Zeg dat nou niet.quote:Op maandag 28 september 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Twenty 4 Seven ook al gedraaid?
Dat had ik echt niet van je verwachtquote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van m'n eerste cd-singletjes.
Ik pleit al jaren voor een CD met 3FM Fillers!quote:
lolquote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van m'n eerste cd-singletjes.
Wil ik ook wel graagquote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een CD met 3FM Fillers!
quote:Op maandag 28 september 2009 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van je verwacht
Ik hun albums van toenquote:Op maandag 28 september 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol
Heb zelfs 2 verzamel cd's van die gasten
Heul herkenbaarquote:Op maandag 28 september 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hun albums van toen. Maar die raak ik alleen aan als ik m'n cd-kast aan 't stofvegen ben
.
jij bent echt de 1e die ik ken die geen 2 uur lang kan luisteren naar die mooie muziek uit de jaren 90 maar hoezo houd je dat niet vol?quote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef broer het volgende:
Dit is wel een zware keuze. Ik wil wel graag Stenders luisteren, maar twee uur lang nineties-muziek trek ik niet, vrees ik.
Wat te doen, wat te doen...?
quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef broer het volgende:
O, bijna non-stop muziek. Dan is de keuze snel gemaakt.
Ik ben niet zo nostalgisch aangelegd. Na een half uurtje het verleden oprakelen heb ik behoefte aan nieuwe muziek.quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef themauster het volgende:
jij bent echt de 1e die ik ken die geen 2 uur lang kan luisteren naar die mooie muziek uit de jaren 90 maar hoezo houd je dat niet vol?
Nou... ik ken heel veel hele goeie muziek uit de 90s, maar ook heel veel hele slechte.quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
jij bent echt de 1e die ik ken die geen 2 uur lang kan luisteren naar die mooie muziek uit de jaren 90 maar hoezo houd je dat niet vol?
Dat wilde ik ook postenquote:
Ik kijk al uit naar Rabberingquote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou... ik ken heel veel hele goeie muziek uit de 90s, maar ook heel veel hele slechte.
2 uur lang goede muziek hou ik prima uit, 2 uur redelijke en matige muziek ook nog wel, maar 2 uur Haddaway, Scatman, etc. ga ik niet trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |