Nou... ik ken heel veel hele goeie muziek uit de 90s, maar ook heel veel hele slechte.quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
jij bent echt de 1e die ik ken die geen 2 uur lang kan luisteren naar die mooie muziek uit de jaren 90 maar hoezo houd je dat niet vol?
Dat wilde ik ook postenquote:
Ik kijk al uit naar Rabberingquote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou... ik ken heel veel hele goeie muziek uit de 90s, maar ook heel veel hele slechte.
2 uur lang goede muziek hou ik prima uit, 2 uur redelijke en matige muziek ook nog wel, maar 2 uur Haddaway, Scatman, etc. ga ik niet trekken
quote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook posten![]()
Goedemiddag allen
Me2 @ prachtige Grunnquote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef Qunix het volgende:
Ik kijk al aardig lang uit naar deze week... Ook voor de SR
quote:Op maandag 28 september 2009 13:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Eigenlijk geen tijd voor, maar 3FM wordt wel gemist hier hoor. Speciaal de vrijdag avonden.
Maar helaas geen internet thuis, dus geen mogelijkheid tot internetradio.
L-Lquote:Op maandag 28 september 2009 13:13 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Perongeluk in het verkeerde topic....
[..]
quote:
Hey Hans en Roel.....quote:
Kortom: druk dusquote:Op maandag 28 september 2009 13:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Hey Hans en Roel.....
Cork is doing fine... Bit tired, but I'm ok. Busy day today at work though.
Yup. Daar waren we voor aanvang al bang voor.quote:Op maandag 28 september 2009 13:39 schreef LeonH het volgende:
En toch heb ik het idee dat er meer is uitgekomen in de 90's dan alleen maar Song 2, Zombie etc etc.... Wordt al weer veel herhaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |