Oepsquote:Op zondag 27 september 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
fuck ik had een topic geopent want zag deze helemaal niet
van de 3FM-site...quote:Op zondag 27 september 2009 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
knip... .... Kuikjes mishandeling
quote:Als het zover is en er kruipt een klein kuikentje verward de wereld in, dan staan alle troepen klaar. Het staat in de studio, dus er is áltijd iemand aanwezig en is beter getraind in het uitkomen van kippeneieren dan in het draaien van platen. Volkomen diervriendelijk! Ook de toekomst staat al vast: een liefdevolle jeugd in de kinderboerderij.
quote:
Humorquote:Op zondag 27 september 2009 22:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Idee voor evt volgende TT: [Radio 3 #1597] Zonder Tim, mét Kuik!
Zit zij tegenwoordig maar één uur op de zondagavond ??quote:Op zondag 27 september 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Mooie plaat om deze 3FM dag mee af te sluiten want die Miranda vind ik niets![]()
Nope, 2 uurquote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zit zij tegenwoordig maar één uur op de zondagavond ??
Gemist.quote:
Dan staat het zeker fout op de 3FM site, want daar staat ze tot 12 uur . . .quote:
Wou ik net zeggen, is nu wel heel veel activiteit bij dat ei . . .quote:Op zondag 27 september 2009 23:16 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En het ziet er naar uit dat wij allemaal op 1 oor liggen als het kuiken geboren wordt.
1 uurtje is wel erg weinigquote:Op zondag 27 september 2009 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan staat het zeker fout op de 3FM site, want daar staat ze tot 12 uur . . .![]()
[..]
Wou ik net zeggen, is nu wel heel veel activiteit bij dat ei . . .
Is dat nou het snaveltje of een pootje ??quote:
Weinig zeg je... das meer dan genoeg Mirandaquote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1 uurtje is wel erg weinig. Ik ga af op hetgeen wat staat op 3fmfan.nl.
^^^ eens! kan er ook niet naar luisteren.quote:Op zondag 27 september 2009 23:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Weinig zeg je... das meer dan genoeg Miranda![]()
Ze zei net dat ze er tot 1 uur is... op 3FM staat inderdaad 0.00 uur... ik was al blij
Snaveltje, ik twijfelde ook even, tot ie 'm opendequote:Op zondag 27 september 2009 23:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is dat nou het snaveltje of een pootje ??![]()
Nou zag ik het ookquote:Op zondag 27 september 2009 23:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Snaveltje, ik twijfelde ook even, tot ie 'm opende![]()
Dank jequote:
Trustenquote:Op zondag 27 september 2009 23:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou zag ik het ook
Anyway, ik ga naar bed toe. Welterusten voor de slapers straks & succes met kijken voor de nachtbrakers onder ons . . .![]()
Trusten !quote:Op zondag 27 september 2009 23:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou zag ik het ook
Anyway, ik ga naar bed toe. Welterusten voor de slapers straks & succes met kijken voor de nachtbrakers onder ons . . .![]()
Wat zijn ze mooi hèquote:
quote:
erg charmant inderdaadquote:
Dat kuiken zit gewoon met z'n eiPhone mee te kijken op Twitter hoeveel d'r over 'm gesproken wordt.quote:Op zondag 27 september 2009 23:41 schreef LeonH het volgende:
Dat kuiken naait ons allemaal. Zo gauw hij door dat gaatje ziet dat de webcam 's nachts bijna niet meer bekeken wordt komt ie er uit
Nou. Idd.quote:Op maandag 28 september 2009 06:11 schreef on_air het volgende:.
.
.
Vannacht was heftig, je krijgt van mij een dikke tien.
hier schijnt (nog) de zonquote:Op maandag 28 september 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mistig ritje van Maastricht naar Diegem/Brussel, maar veilig aangekomen.
Hier in Brussel begint 't ook wat open te trekken, maar vooral tussen Maastricht en Leuven was 't behoorlijk mistigquote:
Ah, was jij datquote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Wakkergebeld worden omdat Giel Wonderwall voor je gaat draaien, da's een goed begin van de week!
dat is altijd leukquote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Wakkergebeld worden omdat Giel Wonderwall voor je gaat draaien, da's een goed begin van de week!
Ah, leuk zegquote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Deze had ik nog niet gezienquote:Op maandag 28 september 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mistig ritje van Maastricht naar Diegem/Brussel, maar veilig aangekomen.
nou t is n beetje waterig zonnetje, als ik het weer mag geloven, word het straks bewolkt en vanmiddag regenquote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Brussel begint 't ook wat open te trekken, maar vooral tussen Maastricht en Leuven was 't behoorlijk mistig.
Ah, okay dat kan natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag hem wel.
Twittert er ook vrolijk op los overigens.
Ja, best apart zo wakker wordenquote:
Je woont ook in Maastricht?quote:Op maandag 28 september 2009 09:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In Maastricht is het nog aardig mistig trouwens...
quote:
ik heb er twee gereserveerd bij iemand...mag ze volgende week ophalen. Nu nog namenquote:Op maandag 28 september 2009 09:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil je geen kuikentjes ipv ratjes, ze leggen ook nog een vers eitje voor je
quote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb er twee gereserveerd bij iemand...mag ze volgende week ophalen. Nu nog namen
Natuurlijk wel namen van hier hèquote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb er twee gereserveerd bij iemand...mag ze volgende week ophalen. Nu nog namen
weet ik nog niet...t zijn naaktratjes...wil jullie namen niet verbinden met zulke lelijke schatjesquote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Natuurlijk wel namen van hier hè
Schitterendquote:
Tot waneer blijft dat kuikentje eigenlijk in de studio? Gewoon de hele week ofzo?quote:Op maandag 28 september 2009 10:02 schreef themauster het volgende:
Gerard en Giel zijn beiden al zat van het kuikentje
zoiets hoorde ik wel jaquote:Op maandag 28 september 2009 10:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tot waneer blijft dat kuikentje eigenlijk in de studio? Gewoon de hele week ofzo?
nait soezn prachtig nummerquote:Op maandag 28 september 2009 10:08 schreef -Hans- het volgende:
Alweer deze van de Verve? wel een leuke plaat hoor
Idd. En voor mij persoonlijk het beste U2 albumquote:Op maandag 28 september 2009 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2![]()
![]()
Van één van de beste albums aller tijden
Niet dat ik weet. Waarschijnlijk heb je gewoon zelf wat aangepast in WMP.quote:Op maandag 28 september 2009 10:11 schreef themauster het volgende:
is er wat aan de cam verandert ik heb sinds vandaag volledig beeld in wmp had ik anders nooit
Zeg dat nou niet.quote:Op maandag 28 september 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Twenty 4 Seven ook al gedraaid?
Dat had ik echt niet van je verwachtquote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van m'n eerste cd-singletjes.
Ik pleit al jaren voor een CD met 3FM Fillers!quote:
lolquote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van m'n eerste cd-singletjes.
Wil ik ook wel graagquote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een CD met 3FM Fillers!
quote:Op maandag 28 september 2009 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van je verwacht
Ik hun albums van toenquote:Op maandag 28 september 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol
Heb zelfs 2 verzamel cd's van die gasten
Heul herkenbaarquote:Op maandag 28 september 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hun albums van toen. Maar die raak ik alleen aan als ik m'n cd-kast aan 't stofvegen ben
.
jij bent echt de 1e die ik ken die geen 2 uur lang kan luisteren naar die mooie muziek uit de jaren 90 maar hoezo houd je dat niet vol?quote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef broer het volgende:
Dit is wel een zware keuze. Ik wil wel graag Stenders luisteren, maar twee uur lang nineties-muziek trek ik niet, vrees ik.
Wat te doen, wat te doen...?
quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef broer het volgende:
O, bijna non-stop muziek. Dan is de keuze snel gemaakt.
Ik ben niet zo nostalgisch aangelegd. Na een half uurtje het verleden oprakelen heb ik behoefte aan nieuwe muziek.quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef themauster het volgende:
jij bent echt de 1e die ik ken die geen 2 uur lang kan luisteren naar die mooie muziek uit de jaren 90 maar hoezo houd je dat niet vol?
Nou... ik ken heel veel hele goeie muziek uit de 90s, maar ook heel veel hele slechte.quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
jij bent echt de 1e die ik ken die geen 2 uur lang kan luisteren naar die mooie muziek uit de jaren 90 maar hoezo houd je dat niet vol?
Dat wilde ik ook postenquote:
Ik kijk al uit naar Rabberingquote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou... ik ken heel veel hele goeie muziek uit de 90s, maar ook heel veel hele slechte.
2 uur lang goede muziek hou ik prima uit, 2 uur redelijke en matige muziek ook nog wel, maar 2 uur Haddaway, Scatman, etc. ga ik niet trekken
quote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook posten![]()
Goedemiddag allen
Me2 @ prachtige Grunnquote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef Qunix het volgende:
Ik kijk al aardig lang uit naar deze week... Ook voor de SR
quote:Op maandag 28 september 2009 13:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Eigenlijk geen tijd voor, maar 3FM wordt wel gemist hier hoor. Speciaal de vrijdag avonden.
Maar helaas geen internet thuis, dus geen mogelijkheid tot internetradio.
L-Lquote:Op maandag 28 september 2009 13:13 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Perongeluk in het verkeerde topic....
[..]
quote:
Hey Hans en Roel.....quote:
Kortom: druk dusquote:Op maandag 28 september 2009 13:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Hey Hans en Roel.....
Cork is doing fine... Bit tired, but I'm ok. Busy day today at work though.
Yup. Daar waren we voor aanvang al bang voor.quote:Op maandag 28 september 2009 13:39 schreef LeonH het volgende:
En toch heb ik het idee dat er meer is uitgekomen in de 90's dan alleen maar Song 2, Zombie etc etc.... Wordt al weer veel herhaald...
meeste zal ook wel in dalet staan helaas.quote:Op maandag 28 september 2009 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Daar waren we voor aanvang al bang voor.
Warum ?quote:Op maandag 28 september 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer zo'n Duitse kutplaat. Opzouten![]()
![]()
En maakte vervolgens een mooie koprolquote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef muisje-eliza het volgende:
awww kuikje zit in zn voerbakje![]()
quote:Ook is dit nummer gebruikt door DJ Zany en The Prophet in het hardstylenummer 384.000.
Dat dusquote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef themauster het volgende:
staat in mijn top 10 die ik ingestuurd heb
Shirley Manson, da's die troela die een T-888 speel in Terminator Sarah Connor Chonicles!quote:
Oehja die 2 ook... M'n neef had vorige maand Liefde als openingsdans op zijn bruiloft. Prachtplaatquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet de mooiste (dat zijn Liefde![]()
en November
![]()
al), maar wel Rowwen Hèze
Inderdaad ! Wat is er toch ook veel goede muziek gemaakt in de 90's.quote:
Ow, klinkt goedquote:Op maandag 28 september 2009 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gratis "sms" iphone app tussen iphoners met push
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |