Oepsquote:Op zondag 27 september 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
fuck ik had een topic geopent want zag deze helemaal niet
van de 3FM-site...quote:Op zondag 27 september 2009 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
knip... .... Kuikjes mishandeling
quote:Als het zover is en er kruipt een klein kuikentje verward de wereld in, dan staan alle troepen klaar. Het staat in de studio, dus er is áltijd iemand aanwezig en is beter getraind in het uitkomen van kippeneieren dan in het draaien van platen. Volkomen diervriendelijk! Ook de toekomst staat al vast: een liefdevolle jeugd in de kinderboerderij.
quote:
Humorquote:Op zondag 27 september 2009 22:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Idee voor evt volgende TT: [Radio 3 #1597] Zonder Tim, mét Kuik!
Zit zij tegenwoordig maar één uur op de zondagavond ??quote:Op zondag 27 september 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Mooie plaat om deze 3FM dag mee af te sluiten want die Miranda vind ik niets![]()
Nope, 2 uurquote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zit zij tegenwoordig maar één uur op de zondagavond ??
Gemist.quote:
Dan staat het zeker fout op de 3FM site, want daar staat ze tot 12 uur . . .quote:
Wou ik net zeggen, is nu wel heel veel activiteit bij dat ei . . .quote:Op zondag 27 september 2009 23:16 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En het ziet er naar uit dat wij allemaal op 1 oor liggen als het kuiken geboren wordt.
1 uurtje is wel erg weinigquote:Op zondag 27 september 2009 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan staat het zeker fout op de 3FM site, want daar staat ze tot 12 uur . . .![]()
[..]
Wou ik net zeggen, is nu wel heel veel activiteit bij dat ei . . .
Is dat nou het snaveltje of een pootje ??quote:
Weinig zeg je... das meer dan genoeg Mirandaquote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1 uurtje is wel erg weinig. Ik ga af op hetgeen wat staat op 3fmfan.nl.
^^^ eens! kan er ook niet naar luisteren.quote:Op zondag 27 september 2009 23:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Weinig zeg je... das meer dan genoeg Miranda![]()
Ze zei net dat ze er tot 1 uur is... op 3FM staat inderdaad 0.00 uur... ik was al blij
Snaveltje, ik twijfelde ook even, tot ie 'm opendequote:Op zondag 27 september 2009 23:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is dat nou het snaveltje of een pootje ??![]()
Nou zag ik het ookquote:Op zondag 27 september 2009 23:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Snaveltje, ik twijfelde ook even, tot ie 'm opende![]()
Dank jequote:
Trustenquote:Op zondag 27 september 2009 23:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou zag ik het ook
Anyway, ik ga naar bed toe. Welterusten voor de slapers straks & succes met kijken voor de nachtbrakers onder ons . . .![]()
Trusten !quote:Op zondag 27 september 2009 23:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou zag ik het ook
Anyway, ik ga naar bed toe. Welterusten voor de slapers straks & succes met kijken voor de nachtbrakers onder ons . . .![]()
Wat zijn ze mooi hèquote:
quote:
erg charmant inderdaadquote:
Dat kuiken zit gewoon met z'n eiPhone mee te kijken op Twitter hoeveel d'r over 'm gesproken wordt.quote:Op zondag 27 september 2009 23:41 schreef LeonH het volgende:
Dat kuiken naait ons allemaal. Zo gauw hij door dat gaatje ziet dat de webcam 's nachts bijna niet meer bekeken wordt komt ie er uit
Nou. Idd.quote:Op maandag 28 september 2009 06:11 schreef on_air het volgende:.
.
.
Vannacht was heftig, je krijgt van mij een dikke tien.
hier schijnt (nog) de zonquote:Op maandag 28 september 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mistig ritje van Maastricht naar Diegem/Brussel, maar veilig aangekomen.
Hier in Brussel begint 't ook wat open te trekken, maar vooral tussen Maastricht en Leuven was 't behoorlijk mistigquote:
Ah, was jij datquote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Wakkergebeld worden omdat Giel Wonderwall voor je gaat draaien, da's een goed begin van de week!
dat is altijd leukquote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Wakkergebeld worden omdat Giel Wonderwall voor je gaat draaien, da's een goed begin van de week!
Ah, leuk zegquote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Deze had ik nog niet gezienquote:Op maandag 28 september 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mistig ritje van Maastricht naar Diegem/Brussel, maar veilig aangekomen.
nou t is n beetje waterig zonnetje, als ik het weer mag geloven, word het straks bewolkt en vanmiddag regenquote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Brussel begint 't ook wat open te trekken, maar vooral tussen Maastricht en Leuven was 't behoorlijk mistig.
Ah, okay dat kan natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag hem wel.
Twittert er ook vrolijk op los overigens.
Ja, best apart zo wakker wordenquote:
Je woont ook in Maastricht?quote:Op maandag 28 september 2009 09:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In Maastricht is het nog aardig mistig trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |