DJ Hero is sowieso te spelen ja, voor Mario denk ik wel. Stel hem in het vragentopicquote:Op maandag 28 september 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario én DJ Hero te spelen (ik neem aan dat alle genoemde titels ook daadwerkelijk te spelen zijn?). Misschien dat ik toch maar eens een kijkje moet gaan nemen. Hoeveel kost een kaartje?
quote:En dan nu de eerste games
2K Games: Borderlands
Activision/Blizzard: Blur, Call of Duty Modern Warfare 2, DJ Hero
Codemasters: Operation Flashpoint Dragon Rising
Electronic Arts: FIFA 10, Brutal Legend, Dragon Age
Microsoft: Forza Motorsport 3
PlayLogic: Fairytale Fights
Sega: Bayonetta, Alpha Protocol
Sony PlayStation: Uncharted 2
THQ: Darksiders: Wrath of War
Ubisoft: Assassins Creed 2
Oh, nevermindquote:Op maandag 28 september 2009 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Normaal ¤ 18,00
http://www.firstlookevent.nl/?page_id=699
quote:Op maandag 28 september 2009 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, nevermindIk blijf thuis
vanwege die twee tientjes?quote:Op maandag 28 september 2009 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, nevermindIk blijf thuis
Zolang er geen Pony Friends 2 of Miel Monteur aanwezig is, is het een matige line-upquote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef GKJJ het volgende:
De sessie van Dragon Age zal ander materiaal bevatten dan in Koln. Nieuwe code.
En matige line-up... AC2, MW2, Forza 3, Tekken 6, Uncharted 2, Bayonetta, zijn dat matige games. Dan ben ik toch benieuwd welke games jij goed vindt :-)
JJ
Power Unlimitedquote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef GKJJ het volgende:
En matige line-up... AC2, MW2, Forza 3, Tekken 6, Uncharted 2, Bayonetta, zijn dat matige games. Dan ben ik toch benieuwd welke games jij goed vindt :-)
JJ
Nuttige bijdragequote:
Een uur ook echt... Toen ik met koei langsging hebben we ook wel kunnen spelen maar niet zo enorm lang, maar lag misschien ook aan de mensen van Gametrailers die een filmpje moesten hebben wat leuk was in plaats van van twee mensen die niets bakken van die game en alleen maar elkaar vermoorden...!quote:Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef Morthill het volgende:
Fairytale Fights heb ik een uur met twee mensen gespeeld in Keulen. Echt heerlijke ervaringZeker een game die je hier wilt checken
ik vind het anders een prima weg te lezen magazinequote:
Had een behind closed doors presentatiequote:Op maandag 28 september 2009 13:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een uur ook echt... Toen ik met koei langsging hebben we ook wel kunnen spelen maar niet zo enorm lang, maar lag misschien ook aan de mensen van Gametrailers die een filmpje moesten hebben wat leuk was in plaats van van twee mensen die niets bakken van die game en alleen maar elkaar vermoorden...!
Zoals Spanky al aangaf, wat is er van MW2 te zien? Is dit de demo die op de beursvloer was te zien of hetgene wat we in de BCD sessies te zien kregen? Ik neem aan dat de game niet speelbaar is namelijkquote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef GKJJ het volgende:
JJ
Ja wij ook...quote:Op maandag 28 september 2009 13:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Had een behind closed doors presentatie
Ik had een aantrekkelijke dame als mede-gamer...quote:
Ik had koei!quote:Op maandag 28 september 2009 13:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik had een aantrekkelijke dame als mede-gamer...
En een pilsje drinken met de FOK!games-crew natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:10 schreef Cimera het volgende:
Zat goede titels om te checken. Vorig jaar was Firstlook ook al wreed. Dit jaar ga ik weer, dan op Zaterdag. Ff lekker alle games checke.
Zie de FOK!games-vacatures alhier: http://frontpage.fok.nl/page/vacaturesquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef Cimera het volgende:
Mooi zal ik doen. Wat zal er ongeveer in dat mailtje moeten staan? Gericht Rossdale
http://frontpage.fok.nl/page/vacaturesquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef Cimera het volgende:
Mooi zal ik doen. Wat zal er ongeveer in dat mailtje moeten staan? Gericht Rossdale
quote:Dit keer een kleine update, maar wel een hele leuke. Zo brengt Namco Bandai een heuse primeur naar Amsterdam. Op hun stand zal namelijk de nieuwe racer van Black Rock Studios, Split Second speelbaar zijn. En die game was niet in Koln aanwezig. Split Second brengt race-actie die je weinig tegenkomt. Middels powerups kun je complete delen van een track wegblazen waardoor de opponent(en) op een geheel andere baan terecht komen. Terecht dat dit spel één van de verrassingen op de afgelopen E3 werd genoemd.
klopt, dit jaar is het voor het eerst echt keuzes maken: welke je meteen koopt en speelt en welke voor je backlog zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:46 schreef Morthill het volgende:
Wat is het trouwens met ontwikkelaars en racers de laatste tijd?
Sony: Gran Turismo 5
Microsoft: Forza Motorsport 3
Activision|Blizzard: Blur
Electronic Arts: Need for Speed SHIFT
Codemasters: Colin McRae: DiRT en Formule 1
En nu dus weer Namco Bandai met Split Second. De racefreaks krijgen een beetje een overkill aan games momenteel. Toch wel benieuwd en ga zeker even spelen
quote:Een nieuwe dag, een nieuwe update. En deze keer is de update geheel gewijd aan de games van Capcom en 505 Games die door de Nederlandse distributeur Brizimila naar Amsterdam worden gehaald. En net als de Japanners in Tokyo kunnen we straks gaan genieten van een paar fraaie titels en primeurs:
* Lost Planet 2 Een nieuw deel van de Japanse shooter die wat ons betreft meer aandacht had mogen krijgen van de gamers. Deel twee heeft vooral coop als grootste trekker naar voren geschoven. Grote hit op Tokyo Gameshow.
* Tatsunoko vs Capcom: Ultimate All Stars Fighting game waarin je met een team werkt. Wederom een dikke hit in Tokyo en pas in januari in ons land verkrijgbaar.
* Dark Void Nieuwe shooter waarin het jetpack een belangrijke rol speelt.
* MotoGP09/10 Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Waarschijnlijk de enige kans Rossi van zijn wereldtitel af te houden.
* Resident Evil: The Darkside Chronicles Goed nieuws voor de Wii-fans, want naast Nintendo zet ook Brizimila een Wii-game met de nieuwe Resident Evil in de stand. Volgens de pers in Tokyo is dit deel uitgebreider en beter dan voorganger The Umbrella Chronicles.
* IL2 Sturmovik: Prima flight warsim van 505 Games met dikke dogfights.
New Mario zou echt geen reden moeten zijn om te gaan. Wat een tegenvaller was dat spel zeg (tenminste, de multiplayer). DJ Hero is daarentegen wel tof om een keer te proberen. Niet zo leuk als Guitar Hero en daarom niet iets dat je snel zou kopen, maar wel leuk om een keer te doen.quote:Op maandag 28 september 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario én DJ Hero te spelen (ik neem aan dat alle genoemde titels ook daadwerkelijk te spelen zijn?). Misschien dat ik toch maar eens een kijkje moet gaan nemen. Hoeveel kost een kaartje?
quote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had koei!dus ik win!
Maargoed, genoeg SC hier! Games, daar willen we het over hebben!
Sony heeft zeker een sterke line-upquote:Sony heeft vandaag de complete line-up bekend gemaakt. En die mag er wezen, want naast het al eerder aangekondigde Uncharted 2: Among Thieves zet Sony nog zeven andere games speelbaar neer. En daar zitten een paar hele grote krakers bij.
PLAYSTATION 3
God of War III: Het vervolg van een van de mooiste en beste games op de PS2 is speelbaar op Firstlook. Een echte primeur want de game komt pas volgend jaar uit.
Heavy Rain: Een vernieuwend product is het minste wat je kunt zeggen van Heavy Rain, een soort van interactieve film die meerdere plotlijnen en eindes kent. Grafisch in ieder geval bizar mooi. Wederom pas in 2010 in de winkels.
Ratchet & Clank: A Crack in Time: Nieuw platformavontuur vol humor.
PSP (GO)
Ook hier een aantal mooie speelbare titels, die je op een dempod kunt spelen… of gewoon lekker samen met een PSPGo-babes die een Go aan hun lichaam hebben vastgeketend. Speelbaar zijn hier:
SOCOM: Fireteam Bravo 3: Knallen tot je er bij neervalt
Gran Turismo: De mooiste en snelste racegame ooit gemaakt op een handheld
Motorstorm: Arctic Edge: Heerlijk snelle racer vol actie
LittleBigPlanet: Nu kun je ook op de PSP(Go) je eigen levels in elkaar zetten
Oh wat gaan die arme meiden veel foute opmerkingen krijgenquote:of gewoon lekker samen met een PSPGo-babes die een Go aan hun lichaam hebben vastgeketend.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh wat gaan die arme meiden veel foute opmerkingen krijgen
quote:"Mag ik met jou spelen?"
quote:"Wanneer ligt deze bundel in de winkel?"
quote:"Die PSPGo bevalt me wel, ik neem hem mee."
"Ja maar... hij zit aan mij vast!"
"Geeft niet, jij mag ook mee."
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Misan het volgende:
Die PSPgo babes zijn vast niet interessant vanwege het gebrek aan voorgevel. Als je Morthill een topje aantrekt en zijn hoofd wegdenkt dan zie je praktisch hetzelfde volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |