niet 24/7 moet ook naar schoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Zitten jullie nu serieus 24/7 te F5-en oid?![]()
2 reacties in 1 minuut
Je heerst Morthillquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:52 schreef Morthill het volgende:
Roy! Ik regel voor jou wel een 360-exemplaar van Brutal Legend
verdorie, waarom moest ik dan ook 's nachts posten >_<quote:
Mieters rap!quote:
quote:Het is duidelijk te merken dat Firstlook dichterbij komt. Het event staat overal op het net en de run op kaarten is echt begonnen. En daarom gooien we nog wat extra fun in de groep.
Wie wel eens eerder bij Firstlook (of Gameplay) is geweest, weet dat Ubisoft houdt van muziek op de stand. En ook dit jaar is het raak met de muziekgame Just Dance op de Wii. Om dit feestje te vergroten gooien ze er meteen een competitie tegenaan. Hoe werkt het:
Om te winnen zal je Just Dance moeten gaan spelen samen met een boothbabe (en hoe vaak dans je nu met een echt lekkere chick, dat is al een prijs op zich). Daarvan wordt een filmpje gemaakt die online komt te staan. Vervolgens is het zaak dat jouw filmpje de meeste views trekt.
Je mag ook zelf een filmpje van Just Dance maken, dit kan van jezelf zijn maar ook van een boothbabe of een compilatie van alles. Ook hier wint het filmpje met de meeste views een prijs. Wat die prijs is? Een shitload aan games natuurlijk en je weet dat Ubisoft vette games maakt. Dus even over die schaamte heen en rocken die dansvloer!
In de theaterzaal zullen we naast een aantal exclusieve previews van nieuwe games ook, in samenwerking met Acer en Asus, Live Hardware Woensdag gaan doen. Jouw kans om Steven het hemd van zijn lijf te vragen over hardware. En gezien het immense aantal replies dat we krijgen op de HWW-items valt er genoeg te vragen.
Tenslotte wordt de terugweg naar huis nu al een feest, want op de PlayStation-stand geven ze gratis Official PlayStation Magazines weg. En we gaan er van uit dat de mannen van Chief ook een flink aantal free magazines meenemen. Tenslotte delen ook de mannen/vrouwen van Fok.nl een speciaal gamesblad uit.
*meldtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kwijlende nerds er bij zullen staan
Nope, maar we lopen er wel rond.quote:
Gewoon een kraampje meenemen en opzetten, niemand die er wat van zegt johquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nope, maar we lopen er wel rond.
Ja zou veel toffer zijn, dikke bank er neerzetten, wat consoles en 2 dagen chillenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon een kraampje meenemen en opzetten, niemand die er wat van zegt joh
Er wordt UT2004 InstaGib gespeeld?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:57 schreef Shigeru het volgende:
Ik ben er zelf uiteraard ook bij....betekent dit dat ik mijn idool Spanky eindelijk kan ontmoeten?
Overigens wens ik degenen die ik afgelopen weekeinden heb gewhoopt in UT2k4 veel succes op het podium op FirstLook.
Meteen daar een vraag over: ik heb verder niets gelezen over wanneer en hoe/wat het precies zal gaan met de 'grote finale' van ASUS waarbij je een Asus G60 Gaming laptop kunt winnen. Ik heb niet voor niets de afgelopen 3 en komende 2 weekeinden mensen af zitten maken in UT2k4 om ze zichzelf eventueel te kunnen plaatsen voor die grote finale. Het enige wat we kunnen zeggen is: "De twee met de hoogste score zullen de finale uitvechten op FirstLook", maar meer weet ik ook niet.
Overigens was de hoogste score tot nu 30-9. UT2k4 iDM 1v1 Gael. Volgende week vrijdag en zaterdag in de Paradigit in Eindhoven, voor de geïnteresseerden! Als je hoger haalt, is je plaats in de finale vrijwel verzekerd!
Ik dacht trouwens dat de finale 1on1 Modern Warfare was, ook al zijn de voorrondes met name UT2k4.
Ik heb HYPE nog steeds nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja zou veel toffer zijn, dikke bank er neerzetten, wat consoles en 2 dagen chillenMaar ik haal wel een HYPE bij de lopende stand..
Doe je ook even hallo zeggen bij het camerateamquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja zou veel toffer zijn, dikke bank er neerzetten, wat consoles en 2 dagen chillenMaar ik haal wel een HYPE bij de lopende stand..
In de voorrondes gebeurt dat wel ja. De finale is COD 4 1v1. Morgen sta ik Eindhoven btw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Er wordt UT2004 InstaGib gespeeld?
Dat wilde we doen, maar te korte termijn om dat vanuit ons fatsoenlijk op te zettenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hey man!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef Shigeru het volgende:
[..]
In de voorrondes gebeurt dat wel ja. De finale is COD 4 1v1. Morgen sta ik Eindhoven btw.
Hoi trouwens Athlon. [Sur`Zelos] hier.
om het kwartier en tis een korte bus over het algemeenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef lordteddybeer het volgende:
Weet iemand of bus 21 vaak rijd en of het zon lange is.
Want ik heb geen zin om in een volle bus te staan
[ afbeelding ]
Bus 21 rijdt zowel op zaterdag als zondag elke tien minutenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef lordteddybeer het volgende:
Weet iemand of bus 21 vaak rijd en of het zon lange is.
Want ik heb geen zin om in een volle bus te staan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:21 schreef Misan het volgende:
[..]
Bus 21 rijdt zowel op zaterdag als zondag elke tien minuten
http://195.193.209.12/dienstregeling/html/mainframe.php?lijncode=21&richtingscode=A&geldig1=20090824&geldig2=20091212&dagtype=132&richtingid=271&lijnid=127&toonOmleiding=0
http://195.193.209.12/dienstregeling/html/mainframe.php?lijncode=21&richtingscode=A&geldig1=20090824&geldig2=20091212&dagtype=164&richtingid=271&lijnid=127&toonOmleiding=0
de truiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:48 schreef Morthill het volgende:
sporttv, welke goodie wil je? de trui of het shirt? de andere gaat naar Humswa
quote:Vandaag wel een zeer speciale aankondiging met dank aan EA. Denk jij dat jij de beste RPG-speler ter wereld bent? Is levellen en grinden je tweede natuur? Geloof je in elven en Orcs en was je het liefst in de Dark Ages geboren? Doe dan op Firstlook mee aan de Nederlandse voorronde van een van de meest prestigieuze RPG-toernooien ooit gehouden. De winnaars van de zaterdag en zondag worden door EA namelijk naar Londen gevlogen waar ze in de prestigieuze County Hall tegen de beste RPG-spelers ter wereld spelen om een geldpot gevuld met vele tienduizenden euro’s. En daar moet je wat voor doen, want er zal maar liefst 24 uur lang gebattled worden om deze dikke hoofdprijs! Als dat niet de natte droom van elke BioWare-fan is…
Hoe werkt de voorronde? Vrij eenvoudig.
Stap 1. Bezoek op zaterdag of zondag de zeer speciale behind closed doors-sessie van Dragon Age op de EA-stand.
Stap 2. Na de demonstratie vul je een formulier in waarin je aangeeft waarom juist jij mee moet naar het event in Londen. Geef aan hoeveel RPG’s je wel niet speelt, dat je negen level 75 karakters hebt in WoW, dat je iedereen van BioWare persoonlijk kent, etc. Overtuig!
Stap 3. Ga aan het eind van de dag naar de Dragon Age demonstratie in de Theaterzaal. Daar zal worden bekend gemaakt wie er mee mogen naar Londen.
En zoals we al zeiden, meedoen aan deze wedstrijd kan ALLEEN op Firstlook!
Ja, behoorlijk vaag, maar de 'gamer' mag bij de promotie de game bepalen en dat is voor mij dus UT2k4. Alleen speelt bijna iedereen COD4, dus op zich moet dat voor diegenen wel goed komen. Echter, 30-9 als hoogste score na ongeveer 200 uitdagingen....hmmpf. Achja, 1v1 iDM Gael heh; spawnrapen ftwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hey man!!Da's wel raar, dan haal je de finale met instagib en word je in de finale in COD4 ingemaakt
Al moet ik zeggen dat ik ook al jaren geen instagib meer gedaan heb ^^
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:32 schreef Shigeru het volgende:
Wie moeite doet daar een goed antwoord op te geven, zal ik noteren op mijn potentieel homo-lijstje.
Alleen Spanky staat er tot nu toe op.
Pff, moeilijk doen over roze sleeves. Ik draag roze overhemden, roze truien en had een roze DS. Rozequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:52 schreef Shigeru het volgende:
'Voor mijn vriendin" vind ik zwak Goten. Ik heb ook een vriendin en mij zie je zijn mannelijkheid nog in mijn broekzak houden.
Potentieel homo-lijstje:
-Spanky
-GotenSSJ
Sorry maar roze staat me gewoon nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef koei het volgende:
Alleen onzekere mannen vinden roze voor homo's idd. Dat zijn meestal die figuren die nog uit te kast moeten komen!
Een mooi pak met een roze overhemd daaronderDegene die daarin naar First Look komt krijgt een door mij gesigneerde hype inclusief telefoonnummer!
Afhankelijk van hoe goed het pak staat beslis ik welk telefoonnummer...
Roze is gewoon voor mietjes. Mensen die het verdraaien zijn juist degenen die het goed proberen te praten, maar het niet lukt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef koei het volgende:
Alleen onzekere mannen vinden roze voor homo's idd. Dat zijn meestal die figuren die nog uit te kast moeten komen!
Een mooi pak met een roze overhemd daaronderDegene die daarin naar First Look komt krijgt een door mij gesigneerde hype inclusief telefoonnummer!
Afhankelijk van hoe goed het pak staat beslis ik welk telefoonnummer...
quote:Nog een week te gaan en dan is het zover: Firstlook 2009. Het komt dus dichter- en dichterbij!
Free Record Shop grijpt de update van vandaag aan om een aantal geinige pre-order acties onder de aandacht te brengen. Allereerst is daar de verkoop van de heilige graal op het event: de prestigie edition van Call of Duty Modern Warfare 2. Deze zijn nergens in het land meer verkrijgbaar, alleen nog op Firstlook. En Free heeft er een aantal klaar om te pre-orderen (zonder verzendkosten naar huis gestuurd op 10 november). En we hebben het hier niet over 4 of 5 stuks, maar echt een fikse stapel. Wil je deze versie hebben, ga dan op de zaterdag of de zondag als eerste naar de Free Record Shop stand en pre-order die handel! Want op = op. O ja, je krijgt er nog een gratis Modern Warfare 2 t-shirt bij ook!
Andere acties zijn:
PRE-ORDER
Starcraft II pre-order: Starcraft II + exclusieve muismat
Tekken 6 pre-order: Tekken 6 + arcade fighting stick + gratis t-shirt
Asassins Creed 2 pre-order: De exclusieve white edition. Op=op
Forza Motorsport 3 pre-order: Maak kans op een exclusieve Forza Xbox 360 console
GTA Chinatown PSP pre-order: met gratis t-shirt
Pro Evolution Soccer 2010 pre-order: gratis t-shirt
Uncharted 2 Among Thieves pre-order: maak kans op t-shirt
Resident Evil Darkside Chronicles +zapper pre-order: ontvang de zapper gratis
Wii Fit Plus pre-order: Gratis sportsokken
Dragon Age Origins pre-order: opblaas zwaard
Bayonetta pre-order: met gratis poster
Dragonball Z Raging Blast pre-order: gratis t-shirt. Op=op
TE KOOP
Halo 3 ODST: gratis Halo bag
Fairytale Fights Xbox 360 en PS3: nu al te koop!
Football Manager 2010: gratis dvd
GTA IV PS3 en Xbox 360 voor 29,99
GTA San Andreas en GTA Vice City PC voor 9,99 per stuk
Midnight Club Los Angeles voor 19,99
Dan de kaarten, die gaan hard en vooral voor de zaterdag zijn er nog een paar honderd verkrijgbaar. is dat je dag, aarzel dan niet te lang en halen met die handel.
quote:Microsoft® today announced a new starting price for Xbox 360 Classics in Europe at ¤19.99 and three new blockbuster titles for the program, offering high quality experiences at outstanding value. From 09 October Grand Theft Auto IV, Midnight Club Los Angeles: Complete Edition and BioShock will join the best selection of Xbox 360 games in the Classics range.
quote:Vandaag een eSports-update, want Firstlook is niet alleen een event waar veel nieuwe games het licht zien, maar ook de plek waar de beste eSports van het jaar plaatsvindt. Want naast de nationale World Cyber Games-finales van Nederland en Belgie en de komst van internationale pro-gamers als de Schellhase Twins (FIFA) en Niklas Timmerman (Need for Speed) hebben we nog twee leuke match-ups voor jullie weten te regelen.
Met dank aan Acer vindt er zaterdag misschien wel de meest prominente Warcraft III-match ooit plaats op het hoofdpodium. Onze eigen wereldkampioen Manuel ’Grubby’ Schenkhuizen neemt het dan op tegen de Koreaanse topspeler Lyn. En dat is de rematch van de onlangs gehouden finale van de Blizzard Invitational. Grubby zal de wedstrijd op het hoofdpodium spelen, terwijl Lyn in Korea achter zijn PC zit. Warcraft III op het allerhoogste niveau dus.
Dan is daar de stand van het Belgische blad Chief. Daar kun je als gast gratis en voor niets een flink minderwaardigheidsgevoel opbouwen door je te laten slachten in een potje 1 vs 1 Counter Strike Source door de beste gamechick van Belgie: Charlotte van Brabander. Wie nu nog durft te beweren dat meiden niet kunnen gamen, zal dat volgende weekend moeten
ja en nee, ik heb net 1 vs 1 gespeeld in CoD4 en je bent echt tijd kwijt met het zoeken naar je tegenstanderquote:
Waarschijnlijk rol ik hem op en ga ik er lelijke kinderen mee slaan op First Look.quote:
wordt ie opgevouwenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef lkb9000 het volgende:
als ie verzonden kan worden wil ik ook wel een posterzo niet, boeie
quote:
Er is de gehele dag door een hoop te doen. Als je niet zozeer bij de TMF Game Awards wil zijn dan zou ik ervoor zorgen dat je rond dat tijdstip er bent. Dan loopt namelijk iedereen bij het podium rond en zal het rustiger zijn bij de stands.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe laat is het handig om te komen? Kan je je er echt 8 uur vermaken of is het na een paar uur wel klaar?
Als je klaar bent met rondkijken kom je toch gewoon bij ons een te gek gave HYPE halen en daarna met ons aan de bar hangenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe laat is het handig om te komen? Kan je je er echt 8 uur vermaken of is het na een paar uur wel klaar?
lekker cola drinkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je klaar bent met rondkijken kom je toch gewoon bij ons een te gek gave HYPE halen en daarna met ons aan de bar hangen
Morthill smokkelt tequila mee!quote:
TMF awards is dit jaar volgens mij wat anders, maar voorgaande jaren gingen alle pods uit tijdens de awards.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er is de gehele dag door een hoop te doen. Als je niet zozeer bij de TMF Game Awards wil zijn dan zou ik ervoor zorgen dat je rond dat tijdstip er bent. Dan loopt namelijk iedereen bij het podium rond en zal het rustiger zijn bij de stands.
Ervaring leert dat ik er na de pers-uren genoeg van heb als ik 15 jarige kinderen zie schreeuwen en huilen om t-shirts en faceplates.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja, echt dikke fail. Dat hadden ze wel van tevoren mogen zeggen, deze games kwam ik voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:50 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
TMF awards is dit jaar volgens mij wat anders, maar voorgaande jaren gingen alle pods uit tijdens de awards.
Wel k*t dat HR en GoW3 er niet zijn. Lekker handig ook van Blammo & Sony om die games al op de site en in de krant te zetten maar het niet kunnen waar maken. Nergens stond ook ´onder voorbehoud´
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, echt dikke fail. Dat hadden ze wel van tevoren mogen zeggen, deze games kwam ik voor.
Nu heeft iedereen toch al de kaartjes gehaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.firstlookevent.nl/?p=826
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |