Dat had ik echt niet van je verwachtquote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van m'n eerste cd-singletjes.
Ik pleit al jaren voor een CD met 3FM Fillers!quote:
lolquote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van m'n eerste cd-singletjes.
Wil ik ook wel graagquote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een CD met 3FM Fillers!
quote:Op maandag 28 september 2009 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van je verwacht
Ik hun albums van toenquote:Op maandag 28 september 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol
Heb zelfs 2 verzamel cd's van die gasten
Heul herkenbaarquote:Op maandag 28 september 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hun albums van toen. Maar die raak ik alleen aan als ik m'n cd-kast aan 't stofvegen ben
.
jij bent echt de 1e die ik ken die geen 2 uur lang kan luisteren naar die mooie muziek uit de jaren 90 maar hoezo houd je dat niet vol?quote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef broer het volgende:
Dit is wel een zware keuze. Ik wil wel graag Stenders luisteren, maar twee uur lang nineties-muziek trek ik niet, vrees ik.
Wat te doen, wat te doen...?
quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef broer het volgende:
O, bijna non-stop muziek. Dan is de keuze snel gemaakt.
Ik ben niet zo nostalgisch aangelegd. Na een half uurtje het verleden oprakelen heb ik behoefte aan nieuwe muziek.quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef themauster het volgende:
jij bent echt de 1e die ik ken die geen 2 uur lang kan luisteren naar die mooie muziek uit de jaren 90 maar hoezo houd je dat niet vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |