quote:
ik heb er twee gereserveerd bij iemand...mag ze volgende week ophalen. Nu nog namenquote:Op maandag 28 september 2009 09:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil je geen kuikentjes ipv ratjes, ze leggen ook nog een vers eitje voor je
quote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb er twee gereserveerd bij iemand...mag ze volgende week ophalen. Nu nog namen
Natuurlijk wel namen van hier hèquote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb er twee gereserveerd bij iemand...mag ze volgende week ophalen. Nu nog namen
weet ik nog niet...t zijn naaktratjes...wil jullie namen niet verbinden met zulke lelijke schatjesquote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Natuurlijk wel namen van hier hè
Schitterendquote:
Tot waneer blijft dat kuikentje eigenlijk in de studio? Gewoon de hele week ofzo?quote:Op maandag 28 september 2009 10:02 schreef themauster het volgende:
Gerard en Giel zijn beiden al zat van het kuikentje
zoiets hoorde ik wel jaquote:Op maandag 28 september 2009 10:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tot waneer blijft dat kuikentje eigenlijk in de studio? Gewoon de hele week ofzo?
nait soezn prachtig nummerquote:Op maandag 28 september 2009 10:08 schreef -Hans- het volgende:
Alweer deze van de Verve? wel een leuke plaat hoor
Idd. En voor mij persoonlijk het beste U2 albumquote:Op maandag 28 september 2009 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2![]()
![]()
Van één van de beste albums aller tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |