ja en nee, ik heb net 1 vs 1 gespeeld in CoD4 en je bent echt tijd kwijt met het zoeken naar je tegenstanderquote:
Waarschijnlijk rol ik hem op en ga ik er lelijke kinderen mee slaan op First Look.quote:
wordt ie opgevouwenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef lkb9000 het volgende:
als ie verzonden kan worden wil ik ook wel een posterzo niet, boeie
quote:
Er is de gehele dag door een hoop te doen. Als je niet zozeer bij de TMF Game Awards wil zijn dan zou ik ervoor zorgen dat je rond dat tijdstip er bent. Dan loopt namelijk iedereen bij het podium rond en zal het rustiger zijn bij de stands.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe laat is het handig om te komen? Kan je je er echt 8 uur vermaken of is het na een paar uur wel klaar?
Als je klaar bent met rondkijken kom je toch gewoon bij ons een te gek gave HYPE halen en daarna met ons aan de bar hangenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe laat is het handig om te komen? Kan je je er echt 8 uur vermaken of is het na een paar uur wel klaar?
lekker cola drinkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je klaar bent met rondkijken kom je toch gewoon bij ons een te gek gave HYPE halen en daarna met ons aan de bar hangen
Morthill smokkelt tequila mee!quote:
TMF awards is dit jaar volgens mij wat anders, maar voorgaande jaren gingen alle pods uit tijdens de awards.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er is de gehele dag door een hoop te doen. Als je niet zozeer bij de TMF Game Awards wil zijn dan zou ik ervoor zorgen dat je rond dat tijdstip er bent. Dan loopt namelijk iedereen bij het podium rond en zal het rustiger zijn bij de stands.
Ervaring leert dat ik er na de pers-uren genoeg van heb als ik 15 jarige kinderen zie schreeuwen en huilen om t-shirts en faceplates.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja, echt dikke fail. Dat hadden ze wel van tevoren mogen zeggen, deze games kwam ik voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:50 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
TMF awards is dit jaar volgens mij wat anders, maar voorgaande jaren gingen alle pods uit tijdens de awards.
Wel k*t dat HR en GoW3 er niet zijn. Lekker handig ook van Blammo & Sony om die games al op de site en in de krant te zetten maar het niet kunnen waar maken. Nergens stond ook ´onder voorbehoud´
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, echt dikke fail. Dat hadden ze wel van tevoren mogen zeggen, deze games kwam ik voor.
Nu heeft iedereen toch al de kaartjes gehaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.firstlookevent.nl/?p=826
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |