verkeerde topicquote:Op woensdag 23 september 2009 20:12 schreef Feivel1 het volgende:Al-4-dagen-verkouden Feivel1 meldt zich.
Je kan er ook niets aan doen door die hoge koorts.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Wil ik ook eens ff 'hoi' zeggen, mag het weer niet..
Hoi zeg je maar in een SC, niet in een gewoon topicquote:Op woensdag 23 september 2009 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Wil ik ook eens ff 'hoi' zeggen, mag het weer niet..
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
Heh bah jongens, wat een stelletje verbitterde zeikerds zijn jullie geworden zeg..
Ja, maar wie maakt er dan ook twee dezelfde 3FM topics, terwijl het eigenlijk ook in één had gekund? Dit is wel heel verwarrend.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]Dacht alleen dat je de weg naar het andere topic kwijt was
Wedden dat Paul in het Glazen Huis blijft slapen als Giel gekozen wordt?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij als Giel fan neem ik absoluut niet serieus
Let op de cijfertjes.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
Ooh kut. Er zijn nu 2 3FM topics? Grom! VERWARREND
lezen is ook een vakquote:Op woensdag 23 september 2009 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar wie maakt er dan ook twee dezelfde 3FM topics, terwijl het eigenlijk ook in één had gekund? Dit is wel heel verwarrend.
Ach, het zou mn verkoudheid wel zijn, maar dit is niet heel duidelijk. (Verwacht KLB topic over kutvmbo'ers die niet kunnen lezen)
Oude koeien uit de sloot halen ook.quote:
Daar ben ik het volstrekt mee eens. Ik heb toen echt met afgrijzen zitten kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:14 schreef ThunderChild het volgende:
Paul deed het vorig jaar boven verwachting heel goed, mag er nog wel een keertje erin. Giel mag van mij nooit meer in het Glazen Huis, zeker niet na de "hakkúh nacht" van vorig jaar (waar hij niet eventjes voor een half uurtje pas op de plaats kan maken). Iemand die teveel met z'n eigen ik bezig is, moet je niet in een 'wij' concept plaatsen.
Beide best oke , ook totaal andere persoonlijkheden, allebei prettig door hun eigen ik.quote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef Vlindur het volgende:
Rudy en Domien 'ken' ik eigenlijk helemaal niet. Zijn die goed?
Hamster?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ekdom en Veenstra sowieso. Als derde Stenders of Rab. Zolang Giel, Timur, Bart of die hamster er maar niet in gaan.
De enige hamster die ik ken presenteert Top Gear . . .quote:
Er moeten sowieso geen vrouwen het glazenhuis isquote:
Waarom nou weer mannen ??quote:Op woensdag 30 september 2009 17:07 schreef Vlindur het volgende:
Er moeten sowieso geen vrouwen het glazenhuis is![]()
Mannen zijn veel leuker![]()
marissa was ook programmapresenteerderquote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom nou weer mannen ??
Er is niks mis met een leuke dame in het huis. Het is ook jammer dat Marissa niet meer op 3FM zit . . .
Luister nou in radioland en sowieso bij 3fm zitten geen vrouwen die kunnen presenteren!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er is niks mis met een leuke dame in het huis. Het is ook jammer dat Marissa niet meer op 3FM zit . . .
Eens, maar niet als djquote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
Er is niks mis met een leuke dame in het huis.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
marissa was ook programmapresenteerder![]()
Ilsequote:Op woensdag 30 september 2009 19:04 schreef Piles het volgende:
Eens, maar niet als dj![]()
Laat dan maar wat leuke gasten langskomen, zoals Ilse afgelopen keer![]()
ilse de vrouw van mijn dromenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Nachtmiss Marissa heette ze toen, tijd in het opleidingstraject gezeten voordat ze daar wegmoest en uiteindelijk bij Yorin FM terecht kwam . . .
[..]
Ilse![]()
Alleen aan Ilse kan geen enkele vrouw meer aan tippen![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
Ooh kut. Er zijn nu 2 3FM topics? Grom! VERWARREND
Harmkequote:Op woensdag 30 september 2009 18:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Luister nou in radioland en sowieso bij 3fm zitten geen vrouwen die kunnen presenteren!
Enige die het een beetje kan is Harmke Pijpers bij BNR
Nou ik weet het niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
ooooooh, andere marissa die nu bij KX zit ook? *dacht marischa van michielquote:Op woensdag 30 september 2009 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Nachtmiss Marissa heette ze toen, tijd in het opleidingstraject gezeten voordat ze daar wegmoest en uiteindelijk bij Yorin FM terecht kwam . . .
[..]
Ilse![]()
Alleen aan Ilse kan geen enkele vrouw meer aan tippen![]()
Dat is Maricha, niet Marissaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ooooooh, andere marissa die nu bij KX zit ook? *dacht marischa van michiel*
Gabbering vind ik eigenlijk gewoon gebleven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Qunix het volgende:
Veenstra Veenstra, Gerald Ekdom en Paul Gabbering!
Ik vind hem tof. Al is Stenders ook erg tof....!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gabbering vind ik eigenlijk gewoon gebleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |