke bank er neerzetten, wat consoles en 2 dagen chillenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon een kraampje meenemen en opzetten, niemand die er wat van zegt joh
Er wordt UT2004 InstaGib gespeeld?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:57 schreef Shigeru het volgende:
Ik ben er zelf uiteraard ook bij....betekent dit dat ik mijn idool Spanky eindelijk kan ontmoeten?
Overigens wens ik degenen die ik afgelopen weekeinden heb gewhoopt in UT2k4 veel succes op het podium op FirstLook.
Meteen daar een vraag over: ik heb verder niets gelezen over wanneer en hoe/wat het precies zal gaan met de 'grote finale' van ASUS waarbij je een Asus G60 Gaming laptop kunt winnen. Ik heb niet voor niets de afgelopen 3 en komende 2 weekeinden mensen af zitten maken in UT2k4 om ze zichzelf eventueel te kunnen plaatsen voor die grote finale. Het enige wat we kunnen zeggen is: "De twee met de hoogste score zullen de finale uitvechten op FirstLook", maar meer weet ik ook niet.
Overigens was de hoogste score tot nu 30-9. UT2k4 iDM 1v1 Gael. Volgende week vrijdag en zaterdag in de Paradigit in Eindhoven, voor de geïnteresseerden! Als je hoger haalt, is je plaats in de finale vrijwel verzekerd!
Ik dacht trouwens dat de finale 1on1 Modern Warfare was, ook al zijn de voorrondes met name UT2k4.
Ik heb HYPE nog steeds nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja zou veel toffer zijn, dikke bank er neerzetten, wat consoles en 2 dagen chillenMaar ik haal wel een HYPE bij de lopende stand..
Doe je ook even hallo zeggen bij het camerateamquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja zou veel toffer zijn, dikke bank er neerzetten, wat consoles en 2 dagen chillenMaar ik haal wel een HYPE bij de lopende stand..
In de voorrondes gebeurt dat wel ja. De finale is COD 4 1v1. Morgen sta ik Eindhoven btw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Er wordt UT2004 InstaGib gespeeld?
Dat wilde we doen, maar te korte termijn om dat vanuit ons fatsoenlijk op te zettenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hey man!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef Shigeru het volgende:
[..]
In de voorrondes gebeurt dat wel ja. De finale is COD 4 1v1. Morgen sta ik Eindhoven btw.
Hoi trouwens Athlon. [Sur`Zelos] hier.
om het kwartier en tis een korte bus over het algemeenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef lordteddybeer het volgende:
Weet iemand of bus 21 vaak rijd en of het zon lange is.
Want ik heb geen zin om in een volle bus te staan
[ afbeelding ]
Bus 21 rijdt zowel op zaterdag als zondag elke tien minutenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef lordteddybeer het volgende:
Weet iemand of bus 21 vaak rijd en of het zon lange is.
Want ik heb geen zin om in een volle bus te staan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:21 schreef Misan het volgende:
[..]
Bus 21 rijdt zowel op zaterdag als zondag elke tien minuten
http://195.193.209.12/dienstregeling/html/mainframe.php?lijncode=21&richtingscode=A&geldig1=20090824&geldig2=20091212&dagtype=132&richtingid=271&lijnid=127&toonOmleiding=0
http://195.193.209.12/dienstregeling/html/mainframe.php?lijncode=21&richtingscode=A&geldig1=20090824&geldig2=20091212&dagtype=164&richtingid=271&lijnid=127&toonOmleiding=0
de truiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:48 schreef Morthill het volgende:
sporttv, welke goodie wil je? de trui of het shirt? de andere gaat naar Humswa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |